SwAToNeR Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 23 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε Ολα καλά όμως αυτό τι το ήθελες στο τέλος; Τους παρέχεις καμιά υπηρεσία εσύ και αυτοί την αγοράζουν από εσένα; Όταν κάνεις ένα συμβόλαιο μεταξύ δύο προσώπων πρέπει και οι δύο να τηρούν την συμφωνία. Όπως οι ίδιοι πρέπει να τηρήσουν ότι θα μου παρέχουν υπηρεσίες τηλεφωνίας, internet κλπ στο συμφωνηθέν ποσό έτσι και εγώ έχω την υποχρέωση να πληρώνω κάθε μήνα το ποσό αυτό. Αν η εταιρεία πήρε την απόφαση να αλλάξει τους όρους τους συμβολαίου χωρίς να συμφωνηθεί και από τους δύο εμπλεκόμενους, μπορώ ομοίως και εγώ να αλλάξω τους όρους μονομερώς και να θεωρήσω ότι τους αποδέχονται αν δεν αρνηθούν εντός 30 ημερών. Στην τελική τους παρέχω τα λεφτά μου κάθε μήνα όπως έχει συμφωνηθεί που τα αποκτώ παρέχοντας εγώ υπηρεσία κάπου αλλού. Να δείς πώς το λένε αυτό.... πως το λένε.... Αν αυτό δε λέγεται αντάλαγμα και τήρηση συμφωνίας τότε κάτι καταλαβαίνω εγώ λάθος και θα ήθελα να με βοηθήσεις. Όπως λένε στο χωριό μου: Please enlight me. 3
ikaruga24 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, SwAToNeR είπε Όταν κάνεις ένα συμβόλαιο μεταξύ δύο προσώπων πρέπει και οι δύο να τηρούν την συμφωνία. Όπως οι ίδιοι πρέπει να τηρήσουν ότι θα μου παρέχουν υπηρεσίες τηλεφωνίας, internet κλπ στο συμφωνηθέν ποσό έτσι και εγώ έχω την υποχρέωση να πληρώνω κάθε μήνα το ποσό αυτό. Αν η εταιρεία πήρε την απόφαση να αλλάξει τους όρους τους συμβολαίου χωρίς να συμφωνηθεί και από τους δύο εμπλεκόμενους, μπορώ ομοίως και εγώ να αλλάξω τους όρους μονομερώς και να θεωρήσω ότι τους αποδέχονται αν δεν αρνηθούν εντός 30 ημερών. Στην τελική τους παρέχω τα λεφτά μου κάθε μήνα όπως έχει συμφωνηθεί που τα αποκτώ παρέχοντας εγώ υπηρεσία κάπου αλλού. Να δείς πώς το λένε αυτό.... πως το λένε.... Αν αυτό δε λέγεται αντάλαγμα και τήρηση συμφωνίας τότε κάτι καταλαβαίνω εγώ λάθος και θα ήθελα να με βοηθήσεις. Όπως λένε στο χωριό μου: Please enlight me. Κάνεις λάθος και θα σου εξηγήσω γιατί. Πρώτον εσύ είσαι πελάτης, δεν παρέχεις τίποτα στην εταιρία, η εταιρία σου προσφέρει ένα πακέτο υπηρεσιών και εσύ αποφασίζεις αν θα αγοράσεις ή όχι (που συμφωνείς να το αγοράσεις). Αν δεν συμφωνείς δεν πειράζει, ζεις και χωρίς τηλέφωνο και internet. Δεύτερον, επειδή εσύ ως πελάτης θέλεις άλλη τιμή από την τιμή του τιμοκαταλόγου για να γίνεις πελάτης μακροπρόθεσμος τότε η εταιρία σου λέει ότι σου κάνω έκπτωση Χ για 24 μήνες με την προϋπόθεση ότι θα παραμείνεις για όλο το χρονικό διάστημα. Κοινώς η εταιρία -δέχεται- την αίτηση σου ώστε να λάβει λιγότερα χρήματα αλλά όμως να τα λάβει σίγουρα. Τρίτον, αν σε περίπτωση η εταιρία θεωρήσει ή αναγκαστεί να αυξήσει το τιμολόγιο για τον οποιονδήποτε λόγο τότε εσένα σε απελευθερώνει από τη δέσμευση χωρίς καμία ποινή και χωρίς καμία υποχρέωση από μέρους σου να επιστρέψεις το σύνολο των εκπτώσεων που πήρες μέχρι και εκείνη τη στιγμή. Για εμένα ως πελάτη θεωρώ ότι η ανταλλαγή είναι δίκαιη. Το μόνο βάρος που πέφτει σε εμένα ως πελάτη είναι η επιλογή σωστής εταιρίας, σωστών υπηρεσιών για τη δική μου τσέπη και θέλω και φυσικά την υποχρέωση μου να πληρώνω τους ανθρώπους τους οποίους ουσιαστικά προσέλαβα. Υπόψη ότι δεν συμφωνώ με τις αλλαγές παγίων εντός συμβολαίου, μιλάω καθαρά για το κομμάτι της πληρωμής σου προς την εταιρία.
