tsioulak Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 41 λεπτά πριν, kostas1966 είπε Διαφωνώ τρισδιάστατα μαζί σου. Αλλά είναι άνευ ουσίας να επιχειρηματολογήσω κι ούτε έχω την δέουσα διάθεση. Στην ταμπακιέρα τώρα: Χάθηκε ο λογαριασμός για δεύτερη συνεχόμενη διμηνία. Είναι στο όνομα του πατέρα μου. Δεν παραδόθηκε από τα ελτα. Αρνούνται κάθε γνώση/ευθύνη. Εάν για οποιονδήποτε λόγο με αναγκάσουν να πάω σε κατάστημά τους (για τον πατέρα μου ούτε λόγος) θα αλλάξω πάροχο. Ας δούμε ποιός επιθυμεί περισσότερο να πάρει πελάτες (θα ενημερώσω). Ήδη ψάχνω σχετικά νήματα να βρω απόψεις και αξιολογήσεις όσων φύγαν. Στο μεταξύ τους έβαλα ένα ποσό στα τυφλά. Δεν θάθελα στο μεσοδιάστημα να κόψουν το ρεύμα. Αγαπητέ drlo ποτέ δεν παρακάλεσα για να πληρώσω. Δεν θα το ξεκινήσω τώρα. Χειροτερα θα εισαι σε αλλο παροχο. 22 λεπτά πριν, bluesattack είπε Σκαναρε τις ταυτοτητες στην φορμα που ζηταει να τελειωνεις.Τουλαχιστον το αποδεικτικο αφμ μπορει να το αποκτησει καποιος online ? Το προβλημα ειναι οταν η ΔΕΗ δεν εχει καθολου στοιχεια (ουτε ταυτοτητα ουτε ΑΦΜ), σε αυτην την περιπτωση δεν νομιζω (αλλα δεν ειμαι και σιγουρος) οτι μπορει να γινει ταυτοποιηση online.
bluesattack Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 4 λεπτά πριν, tsioulak είπε Το προβλημα ειναι οταν η ΔΕΗ δεν εχει καθολου στοιχεια (ουτε ταυτοτητα ουτε ΑΦΜ), σε αυτην την περιπτωση δεν νομιζω (αλλα δεν ειμαι και σιγουρος) οτι μπορει να γινει ταυτοποιηση online. Δεν εχει λογικη αυτο που λες.Η δεη δεχεται τα στοιχεια που εχεις βγαλει στις αρμοδιες αρχες του κρατους . Αυτες τις επιλογες εχει https://www.dei.gr/el/eksupiretisi-pelatwn/oikiakoi-pelates/o-logariasmos-sas/diorthwsi-allagi-stoixeiwn-sto-logariasmo Δεν σε ταυτοποιει λες και ειναι η ...ιντερπολ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 10 minutes ago, tsioulak said: Χειροτερα θα εισαι σε αλλο παροχο. Γιατί?
kostas1966 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, tsioulak είπε Χειροτερα θα εισαι σε αλλο παροχο. Το προβλημα ειναι οταν η ΔΕΗ δεν εχει καθολου στοιχεια (ουτε ταυτοτητα ουτε ΑΦΜ), σε αυτην την περιπτωση δεν νομιζω (αλλα δεν ειμαι και σιγουρος) οτι μπορει να γινει ταυτοποιηση online. Στις φωτο που έχω παραθέσει πιό πάνω φαίνεται η φόρμα υποβολής. Εκεί υπάρχουν και τα πεδία "υφιστάμενα στοιχεία" ξεχωριστά για πατρώνυμο, Α.Φ.Μ., αριθμός δελτίου ταυτότητας. Είναι 3 κουτάκια που ζητούν 3 αντίστοιχα input. Παρότι η δεη δεν έχει καθόλου στοιχεία για τα συγκεκριμένα -αν είχε θα φαίνονταν και στο λογαριασμό- εντούτοις ΔΕΝ δέχεται κενό σε αυτά τα πεδία. Απαιτεί να γραφτεί κάτι εκεί μέσα. Φυσικά ακριβώς από κάτω από τα υφιστάμενα στοιχεία υπάρχει αντίστοιχο πεδίο για "νέα στοιχεία" όπου συμπληρώνουμε τα ισχύοντα. Δοκίμασα ως τώρα πολλές φορές να στείλω αυτά τα στοιχεία (του πατέρα μου) αλλά ΔΕΝ δέχεται κενό στα υφιστάμενα και έτσι δεν περνάει η αίτηση. Πρέπει δηλαδή να μαντέψουμε τι στοιχεία έχει ως υφιστάμενα και να τα γράψουμε ή αν δεν έχει να βάλουμε 2 φορές τα νέα στοιχεία (και είναι ψευδές να βάλεις νέο στοιχείο ως υφιστάμενο, δεν θα συμφωνήσει ποτέ). Τα συμπεράσματα δικά σας. ΥΓ. Όσοι επιχειρήσετε κάτι ανάλογο, προσπαθείστε να αποφύγετε το πενταψήφιο 11770. Δεν θα λύσει το πρόβλημα, έχει μεγάλους χρόνους αναμονής, σας παίρνει 1 αστική μονάδα ανά λεπτό ως σταθερή χρέωση ενώ από κινητά κάντε την προσευχή σας. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2018 από kostas1966
