Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αυτό με το 1.4 και τα τελη από από 135 πανε 255 το σκεφτομουν και εγω σοβαρα.Το αμαξι όμως το παιρνω για να το εχω για καιρο.Και δεν είμαι ουτε 18 ουτε 22 που απλα το θελω για την βολτα μου.Ισως μετα από αυτό περασω σε οικογενειακο κατευθείαν οποτε είμαι προθημος να παρω την επιβαρυνση των 100+ ευρο ώστε μελλοντικα ναμε βγαλει ασπροπροσωπο σε μια στιγμη που θα θελω κατι πιο δυνατο.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άποψη μου κοίτα κάτι σε hatch μέχρι 4.3μ(astra,i30,ceed,golf,leon,focus,giullieta κτλπ) , καλό μέγεθος για τις περισσότερες των περιπτώσεων 

 

 

Δημοσ.

Βαλε κατι παραπανω παρε ενα Hyundai i20 του 2010 και μετα κανε ενα καλο σερβις με 150 ευρω συν λαστιχα continental premiumcontact ολα μαζι στα 5500 θα σου βγει και ασε αυτα που βλεπεις.το ειχα δυο χρονια το πηρα μτχ δεν μου εβγαλε τιποτα.τιμιο αυτοκινητακι και πολυ οικονομικο.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, odys03 είπε

Ποια είναι η διαφορά με καδένα και ιμάντα; H καδένα δεν θέλει ποτέ αλλαγή; 

θεωρητικα δε θέλει, ή για την ακρίβεια αν αλλαχτεί θα αλλαχτεί πχ στις 300000+ χλμ σε σχέση με τους ιμαντες που ειναι μαξ 90000-100000 χλμ... Στην πραξη καποια μοντέλα (π.χ. corsa astra) πονανε στις καδένες και θέλουν αλλαγμα γυρω στις 100000 χλμ...

γενικα θεωρειται καλύτερη

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ναι αυτό με το 1.4 και τα τελη από από 135 πανε 255 το σκεφτομουν και εγω σοβαρα.Το αμαξι όμως το παιρνω για να το εχω για καιρο.Και δεν είμαι ουτε 18 ουτε 22 που απλα το θελω για την βολτα μου.Ισως μετα από αυτό περασω σε οικογενειακο κατευθείαν οποτε είμαι προθημος να παρω την επιβαρυνση των 100+ ευρο ώστε μελλοντικα ναμε βγαλει ασπροπροσωπο σε μια στιγμη που θα θελω κατι πιο δυνατο.

σε γενικες γραμμες μπορει να μην καταλαβεις τη διαφορα μεταξυ 1.25 κ 1.4 μοτερ στα μικρα μοντέλα που κοιτας (π.χ. να εχουν διαφορά 3-5 άλογα) οποτε δεν αξιζει τα εξτρα εξοδα, αποφασισε πρώτα μοντέλο κ μετα κοιτας μοτερ

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, odys03 είπε

Τα hundai i20 που βγαίνουν με αέριο και βενζίνη από το εργοστάσιο έχει κανείς άποψη;

Πρωτη φορα το ακουω αυτο με το αεριο.ποιος στα λεει αυτα;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ναι αυτό με το 1.4 και τα τελη από από 135 πανε 255 το σκεφτομουν και εγω σοβαρα.Το αμαξι όμως το παιρνω για να το εχω για καιρο.Και δεν είμαι ουτε 18 ουτε 22 που απλα το θελω για την βολτα μου.Ισως μετα από αυτό περασω σε οικογενειακο κατευθείαν οποτε είμαι προθημος να παρω την επιβαρυνση των 100+ ευρο ώστε μελλοντικα ναμε βγαλει ασπροπροσωπο σε μια στιγμη που θα θελω κατι πιο δυνατο.

ρε μεγαλε τραβα κανε t.drive ενα i20 1.2  και ασε τα κυβικα και τα αλογα..! ετσι θα εχεις μετρο συγκισης..

Nαι το κορσα 1.4 ειναι κατα 100κιλα βαρυτερο απο το ι20 αλλα δεν ειναι αυτος ο λογος που το κορσα δεν παει καλα..

Αν δεν σου αρεσει το ι20 τοτε κοιτα το fiesta 1.25

 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, odys03 είπε

Έχει μια γνωστή μου σίγουρα τέτοιο και μου είχε πει ότι δεν υπάρχει πιο οικονομικό. νομίζω bifuel έκδοση λέγεται πρέπει να είχα δει και σε αγγελίες. Δεν ξέρω αν βγαίνουν ακόμα ή έβγαιναν κάποιες χρονιές παλιότερα.

Η γνωστή σου μάλλον μπερδεύει το i20 με το ix20

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, odys03 είπε

Είμαι σίγουρος ότι υπήρξε τέτοια έκδοση ι20 που το κιτ lpg το είχε όπως το αγόραζε καινούργιο το αυτοκίνητο  ο ιδιοκτήτης αφού το είδα με τα μάτια μου το αυτοκίνητο. Τώρα το έβαζαν στην αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα; το έβαζαν στο εργοστάσιο δεν ξέρω υποψιάζομαι το έκανε η αντιπροσωπία της Ελλάδας πάντως είχε εγγύηση το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Θυμάμαι ότι υπήρχε και διαφήμιση πριν χρόνια. Μάλλον όποιος το έχει πάρει δεν το πουλάει αυτό το αυτοκίνητο να κοιτάξω λίγο να δω αν υπάρχει καμιά αγγελία.

https://www.car.gr/12180586-hyundai-i-20-eco-bifuel-1-2i-5d-10ab

Βασικά εισαγόμενα είναι τα συγκεκριμένα οχήματα.Τσεχία/Πολωνία έπαιζαν τα περισσότερα και σε μικρότερο βαθμό Ιταλία. Το LPG kit είναι της BRC,όπως σωστά αναφέρει και στην αγγελία και κατα κύριο λόγο εξόπλιζαν το ix20 1.4/1.6 με ~1500 ευρώ κόστος.

Δέν το λές "εργοστασιακό" per se.Με το ίδιο κόμιστρο θα μπορούσε να μπεί σάν kit σε οποιοδήποτε αμάξι...

Θυμίζει λίγο την Ελληνική πατέντα με την turbo έκδοση του Hyundai Coupe (S145) 

Επεξ/σία από Tenshi
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

i20-i30 κατω από 5000-5500 δεν παιζει...συν ότι άλλο χρειαστεί...Δεν ξερω,ειναι μεγαλη η διαφορα...Τελοσπαντων ευχαριστω ολους σας για τις προτασεις και τις πληροφοριες

Αφου δεν εχεις θεμα σε 1.4 κοιτα κατι σε τετοιο  https://www.car.gr/12386714-toyota-corolla

το corsa καιει και δεν περπαταει σωστα..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, odys03 είπε

Ποια είναι η διαφορά με καδένα και ιμάντα; H καδένα δεν θέλει ποτέ αλλαγή; 

Δέν είναι οτι δέν θέλει ποτέ άλλαγμα. 

Το σέτ χρονισμού (καδένα + τεντωτήρας ) είναι ακριβότεροι σε σχέση με αυτοκίνητο που έχει ιμάντα.

Είχα Corsa C με κινητήρα Z12XE (καδένα) στίς 200.000 χλμ ζήτησε καδένα , τεντωτήρα. Το σέτ 290 ευρώ σε εμπορίου, της GM 350

Το άλλαξα το σέτ και το έδωσα στις 300.000χλμ

Σε Honda Accord (με ιμάντα) δίνεις 60 ευρώ αντλία νερού και τεντωτήρα και 35 ευρώ ο γνήσιος ιμάντας.

Ο ιμάντας θέλει αλλαγη ανα 60.000χλμ

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δέν είναι οτι δέν θέλει ποτέ άλλαγμα. 

Το σέτ χρονισμού (καδένα + τεντωτήρας ) είναι ακριβότεροι σε σχέση με αυτοκίνητο που έχει ιμάντα.

Είχα Corsa C με κινητήρα Z12XE (καδένα) στίς 200.000 χλμ ζήτησε καδένα , τεντωτήρα. Το σέτ 290 ευρώ σε εμπορίου, της GM 350

Το άλλαξα το σέτ και το έδωσα στις 300.000χλμ

Σε Honda Accord (με ιμάντα) δίνεις 60 ευρώ αντλία νερού και τεντωτήρα και 35 ευρώ ο γνήσιος ιμάντας.

Ο ιμάντας θέλει αλλαγη ανα 60.000χλμ

ε και παλι μια η αλλη βγαινει αν βαλεις και τα εργατικά που ειναι πολλα... και γενικα θεωρειται πιο αξιοπιστη η καδενα πλην εξαιρεσεων (π.χ. το κορσα πολυ σου πηγε, συνηθως τη βγαζουν νωρίτερα)

  • Like 1
Δημοσ.

τα Corsa C από οσο διαβασα ειχαν βγαλει παρα πολλα προβλήματα με τον καδενα.Και τα 2 που πηγα στον μηχανικο μου τα ειδε προσεκτικα σε εκεινο το σημειο, στο ένα κατι δεν πηγαινε καλα...το άλλο φαινοταν μια χαρα. Το ένα με 140000 το άλλο με 120000

Δημοσ.
Στις 1/24/2018 στις 10:02 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ολοι λένε Toyota αλλα μου κανει κάπως αυτή η στρογγυλαδα...συν ότι το βρίσκω ΥΠΕΡκοστολογημένο για αυτά που προσφέρει περα της μηχανής.Δηλαδη το corsa full extra μπορει να κοστιζει οσο το πιο απλο yaris...και με ενοχλεί κάπως αυτό.

Το οτι η Toyota ειναι η μερα με την νυχτα σε ποιοτητα κατασκευης σε σχεση με τα Opel το προσπερνας δηλαδη ε; Τι ακουμε εδω μεσα..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, reid είπε

Το οτι η Toyota ειναι η μερα με την νυχτα σε ποιοτητα κατασκευης σε σχεση με τα Opel το προσπερνας δηλαδη ε; Τι ακουμε εδω μεσα..

συγκρινω δεν προσπερναω...μερα με την νυχτα τι εννοεις?υπαρχει καποιο στοιχειο η καποια εγγυηση οτι το ενα ειναι καλο και το αλλο κακο?Η αγορα του μεταχειρησμενου πανω απο ολα ειναι ΡΙΣΚΟ και τιποτα αλλο...μπορει να παρω toyota και σε 1 χρονο να ειναι για πεταμε μπορει ομως να παρω το πιο αναξιοπιστο αμαξι και να βγει αστερι!Συμφωνεις η οχι?

Στην προκειμενη περιπτωση τα Opel δεν νμζ οτι ειναι ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ αναξιοπιστιας...ειναι θα ελεγα το μεσο ορο.Εκτος αν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο στοιχειο η επισημη ανακληση εταιραις κτλπ κτλπ...Συν οτι τα βλεπω κατα δεκαδες στον δρομο συγκεκριμενα το Corsa που ενδιαφερομαι...4 φιλους,γνωστους και συναδελφους εχω ρωτησει για ακριβως το ιδιο μοντελο ολοι μου εχουν πει ειναι αψογο...Οπως ολοι μου λενε και για τα Yaris...Αν ειχα τα φραγκα ισως επαιρνα το καινουριο η το νεο μικρα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...