orck Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Οπότε μπορούμε να πούμε ότι οποιαδήποτε συμφωνία γίνει μεταξύ ιδιωτών η εταιριών η οποιουδήποτε μπορεί να αλλάξει οποία στιγμή θελήσει ο καθένας. Τότε γιατί κάνουμε συμφωνίες εάν όλα είναι ρευστά; Γιατί μόνο 30μερες για άρνηση; Η εταιρία άλλαξε τους όρους θέλω να μπορώ να φύγω όποτε θέλω 3
Basilhs1982 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Ολα καλά όμως αυτό τι το ήθελες στο τέλος; Τους παρέχεις καμιά υπηρεσία εσύ και αυτοί την αγοράζουν από εσένα; 13 ώρες πριν, ikaruga24 είπε Κάνεις λάθος και θα σου εξηγήσω γιατί. Πρώτον εσύ είσαι πελάτης, δεν παρέχεις τίποτα στην εταιρία, η εταιρία σου προσφέρει ένα πακέτο υπηρεσιών και εσύ αποφασίζεις αν θα αγοράσεις ή όχι (που συμφωνείς να το αγοράσεις). Αν δεν συμφωνείς δεν πειράζει, ζεις και χωρίς τηλέφωνο και internet. Τώρα ειλικρινά θέλεις να σε πάρουμε στα σοβαρά;;; Έχεις καταλάβει ότι μιλάμε για ιδιωτικό συμφωνητικό-συμβόλαιο;; Με τη λογική σου θα σου απαντήσω κι εγώ επειδή οι υπηρεσίες της εταιρίας δεν είναι αυτές που θέλω θα τους βάλω λιγότερα τον επόμενο μήνα. Επειδή είχα 2-3 DC θα τους βάλω λιγότερα τον επόμενο μήνα κι αν δεν μου απαντήσουν μέσα σε 30 μέρες θα θεωρήσω ότι συμφωνούν με την πρόταση μου. Το γνωρίζουμε ότι είμαστε πελάτες και μας παρέχονται οι Χ υπηρεσίες που κολλάει αυτό και το γράφεις συνέχεια;; Έχουμε συμφωνήσει για ένα Α χρονικό διάστημα να μας παρέχονται οι Χ υπηρεσίες σε μία συγκεκριμένη τιμή παγίων. Αν δεν συμφωνώ δεν πειράζει ζω και χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο... Αν η WIND τον επόμενο μήνα ζητήσει λοκώ και μέσα σε 30 μέρες δεν απαντήσουμε μετά θα πρέπει ψάχνουμε τσίγκινα σωβρακάκια. Εdit για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα... Εγώ σήμερα θα πάω στη wind να τους γνωστοποιήσω ότι αν δεν επιστρέψουν τα πάγια στις τιμές που έχουμε συμφωνήσει θα κάνω κι εγώ καταγγελία στο ΣτΚ και ότι βρέξει ας κατεβάσει. Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από Basilhs1982 Πρόσθεση κειμένου. 2
ikaruga24 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 8 ώρες πριν, orck είπε Οπότε μπορούμε να πούμε ότι οποιαδήποτε συμφωνία γίνει μεταξύ ιδιωτών η εταιριών η οποιουδήποτε μπορεί να αλλάξει οποία στιγμή θελήσει ο καθένας. Τότε γιατί κάνουμε συμφωνίες εάν όλα είναι ρευστά; Γιατί μόνο 30μερες για άρνηση; Η εταιρία άλλαξε τους όρους θέλω να μπορώ να φύγω όποτε θέλω Σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε η μπάλα είναι στο γήπεδο του ιδιοκτήτη της υπηρεσίας/προϊόντος και πάει λέγοντας και ναι είναι όλα ρευστά γι αυτό και σου δίνουν τη δυνατότητα αποχώρησης. Ο ένας μήνας υπάρχει γιατί εσύ για όλο αυτό το χρονικό διάστημα κάνεις χρήση της υπηρεσίας, εφόσον συνεχίζεις να την χρησιμοποιείς άρα συμφωνείς με τους νέους όρους. Ξαναλέω ότι δεν συμφωνώ, μίλησα καθαρά για το κομμάτι της πληρωμής. 4 ώρες πριν, Basilhs1982 είπε Τώρα ειλικρινά θέλεις να σε πάρουμε στα σοβαρά;;; Έχεις καταλάβει ότι μιλάμε για ιδιωτικό συμφωνητικό-συμβόλαιο;; Με τη λογική σου θα σου απαντήσω κι εγώ επειδή οι υπηρεσίες της εταιρίας δεν είναι αυτές που θέλω θα τους βάλω λιγότερα τον επόμενο μήνα. Επειδή είχα 2-3 DC θα τους βάλω λιγότερα τον επόμενο μήνα κι αν δεν μου απαντήσουν μέσα σε 30 μέρες θα θεωρήσω ότι συμφωνούν με την πρόταση μου. Το γνωρίζουμε ότι είμαστε πελάτες και μας παρέχονται οι Χ υπηρεσίες που κολλάει αυτό και το γράφεις συνέχεια;; Έχουμε συμφωνήσει για ένα Α χρονικό διάστημα να μας παρέχονται οι Χ υπηρεσίες σε μία συγκεκριμένη τιμή παγίων. Αν δεν συμφωνώ δεν πειράζει ζω και χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο... Αν η WIND τον επόμενο μήνα ζητήσει λοκώ και μέσα σε 30 μέρες δεν απαντήσουμε μετά θα πρέπει ψάχνουμε τσίγκινα σωβρακάκια. Εdit για να μη ξεφεύγουμε από το θέμα... Εγώ σήμερα θα πάω στη wind να τους γνωστοποιήσω ότι αν δεν επιστρέψουν τα πάγια στις τιμές που έχουμε συμφωνήσει θα κάνω κι εγώ καταγγελία στο ΣτΚ και ότι βρέξει ας κατεβάσει. Το ιδιωτικό συμφωνητικό-συμβόλαιο που υπέγραψες αναφέρει μέσα ότι η εταιρία έχει κάθε δικαίωμα αναδιάρθρωσης των τιμών ανά πάσα ώρα και στιγμή και άρα το γνωρίζεις από την αρχή αυτό άσχετα αν πρακτικά δεν τα παρακολουθεί κανείς. Αυτοβούλως εσύ να βάζεις λιγότερα λεφτά μέσα στην υπηρεσία που ενοικίασες προφανώς και δεν μπορείς να το κάνεις γιατί όπως είπαμε η μπάλα βρίσκεται στο γήπεδο της εταιρίας. Αν εσύ δεν βάλεις τα αντίστοιχα λεφτά τότε...πάπαλα υπηρεσίες. Ξαναλέω ότι καταλαβαίνω απόλυτα και συμφωνώ και εγώ με τις αναδιαρθρώσεις τιμών πάνω, κάτω, εντός, εκτός και επί τα αυτά αλλά εσένα ως πελάτη δεν σε δικαιώνει ούτε σε δικαιολογεί να ορίζεις πόσο θα πληρώνεις για μια υπηρεσία ούτε το πως θα σε χρεώνει η κάθε εταιρία. Αγοράζεις ανά πάσα ώρα και στιγμή αυτό που θέλεις ή/και χρειάζεσαι πρώτα από όλα και φροντίζεις να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά. Βέβαια πλέον αυτό είναι ήδη "παλιά" ιστορία καθώς όλες οι συμφωνίες θα συνεχίσουν να ισχύουν όπως αρχικώς έγινε η συμφωνία για όλη τη διάρκεια της δέσμευσης. Αυτό είναι και καλό αλλά είναι και κακό. Σε κάθε περίπτωση η Wind πρόλαβε και έκανε τις αυξήσεις της και δεν παίζει να δικαιωθείτε γιατί πολύ απλά μπορεί να γίνει το ίδιο και για οτιδήποτε άλλο για από οποτεδήποτε αλλού (π.χ. όταν είχα βάλει Ote TV στα 12 ευρώ θέλω να επανέλθει εκείνο το τιμολόγιο).
orck Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Νομιζω οτι επαναλαμβανουμε τα ιδια, ξανα και ξανα, πιστεψε με, οσες φορες διαβασω οτι η εταιρια παρεχει την υπηρεσια οποτε αυτη εχει το πρωτο χερι δεν θα πεισθω. Ας πουμε οτι ετσι δουλευει ο κοσμος μας, οτι ετσι αυξανεται η κερδοφορια και οτι αυτο ειναι αναγκαια προυποθεση για να υπαρχει ο κοσμος Ολα τα αλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε... 2
Basilhs1982 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 2 ώρες πριν, orck είπε Νομιζω οτι επαναλαμβανουμε τα ιδια, ξανα και ξανα, πιστεψε με, οσες φορες διαβασω οτι η εταιρια παρεχει την υπηρεσια οποτε αυτη εχει το πρωτο χερι δεν θα πεισθω. Ας πουμε οτι ετσι δουλευει ο κοσμος μας, οτι ετσι αυξανεται η κερδοφορια και οτι αυτο ειναι αναγκαια προυποθεση για να υπαρχει ο κοσμος Ολα τα αλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε... Φυσικά και επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια όταν ο/η από πάνω προσπαθεί να μας πείσει ότι είμαστε ελέφαντες. Ούτε σωστή ενημέρωση έγινε που είναι το βασικότερο, ούτε μπορούμε να εκλάβουμε στα σοβαρά το περιθώριο των 30 ημερών. 1
spyros007 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε αυτη την χωρα ακομα και για τα αυτονοητα πρεπει να υπαρχει ενας νομος Για καποιους ακομα και οταν ο νομος το κανει αυτονοητο για αυτούς εξακολουθει να μην ειναι.Και οχι μονο αυτο αλλα προσπαθουν να μας πεισουν κιόλας .....................Τα ιδια που λεγανε πριν τον νομο τα λενε και τωρα σαν να μην αλλαξε τιποτε.......... Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από spyros007 2
orck Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Στο εξωτερικο ξερει κανεις εαν υπαρχει τετοια πατεντα να αλλαζεις μονομερος το υπογεγραμενο συμβολαιο με ενημερωση με ψιλα γραμματα και με δικαιωμα αρνησης εντος 30ημερων;
spyroseva Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Επειδή διαβάζω "διάφορα", με ενδιαφέρον και σεβασμό βέβαια, αλλά νιώθω ότι αρχίζουμε να βγάζουμε.. "λάδι" τους "απατεώνες", θα σας παραθέσω την Απόφαση υπ. αριθμ.:296/2001 του Αρείου Πάγου, από το 2001 μάλιστα, όπου: Έχει κρίνει ως καταχρηστικούς τρείς όρους συμβολαίων κινητής τηλεφωνίας. Συγκεκριμένα: 1) Τον γενικό όρο που προβλέπει το δικαίωμα της εταιρίας για αναπροσαρμογή του τιμοκαταλόγου. Ο όρος αυτός κρίθηκε καταχρηστικός γιατί δεν προβλέπονται στη σύμβαση κριτήρια με βάση τα οποία θα προσδιορίζεται και θα ελέγχεται ενδεχόμενη αύξηση του τιμοκαταλόγου. 2) Τους όρους που περιορίζουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης για τον συνδρομητή, προβλέποντας ελάχιστη διάρκεια για τη σύμβαση ή σε περίπτωση πρόωρης καταγγελίας την υποχρέωση καταβολής των υπολειπομένων παγίων ή την καθυστέρηση επέλευσης των αποτελεσμάτων της καταγγελίας. 3) Τον γενικό όρο που ορίζει ότι κατά τη διάρκεια της σύμβασης η εταιρία δικαιούται να επιβάλει περαιτέρω εγγύηση. Ο όρος αυτός κρίθηκε καταχρηστικός γιατί, χωρίς να αναφέρονται οι σπουδαίοι λόγοι και εύλογα κριτήρια με βάση τα οποία να προσδιορίζεται τυχόν περαιτέρω εγγύηση, ενέχει τον κίνδυνο αυθαιρεσίας και επιβολής υπέρμετρων εγγυήσεων. Η ανωτέρω απόφαση αποτελεί νομοθετική βάση και νομολογία στα Δικαστήρια, για αυτό οποιοσδήποτε πελάτης προσφύγει ενώπιον των Δικαστηρίων, θα δικαιωθεί. Σταματήστε την "προπαγάνδα" υπέρ των Εταιρειών, ότι τάχα μου συνυπογράψαμε και συνομολογήσαμε τους όρους μιας παράνομης σύμβασης. Δεν είχαμε άλλη επιλογή, δεν διαμορφώσαμε μαζί τους όρους του συμφωνητικού, είναι μπλοκ οι Εταιρείες και όπου και αν απευθυνθείς το ίδιο "πουλάνε". * Να προσφεύγετε στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα (ΣτΚ και Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών). Πηγή για την Δικαστική Απόφαση: http://www.legalnews24.gr/2013/02/blog-post_27.html 6 1
SwAToNeR Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Off topic Αυτήν την στιγμή πληρώνω για μια υπηρεσία που δεν έχω. Βρισκομαι στο εξωτερικό σε χωρα Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το roaming μου φαίνεται ενεργό απο την σελίδα του λογαριασμού μου αλλα εγω ενω εχω σήμα δεν εχω γραμμή. Και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την wind αφου δεν εχω νουμερο επικοινωνιας εκτος Ελλάδος. Η εταιρεία διαφημίζει απο την σελίδα της οτι παρεχει roaming κλπ εντος ΕΕ. Εγώ ομως πληρώνω μια υπηρεσία που δεν έχω αυτήν την στιγμή και που η ιδια εταιρεία εκανε αύξηση πριν λιγες μερες γιατι ετσι θεώρησε απο μονης της. Προσοχή παντα πληρωνω εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς μου. Σήμα εχω καμπάνα. Το roaming ομως δε παιζει και εγω δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την οικογένεια μου εν τέλη. Επίσης αν θυμάμαι καλά αναφέρει στο συμβόλαιο οτι μπορεί να αλλάξει η τιμή του πακέτου εφόσον αλλάξουν οι τιμολογιακες πολιτικές απο το κράτος. Πχ αυξηση ΦΠΑ η πρόσθετα τέλη. Δεν λεει οτι μπορεί να αλλάξει γιατί ξύπνησε στραβά ο οικονομικος διευθυντής η γιατί χτες χαλασε πολλά στα μπουζούκια. Η εταιρεία μου παρέχει μια υπηρεσία και εγω πληρώνω σε αντίτιμο τα συμφωνηθεντα οταν μου τα παρέχει ομως. Οταν δεν μου τα παρέχει δεν κάνει απο μονη της καμια έκπτωση. Την κυνηγας μπας και σου αφαίρεση κάποιο ποσό και ίσως τότε. Εγω οπως και να εχει αυτη την στιγμή ειμαι ενας δυσαρεστημένος πελάτης. Αν ζήτησω διακοπή του συμβολαίου γιατι δεν μου παρείχε αυτά που μου ανέφερε εξαρχής η γιατι δεν εχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία δε θα γινει δεκτό και θα ζητήσει ρήτρα. Αν κανω καπου λαθος διορθώστε με. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2018 από SwAToNeR 3
aris1986 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2018 Γι’ αυτο καρτούλα, δεδομένα αν και δίνουν λίγα για Ελλάδα και WiFi με Viber, messenger Skype. Ούτε ευρώ παραπάνω. Να ναι καλά οι πρωτοπόρες υπηρεσίες που ενέδρα πιο πάνω αλλιώς... καλό 2004 θα είχαμε ακόμα... 1
kpins Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2018 Τελικά η Vodafone δεν πήρε καμία αύξηση πίσω εδώ και τρεις μήνες. Στο κατάστημα που πήγα μου απαντήσαν ότι έχουν δικαίωμα να αυξήσουν τις τιμές. Τι μπορώ να κάνω για να επαναφέρω τη τιμή σε αυτή που συμφωνήσαμε?
Conan2046 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Να προσθέσω τι γράφει στους όρους η Wind: α. από την σχετική και προσήκουσα δημοσίευση της ως άνω αύξησης στην ιστοσελίδα της Εταιρίας στην διεύθυνση τάδε και β. από τη σχετική με αναφορά σε εμφανή σημείο του λογαριασμού ή στην περίπτωση που δεν αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός με σχετική ενημέρωση δια του τρόπου με τον οποίο πραγματοποιείται η ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εγώ συμπεραίνω ότι όσοι δεν παίρνουμε έντυπο λογαριασμό δεν αρκεί η αναφορά στον ηλεκτρονικό λογαριασμό, πρέπει να γίνει αναφορά στο sms που μας στέλνουν για την έκδοση του λογαριασμού ή μήνυμα στο mail μας. Και από κει και πέρα έχουμε 30 μέρες καιρό για καταγγελία αζημίως. Έστειλα τον παραπάνω όρο και στην Wind και στον συνήγορο του καταναλωτή. Ο Συνήγορος ζήτησε από την Wind να απαντήσει, η απάντηση της Wind ήταν η τυπική ότι έχω 30 μέρες από την ενημέρωση χωρίς να απαντάει επί της ουσίας για αυτό που λέει στους όρους του συμβολαίου. Έστειλα τις παρατηρήσεις στον συνήγορο και περιμένω ξανά. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 8 Μαρτίου 2018 Το ιδανικό θα ήταν όταν μπαίνεις στο λογαριασμό σου πχ στη Wind να σου λέει πόσο ακριβώς θα πάει τον επόμενο μήνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα