Marcos_Aurilius Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2004 Oxi Marcous den einai ligh h mnhmh !!!! 512 kai se 133 einai mia xara !!!! Έχεις δοκιμάσει ποτέ κάτι τέτοιο ή υποθέτεις? Γιατί εγώ έχω δοκιμάσει. Αλλά για να το λες...
OXTROS Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2004 Doylebw MAX edw kai arketa xronia se ena -mhxanaki- me 2x256 sta 133 kai oi diafores me ena me IDIO epeksergasth kai 1GB kai 333 den einai KA8OLOY megales !!! SIGOYRA den einai auto to problhma pou exei o filos mas!!!! Hexstatic auto pou les afora perissotero to RENDER kai OXI to interface tou MAX!! Sto render BEBAIA H CPU kai H MNHMH dinoun SAFOS kalyteres taxythtes!!! Καριώτης mipos fteei h version pou exeis agorasei.... Ekanes kana uninstall/install..?
HexStatic Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2004 oxtros diladi theleis na mas peis oti ama kaneis meshsmooth (3 iterations) se ena mesh as poume me 1200 faces den tha kolane ta viewports sto max?Sigoura paizei rolo h karta grafikwn gia ta vieports alla sigoura kai h ram boithaei arketa ews para polly. Telospanton ... polla mporei na ftene....pera apo to programa mporei na trexei apo pisw 1002 processes pou na epibradinoune to pc genikotera... Egw auto pou exw na proteinw einai na douleuei xrisimopoiwntas to hide kai unhide odjects, na afisei ta texturing kai lighting techniques gia to telos, kai na douleuei se oso pio low poly modela mporei.
Marcos_Aurilius Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2004 se ena -mhxanaki- me 2x256 sta 133 kai oi diafores me ena me IDIO epeksergasth kai 1GB kai 333 den einai KA8OLOY megales !!! Αν το μοντέλο που επεξεργάζεσαι είναι "ελαφρύ" ή ο επεξεργαστής σου είναι αδύναμος, τότε λογικό είναι να μην βλέπεις μεγάλες διαφορές. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να επανεξετάσω το ποιες διαφορές ορίζει ο καθείς ως "μεγάλες" ή "μικρές"...
OXTROS Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2004 oxtros diladi theleis na mas peis oti ama kaneis meshsmooth (3 iterations) se ena mesh as poume me 1200 faces den tha kolane ta viewports sto max? Sigoura yparxei ena kollhma sta viewports me x3 iterations... Alla gia auto to MAX exei kai thn epilogh render values.. An den gynetai na sosoume allios to mesh mas kai prepei na xrhsimopoioume x3 iterations tote kalo einai na to exoume MONO sto RENDER Marcos KAI Hexstatic DEN LEW OTI h RAM den pezei rolo sto MAX (eite RENDERING TIMES EITE VIEWPORTS) apla oti skhnes me 1000000 faces se enan p3-1000 me 512 (Nvidia3 Ti-500) DOULEYONTAI (an ksereis ligo na douleyeis me to inteface tou MAX) APROBLHMATISTA OTAN DEN EXOUME PANO APO 4-5 FOTA !!!!! O filos den nomizo oti 8a exei problhma me thn RAM tou alla isos kapoio la8os apo ta montela tou (ari8mos faces-modifiers) H kapoio problhma me to PC tou
kdiamant Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2004 Kalispera! To problima pithanon na ine to Norton Antivirus.Se paleoteri ekdosi (4.2) otan eixes enable to Norton Antivirus kai aniges to max argouse poli na anixei kai otan epitelous anige sertnotan akoma kai stin pio apli energia p.x dimiourgias mias sferas.Fenete oti kai stin ekdosi 5 isxeiei afto, gi'afto otan prokite na anixeis to max na exeis apenergopoieisei (disable) prota to Norton Antivirus.Pistebo oti tote tha trexei kala!To exo dei afto to problima me ta idia stixia ipologisti kai to problima lithike etsii kai odos meta den kolouse! Good luck [/b]
Καριώτης Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2004 Καλησπέρα παιδιά τελικά ο kdiamant είχε δίκιο έφταιγε ο NAV μόλις τον απενεργοποίησα το πρόγραμμα δουλεύει ρολόι τι να πω συμβαίνουν και αυτά. Υπ' όψη το πρόγραμμα το δούλεψα και με 2χ512 MB χωρίς να απενεργοποιήσω τον NAV και πάλι κάτι δεν πήγαινε καλά :?:
OXTROS Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2004 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2004 Exei kapoia bash auto to kollhma me ton Norton... mallon 8a yparxei problhma me ton C-Dilla hardware Lock, eixe ksaginei sto parel8on me allo programa pou xreisimopoiouse C-Dilla kao Nortona !!! Telos kalo OLA kala Kariwths !!!! ENJOY THE 3D MAX X-PERIANCE...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.