Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, MiJ16 said:

Πότε προστέθηκε η "Ενημέρωση 23/1¨?

Που είναι αυτή η οδηγία της ΕΕΤΤ αναρτημένη?

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

Και στον ΦΕΚ δημοσιοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο...

3 minutes ago, elessar86 said:

Παιδιά πήρα τηλέφωνο την wind και είπαν όπως λέει κ το άρθρο ότι ο νόμος βγήκε 6 Δεκεμβρίου και μεις τις αυξήσεις τις κάναμε 14 Νοεμβρίου και δεν τους πιάνει ο νόμος. Μα καλά είναι δυνατόν να την γλιτώσουν πάλι επειδή κάναν τις αυξήσεις νωρίτερα και πρόλαβαν τον νόμο. 

Από την στιγμή που δεν έχει αναδρομική ισχύ ο νόμος, γιατί σου φαίνεται παράξενο?

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, elessar86 είπε

Παιδιά πήρα τηλέφωνο την wind και είπαν όπως λέει κ το άρθρο ότι ο νόμος βγήκε 6 Δεκεμβρίου και μεις τις αυξήσεις τις κάναμε 14 Νοεμβρίου και δεν τους πιάνει ο νόμος. Μα καλά είναι δυνατόν να την γλιτώσουν πάλι επειδή κάναν τις αυξήσεις νωρίτερα και πρόλαβαν τον νόμο. 

Απο την στιγμη που το συμβολαιο τρέχει ισχυει και για αυτους και ας λενε τις μαλακιες ότι ειναι πολιτικη της εταιριας κλπ..
Εγω εχω ηδη κανει καταγγελια επώνυμη στην ΕΕΤΤ και συντομα θα κανω και στον συνηγορο του καταναλωτη αν δεν βρω ακρη.

Τα εχει φαει τα μουτρα της μια φορα με εμενα η Wind μετα απο καταγγελια μου και τωρα πάω για το 2-0 εκ μερους της μανας μου αυτην την φορα.
Και μετα τελειωσαμε με την Wind.
Από 25 ευρω το παγιο το πηγανε 28 ευρω με ιντερνετ και απεριοριστο σταθερο.
Αμα ειχαμε αορίστου πιο φθηνα θα μας ειχε ερθει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ThReSh είπε

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html

Και στον ΦΕΚ δημοσιοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο...

Από την στιγμή που δεν έχει αναδρομική ισχύ ο νόμος, γιατί σου φαίνεται παράξενο?

Αυτή είναι η οδηγία που είχε βγει απ' τον Νοέμβριο.

 

Διαβάζοντας αυτό το άρθρο εγώ κατάλαβα οτι υπήρξε νέα οδηγία επειδή οι πάροχοι έτρεξαν να κάνουν αυξήσεις λίγο πριν την εφαρμογή του νόμου και αυτό εμπεριέχει δόλο.

Δημοσ.

Οι μεγαλυτεροι κλεφτες και απατεωνες ειναι αυτοι της Wind...απορω πραγματικα με το ιστορικο που εχουν πως υπαρχουν ακομα στην αγορα.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, MiJ16 said:

Διαβάζοντας αυτό το άρθρο εγώ κατάλαβα οτι υπήρξε νέα οδηγία επειδή οι πάροχοι έτρεξαν να κάνουν αυξήσεις λίγο πριν την εφαρμογή του νόμου και αυτό εμπεριέχει δόλο.

http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1590443/pairnoyn-piso-tis-ayxhseis-sthn-thlefonia.html

Συμφωνα με αυτό οι αυξήσεις Cosmote και Vodafone θα γίνόντουσαν φέτος, μετά την δημοσίευση στο ΦΕΚ, πράγμα που δεν προβλέπεται.

Η Wind πρόλαβε και τα πέρασε πριν καν την ανακοίνωση της ΕΕΤΤ όχι μόνο πριν την δημοσίευση στο ΦΕΚ.

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tamtiriri είπε

Την πρωτη δεν μπορούσες να απαντήσεις?

Όχι έκτοτε όποιο Νο με καλεί και είναι για διαφημιστικούς σκοπούς το περνάω σε black list και έχω ησυχάσει μιλάω για κινητό και όχι σταθερό το σταθερό μου έτσι και αλλιώς δεν εμφανίζεται πουθενά.  

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, piranhagr said:

Εγω δεν καταλαβαίνω γιατι δεν συμπεριλαμβάνει την Wind που εδω μας χρεώνουν την αναγνώρηση κλήσεων !!!! Αίσχος 

To γράφω 2 posts πιο πάνω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντας συνδρομητής Double Play WIND κι εγώ στους τελευταίους λογαριασμούς είχα δεί αύξηση 2 ευρώ περίπου χωρίς να το πολυψάξω στην αρχή. Μετά ρώτησα γνωστό μου δικηγόρο και μου είπε ρητά ότι

Κατ αρχή δεν έχουν κανένα δικαίωμα αναπροσαρμογής (δηλ. αύξησης χρεώσεων) σε συμβόλαιο που είναι σε ισχύ ορισμένου χρόνου. Αυτό ειναι παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης δηλ. ο πάροχος στη διάρκεια του συμβολαίου υποχρεούται να παρέχει αυτή την υπηρεσία σε αυτη την τιμή και καταναλωτής να πληρώνει κανονικά τις υποχρεώσεις.
Ακόμη και αν υπάρχει όρος στα ψιλά γράμματα περί δυνατότητας αναπροσαρμογής κατά τη διάρκεια του συμβολαίου αυτός θεωρείται ως μη γεγραμμένος ως καταχρηστικός διότι πρόκειται για σύμβαση προσχώρησης δηλ. μαζική σύμβαση με τυποποιημένους όρους όπου ο καταναλωτής θεωρείται ως το αδύνατο μέρος. (υπάρχουν  πολλές δικαστικές αποφάσεις σχετικά)

Ο δικηγόρος μάλιστα μου είπε ότι σε περίπτωση που τους κάνουμε αγωγή έχουν χάσει σίγουρα διότι αντίκειται η αντισυμβατική συμπεριφορά τους στον Αστικό Κώδικα που υπερτερεί από τους καταχρηστικούς όρους (ψιλά γράμματα) και μάλιστα ζητάς και επιδίκαση αποζημίωσης για ηθική βλάβη που τους "πονάει" πολύ περισσότερο από την επαναφορά της σύμβασης στους αρχικούς της όρους.

 

ΥΓ Μεγάλο μέρος ευθύνης φέρει η ΕΕΤΤ η οποία είχε "επιτρέψει" στις εταιρίες να επιφέρουν μονομερή τροποποίηση όρων της σύμβασης ορισμένου χρόνου διατυπώνοντας μια παρόμοια "οδηγία" σε φυλλάδιο προς καταναλωτές. Μόνο που η ΕΕΤΤ είναι ρυθμιστική αρχή και δεν μπορεί να νομοθετεί και μάλιστα να ανατρέπει τον Αστικό Κώδικα και το Σύνταγμα.

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ.
18 ώρες πριν, fsbmaniac είπε

Ας ειμαστε ευγενικοι με ανθρωπους που δεν εχουν αλλη επιλογη απο το ακουστικο και τα 300 ευρω το μηνα . Ειναι πολυ δυσκολη δουλεια και πολυ κακοπληρωμενη .

Λάθος

8 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Εύκολο να το λες θεωρητικά. Στην πράξη όταν ψάχνεις για δουλειά για καιρό και οι μοναδικές δουλειές που βρίσκεις είναι παρόμοιες οι επιλογές σου λιγοστεύουν. 

Επιπλέον τι κακό ακριβώς κάνουν; Παίρνουν τηλέφωνο και σου παρουσιάζουν τα προγράμματα, κάτω από καθεστώς πίεσης γι' αυτούς. Τι θα έπρεπε να κάνουν; Να πουν, ξέρετε δέχομαι την δουλειά αλλά μεσημέρι δεν θα δουλεύω να μην ενοχλώ τους ανθρώπους. επίσης σας παρακαλώ ρυθμίστε τον dialer να μην παίρνουμε δεύτερη φορά τον ίδιο άνθρωπο.

Έχω περάσει από διάφορα τηλεφωνικά κέντρα με αξιοσημείωτη αποτυχία βεβαίως βεβαίως και μπορώ να καταλάβω την πίεση που επικρατεί εκεί μέσα αλλά και πόσο σε ρίχνει ψυχολογικά να ακούς συνεχώς αρνήσεις. Πάντα προσπαθώ να τους φέρομαι όσο πιο ευγενικά γίνεται.

Λάθος

8 ώρες πριν, zanskou είπε

Το σκεπτικό σου είναι πέραν κάθε λογικής. Αν έχεις τα guts τραβα στα δικαστήρια την εκάστοτε εταιρία. Το να τα βάζεις με έναν υπάλληλο απλά επειδή σε παίρνει ( διότι δσεπ σε αίρνει να τα βάλεις με την εταιρία) είναι ψευτομαγκια για να πεις στον εαυτό σου ότι  έκανες κάτι, τίποτα αλλο

Το σκεπτικό του είναι πλήρως λογικής. Ο γιος μου άντεξε 1 μέρα σε μια τέτοια εταιρία και φεύγοντας είπε: "Δεν μπορώ να κοροϊδεύω ανθρώπους για να παίρνω εγώ λεφτά". Είναι θέμα ηθικής. Είτε την έχεις, είτε δεν την έχεις. Και σε περιόδους κρίσης είναι που φαίνονται οι αντοχές του καθενός. Κάποιοι θα πουλούσαν και τη μάνα τους για να έχουν μια δουλειά και κάποιο άλλοι θα πέθαιναν της πείνας προκειμένουν να μην έχουν μια τέτοια δουλειά. Και δηλώσεις του τύπου "πρέπει να ταϊσω τα παιδιά μου για να μην πεινάσουν" δεν απαλλάσουν από την ανηθικότητα. Το πρόβλημα δεν είναι ότι φτιάξαμε μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα προκειμένουν να έχουν αμοιβόμενη δουλεία. Αυτό γινόταν πάντα και θα γίνεται. Το πρόβλημα είναι ότι σήμερα θεωρούμε ότι είναι ΟΚ κάτι τέτοιο. Γι' αυτό και όσοι έχουν χρήματα θεωρούν ότι μπορουν να κάνουν τα πάντα με το χρήμα και, στο τέλος, να μην είναι υπόλογοι για τίποτα. Γιατί στο τέλος πάντα λένε "μαζί τα φάγαμε"...
ΥΓ. Συνιστώμενη ανάγνωση: "Μια Χριστουγεννιάτικη ιστοριά" (1843) του Ντίκενς
 

  • Like 8
Δημοσ.

Γίνεται σύγκριση μιας τίμιας δουλειάς για 295 ευρώ με τα βαποράκια ? Για όνομα του Θεού δηλαδή. Πολυ εύκολα κρίνετε.  Αν ενοχλείστε απο τα calll center , ζητήστε να ενταχθείτε στο μητρώο 11 και τελειώνει η ιστορία. Το να το παίξεις μάγκας σε έναν απλό υπάλληλο, επειδή μέχρι εκεί σε παίρνει, το θεωρώ ανέντιμο.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν σε παίρνει τηλέφωνο ο Μήτσος αλλά η wind o ote ή όποιος τέλος πάντων τον απασχολεί. Και εσύ δεν τα χώνεις στον Μήτσο αλλά στην εταιρεία που αντιπροσωπεύει. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το είπα στην αρχή, πολύ περίεργο να λέω μπράβο στην ΕΕΤΤ.

Φτου κι απ'την αρχή λοιπόν.

Αρχικά το άρθρο είναι λάθος, και ο τίτλος και η πρώτη παράγραφος μιας και δεν πιάνει την Wind ο νέος κανονισμός που μόνο νέος δεν είναι, από τις 15/11/2017 υπάρχει ο κανονισμός και 06/12/2017 έχει βγει το ΦΕΚ αλλά προφανώς ο συντάκτης το θεώρησε είδηση τωρα επειδή τώρα ο ΟΤΕ ανακοίνωσε οτι δεν θα κάνει τις αυξήσεις (δεν μπορεί πλέον έτσι κι αλλιώς). Άρα το άρθρο ούτε φρέσκια είδηση είναι, και παραπλανεί μιας και περιέχει και την Wind στην αρχή ονομαστικά και στον πληθυντικό που χρησιμοποιεί. Λίγη προσοχή ρε παιδιά, εκτός και αν έχουμε για μπούσουλα το clickbait ftw. Ακόμα και τώρα μπορείτε να το διορθώσετε.

Και οχι, δεν είναι διόρθωση στην πρώτη παράγραφο να λες οτι μπλοκάρει τις αυξήσεις τις Wind και κάτω να βάζεις μια υποσημείωση οτι δεν πιάνει την Wind επειδή ήδη έχουν γίνει. Αλλιώς να αναφερθεί οτι μιλάει ο γράφων για μελλοντικές/υποθετικές αυξήσεις.

Επίσης έχουμε βγει λίγο off-topic με την ανάλυση περί κωλ-σέντερς (γιατί περί τούτου πρόκειται, και το λέω χωρίς μομφή προς τους εργαζόμενους σε αυτά). Μήπως λεώ μήπως να μέναμε on-topic και να οργανωνόμασταν λίγο σε σχέση με το τι έχει κάνει ο καθένας με την Wind (ειπώθηκαν καταγγελίες κτλ) και ίσως και πιο συλλογική οργάνωση και ίσως και ένα mini-guide για άλλους ενδιαφερόμενους που σίγουρα είναι αρκετοί; (λέω εγω τώρα).

Επεξ/σία από helicoid
  • Like 4
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Litost είπε

Άτιμη Σοβιετία... Πως θα έρθει η ανάπτυξη με τέτοιες παρεμβάσεις στην ελεύθερη οικονομία;

Δεν σε ξέρω και δεν ξέρω αν κάνεις πλάκα αλλά αυτό ισχύει. Όταν το κράτος έχει μία αρχή η οποία νομίζουμε τώρα ότι " μας προστατεύει " τότε πάντα θα έχουμε κακά αποτελέσματα. Όπου μπλέκεται το κράτος υπάρχει lobby. Το story έχει πάει ως εξής. Η ευρωπαική ένωση δια του νόμου είπε δωρεάν roaming. Επειδή δεν είναι τίποτα τσάμπα αυτό είχε κάποιο κόστος. Οι εταιρίες αύξησαν όλες τα τιμολόγια ( πέραν των ειδικών φόρων ), όχι μόνο στην Ελλάδα, και τώρα το lobby για να μας καθυσηχάσει ( αφού έγιναν οι αυξήσεις ), μας " προστατεύει ".

9 ώρες πριν, christos4 είπε

Δεν υπάρχει κοινή ώρα που να βολεύει όλους τους ανθρώπους.. Εμένα το μεσημέρι μια χαρά μπορεί να με βολεύει να μιλήσω, και να θεωρώ ενοχλητική την κλήση το απόγευμα ή το πρωί. Η λύση είναι το άρθρο 11, όπως έγραψα προηγουμένως. 

Απλά μην ξεχνάτε πως πίσω από την γραμμή είναι ένας άνθρωπος, με οικογένεια, χρέη, άγχη, υποχρεώσεις, ανασφάλειες.. Δεν διαλέγουν το ωράριο και δεν διαλέγουν ποιο νούμερο θα καλέσουν κάθε στιγμή. Επίσης η εκπαίδευσή τους πάνω στο κομμάτι των πωλήσεων μάλλον είναι ένα manual με έτοιμες απαντήσεις σε τυχόν ερωτήσεις ή θέματα που θίγει ο υποψήφιος πελάτης. Μην ξεσπάτε πάνω τους :-)  

Εφόσον κάποιος (για δικούς του λόγους) δεν θέλει να διαγραφεί από τους καταλόγους, αρκεί ένα "Ευχαριστώ πολύ, δεν ενδιαφέρομαι" είναι αρκετό (και για τους λίγο πιο πιεστικούς "Ανανέωσα πρόσφατα το συμβόλαιο και πήρα το καινούριο iPhone X, οπότε δεν μπορεί να σπάσει" 

" Απλά μην ξεχνάτε πως πίσω από την γραμμή είναι ένας άνθρωπος, με οικογένεια, χρέη, άγχη, υποχρεώσεις, ανασφάλειες. " Αυτό είναι ωραίο για να μην τους βρίζουν κάποιοι. Αλλά μέχρι εκεί. Γιατί τα υπόλοιπα θυμίζουν την δικαιολογία της πουτάνας. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Tamtiriri είπε

Την πρωτη δεν μπορούσες να απαντήσεις?

Σιγά μη δώσει και αναφορά γιατί δεν απάντησε με την πρώτη. Έχετε ξεφύγει ορισμένοι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...