kostasSTi Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Πριν 13 μήνες ανανέωσα το συμβόλαιο με τη vodafone και μου έκαναν δώρο (χωρίς να το ζητήσω) το vodafone tv, το οποίο λόγω χαμηλής ταχύτητας (6mbit) δε δούλεψε ποτέ καλά. Τελικά παροπλίστηκε ο αποκωδικοποιητής και τελείωσε για εμάς το vodafone tv. Εδώ και ένα μήνα, επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση για να ζητήσω αλλαγή της γραμμής σε vdsl. Με ενημερώνουν πως δε γίνεται να κάνω κάτι τέτοιο, χωρίς να διακόψω το vodafone tv, αφού αυτό δε λειτουργεί με vdsl. Κανένα πρόβλημα λοιπόν, αφού έτσι κι αλλιώς δεν είναι σε λειτουργία. Θα πρέπει ωστόσο να περιμένω 2 μέρες να με καλέσουν από το τμήμα του vodafone tv για να κάνουμε την ακύρωση της υπηρεσίας και μετά να κάνουμε την αίτηση για αναβάθμιση. Για να μην τα πολυλογώ, μετά από 6 δικά μου τηλεφωνήματα και ένα μήνα μετά, με κάλεσε χθες μια εκπρόσωπος, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, μου είπε πως δε γίνεται να διακόψω το vodafone tv γιατί λέει είναι μέσα στο συμβόλαιό μου το οποίο λήγει το Δεκέμβριο. Θα πρέπει να καταβάλω πρόστιμο 50 ευρώ και μετά να γίνει αυτό που ζητάω! Της εξηγώ οτι δεν το ζήτησα, εσείς μου το δώσατε. Το ξέρω μου απαντά, δε μπορώ όμως να κάνω κάτι άλλο. Της εξηγώ οτι δε θα έπρεπε να μου το βάλουν καν, αφού ήδη ήξεραν οτι στη γραμμή μου δε θα λειτουργήσει. Αυτή συνέχισε το δικό της παραμύθι. Από την άλλη από δικό τους πρόβλημα δε λειτουργεί η υπηρεσία σε VDSL, γιατί να το χρεώνομαι εγώ; Τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις; Είναι δυνατόν να μας εγκλωβίζουν με τέτοιους γελοίους κανονισμούς; Έχετε κάποια παρόμοια εμπειρία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rofl Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) ε ναι ειναι ψιλογελοιο. αν δεν μπορουν να σου παρεχουν tv απο καμπινα ειναι προβλημα τους και η διακοπη ανωτερα βια και ετσι κι αλλιως θα μεινεις συνδρομητης. ακομα και αν ειναι να σου κατσουν τo τελος διακοπης, για να σε κρατησουν ευχαριστημενο μπορουν να στο αφαιρεσουν η να σουν κανουν καμια προσφορα 1 η 2 μηνες δωρεαν για να ερθει μια η αλλη. αλλιως επεμενε οτι εγω θελω μεταφορα στην καμπινα και αν δεν μπορειτε να παρεχετε τηλεοραση απο αυτη, η διακοπη του tv δεν ειναι με δικη μου ευθυνη. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2018 από rofl Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeXBOX Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) ΕΕΤΤ Χωρίς δεύτερη σκέψη, αν ηχογραφούσαν οι ομιλίες σας επίσης πες τους το για να ξέρουν τι τελεσίγραφο θα στείλουν στην vodafone για να πάρουν απάντηση, αν δεν πάρουν όταν μέχρι τους έχουν ορίσει(1 μήνα συνήθως) πέφτει και το πρόστιμο και τον Σ. του καταναλωτή... και εκεί να στείλεις παράπονο να δεις για πότε θα αρχίσουν οι συγνώμες όπως έκανα εγώ Χριστούγεννα με τον πΟΤΕ. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2018 από SeXBOX Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xaratsi Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μονος σου εγκλωβιστηκες φιλε. Εχει γραφτει πολλακις οτι δεν πρεπει δεχομαστε τα εξτρα (ταμπλετ-συνδρομες τβ-κινητα) ως ''δωρα'' (λες κ μας ηξεραν απο χτες) απο τις εταιριες σταθερης τηλεφωνιας. Σε εγκλωβιζουν με αυτο το τροπο κ τα ψιλα τους γραμματα στα συμβολαια,δυστυχως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rofl Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 δεν νομιζω οτι με καταγγελια θα βγαλει κατι, καθως δεν υποχρεουται να του παρεχει vdsl. αλλα ειναι πολυ καραγκιοζιλικι και κακη συμπεριφορα και εξυπηρετηση απεναντι στον πελατη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeXBOX Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Just now, rofl said: δεν νομιζω οτι με καταγγελια θα βγαλει κατι Το ίδιο μου είπαν και εμένα πριν τα κάνω αυτά αλλά να που τελικά το συμπλήρωμα 2 online forms και αποστολή που πήρε 10 λεπτά η κάθε μια και μου απάντησαν μέσα σε 7 μέρες τα τελεσίγραφα που έστειλαν στην εταιρεία, το κακό είναι ότι δεν με πήραν τηλ όταν έληξε το τελεσίγραφο να μου πουν τι έγινε και πήρα εγώ και μου είπαν ότι είπε ο πΟΤΕ στην ΕΕΤΤ θα αποκαταστήσουν τα προβλήματα μου σε 2 εργάσιμες. Αφού έκλεισα το τηλ με ΕΕΤΤ μετά από 3-4 ώρες τα προβλήματα με τον πΟΤΕ λύθηκαν ως δια μαγείας και με πήραν τηλ για συγνώμες και αν οι υπηρεσίες πλέον παρέχονται νορμάλ όπως ζήτησα για επιβεβαίωση για να έστελναν στην ΕΕΤΤ(ναι ηχογραφούσαν). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Έχω την εντύπωση οτι η HOL από τότε που έγινε Vodafone ΜΟΝΟ προς το χειρότερο έχει βελτιωθεί. Ταλαιπωρία πάντως χωρίς λόγο γιατί και περισσότερα χρήματα θα πάρουν και δεν τους υποχρεώνεις να σου βάλουν πάλι το Vodafone TV. Πραγματικά έχουμε αρχίσει ακόμα και τα αυτονόητα να μην τα θεωρούμε λογικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idefixius Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Κάνουν ό,τι μπορούν για να χάνουν πελάτες. Και άμα σε εκνευρίσουν με την σταθερή τηλεφωνία, την κάνεις και από την κινητή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasSTi Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 19 ώρες πριν, xaratsi είπε Μονος σου εγκλωβιστηκες φιλε. Εχει γραφτει πολλακις οτι δεν πρεπει δεχομαστε τα εξτρα (ταμπλετ-συνδρομες τβ-κινητα) ως ''δωρα'' (λες κ μας ηξεραν απο χτες) απο τις εταιριες σταθερης τηλεφωνιας. Σε εγκλωβιζουν με αυτο το τροπο κ τα ψιλα τους γραμματα στα συμβολαια,δυστυχως Μα δε ζήτησα ποτέ ακύρωση συμβολαίου, ούτε έκανα φορητότητα. Ζήτησα να τους δώσω 32 ευρώ από 19 που δίνω τώρα! Ποιος επαγγελματίας δε θα ήθελε να παίρνει περισσότερα από τον πελάτη του; Νομίζω πως η ΕΕΤΤ είναι μονόδρομος. Θα δοκιμάσω εκεί την τύχη μου, μιας και παλιότερα σε ένα θέμα με OTE και Forthnet μόνο εκεί βρήκα λύση. 12 ώρες πριν, idefixius είπε Κάνουν ό,τι μπορούν για να χάνουν πελάτες. Και άμα σε εκνευρίσουν με την σταθερή τηλεφωνία, την κάνεις και από την κινητή. Ακριβώς. Με 3 κινητά και 2 σταθερά στη vodafone, δε νομίζω πως είναι και η πιο έξυπνη αντιμετώπιση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 5 ώρες πριν, kostasSTi είπε Νομίζω πως η ΕΕΤΤ είναι μονόδρομος. Θα δοκιμάσω εκεί την τύχη μου, μιας και παλιότερα σε ένα θέμα με OTE και Forthnet μόνο εκεί βρήκα λύση. Η εεττ, όπως αναφέρει ξεκάθαρα και η ίδια, δεν ασχολείται με ζητήματα οικονομικών συναλλαγών και υποθέσεων μετάξυ παρόχου και πελάτη του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pp6210 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 6 ώρες πριν, kostasSTi είπε Μα δε ζήτησα ποτέ ακύρωση συμβολαίου, ούτε έκανα φορητότητα. Ζήτησα να τους δώσω 32 ευρώ από 19 που δίνω τώρα! Ποιος επαγγελματίας δε θα ήθελε να παίρνει περισσότερα από τον πελάτη του; Νομίζω πως η ΕΕΤΤ είναι μονόδρομος. Θα δοκιμάσω εκεί την τύχη μου, μιας και παλιότερα σε ένα θέμα με OTE και Forthnet μόνο εκεί βρήκα λύση. Ακριβώς. Με 3 κινητά και 2 σταθερά στη vodafone, δε νομίζω πως είναι και η πιο έξυπνη αντιμετώπιση... στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή θα πας αλλά δες πρώτα τι λενε οι λογαριασμοί σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, divo είπε λαθος κανεις. Ασχολειται και μαλιστα κοβει και πρόστιμα!! ιδιος σε απατη. Διοτι το συγκεκριμενο δεν επαιξε ποτε Πρόστιμα κόβει αλλά όχι για ζητήματα οικονομικών συναλλαγών όπως ανέφερα και πριν. Αυτό είναι αστική διαφορά και υπέυθυνο είναι το ΑΔ. Καλό είναι επίσης να γράφουμε το τι λέει η ίδια και το τι ισχύει και όχι τις προσωπικές μας πεποιθήσεις. Αναφορά σε κείμενο Για ποια θέματα δεν είναι αρμόδια η ΕΕΤΤ Επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιριών (αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις). • Αρµοδιότητα: Συνήγορος του Καταναλωτή και Πολιτικά Δικαστήρια. (σελ.48) http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2018 από l337 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasSTi Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαρτίου 2018 Μετά από λίγο καιρό και αφού απευθύνθηκα στην ΕΕΤΤ (η οποία τους έδωσε προθεσμία να απαντήσουν μέχρι 16 Μαρτίου), σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τη vodafone για να κάνουμε τη μετάβαση από σταθερή/adsl/vodafone tv σε σταθερή/vdsl χωρίς πρόστιμο και μάλιστα χωρίς το τέλος ενεργοποίησης VDSL το οποίο είναι περί τα 40 ευρώ. Για να λυθούν αρκετές απορίες που δημιουργήθηκαν και τυχόν διενέξεις. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
felixxx Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Ρε παιδιά, μια ερώτηση. Για να μου ενεργοποιήσει το vodafone tv δεν πρέπει να υπογράψω κάποιο συμβόλαιο? Έχει ξεκινήσει η χρέωση εδώ και δύο μήνες χωρίς να έχω υπογράψει συμβόλαιο και χωρίς να έχω καν τον εξοπλισμό, το κουτί, για να δω τηλεόραση! Τι είναι τούτοι ρε ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasSTi Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Μπορείς να το ζητήσεις και τηλεφωνικώς. Αν δεν το έχεις ζητήσει και απλά σε χρεώνουν, πάρε τηλέφωνο να σου κόψουν πιστωτικό. Αν δεις τα ζόρια, η λύση είναι στα προηγούμενα posts... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα