Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωραία τότε ας μου επιτραπεί και εμένα που γνωρίζω το μαγαζί από πολύ παλιά να πω ότι είναι ένα από τα καλύτερα εάν όχι το καλύτερο στην Θεσσαλονίκη και ίσως (99%) και το παλαιότερο.

Από εκεί και πέρα εάν δεν γνωρίζει κάποιος τα βασικά όπως ότι τα καταστήματα στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν ελάχιστα στοκ προϊόντα εξαρτώνται πάντα από τον προμηθευτή.

Μιας και ένα διάστημα εργάστηκα πάνω στον κλάδο γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που υπάρχουν με τις αντικαταστάσεις καθώς και με τις παραγγελίες.

Το να πει κάποιος την γνώμη του για ένα κατάστημα είναι φυσικά δικαίωμα του αλλά δεν μπορεί να κατακρίνει ένα κατάστημα για κάτι που ουσιαστικά δεν είναι πολλές φορές στο χέρι του να εξυπηρετήσει.

Γνώμη μου φυσικά take it or leave it αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Για να μην υπάρχουν απορίες έχω εργαστεί πάνω στον κλάδο και η ενασχόληση ήταν σε διαγωνισμοί κυρίως δημοσίου, παρότι ήταν παραγγελίες εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σχεδόν στο 99% είχα απίστευτα προβλήματα εξυπηρέτησης ειδικά σε δύσκολες περιόδους όπως πχ αυτή της infosystem ή περιόδους εορτών.

Νομίζω ότι είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και μπορούμε να καταλάβουμε τουλάχιστον τα βασικά, συγκρίσεις με Amazon κτλπ μάλλον είναι περιττές μιας και τα μεγέθη εκεί είναι εντελώς διαφορετικά. 

Δεν ξεχνάω άλλωστε ακόμη και σε μεγαθήρια όπως αυτό υπήρξε καθυστέρηση 6 μηνών σε παραγγελίες GPU συγκεκριμένα καθώς και διάφορα άλλα περιστατικά με μικρότερες βέβαια καθυστερήσεις.

Όποιος έχει διαφορετική άποψη μπορεί κάλλιστα να ανοίξει ένα κατάστημα και να κάνουμε ολόκληρο κίνημα να αγοράζει όλο το φόρουμ από εκεί, μετά μπορεί φυσικά να σταυρωθεί παραδειγματικά ένα καθυστερηση ένα προϊόν ;)

  • Like 2
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Επειδή ακριβώς όντως είναι από τα παλιά & καλά καταστήματα, κι επειδή ακριβώς έχουν πρόβλημα όλοι ανεξαιρέτως με προμηθευτές, στοκ κλπ, εγώ από δω και πέρα το σκέφτομαι 2 φορές πριν αγοράσω από Ελλάδα, ανάλογα και με τις τιμές βέβαια.

Οι αποστολές από ΕΕ παίζει να γίνονται πιο σύντομα πλέον απ' ό,τι αν πάρεις κάτι εκτός στοκ από Ελλάδα...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε @~Palpatin~ καμία αντίρρηση σε όσα λες. Όμως, όταν άλλα σκρουτζομάγαζα μπορούν να τηρήσουν τον χρόνο παράδοσης που αναφέρουν και αρκετές φορές να τον υπερνικήσουν (να στείλουν νωρίτερα δηλαδή από όσο ήταν η αρχική εκτίμηση), τον νοιάζει όντως τον απλό μέσο καταναλωτή ποια είναι κανονικά η διαδικασία με τον προμηθευτή κτλ?
2 πράγματα ενδιαφέρουν τον υποψήφιο αγοραστή (σε Presales). Η τιμή και ο χρόνος παράδοσης. Αν στο δεύτερο τα κάνουν μαντάρα και με ελλιπή  ενημέρωση κιόλας λογικό είναι να μένουν δυσαρεστημένοι οι πελάτες.

Προσωπικά δεν δίνω βάση σε αυτό. Για εμένα το κυριότερο κριτήριο αγοράς από κατάστημα είναι μαζί με την τιμή, το aftersales. Αρκετές φορές προτιμώ να δώσω και κάτι παραπάνω αν ξέρω ότι σε περίπτωση στραβής το κατάστημα θα κάνει τα προβλεπόμενα χωρίς να τσακωθώ και ας πάρει και ένα μήνα η διαδικασία.
Μπορώ όμως να δικαιολογήσω κάποιον που δεν έμεινε ικανοποιημένος από ένα κατάστημα, εάν οι χρόνοι δεν τηρούνται κατά πολύ και η επικοινωνία είναι κακή.
 

Επεξ/σία από petran91
  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, ~Palpatin~ είπε

Ωραία τότε ας μου επιτραπεί και εμένα που γνωρίζω το μαγαζί από πολύ παλιά να πω ότι είναι ένα από τα καλύτερα εάν όχι το καλύτερο στην Θεσσαλονίκη και ίσως (99%) και το παλαιότερο.

Από εκεί και πέρα εάν δεν γνωρίζει κάποιος τα βασικά όπως ότι τα καταστήματα στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν ελάχιστα στοκ προϊόντα εξαρτώνται πάντα από τον προμηθευτή.

Μιας και ένα διάστημα εργάστηκα πάνω στον κλάδο γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που υπάρχουν με τις αντικαταστάσεις καθώς και με τις παραγγελίες.

Το να πει κάποιος την γνώμη του για ένα κατάστημα είναι φυσικά δικαίωμα του αλλά δεν μπορεί να κατακρίνει ένα κατάστημα για κάτι που ουσιαστικά δεν είναι πολλές φορές στο χέρι του να εξυπηρετήσει.

Γνώμη μου φυσικά take it or leave it αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Για να μην υπάρχουν απορίες έχω εργαστεί πάνω στον κλάδο και η ενασχόληση ήταν σε διαγωνισμοί κυρίως δημοσίου, παρότι ήταν παραγγελίες εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σχεδόν στο 99% είχα απίστευτα προβλήματα εξυπηρέτησης ειδικά σε δύσκολες περιόδους όπως πχ αυτή της infosystem ή περιόδους εορτών.

Νομίζω ότι είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και μπορούμε να καταλάβουμε τουλάχιστον τα βασικά, συγκρίσεις με Amazon κτλπ μάλλον είναι περιττές μιας και τα μεγέθη εκεί είναι εντελώς διαφορετικά. 

Δεν ξεχνάω άλλωστε ακόμη και σε μεγαθήρια όπως αυτό υπήρξε καθυστέρηση 6 μηνών σε παραγγελίες GPU συγκεκριμένα καθώς και διάφορα άλλα περιστατικά με μικρότερες βέβαια καθυστερήσεις.

Όποιος έχει διαφορετική άποψη μπορεί κάλλιστα να ανοίξει ένα κατάστημα και να κάνουμε ολόκληρο κίνημα να αγοράζει όλο το φόρουμ από εκεί, μετά μπορεί φυσικά να σταυρωθεί παραδειγματικά ένα καθυστερηση ένα προϊόν ;)

Σωστά τα λες αλλά μην ξεχνάς ότι όλα τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να τηρούν κάποιους νόμους για την προστασία του καταναλωτή. Αλλά προφανώς πολλά καταστήματα όπως και προμηθευτές κοιτάζουν πρώτα το κέρδος…

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ~Palpatin~ είπε

Ωραία τότε ας μου επιτραπεί και εμένα που γνωρίζω το μαγαζί από πολύ παλιά να πω ότι είναι ένα από τα καλύτερα εάν όχι το καλύτερο στην Θεσσαλονίκη και ίσως (99%) και το παλαιότερο.

Από εκεί και πέρα εάν δεν γνωρίζει κάποιος τα βασικά όπως ότι τα καταστήματα στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν ελάχιστα στοκ προϊόντα εξαρτώνται πάντα από τον προμηθευτή.

Μιας και ένα διάστημα εργάστηκα πάνω στον κλάδο γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που υπάρχουν με τις αντικαταστάσεις καθώς και με τις παραγγελίες.

Το να πει κάποιος την γνώμη του για ένα κατάστημα είναι φυσικά δικαίωμα του αλλά δεν μπορεί να κατακρίνει ένα κατάστημα για κάτι που ουσιαστικά δεν είναι πολλές φορές στο χέρι του να εξυπηρετήσει.

Γνώμη μου φυσικά take it or leave it αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Για να μην υπάρχουν απορίες έχω εργαστεί πάνω στον κλάδο και η ενασχόληση ήταν σε διαγωνισμοί κυρίως δημοσίου, παρότι ήταν παραγγελίες εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σχεδόν στο 99% είχα απίστευτα προβλήματα εξυπηρέτησης ειδικά σε δύσκολες περιόδους όπως πχ αυτή της infosystem ή περιόδους εορτών.

Νομίζω ότι είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι και μπορούμε να καταλάβουμε τουλάχιστον τα βασικά, συγκρίσεις με Amazon κτλπ μάλλον είναι περιττές μιας και τα μεγέθη εκεί είναι εντελώς διαφορετικά. 

Δεν ξεχνάω άλλωστε ακόμη και σε μεγαθήρια όπως αυτό υπήρξε καθυστέρηση 6 μηνών σε παραγγελίες GPU συγκεκριμένα καθώς και διάφορα άλλα περιστατικά με μικρότερες βέβαια καθυστερήσεις.

Όποιος έχει διαφορετική άποψη μπορεί κάλλιστα να ανοίξει ένα κατάστημα και να κάνουμε ολόκληρο κίνημα να αγοράζει όλο το φόρουμ από εκεί, μετά μπορεί φυσικά να σταυρωθεί παραδειγματικά ένα καθυστερηση ένα προϊόν ;)

Οκ ρε συ palpatin αλλα το να ειδοποιησεις εναν αγοραστη οτι η παραγγελια του θα καθυστερησει ειναι τοσο δυσκολο? Εχω παραγγειλει απο μαγαζια οπως ekos και καποια αλλα θεωρητικα απο τα κακα του σκρουτζ, και οι ανθρωποι εσκαγαν τηλεφωνο για το παραμικρο.

Απο αλλα μαγαζι παλι μικρο παραγγειλα ανεμιστηρες ,ελεγε εως 10 μου ηρθαν πολυ πιο νωρις και μια μερα πριν μου τα στειλουν με παιρνουν και μου λενε ηρθε η παραγγελια σας αλλα εχει ενα μικρο χτυπημα στο κουτι αλλα το προιο  μεσα δεν φαινεται να εχει κατι θελετε να σας το στειλουμε να το δειτε και αν ειναι να μας το ξαναστειλετε πισω , η να παραγγειλουμε αλλο. Τους να το στειλουν και ηταν οκ. 

Θελω να σου πω οτι η εξηπυρετηση η καλη φαινεται οταν ενημερωνεις τον αγοραστη για τα παντα. 

Στο vision αν δεν εμπαινα να δω την κατασταση της παραγγελιας οτι ειχε θεμα και να παρω τηλ ακομα θα περιμενα τα πραγματα.

Και δεν ειναι μια φορα που μου το εχοτν κανει ξαναλεω, ωστε να μπορω να πω ενταξει ετυχε...Μπορει να ειναι καλο μαγαζι σε αλλα ,αλλα ενημερωση δεν κανουν για κανενα λογο.

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.

Αδικο δεν εχεις φιλε μου πανω σε αυτο που γραφεις και σε καταλαβαινω απολυτα.

Εχω ακυρωσει και εγω ο ιδιος (αρκετα χρονια πριν βεβαια) παραγγελια μου απο το vision για τους λογους που αναφερεις αλλα αυτο δεν το κανει "μαγαζακι".

Η ενσταση μου δηλαδη δεν ειναι στο ποσο τυπικοι ειναι αλλα καθαρα στον χαρακτηρισμο.

Επισης αξιζει να αναφερω οτι 2 φορες που χρειαστηκα την εγγυηση με εξυπηρετησαν ουσιαστικα την ιδια μερα (το προιον ηταν βεβαια CPU που γενικα υπαρχει στην αγορα και προφανως ειχαν στοκ). 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ ευτυχώς δεν τους έχω χρειαστεί για θέμα εγγύησης, αλλά από presales (γνωρίζοντας πως δουλεύει η αγορά) το μόνο που χρειάστηκε 1 φορά ήταν να κάνω ένα τηλ για να μάθω πραγματική διαθεσιμότητα. Και ναι, όντως είχε μια μικρή καθυστέρηση (μεσολαβούσαν και αργίες), 2 εργάσιμες, αλλά εντάξει και από guaranteed παράδοση του amazon έχει τύχει να αργήσει 1-2 μέρες ένα δέμα, δεν χάθηκε ο κόσμος.

Πάντως για κομπλέ μηχανήματα με επιλογή κομμάτι-κομμάτι (ή παραγγελία με πολλούς διαφορετικούς κωδικούς), καθυστερήσεις τυχαίνουν σχεδόν πάντα, ειδικά αν κάποιο part είναι λιγότερο δημοφιλές κτλ. Δεν βοηθάει ότι είμαστε σχετικά μικρή αγορά + κατακερματισμένη σε θέμα προμηθευτών κτλ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 26/1/2018 στις 1:15 ΠΜ, ~Palpatin~ είπε

Ωραία τότε ας μου επιτραπεί και εμένα που γνωρίζω το μαγαζί από πολύ παλιά να πω ότι είναι ένα από τα καλύτερα εάν όχι το καλύτερο στην Θεσσαλονίκη και ίσως (99%) και το παλαιότερο.

Απο περιέργεια.. πιο παλιό και απο το πλαίσιο; 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Manjaro είπε

Απο περιέργεια.. πιο παλιό και απο το πλαίσιο; 

 

Το Πλαίσιο συγνώμη αλλά δεν το θεωρώ καταστημα υπολογιστών ;)

Για κανένα συνδετήρα και μερικά cd καλά είναι για όλα τα άλλα απλά δεν.

Στην ερώτηση σου όμως όχι το Πλαίσιο είναι παλαιότερο.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή εγώ βρε παιδιά που έπαιρνα από το πλαίσιο και έτυχε να αλλάξω 17 κάρτες γραφικών για να καταλάβω ότι όλες μα όλες ήταν rebaling και απλά μετά από 5 μήνες ή 2 ώρες που με κρατούσανε και ξανά μάνα γραμμές και τέτοια και άντε πάλι πίσω, θυμάμαι φωνές φασαρίες τσακωμούς. Το vision studio σε εμένα προσωπικά ποτέ  μα ποτέ δεν μου έκανε απατεωνιά, και το κατάστημα το γνώρισα από έναν φίλο, δεν το ήξερα καν πρώτη φορά πήγα το 2014 που πραγματικά ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι με το πλαίσιο, με δώσανε μια μητρική foxcon διαφορετική σε θήρες από την turbo x και επειδή ο συνήγορος του καταναλωτή με είπε πάνε και ζήτα  τα λεφτά σου ή να σου δώσουν μια άλλη μητρική με απηλεισαν με καταγγελία και μηνύσεις για να φοβηθώ, το άφησα έτσι έχασα και 30Ε,  πολλά πάρα πάνω βέβαια  όλα αυτά τα χρόνια. Πάμε τώρα στο vision studio το οποίο πήρα από εκεί από την αρχή παρακαλώ μια μητρική έναν επεξεργαστή και μια κάρτα γραφικών ότι μπορούσα να βάλω από το παλιό υπολογιστή τα έβαλα όπως πχ μνήμες ααα  ναι άλλαξα και το τροφοδοτικό του πλαισίου γιατί και αυτό είχε πρόβλημα με έβαλαν και πλήρωσα 20Ε διαφορά από την σειρά ΤΧ σε RM (αυτοί δίνανε VS σειρά 650w)  πάλι με φασαρία και δεν μου δίνανε το ίδιο γιατί δεν υπήρχε οπότε κοψανε ένα πιστωτικό και πλήρωσα την διαφορά.  Το vision studio λοιπόν δεν άργησε καν σε εμένα  ποτέ ότι και να πήρα και σε θέμα service η μητρική η καινούρια  είχε θέμα  σε 1,5 εβδομάδα με δώσανε την ίδια επίσης η κάρτα γραφικών κι αυτή είχε θέμα, την πήγα πίσω σε 20 μέρες με κοψανε πιστωτικό και πήρα την ίδια σε gigabyte εγώ το ζήτησα, και ότι και να πήρα δεν άργησε πάνω από το όριο που λένε. Τα λέω όλα αυτά γιατί δεν μπορεί να υπάρχει κάτι χειρότερο από το πλαίσιο δεν γίνεται, και ένας φίλος μου που πήρε υπολογιστή από εκεί δεν άργησαν,  κάπου στις 24 μέρες μόνο σιγά το πράμα, και μην ξεχνάμε ότι το κατάστημα τα φέρνει απ έξω από γερμανια δεν φταίνε άμα αργεί. Οπότε τι θέλουμε; κάτι καλό σφραγισμένο και να λειτουργεί;  ή κάτι σαν το πλαίσιο ξανά φτιαγμένο με ανοιχτή συσκευασία έτοιμο και να χαλάσει σε λιγότερο από μήνα,  και η αντηκατασταση να είναι με ένα ίδιο χαλασμένο προϊόν πάλι;

Επεξ/σία από panos0100
Δημοσ.

Νταξει ξεφυγαμε λιγο παιδες :D

Αυριο φευγει η καρτα για rma, σιγουρα θα γραψω την εμπειρια μου απο το rma της palit και την αντιμετωπιση του καταστηματος οταν με το καλο τελειωσει ολο αυτο.

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιστρεφω στο θεμα, αφου σταλθηκε η καρτα στο καταστημα και απο εκει στην palit για rma εφτασε επιδιορθωμενη τελος απριλη...  Η επικοινωνια με το καταστημα ηταν λιγο δυσκολη πολλα τηλεφωνα για να πιασεις γραμμη. Παρολα αυτα το καταστημα μας ειπε οτι θα υπηρχε καθυστερηση και αν θελαμε πιστωτικο αλλα η τιμες την τοτε στιγμη που εγινε η προταση ηταν στο θεο και επρεπε να σκασει αλλα 200+ ευρω για να παρει αλλη  1080ti. 

Τελος παντων η καρτα ηρθε οπως ειπα και πριν τελος απριλη ,ειχε σταλει απο τον ιανουαριο. 

Παρολα αυτα η καρτα εχει θεματα ,οι ανεμιστηρες δεν δουλευουν μονο αν περασεις το utility της palit και φτιαξεις καποιπ custom profile για τους ανεμιστηρες. Παρολο που εκανα τους ανεμιστηρες να δουλευουν εχω σπασιματα στην εικονα οταν ζοριζεται η καρτα και μετα πεφτει φριζαρισμα.

Να παρω ενα αεροπλανο και να παω στο εργοστασιο της palit να τους την φερω στο κεφαλι? (Ειναι και καμια 10αρια κιλα θα κανει καλη δουλιτσα :P )

Ηθικο διδαγμα ,μην αγορασετε palit!

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Παρολα αυτα η καρτα εχει θεματα ,οι ανεμιστηρες δεν δουλευουν μονο αν περασεις το utility της palit και φτιαξεις καποιπ custom profile για τους ανεμιστηρες. Παρολο που εκανα τους ανεμιστηρες να δουλευουν εχω σπασιματα στην εικονα οταν ζοριζεται η καρτα και μετα πεφτει φριζαρισμα.
 

Απλά απέκλεισε το θέμα τροφοδοτικού με δοκιμή σε άλλο μηχάνημα/άλλο τροφοδοτικό και πήγαινε για επιστροφή και πιστωτικό... απαράδεκτα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Απλά απέκλεισε το θέμα τροφοδοτικού με δοκιμή σε άλλο μηχάνημα/άλλο τροφοδοτικό και πήγαινε για επιστροφή και πιστωτικό... απαράδεκτα πράγματα.

Ειχε θεμα στο pc του φιλου (ειχε αλλαξει τροφοδοτικο την πρωτη φορα που ειχε θεματα η καρτα μηπως και εφτεγε αυτο) και προχθες μου την εδωσε να την βαλω στο δικο μου οποτε δεν τιθεται θεμα τροφοδοτικου. Εγω του ειπα να ζητησουμε πιστωτικο τωρα μιας και επεσαν λιγο οι τιμες αλλα δεν θελει θα περιμενει μιας και τωρα το καλοκαιρι δεν παιζει τπτ λογω δουλειας. 

Μου κανει εντυπωση παντως γτ δεν στροφαρουν τα fans απο default. Εντομεταξει τρεχω  3dmark11 performance και το βγαζει κανονικα ,το βαζω σε 1080p σπαει την εικονα και μερα φριζαρει.

Τρεχω unigine σε 1080p low το βγαζει ,το βαζω στο high ακουω τη μουσικη και βλεπω κολλημενη εικονα και μετα μαυρο...  

Βαζω mafia iii ,σπασιμο και μετα μαυριλα.

Cpu και ram stock.

Ολα αυτα με το bios no1,οταν αλλαζω το διακοπτη στο bios no2 ,κολλαει στο post με error code.

Επεξ/σία από akoinonitos
Δημοσ.

τα φαν default μπορεί να μην παίρνουν μπρος πριν τους 50° ξέρω γω, αν και λογικά τους πιάνει αμέσως με φορτίο... με afterburner δοκίμασες;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...