bluesattack Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κλασε το πενταψηφιο και παρε τηλεφωνο στο υποκαταστημα που ανηκει ο ιδιοκτητης/πελατης .Ρωτησε τι στοιχεια ειναι περασμενα στον ταδε κωδικο πελατη Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2018 από bluesattack
kostas1966 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Νέα βδομάδα μπήκε, νέες εξελίξεις στο θέμα. Χτες, Δευτέρα, πήρα τηλ. στο υποκατάστημα που ανήκει η περιοχή του ακινήτου σύμφωνα με την υπόδειξη του φίλου bluesattack επάνω. Όταν κάνουμε εγγραφή νέου χρήστη σε περίπτωση που η δεη δεν έχει στοιχεία βάζουμε τα νέα ακόμα και στα υφιστάμενα πεδία. Φυσικά στέλνουμε τα αποδεικτικά jpg. Επίσης προσοχή χρειάζεται να μην βάλετε κάτι από τυχόν άλλο λογαριασμό χρήστη πχ username, email. Αγνοήστε το mail επιβεβαίωσης που σας δίνει την επιλογή ανανέωσης εγγραφής, τέτοιο πράγμα προσπάθησα να κάνω σήμερα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί conflict με τον παλιό λογαριασμό καθιστώντας τον στην ουσία κι αυτόν άχρηστο. Εγώ δεν θεώρησα ότι έκανα καμμιά εξυπνάδα ούτε παρασπονδία. Δεν είχα ενεργό δεύτερο email έτσι έβαλα το ίδιο και για το δεύτερο λογαριασμό. Και χάλασε και ο πρώτος. Η συνέχεια έχει ως εξής: Κλήση στο 11770. Χρόνος αναμονής κάπου ένα τέταρτο. Εδέησαν τελικά να απαντήσουν. Μπαίνουμε στη διαδικασία ανταλλαγής στοιχείων. Μου λέει το όνομά της και μου ζητά τα περί τίνος λογαριασμού πρόκειται και ποιό το πρόβλημα. Τελικά η κοπέλα μου εξηγεί ότι για την διευθέτηση ζητημάτων ebill θα πρέπει να καλέσω στο 8004000500. Αφού την ευχαρίστησα καλώ το παραπάνω. Και παίρνω το μήνυμα "το τηλέφωνο δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή". Μου είχε δώσει λάθος νούμερο! Ξανακαλώ στο 11770 και, θέλοντας να επισπεύσω τα προκαταρκτικά του τύπου "καλέσατε την υπηρεσία"μπλα μπλα "σας ενημερώνουμε ότι ενδεχομένως οι συνομιλίες καταγράφονται", "για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να έχετο το αφμ σας κλπ", "for english press nine" μπλα μπλα, πατάω εξαρχής το εσωτερικό που ήδη γνώριζα. Πλάνη, έκλεισε η γραμμή. Οκ, πληρώνω δίδακτρα μπας και μάθω κάποτε, εσείς πάντως θα ξέρετε. Τρίτη φορά το 11770 και αυτή τη φορά βάζω ανοιχτή ακρόαση ξέροντας τι με περιμένει. Μαζί με την ακρόαση όλων των ποιημάτων συν την αναμονή χρειάστηκαν 21 λεπτά αυτή τη φορά παρακαλώντας να μην πέσω σε τσόκαρο ξανά μήπως και μου πούνε τίποτα σωστό. Ευτυχώς σε 2-3 λεπτά ακόμα το παληκάρι που το σήκωσε μου έδωσε το σωστό που είναι το 800 5000 400. Κρατήστε το παραπάνω, θα σας γλυτώσει από μίνι οδύσσεια. Εκεί είναι το κέντρο των ηλεκτρονικών λογαριασμών και ο χρόνος αναμονής ήταν σαφώς λιγότερος. Μου ζητήθηκαν τα γνωστά πλέον στοιχεία, απέδειξα ότι "το κάρο του παππού είναι το δικό του"* και το πρόσωπο στην άλλη άκρη της γραμμής ζήτησε την έγκρισή μου για το εξής: Αντί να δημιουργήσει δεύτερο λογαριασμό να καταστρέψει και τον πρώτο! Δεν υπήρχαν άλλες επιλογές από το σύστημα μου είπε (αυτό το καταραμένο το σύστημα). Το δέχτηκα. Τώρα είμαι στη φάση να ανοίξω εκ νέου 2 λογαριασμούς. Αλλά δεν είμαι σε φάση. Οξύμωρο ε; Συνεχίζεται... * ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ - δημόσιο for ever 1
skiabox Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Βασικά όπου εμπλέκεται το Δημόσιο ακόμα και ως μέτοχος 1%, τα site είναι όλα πο*τάνα. Από ΔΕΗ μέχρι COSMOTE δεν υπάρχει καμιά λειτουργικότητα πουθενά και δεν δουλεύει τίποτα. Τυχαίο;
Joshua21 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία e-bill ενημερωθείτε εδώ. Για θέματα τεχνικής υποστήριξης πατήστε εδώ ή καλέσετε από σταθερό στο 8005000400 χωρίς χρέωση. https://www.dei.gr/EBill/notifynewebill.aspx?ReturnAddress=%2fEBill%2fLogin.aspx
Philippe Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Απ' ό,τι είδα, για ανανέωση ήδη εγγεγραμμένων χρηστών, το e-bill ζητάει στοιχεία που αναγράφονται ήδη στον λογαριασμό. Το μόνο επιπλέον είναι το ΑΔΤ (ή το ΑΦΜ όταν είναι παλιά σύνδεση και έχει την ταυτότητα στον λογ/μό). Στην 2η περίπτωση, όταν στην ΔΕΗ δεν υπάρχει καταχωρημένο ΑΦΜ, συμπληρώνουμε ό,τι να 'ναι στο πεδίο και θα προχωρήσει; Το κατάφερε κανείς; Πρόκειται για περίπτωση παππού αποθανόντος εδώ και πολλά χρόνια.
greengr21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Επιτρέπεται οι αποθανοντες να έχουν λογαριασμό ΔΕΗ; Όλη η ιστορία με την ταυτοποίηση προφανώς γίνεται για τέτοιες περιπτώσεις φίλε.
Panas76 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Όταν το ΑΦΜ ανήκει σε νοικαρη που δε ξέρω πλέον που βρίσκεται και πρέπει να αλλάξω το ΑΦΜ στο λογαριασμό τί κάνω;
MikeJ Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Το τόπικ αναφέρεται στην υπηρεσία e-bill της ΔΕΗ. Στη περίπτωση τη δικιά σου θα πρέπει να γίνει αλλαγή του ονόματος εντελώς στο λογαριασμό της ΔΕΗ. (είτε να γυρίσει στον ιδιοκτήτη είτε αν υπάρχει νέος ενοικιαστής σε αυτόν). Αν ψάξεις θα βρεις πιο σχετικά θέματα, αλλα γενικά με συμβόλαιο σπιτιού και κάποια άλλα έγγραφα γίνεται. https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/allagi-onomatos-sto-logariasmo-upografi-sumvolaiou/fusiko-proswpoidiwtis31143
Panas76 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Ο λογαριασμός είναι στο όνομα μου. Το ΑΦΜ ανήκει σε πρώην ενοικιαστή και δε μπορώ να μπω στο ebill γιατί δε μου κάνει αλλαγή στοιχείων και ταυτοποίηση η ΔΕΗ
Γιάννης Platano Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 11 λεπτά πριν, Panas76 είπε Ο λογαριασμός είναι στο όνομα μου. Το ΑΦΜ ανήκει σε πρώην ενοικιαστή και δε μπορώ να μπω στο ebill γιατί δε μου κάνει αλλαγή στοιχείων και ταυτοποίηση η ΔΕΗ Πως γινεται αυτο σε αλλο ΑΦΜ και σε αλλο ονομα ? Οταν πηρες το ρολοι στο ονομα σου δεν αλλαξε και το ΑΦΜ ? Αν οχι μπορεις με το μισθωτηριο απο το taxis να πας σε καταστημα ΔΕΗ να το τακτοποιησεις
Panas76 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2018 2 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Πως γινεται αυτο σε αλλο ΑΦΜ και σε αλλο ονομα ? Οταν πηρες το ρολοι στο ονομα σου δεν αλλαξε και το ΑΦΜ ? Αν οχι μπορεις με το μισθωτηριο απο το taxis να πας σε καταστημα ΔΕΗ να το τακτοποιησεις Λογικά δε θα το άλλαξαν. Ανίκανοι και σ αυτό και τώρα τρέχω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα