cloud13 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Καλημερες σε ολους. Εχω Cosmote 24αρα (της κακιας ωρας μεχρι 13-14 παει) με λιγα λεπτα σε κινητα και 300 σε σταθερα. Επισης Ote tv full pack. Πληρωνω 112 ευρω το διμηνο για ολα αυτα παντα στην ωρα μου. Ο τελευταιος λογαριασμος που εσκασε απο Cosmote ειχε κερ@τι@τικα εξτρα χρεωση 20+ φπα για μη επιστροφη εξοπλισμου adsl. Η φαση ειναι ως εξης: ειχε προβλημα η γραμμη η το ρουτερ τους γυρω στον Οκτωβρη, με τα πολλα με εστειλαν Γερμανο να παρω νεο ρουτερ και δεν νημερωθηκα ποτε ουτε απο αυτους τηλεφωνικα ουτε απο τον Γερμανο να επιστρεψω το παλιο. Αφου προσπαθησα 1 βδομαδα σε τσατ, τηλεφωνα και φορμες επικοινωνιας απαιτωντας να κανουν ελεγχο τις ηχογραφημενες κλησεις τους αναγνωρισαν το λαθος και δεν θα χρειαστει να το πληρωσω. Το θεμα μου τωρα ειναι οτι αυτα με εξοργιζουν σαν ανθρωπο μιας και επελεξα την cosmote για αψογη ποιοτητα υπηρεσιας και εξυπηρετησης και θελω να τους τεντωσω οσο δεν παει διεκδικωντας οτι μπορω, απο αποζημιωση μεχρι να μου κανουν προγραμμα-ζαχαρη με πολυ καλυτερη τιμη. Πως μπορω να κινηθω? Το συμβολαιο ληγει Νοεμβρη. Ευχαριστω!
chipakos Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 10 ώρες πριν, cloud13 είπε Καλημερες σε ολους. Εχω Cosmote 24αρα (της κακιας ωρας μεχρι 13-14 παει) με λιγα λεπτα σε κινητα και 300 σε σταθερα. Επισης Ote tv full pack. Πληρωνω 112 ευρω το διμηνο για ολα αυτα παντα στην ωρα μου. Ο τελευταιος λογαριασμος που εσκασε απο Cosmote ειχε κερ@τι@τικα εξτρα χρεωση 20+ φπα για μη επιστροφη εξοπλισμου adsl. Η φαση ειναι ως εξης: ειχε προβλημα η γραμμη η το ρουτερ τους γυρω στον Οκτωβρη, με τα πολλα με εστειλαν Γερμανο να παρω νεο ρουτερ και δεν νημερωθηκα ποτε ουτε απο αυτους τηλεφωνικα ουτε απο τον Γερμανο να επιστρεψω το παλιο. Αφου προσπαθησα 1 βδομαδα σε τσατ, τηλεφωνα και φορμες επικοινωνιας απαιτωντας να κανουν ελεγχο τις ηχογραφημενες κλησεις τους αναγνωρισαν το λαθος και δεν θα χρειαστει να το πληρωσω. Το θεμα μου τωρα ειναι οτι αυτα με εξοργιζουν σαν ανθρωπο μιας και επελεξα την cosmote για αψογη ποιοτητα υπηρεσιας και εξυπηρετησης και θελω να τους τεντωσω οσο δεν παει διεκδικωντας οτι μπορω, απο αποζημιωση μεχρι να μου κανουν προγραμμα-ζαχαρη με πολυ καλυτερη τιμη. Πως μπορω να κινηθω? Το συμβολαιο ληγει Νοεμβρη. Ευχαριστω! Απλά τους το φυλάς όπως κι εγώ για τη λήξη του συμβολαίου. Τότε θα πάρεις και θα πάρω το αίμα μας πίσω.Εγώ θα το πάρω το αίμα μου πίσω τον Αύγουστο.
ikaruga24 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 11 ώρες πριν, cloud13 είπε Καλημερες σε ολους. Εχω Cosmote 24αρα (της κακιας ωρας μεχρι 13-14 παει) με λιγα λεπτα σε κινητα και 300 σε σταθερα. Επισης Ote tv full pack. Πληρωνω 112 ευρω το διμηνο για ολα αυτα παντα στην ωρα μου. Ο τελευταιος λογαριασμος που εσκασε απο Cosmote ειχε κερ@τι@τικα εξτρα χρεωση 20+ φπα για μη επιστροφη εξοπλισμου adsl. Η φαση ειναι ως εξης: ειχε προβλημα η γραμμη η το ρουτερ τους γυρω στον Οκτωβρη, με τα πολλα με εστειλαν Γερμανο να παρω νεο ρουτερ και δεν νημερωθηκα ποτε ουτε απο αυτους τηλεφωνικα ουτε απο τον Γερμανο να επιστρεψω το παλιο. Αφου προσπαθησα 1 βδομαδα σε τσατ, τηλεφωνα και φορμες επικοινωνιας απαιτωντας να κανουν ελεγχο τις ηχογραφημενες κλησεις τους αναγνωρισαν το λαθος και δεν θα χρειαστει να το πληρωσω. Το θεμα μου τωρα ειναι οτι αυτα με εξοργιζουν σαν ανθρωπο μιας και επελεξα την cosmote για αψογη ποιοτητα υπηρεσιας και εξυπηρετησης και θελω να τους τεντωσω οσο δεν παει διεκδικωντας οτι μπορω, απο αποζημιωση μεχρι να μου κανουν προγραμμα-ζαχαρη με πολυ καλυτερη τιμη. Πως μπορω να κινηθω? Το συμβολαιο ληγει Νοεμβρη. Ευχαριστω! Το τι πληρώνεις είναι εντελώς αδιάφορο, είναι δυο εντελώς διαφορετικά θέματα. Η σωστή κίνηση που έπρεπε να κάνεις εξ'αρχής είναι απλά να επιστρέψεις το παλιό ρούτερ σε ένα κατάστημα τους και να στείλει service request ο υπάλληλος του καταστήματος ως επιστροφή εξοπλισμού έτσι ώστε να λάβεις πίστωση. Συνήθως από τον επόμενο κιόλας λογαριασμό θα έβλεπες το πιστωτικό στον λογαριασμό σου. Καλά τα ηχογραφημένα και αυτά αλλά αυτό που θα πρέπει να έχεις στα χέρια σου είναι η απόδειξη της επιστροφής από το κατάστημα. Αν δεν υπάρχει αυτό τότε δεν έχεις τίποτα. Αν το έχεις το παλιό ρούτερ επέστρεψε το τώρα και κάνε το παραπάνω και καθάρισες. Αν πάλι το ρούτερ δεν το έχεις πλέον για τον Χ, Ψ λόγο αυτό ναι μεν είναι φταίξιμο δικό σου αλλά υπάρχει τρόπος να πιστωθείς το εικοσάρικο αλλά απαιτεί από εσένα περισσότερη υπομονή. Κάνεις έγγραφη καταγγελία στο δικό τους site ότι δεν ενημερώθηκες ποτέ ότι πρέπει να το επιστρέψεις πίσω το παλιό. Θα κλήσεις την καταγγελία γράφοντας ότι αν δεν βρεθεί λύση η επόμενη σου κίνηση είναι επικοινωνία με την ΕΕΤΤ ή/και τον συνήγορο του καταναλωτή. Να είσαι σίγουρος ότι εντός 20 ημερών θα λυθεί το θέμα σου ακόμα και αν φταις. 1
Μακιαβέλλι Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Αν δεν ηταν speedport, πηγαινε σε ενα καταστημα κοσμοτέ/γερμανός, βρες καποιον/α που να φαινεται ξηγημενος και πες του τι παίχτηκε, θα το αποχρεωση απλα με αίτημα. Αν ηταν speedport και το πέταξες, κανε εγγραφο παράπονο. 1
cloud13 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Το ρουτερ το εχω στο κουτι του και δεν εχω κανενα προβλημα να το γυρισω. Αν και η Κοσμοτε ηδη με ενημερωσε να πληρωσω τον τρεχοντα λογαριασμο χωρις αυτη τη χρεωση και οτι δεν χρειαζεται καν να το γυρισω (ηχογραφημενο και αυτο) Το θεμα ειναι πως θα τους πιεσουμε στην ηδη ψηλη τιμη τους οταν ληξει να μου κανουν μια καλυτερη ξηγα του στυλ vdsl χωρις εξτρα χρεωση κλπ που νομιζω ειναι απολυτα εφικτο.
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 10 λεπτά πριν, cloud13 είπε Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Το ρουτερ το εχω στο κουτι του και δεν εχω κανενα προβλημα να το γυρισω. Αν και η Κοσμοτε ηδη με ενημερωσε να πληρωσω τον τρεχοντα λογαριασμο χωρις αυτη τη χρεωση και οτι δεν χρειαζεται καν να το γυρισω (ηχογραφημενο και αυτο) Το θεμα ειναι πως θα τους πιεσουμε στην ηδη ψηλη τιμη τους οταν ληξει να μου κανουν μια καλυτερη ξηγα του στυλ vdsl χωρις εξτρα χρεωση κλπ που νομιζω ειναι απολυτα εφικτο. Αλλο το ένα και άλλο το άλλο. Αν θες απλά να πάρεις VDSL ρώτα στα κεντρικά τους μήπως και παίζει καμιά καμπάνια για πάρτι σου για μετατροπή και πόσο κοστίζει. Ξέρω κόσμο που απλά άλλαξε σε medium πακέτο σε VDSL 30 (το medium έχει ελάχιστο χρόνο ομιλίας αλλά αν δεν το χρησιμοποιείς δεν σε νοιάζει) με γύρω στο 30άρι αλλά όπως είναι φυσικό ξαναδεσμεύεσαι για 24 μήνες. Αν δεν υπάρχει καμπάνια που να τρέχει στο όνομα σου (πολύ φυσιολογικό αυτό καθώς έχεις τρέχον συμβόλαιο) τότε περιμένεις να λήξει το πακέτο σου και να κάνεις άμεσα αίτηση φορητότητας. Οχι γιατί δεν θα σου δώσουν κάτι άλλο (που παίζει και αυτό) αλλά γιατί με την φορητότητα στο τέλος του συμβολαίου είναι 100% σίγουρο ότι θα σε πάρουν τηλέφωνο και ταυτόχρονα θα σου δώσουν και ότι μπορούν να σου δώσουν χωρίς να κάνεις παζάρια. Αυτά τα τμήματα είναι η τελευταία στάση του πελάτη πριν τη μεταφορά του σε νέο δίκτυο και δεν έχουν κανέναν λόγο να σου κάνουν παζάρια οπότε και εσύ βγαίνεις από τη δύσκολη θέση να το παίζεις λαϊκή και ταυτόχρονα γνωρίζεις ότι θα έχεις καλύτερο πακέτο και έξτρα από το 99% των υπόλοιπων πελατών της εταιρίας. 1
cloud13 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 19 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Αλλο το ένα και άλλο το άλλο. Αν θες απλά να πάρεις VDSL ρώτα στα κεντρικά τους μήπως και παίζει καμιά καμπάνια για πάρτι σου για μετατροπή και πόσο κοστίζει. Ξέρω κόσμο που απλά άλλαξε σε medium πακέτο σε VDSL 30 (το medium έχει ελάχιστο χρόνο ομιλίας αλλά αν δεν το χρησιμοποιείς δεν σε νοιάζει) με γύρω στο 30άρι αλλά όπως είναι φυσικό ξαναδεσμεύεσαι για 24 μήνες. Αν δεν υπάρχει καμπάνια που να τρέχει στο όνομα σου (πολύ φυσιολογικό αυτό καθώς έχεις τρέχον συμβόλαιο) τότε περιμένεις να λήξει το πακέτο σου και να κάνεις άμεσα αίτηση φορητότητας. Οχι γιατί δεν θα σου δώσουν κάτι άλλο (που παίζει και αυτό) αλλά γιατί με την φορητότητα στο τέλος του συμβολαίου είναι 100% σίγουρο ότι θα σε πάρουν τηλέφωνο και ταυτόχρονα θα σου δώσουν και ότι μπορούν να σου δώσουν χωρίς να κάνεις παζάρια. Αυτά τα τμήματα είναι η τελευταία στάση του πελάτη πριν τη μεταφορά του σε νέο δίκτυο και δεν έχουν κανέναν λόγο να σου κάνουν παζάρια οπότε και εσύ βγαίνεις από τη δύσκολη θέση να το παίζεις λαϊκή και ταυτόχρονα γνωρίζεις ότι θα έχεις καλύτερο πακέτο και έξτρα από το 99% των υπόλοιπων πελατών της εταιρίας. Ηλπιζα να αποφυγω τη διαδικασια αιτησεων φορητοτητας και τηλεφωνα απο τον ανα στον καιαφα κλπ. Γενικα ειναι γελοιο κατι που ειναι κοινη γνωση να μην θελουν να το διορθωσουν οι εταιρειες και να πουλησουν και ''μουρη'' περι σεβασμου στον πελατη με καλη εξυπηρετηση. Ο μονος ισως κλαδος που δεν σεβεται καθολου τους πιστους πελατες ειναι οι επικοινωνιες δυστυχως. 5 λεπτά πριν, divo είπε Απλα για να ξερεις. Ταπρογραμματαδεν τα αλλαζουμε μονο στη ληξη τους. Τα αλλαζουμε και οταν βγουν προσφορες.και φισικα στις προσφορες δεν παιζει ρολο ποσο πληρωνες. Εγω θα σου ελεγα παρακολουθα τις προσφορες ιδίως στα νεα fiber προγραμματα και νασε σιγουρος οτι θα βγεις κερδισμενος. Μπορειμε τα ιδιαχρηματα να παρεις 50αρι ή ακομα και 100αρι.... Αυτο θα κανω φιλε μου θα εχω το νου μου και θα περιμενω και τηλ τους γυρω στο Σεπτεμβρη οπως δεσμευτηκαν και τηλεφωνικα για νεα προσφορα. Παντως οσο τους πιεζα για ξεκαθαρες εξηγησεις εμαθα οτι δεν ανανεωνεται αυτοματα πλεον ενα συμβολαιο ουτε μπαινεις σε αοριστου χωρις συγκαταθεση απο πριν. Δεν ξερω αν ισχυει αλλα ειναι θετικο βημα για καποιον που μπορει να ξεχαστει και μετα να τρεχει να πληρωνει κερατιατικα!
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, cloud13 είπε Ηλπιζα να αποφυγω τη διαδικασια αιτησεων φορητοτητας και τηλεφωνα απο τον ανα στον καιαφα κλπ. Γενικα ειναι γελοιο κατι που ειναι κοινη γνωση να μην θελουν να το διορθωσουν οι εταιρειες και να πουλησουν και ''μουρη'' περι σεβασμου στον πελατη με καλη εξυπηρετηση. Ο μονος ισως κλαδος που δεν σεβεται καθολου τους πιστους πελατες ειναι οι επικοινωνιες δυστυχως. Δεν ξέρω αν είναι πάγια τακτική των εταιριών ή αν δεσμεύονται από κάποιο νομικό πλαίσιο αλλά για cosmote που γνωρίζω είναι σίγουρα μέσα στο νομικό πλαίσιο λόγο της πίτας της αγοράς που έχει πάνω του και υπάρχει πλαφόν στις προσφορές. Με την φορητότητα απλά ανοίγεις παραθυράκι στον νόμο και είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουν και αυτοί να κάνουν τη δουλειά τους. Πάντως θα σου πω ένα μυστικό. Αν πας για φορητότητα να την κάνεις μέσω e-shop και ταυτόχρονα να την ακυρώσεις την ίδια μέρα. Το αίτημα της φορητότητας θα φύγει προς τον παλιό σου πάροχο για να πέσει σε δικό τους γραφείο ώστε να σε πάρουν τηλέφωνο και ταυτόχρονα θα έχεις ήδη κάνει την ακύρωση προς τον νέο πάροχο χωρίς πολλά πολλά και θα πάρεις το καλύτερο χωρίς να ασχοληθείς παραπάνω. Μυστικό προς όλους όσους διαβάζουν
cloud13 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 41 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Δεν ξέρω αν είναι πάγια τακτική των εταιριών ή αν δεσμεύονται από κάποιο νομικό πλαίσιο αλλά για cosmote που γνωρίζω είναι σίγουρα μέσα στο νομικό πλαίσιο λόγο της πίτας της αγοράς που έχει πάνω του και υπάρχει πλαφόν στις προσφορές. Με την φορητότητα απλά ανοίγεις παραθυράκι στον νόμο και είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουν και αυτοί να κάνουν τη δουλειά τους. Πάντως θα σου πω ένα μυστικό. Αν πας για φορητότητα να την κάνεις μέσω e-shop και ταυτόχρονα να την ακυρώσεις την ίδια μέρα. Το αίτημα της φορητότητας θα φύγει προς τον παλιό σου πάροχο για να πέσει σε δικό τους γραφείο ώστε να σε πάρουν τηλέφωνο και ταυτόχρονα θα έχεις ήδη κάνει την ακύρωση προς τον νέο πάροχο χωρίς πολλά πολλά και θα πάρεις το καλύτερο χωρίς να ασχοληθείς παραπάνω. Μυστικό προς όλους όσους διαβάζουν Eσυ το εχεις παραψαξει το θεμα! Ωραιος! Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες!
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 24 λεπτά πριν, cloud13 είπε Eσυ το εχεις παραψαξει το θεμα! Ωραιος! Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες! Υπάλληλος στον χώρο γενικότερα είμαι και καταπιάνομαι με όλα γι αυτό. Καλή τύχη σε ότι και να κάνεις.
Damachi Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 6 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Πάντως θα σου πω ένα μυστικό. Αν πας για φορητότητα να την κάνεις μέσω e-shop και ταυτόχρονα να την ακυρώσεις την ίδια μέρα. Το αίτημα της φορητότητας θα φύγει προς τον παλιό σου πάροχο για να πέσει σε δικό τους γραφείο ώστε να σε πάρουν τηλέφωνο και ταυτόχρονα θα έχεις ήδη κάνει την ακύρωση προς τον νέο πάροχο χωρίς πολλά πολλά και θα πάρεις το καλύτερο χωρίς να ασχοληθείς παραπάνω. Μυστικό προς όλους όσους διαβάζουν Αν κατάλαβα καλά σε ποια site το κάνεις αυτό ; Πχ στη voda επιλέγεις προγραμα και σε καλουν μετα απο 2130 κατι , nova 2111043957 δηλαδή εξωτερικοί . Πως το προωθείς μόνος σου ; Ευχαριστώ πολύ
ikaruga24 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Damachi είπε Αν κατάλαβα καλά σε ποια site το κάνεις αυτό ; Πχ στη voda επιλέγεις προγραμα και σε καλουν μετα απο 2130 κατι , nova 2111043957 δηλαδή εξωτερικοί . Πως το προωθείς μόνος σου ; Ευχαριστώ πολύ Για την αίτηση φορητότητας ή για την ακύρωση λες;
ikaruga24 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Κάνοντας online παραγγελία και στέλνοντας αυτά που σου ζητήσουν αυτόματα καταχωρείται η αίτηση φορητότητας. Αυτό που πρέπει να κάνεις όμως την ίδια μέρα είναι ακύρωση για να μην προχωρήσει παρακάτω ή έστω την επόμενη μέρα. Δηλαδή καταχωρείται το αίτημα φορητότητας και έρχεσαι μετά καπάκι από πίσω και το ακυρώνεις. Προωθείται το αίτημα προς τον νυν πάροχο σου, σε παίρνει και σου κάνει νέα πρόταση το αντίστοιχο τμήμα και δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε παραπάνω καθώς η ακύρωση έχει ήδη περάσει. Ούτε κόπος, ούτε τηλέφωνα (πλην της αντιπρότασης), ούτε τίποτα. Εύκολα, γρήγορα και αναίμακτα.
l337 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 45 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Κάνοντας online παραγγελία και στέλνοντας αυτά που σου ζητήσουν αυτόματα καταχωρείται η αίτηση φορητότητας. Αυτό που πρέπει να κάνεις όμως την ίδια μέρα είναι ακύρωση για να μην προχωρήσει παρακάτω ή έστω την επόμενη μέρα. Δηλαδή καταχωρείται το αίτημα φορητότητας και έρχεσαι μετά καπάκι από πίσω και το ακυρώνεις. Προωθείται το αίτημα προς τον νυν πάροχο σου, σε παίρνει και σου κάνει νέα πρόταση το αντίστοιχο τμήμα και δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε παραπάνω καθώς η ακύρωση έχει ήδη περάσει. Ούτε κόπος, ούτε τηλέφωνα (πλην της αντιπρότασης), ούτε τίποτα. Εύκολα, γρήγορα και αναίμακτα. Σχετικό. Αν είναι pending τότε οκ, αν όμως προχωρήσει σε submitted (κάτι που μπορεί να γίνει για διάφορους λόγους που δεν θα αναφέρω εδώ μέσα αλλά πιθανόν εσύ γνωρίζεις), θα τρέχει και δεν θα φτάνει μετά μιας και θα πρέπει να γίνει sr για αποχρεώση κλπ κλπ κλπ (που φαντάζομαι γνωρίζεις)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα