Προς το περιεχόμενο

Το Mavic Air drone της DJI αποτελεί ένα "μείγμα" Spark και Mavic Pro


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για ακόμη μια φορά, η DJI ανακοινώνει ένα νέο drone το οποίο εντυπωσιάζει με τις δυνατότητές του.

Ο λόγος αυτή τη φορά για το Mavic Air το οποίο έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια drone της κινεζική εταιρείας, αποτελώντας μια ενδιάμεση πρόταση μεταξύ του Spark και του Mavic Pro, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην τιμή η οποία έχει οριστεί στα €849. Το Mavic Air όπως και το μεγαλύτερο αδερφάκι του ξεχωρίζει για το μικρό του μέγεθος αφού τα πτερύγια του μπορούν να διπλώσουν προς το εσωτερικό, μειώνοντας δραστικά τις διαστάσεις του και κάνοντας τη μεταφορά του παιχνιδάκι. Ενδεικτικό είναι ότι το μέγεθος του είναι παρόμοιο μ' αυτό του Spark ενώ το βάρος του είναι κατά 41% μικρότερο από αυτό του Mavic Pro.

Περνώντας στις δυνατότητές του, αυτές εντυπωσιάζουν για ένα drone αυτού του μεγέθους. Διαθέτει αισθητήρα μεγέθους 1/2.3-inch, τοποθετημένο σε ένα gimbal 3 αξόνων και με δυνατότητα λήψεων στα 12MP ενώ οι εγγραφές βίντεο γίνονται στην 4K ανάλυση και με 24 ή 30 καρέ το δευτερόλεπτο. Επιπλέον με το πάτημα ενός κουμπιού μπορεί να πραγματοποιήσει πανοραμική λήψη 32MP ενώ υποστηρίζει και εγγραφή πολύ αργού βίντεο στα 120 καρέ/δευτερόλεπτο. Το Mavic Air είναι πιο έξυπνο στο να καταλαβαίνει το περιβάλλον του και αποφεύγει εμπόδια με τους αισθητήρες που διαθέτει μπροστά, πίσω και στο κάτω μέρος. 

Αυτό που δε βελτιώνει το Mavic Air σε αντίθεση με την Platinum έκδοσή,  είναι ο χρόνος πτήσης ο οποίος περιορίζεται στα 21 λεπτά και με την εμβέλεια να είναι και αυτή μικρότερη στα 4 χλμ έναντι 7χλμ στο μεγαλύτερο μοντέλο. Μπορεί να πιάσει ταχύτητα 68χλμ/ώρα ενώ διαθέτει και τις έξι αυτοματοποιημένες λήψεις του Spark όπως τα Rocket, Dronie, Circle, Helix, Asteroid, και Boomerang. Επιπλέον όπως και στο Spark, ο χειρισμός του μπορεί να γίνει με τα χέρια και με συγκεκριμένες κινήσεις που πραγματοποιούμε. Στην τιμή πάντως του αρχικού μοντέλου περιλαμβάνεται το χεριστήριο το οποίο δεν έχει δικιά του οθόνη.

Το DJI Mavic Air θα κυκλοφορήσει στις 28 Ιανουαρίου σε τρία χρώματα, άσπρο, μαύρο και κόκκινο.


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, logo15 είπε

AUTEL EVO HERE I COME!

Δεν έχεις άδικο αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερο, πιο ακριβό και δεν είναι dji

Επεξ/σία από MySql
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, MySql είπε

Δεν έχεις άδικο αλλά είναι αρκετά μεγαλύτερο, πιο ακριβό και δεν είναι dji

 

και δεν ειναι DJI? Αυτό δεν ειναι ακριβώς επιχείρημα.

 

Παντως το Mavic Air ψιλοαπατη. Spark με μεγαλυτερη αυτονομία... και η οποια αυτονομία ειναι απαραδεκτη.

 

Περιμένουμε κίνηση απο Xiaomi, να σωσει πάλι την παρτιδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, TheAccountant είπε

και δεν ειναι DJI? Αυτό δεν ειναι ακριβώς επιχείρημα.

Παντως το Mavic Air ψιλοαπατη. Spark με μεγαλυτερη αυτονομία... και η οποια αυτονομία ειναι απαραδεκτη.

Περιμένουμε κίνηση απο Xiaomi, να σωσει πάλι την παρτιδα...

Δεν είμαι fan boy αλλά όπως και να το κάνεις μόνο και μόνο σαν μεταπολιτική αξία δεν συγκρίνονται τα dji με τα άλλα

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός; Καμία σχέση δεν νομίζω ότι έχει με το spark. 

Για την ακρίβεια έχεις σχεδόν ένα mavic στο μέγεθος του spark

Η αυτονομία τόσο είναι σε όλα τα dji

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MySql είπε

Δεν είμαι fan boy αλλά όπως και να το κάνεις μόνο και μόνο σαν μεταπολιτική αξία δεν συγκρίνονται τα dji με τα άλλα

Μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός; Καμία σχέση δεν νομίζω ότι έχει με το spark. 

Για την ακρίβεια έχεις σχεδόν ένα mavic στο μέγεθος του spark

Η αυτονομία τόσο είναι σε όλα τα dji

Οκ... μεταπωλητικα θα ειναι σε καλυτερη μοιρα, αν και δεν δινω ιδιαιτερη βαρυτητα σε αυτο τον τομέα. Σημερα πετάει... αυριο πέφτει, και εχεις το απολυτο μηδεν. Το πλεονεκτημα του ονοματος DJI θα το δεχτώ ποιο άνετα σε οτι αφορα third party solutions. Ειτε αξεσουαρ είτε προγράμματα. Εκει επειδη εχει λαο, εχει και εταιριες να ασχολουνται με αυτα.

Αναλυτικος... κοιταξε... ουσιαστικα αυτο το χτίσανε πάνω στο Spark δανειζομενοι τεχνολογια και απο το mavic. Του χρονου θα μας παρουσιασουν το Mavic Air 2 με 30 λεπτά πτησης, ειμαι σίγουρος. Πολυ πιθανα θα μπορουσαν να δωσουν καλυτερο χρονο πτησης εξαρχής...πωλησιακα δεν τους συμφέρει... ειδικα οτνα παιζουν μονοτερμα περιπου.

 

Η αυτονομια των Phantom και Mavic που ειναι proper drones ειναι 27 με 30 λεπτά. Κάτι 15 και 20 λεπτά... ειναι για πολυ περιορισμένη χρήση. Πάντα στους χρονους βάζεις ενα safety margin και το γεγονος οτι δεν θες να στραγγισεις μέχρι και το τελευταιο mah της μπαταρίας. Οποτε... τι παιρνεις σαν χρονο πτήσης? 15-17 λεπτα tops στo Mavic Air. Meh.... πανε παρε το Xiaomi στα μισα λεφτα, θα εχεις σαφως καλυτερους χρονους, αν και πάσο... δεν ειναι μικρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TheAccountant είπε

Οκ... μεταπωλητικα θα ειναι σε καλυτερη μοιρα, αν και δεν δινω ιδιαιτερη βαρυτητα σε αυτο τον τομέα. Σημερα πετάει... αυριο πέφτει, και εχεις το απολυτο μηδεν. Το πλεονεκτημα του ονοματος DJI θα το δεχτώ ποιο άνετα σε οτι αφορα third party solutions. Ειτε αξεσουαρ είτε προγράμματα. Εκει επειδη εχει λαο, εχει και εταιριες να ασχολουνται με αυτα.

Αναλυτικος... κοιταξε... ουσιαστικα αυτο το χτίσανε πάνω στο Spark δανειζομενοι τεχνολογια και απο το mavic. Του χρονου θα μας παρουσιασουν το Mavic Air 2 με 30 λεπτά πτησης, ειμαι σίγουρος. Πολυ πιθανα θα μπορουσαν να δωσουν καλυτερο χρονο πτησης εξαρχής...πωλησιακα δεν τους συμφέρει... ειδικα οτνα παιζουν μονοτερμα περιπου.

Η αυτονομια των Phantom και Mavic που ειναι proper drones ειναι 27 με 30 λεπτά. Κάτι 15 και 20 λεπτά... ειναι για πολυ περιορισμένη χρήση. Πάντα στους χρονους βάζεις ενα safety margin και το γεγονος οτι δεν θες να στραγγισεις μέχρι και το τελευταιο mah της μπαταρίας. Οποτε... τι παιρνεις σαν χρονο πτήσης? 15-17 λεπτα tops στo Mavic Air. Meh.... πανε παρε το Xiaomi στα μισα λεφτα, θα εχεις σαφως καλυτερους χρονους, αν και πάσο... δεν ειναι μικρο.

Αυτό που λες ισχύει αλλά ποιος περιμένει μέχρι του χρόνου;

Ο χρόνος είναι λίγος αλλά έτσι και αλλιώς θα πάρεις δεύτερη μπαταρία καβάτζα.

Το μέγεθος από προσωπική εμπειρία είναι μεγάλο ατού... Μπαίνει στην τσέπη μόνο αυτό τα λέει όλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...