polaki Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/25/2018 στις 5:29 ΜΜ, Abazour είπε Το ότι έχει υπογραφεί ένα ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ που καθορίζει τον χρόνο διάρκειας και το μηνιαίο αντίτιμο και αυτό το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ (το γράφω με κεφαλαία μήπως και αντιληφθούμε την βαρύτητα της λέξης) καταπατείται από τις εταιρίες τηλεφωνίας επιβαλλοντας αυξήσεις που δεν είχαν υπογραφεί και συμφωνηθεί ποτέ, έτσι επειδή ¨μπορούνε¨ πραγματικά με ξεπερνάει. Η ξεφτίλα αυτής της κοινωνίας, η ξεφτίλα αυτών των νεοφιλελεύθερων προσεγγίσεων στην οικονομία και στις σχέσεις ανάμεσα σε μεγάλες εταιρίες και τους πελάτες τους είναι πρωτοφανής. Έχεις δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης και ακύρωση του συμβολαίου σε περίπτωση που γίνει Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλαγή μονομερώς. Το έχεις υπογράψει αυτό, στις 7 σελίδες που βάζαμε υπογραφή στα τυφλά. Φυσικά εκεί θα μπορούσες ενδεχομένως να είχες υπογράψει και τα ψιλά γράμματα που λέει ότι "ο πάροχος έχει δικαίωμα αλλαγής των χρεώσεων" και να την πάταγες. Αλλά τέτοιος όρος δεν υπάρχει. Οπότε δεν υπάρχει λόγος για κράξιμο, όποιος θέλει κάνει καταγγελία της σύμβασης και φεύγει, για να πάει σε άλλο πάροχο που ΜΑΝΤΕΨΕ, έχει και αυτός αυξημένα τέλη... Μας δουλεύουν λοιπόν κανονικά... 43 λεπτά πριν, orck είπε Κατι συγκλονιστικο θα εγινε και ξυπνησε αυτη η ΕΕΤΤ, τοσα χρονια υπνος ειναι καλα εκει μεσα; Όσο έχω ασχοληθεί, η ΕΕΤΤ κάνει μία πολύ αξιόλογη δουλειά και τραβάει πολλές φορές το αυτί σε κόλπα. Ποιά περίπτωση γνωρίζεις που "κοιμάται"? 1
vapon Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 15 ώρες πριν, Basilhs1982 είπε To ίδιο ποίημα είπαν και σε μένα. Έχω την εντύπωση χωρίς να είμαι βέβαια νομικός ότι αυτό δεν μπορεί να σταθεί σε δικαστήριο. Είναι αστείος ο τρόπος που έγινε η ενημέρωση αύξησης των παγίων μέσω ενός μικρού κειμένου στο οποίο οι πρώτες προτάσεις ξεκινούσαν με προσφορές στο τέλος ενός λογαριασμού και ακόμα πιο αστείο το γεγονός ότι αν δεν καταγγείλεις το συμφωνητικό μέσα σε διάστημα 30 ημερών σημαίνει ότι αποδέχεσαι τις αλλαγές. Μιλάμε για ιδιωτικό συμφωνητικό (τις περισσότερες φορές προφορικό) και τηλεπικοινωνίες... Εγώ πάντως λέω να κάνουμε την αρχή από εδώ, να μαζευτούμε και να κάνουμε καταγγελία. Συμφωνώ
sergio21 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2018 Στις 22/1/2018 στις 11:24 ΜΜ, stelios18120 είπε Το να περιμένεις χρήματα πίσω από εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα είναι σαν ν περιμένεις να πάρει champions league ο Πανσερραϊκός. Άρα έχουμε κάποια ελπίδα.
vasilk Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 14 ώρες πριν, vapon είπε Συμφωνώ Και εγώ, και οι περισσότεροι εδώ μέσα. Αλλά λίγη σημασία έχει. Μέχρι να συμφωνήσει η ΕΕΤΤ (ή έστω κάποιος δικαστικός) εμείς απλά θα ευλογούμε τα γένια μας. 1 ώρα πριν, sergio21 είπε Άρα έχουμε κάποια ελπίδα. Σωστός. Δεν σου το απέκλεισε, σου άφησε μια ελπίδα
Basilhs1982 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Να ασχοληθεί εισαγγελέας από μόνος του είναι κομματάκι δύσκολο... Αν γίνουν όμως κάποιες εκατοντάδες καταγγελίες αφορώντας το συγκεκριμένο θέμα τότε σίγουρα υπάρχει ελπίδα να γίνει κάτι.
orck Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Basilhs1982 είπε Να ασχοληθεί εισαγγελέας από μόνος του είναι κομματάκι δύσκολο... Αν γίνουν όμως κάποιες εκατοντάδες καταγγελίες αφορώντας το συγκεκριμένο θέμα τότε σίγουρα υπάρχει ελπίδα να γίνει κάτι. ...τότε ίσως υπάρχει ελπίδα να γίνει κατι.
vasilk Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Γιατί οι εισαγγελείς δεν ζουν εδώ, δεν έχουν κινητά; Δεν τους κάνουν αυξήσεις; Δεν τους ενημερώνουν με τον ίδιο τρόπο; Δεν το ξέρουν το σύστημα; Αν ήθελαν μπορούσαν να κινηθούν αυτεπάγγελτα. Το θέμα είναι ότι δεν θα έβγαζαν κάτι γιατί αυτός ο τρόπος ενημέρωσης έχει νομοθετηθεί από την ΕΕΤΤ. Οι εταιρείες έχουν υποχρέωση να σε ενημερώσουν μέσω του λογαριασμού και να το αναρτήσουν στο site. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει (που δεν μας αρέσει) αυτή είναι η υποχρέωση τους, και αυτό το κάνουν. Ας νομοθετήσει διαφορετικά η ΕΕΤΤ (πχ υποχρεωτικά ενημέρωση με sms) για να υποχρεωθούν οι εταιρείες να μας ενημερώσουν διαφορετικά. Βέβαια η ΕΕΤΤ έκανε κάτι καλύτερο για μας. Τους υποχρέωσε το αυτονόητο, να μην κάνουν αυξήσεις για όσο έχουμε συμβόλαιο οπότε για όσο έχουμε συμβόλαιο δεν θα χρειαστεί να μας ενημερώσουν για κάτι .
tempo Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/30/2018 στις 4:24 ΜΜ, vasilk είπε Βέβαια η ΕΕΤΤ έκανε κάτι καλύτερο για μας. Τους υποχρέωσε το αυτονόητο, να μην κάνουν αυξήσεις για όσο έχουμε συμβόλαιο οπότε για όσο έχουμε συμβόλαιο δεν θα χρειαστεί να μας ενημερώσουν για κάτι . αυτό ισχύει (αν έχω καταλάβει καλά) για τους υπόλοιπους εκτός wind...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 2 minutes ago, tempo said: αυτό ισχύει (αν έχω καταλάβει καλά) για τους υπόλοιπους εκτός wind... Ναι για τις συγκεκριμένες αυξήσεις. Πλέον δεν θα μπορεί να κάνει άλλες σε αυτούς που έχουν συμβόλαιο ορισμένου χρόνου.
kirileman Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Θα τους προτείνω 10ετές συμβόλαιο την επόμενη φορά.
SwAToNeR Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2018 Έκανα τα παράπονά μου την προηγούμενη εβδομάδα στην Wind (Συγκεκριμένα πήρα Πέμπτη πρωί). Μου είπαν θα το προηθήσουν και θα με καλέσουν αν είναι να αλλάξει η πολιτική για τους λογαριασμούς μου και να επανέλθει στο αρχικό. Επειδή προέκυψε ΣΚ εγώ την Κυριακή έκανα καταγγελία στο ΣΤΚ. Επίσης παρατήρησα ότι η ενημέρωση για την αλλαγή λογαριασμού είναι μόνο στην πρώτη σελίδα κάτω κάτω με ψιλά γράμματα. Συνήθως είναι κενό αυτό το σημείο. Σε κανέναν άλλον λογαριασμό δεν έχει καμία απολύτως ειδοποίηση. Το ανέφερα και στην καταγγελία μου. Δευτέρα πρωί με πήρε η Wind και καλά ότι προσπαθούσαν να με βρούν από την Παρασκευή για να με ενημερώσουν ότι το αίτημά μου έγινε δεκτό και από τον επόμενο λογαριασμό θα ισχύσει η αρχική τιμολόγηση που είχε συμφωνηθεί. Εγώ πάντως θα το προχωρήσω όσο μπορώ γιατί κατ` εμέ είναι αναξιόπιστη πια η εταιρεία. Αν θέλουν θα κάνω και εγώ το αντίστοιχο. Στην κατάθεση μέσω τραπέζης να γράψω στην αιτιολογία. Από τον επόμενο μήνα θα σας βάζω 10€ για κάθε συνδρομή, αν δεν απαντήσετε σε 32 ημέρες θα το θεωρήσω αποδεκτό. Τι αν δε το δούνε; Εγώ τους ενημέρωσα και επειδή είμαι άπλας τους έδωσα και 32 ημέρες περιθώριο. Είμαι νομικά οκ. 1
roybatty Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 15 ώρες πριν, SwAToNeR είπε Έκανα τα παράπονά μου την προηγούμενη εβδομάδα στην Wind (Συγκεκριμένα πήρα Πέμπτη πρωί). Μου είπαν θα το προηθήσουν και θα με καλέσουν αν είναι να αλλάξει η πολιτική για τους λογαριασμούς μου και να επανέλθει στο αρχικό. Επειδή προέκυψε ΣΚ εγώ την Κυριακή έκανα καταγγελία στο ΣΤΚ. Επίσης παρατήρησα ότι η ενημέρωση για την αλλαγή λογαριασμού είναι μόνο στην πρώτη σελίδα κάτω κάτω με ψιλά γράμματα. Συνήθως είναι κενό αυτό το σημείο. Σε κανέναν άλλον λογαριασμό δεν έχει καμία απολύτως ειδοποίηση. Το ανέφερα και στην καταγγελία μου. Δευτέρα πρωί με πήρε η Wind και καλά ότι προσπαθούσαν να με βρούν από την Παρασκευή για να με ενημερώσουν ότι το αίτημά μου έγινε δεκτό και από τον επόμενο λογαριασμό θα ισχύσει η αρχική τιμολόγηση που είχε συμφωνηθεί. Εγώ πάντως θα το προχωρήσω όσο μπορώ γιατί κατ` εμέ είναι αναξιόπιστη πια η εταιρεία. Αν θέλουν θα κάνω και εγώ το αντίστοιχο. Στην κατάθεση μέσω τραπέζης να γράψω στην αιτιολογία. Από τον επόμενο μήνα θα σας βάζω 10€ για κάθε συνδρομή, αν δεν απαντήσετε σε 32 ημέρες θα το θεωρήσω αποδεκτό. Τι αν δε το δούνε; Εγώ τους ενημέρωσα και επειδή είμαι άπλας τους έδωσα και 32 ημέρες περιθώριο. Είμαι νομικά οκ. Εφόσον είχες αποτέλεσμα με την κίνηση αυτή γράψε το περιεχόμενο της καταγγελίας σου (ή ανάρτησε ένα .doc) για να μπορέσουν κι άλλοι να κάνουν το ίδιο. 1
papars Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Πολύ θα με ενδιέφερε και εμένα η συγκεκριμένη αντίδραση. Στην δικιά μου περίπτωση πέρα από τις αυξήσεις με χρεώνουν και άλλο ποσό από αυτό του συμβολαίου ανανέωσης...
SwAToNeR Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσοχή, δεν γνωρίζω αν έχει γίνει η καταγγελία κοινοποιήση στην Wind. Εγώ προσωπικά δεν την έκανα. Αν προώθησε την καταγγελία ο ΣτΚ δε το γνωρίζω αφού απάντηση δε πήρα ποτέ και κοντεύει βδομάδα. Επεξ/σία 1 Φεβρουαρίου 2018 από SwAToNeR
ikaruga24 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2018 23 ώρες πριν, SwAToNeR είπε Αν θέλουν θα κάνω και εγώ το αντίστοιχο. Στην κατάθεση μέσω τραπέζης να γράψω στην αιτιολογία. Από τον επόμενο μήνα θα σας βάζω 10€ για κάθε συνδρομή, αν δεν απαντήσετε σε 32 ημέρες θα το θεωρήσω αποδεκτό. Τι αν δε το δούνε; Εγώ τους ενημέρωσα και επειδή είμαι άπλας τους έδωσα και 32 ημέρες περιθώριο. Είμαι νομικά οκ. Ολα καλά όμως αυτό τι το ήθελες στο τέλος; Τους παρέχεις καμιά υπηρεσία εσύ και αυτοί την αγοράζουν από εσένα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα