spyroseva Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 9 ώρες πριν, partis είπε μαλιστα, σοβιετια και κουραφέξαλα...μια χαρά τα παει ο τσιπρας με του καπιταλες και συ μια χαρα καταπινεις το φουμαρο του δήθεν αριστερού συριζα (ας μην πουμε κατι για τους ανελ) το ειπε και ο Ανιελι... με τους σοσιαλδημοκρατες θα περάσουμε ακίνδυνα ολα οσα θελουμε Τι σχέση έχει φίλε μου ο Τσίπρ@ς και ο Κ@μμένος στη συζήτηση; Δηλαδή τα προηγούμενα χρόνια είχαν τιθασεύσει τις 3 εταιρείες οι προηγούμενες Κυβερνήσεις και τώρα βρήκαν ευκαιρία να ξεσαλώσουν, σωστά; Ή αν απελευθερωθεί πλήρως η αγορά με νεοφιλελεύθερο πρόσημο και δεν υφίσταται κανένας έλεγχος από κάποιον κρατικό φορέα που θα τους εποπτεύει ή θα τους ελέγχει, θα λειτουργήσουνε με αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό προς τον καταναλωτή..(;;;) Ρε τι γίνεται στον κόσμο! Παιδιά, συνεχίστε τον αγώνα σας με καταγγελίες για τη Wind (και όχι μόνο για εκείνη) και βοηθήστε όλοι να φρενάρουμε τις καταχρηστικές συμπεριφορές τους απέναντι μας! Μην περιμένετε οι Διαχειριστικές ή Ανεξάρτητες Αρχές από μόνες τους να αντιμετωπίζουν αυτή την κατάσταση, χρειάζεται και εμείς να βοηθάμε. Οι αρχές αυτές έχουν αρμοδιότητα (και ιδιαίτερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή) μόνο μέσα από καταγγελία (αναφορά) να λειτουργούν, ειδάλλως απαγορεύεται αυτοβούλως να ενεργήσουν - έτσι είναι το καταστατικό τους. Είμαστε όλοι συνυπευθυνοι σε αυτή την κατάσταση! Είμαστε πολίτες και όχι "υπήκοοι"... Υ.Γ.: Προσωπικά προχώρησα σε καταγγελία προς τον ΣτΚ στις 18.01.18 και αναμένω απάντηση από τη Wind.
Litost Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 13 ώρες πριν, partis είπε μαλιστα, σοβιετια και κουραφέξαλα...μια χαρά τα παει ο τσιπρας με του καπιταλες και συ μια χαρα καταπινεις το φουμαρο του δήθεν αριστερού συριζα (ας μην πουμε κατι για τους ανελ) το ειπε και ο Ανιελι... με τους σοσιαλδημοκρατες θα περάσουμε ακίνδυνα ολα οσα θελουμε Ξέχασα ότι πρέπει να βάζω και emojis για να δηλώνω τον σκοπό του μηνύματος. Συγγνώμη, δεν θα το ξανακάνω. Εδώ στην περήφανη αποικία έχει χαθεί το μέτρο, το χιούμορ, η αυτοκριτική. Ας βάλουμε fiber. 1
Abazour Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Το ότι έχει υπογραφεί ένα ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ που καθορίζει τον χρόνο διάρκειας και το μηνιαίο αντίτιμο και αυτό το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ (το γράφω με κεφαλαία μήπως και αντιληφθούμε την βαρύτητα της λέξης) καταπατείται από τις εταιρίες τηλεφωνίας επιβαλλοντας αυξήσεις που δεν είχαν υπογραφεί και συμφωνηθεί ποτέ, έτσι επειδή ¨μπορούνε¨ πραγματικά με ξεπερνάει. Η ξεφτίλα αυτής της κοινωνίας, η ξεφτίλα αυτών των νεοφιλελεύθερων προσεγγίσεων στην οικονομία και στις σχέσεις ανάμεσα σε μεγάλες εταιρίες και τους πελάτες τους είναι πρωτοφανής. 4
skiabox Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μιας και το δικό μου το μυαλό πηγαίνει κατευθείαν στη ρίζα των προβλημάτων (δεν μπορεί να δουλέψει αλλιώς) θα ρίξω το βάρος της ευθύνης των αλλαγών των τιμών στο κράτος, λόγω της αλλαγής της φορολογικής πολιτικής ανά εβδομάδα. Πάντα είμαι υπέρ αυτών που προσπαθούν να παράξουν κάτι (είτε προιόν είτε υπηρεσία) και πάντα τα χώνω στους σφραγιδοπατητές.
Damachi Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Litost είπε Ξέχασα ότι πρέπει να βάζω και emojis για να δηλώνω τον σκοπό του μηνύματος. Συγγνώμη, δεν θα το ξανακάνω. Εδώ στην περήφανη αποικία έχει χαθεί το μέτρο, το χιούμορ, η αυτοκριτική. Ας βάλουμε fiber. Μια χαρά το πες , το FIIIBER πάει συνεφο . Και η μλκια μαζί με τα χαράτσια επίσης ξεχάσανε κιόλας ποιος τους το χώνει σε καφε-μπυρα-tea - internet Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2018 από Damachi
spirostolios Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Βήματα για πνευματική ηρεμία: 1. Μαγνητοφώνηση της συνομιλίας ή αίτημα να σας δοθεί αντίγραφο της μαγνητοφωνημένης συνομιλίας (χωρίς κόστος) εφόσον η σύναψη της σύμβασης πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά. 2. τίμημα, διάρκεια, επιδότηση, φόροι των προγραμμάτων πρέπει να αναγράφονται με σαφήνεια στην εισαγωγική σελίδα της σύμβασης την οποία διατηρούμε στο αρχείο μας. 3. Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης συμβατικών όρων (τιμολογιακές αλλαγές- αυξήσεις κ.α), δηλαδή καταστρατήγηση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, του εθνικού και κοινοτικού δικαίου, οι εταιρίες παρανομούν. 4. Υπαναχώρηση από την σύμβαση αζημίως και επιλογή άλλης εταιρίας με επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων του συμβαλλόμενου καταναλωτή εφόσον πληρούνται οι ως άνω προυποθέσεις (3). Για εκείνους που διαθέτουν χρόνο και χρήμα, πρόσληψη δικηγόρου ατομικά ή συλλογικά (προτείνεται επειδή το κόστος είναι χαμηλό και το κοινωνικό αποτύπωμα έντονο) προκειμένου να αναδειχθούν οι παράνομες πρακτικές των εν λόγω εταιριών και μεσοπρόθεσμα να δωθούν αποζημιώσεις και να εξεταστεί το ποινικό σκέλος (συμβάσεις, οχλήσεις κ.α) της πονεμένης αυτής ιστορίας. Γνωρίζω ότι: 1. Συμβάσεις ορισμένου χρόνου ( Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα κατά την διάρκεια της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων κ.α) 2. Αύξηση προθεσμίας για καταγγελία σύμβασης (3-4 μην.) 3. Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων (δικαίωμα υπαναχώρησης) 4. Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης σε περίπτωση βλάβης και αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών πέραν των 2 εργασίμων ημερών (χωρίς σχόλια). 5. Ενημερώνουμε πάντα τις καταναλωτικές οργανώσεις για παράνομες πρακτικές των εταιριών προκειμένου να ενημερώνουν τα αρμόδια Υπουργεία - Φορείς. 1
cp5120 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/24/2018 στις 3:14 ΜΜ, ikaruga24 είπε Με αυτήν την φράση έχεις ακυρώσει ολόκληρη την αγορά και ολόκληρο το εμπόριο του πλανήτη. Προφανώς και δεν ήθελες να πεις το "σε κάποιον που δεν το χρειάζεται" γιατί με αυτήν την λογική δεν χρειαζόμαστε τίποτα εκτός από φαγητό και νερό. Φαντάζομαι δεν εννοείς να τα καταργήσουμε όλα και να επιστρέψουμε σε εποχές που το μόνο που χρειαζόταν να ψάξουμε είναι αυτά τα δυο για επιβίωση σωστά; Για συμβόλαιο κινητής μίλησα μόνο. Τα άλλα είναι δικά σου συμπεράσματα. ΥΓ. Χρειάζόμαστε και άλλα εκτός από φαγητό και νερό. Ψυχαγωγία, επικοινωνία, μόρφωση, ιατρική φροντιδα και, γενικά, ό,τι έχει εξελίξει τον ανθρώπινο πολιτισμό. Σε αυτά που χρειαζόμαστε ΔΕΝ περιλαμβάνονται τα κινητά. Είναι, χρήσιμα αλλά όχι απαραίτητα.
vapon Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Tελικά με την Wind τί γίνεται; Εγώ ακόμα πληρώνω (από Νοέμβριο) αυξημένο λογαριασμό. 1
Basilhs1982 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Εγώ σήμερα θα πάω να τους ξεχέσω για σταθερή και ίντερνετ. Συνοπτικές διαδικασίες... και πολύ είναι που θα ασχοληθώ με κάτι που δε θα έπρεπε να με απασχολεί. Αν δεν δεχθούν να επαναφέρουν το πάγιο σε ότι είχαμε συμφωνήσει έχει πέσει επιτόπου καταγγελία και αλλαγή παρόχου. Αρκετά στην Ελλάδα με τους κατσαπλιάδες.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 59 minutes ago, vapon said: Tελικά με την Wind τί γίνεται; Εγώ ακόμα πληρώνω (από Νοέμβριο) αυξημένο λογαριασμό. Τπτ, πρόλαβε και τις αύξησε πριν ισχύσει ο νέος κανονισμός, αναδρομική ισχύ δεν έχει, οπότε έμειναν...
vapon Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, ThReSh είπε Τπτ, πρόλαβε και τις αύξησε πριν ισχύσει ο νέος κανονισμός, αναδρομική ισχύ δεν έχει, οπότε έμειναν... Ωραία! Ευχαριστούμε τη νομοθετική εξουσία λοιπόν. Στις 25/01/2018 στις 7:44 ΠΜ, spyroseva είπε Παιδιά, συνεχίστε τον αγώνα σας με καταγγελίες για τη Wind (και όχι μόνο για εκείνη) και βοηθήστε όλοι να φρενάρουμε τις καταχρηστικές συμπεριφορές τους απέναντι μας! Μην περιμένετε οι Διαχειριστικές ή Ανεξάρτητες Αρχές από μόνες τους να αντιμετωπίζουν αυτή την κατάσταση, χρειάζεται και εμείς να βοηθάμε. Οι αρχές αυτές έχουν αρμοδιότητα (και ιδιαίτερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή) μόνο μέσα από καταγγελία (αναφορά) να λειτουργούν, ειδάλλως απαγορεύεται αυτοβούλως να ενεργήσουν - έτσι είναι το καταστατικό τους. Είμαστε όλοι συνυπευθυνοι σε αυτή την κατάσταση! Είμαστε πολίτες και όχι "υπήκοοι"... Υ.Γ.: Προσωπικά προχώρησα σε καταγγελία προς τον ΣτΚ στις 18.01.18 και αναμένω απάντηση από τη Wind. Εμένα μου είπαν (από Wind) οτι αναφέρει το συμβόλαιό μου, οτι ο πάροχος έχει δικαίωμα να αλλάξει τιμές, και ο πελάτης που ενημερώνεται μέσω mail (!!) , έχει δικαίωμα να καταγγείλει το συμβόλαιο (κοινώς να πάει σε άλλη εταιρία) εντός 30 ημερών. Αλλιώς είναι σαν να δέχεται τις αλλαγές και δεν γίνεται τίποτα! Εσύ πως έκανες καταγγελία; Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου 2018 από vapon
spyroseva Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2018 20 ώρες πριν, vapon είπε Ωραία! Ευχαριστούμε τη νομοθετική εξουσία λοιπόν. Εμένα μου είπαν (από Wind) οτι αναφέρει το συμβόλαιό μου, οτι ο πάροχος έχει δικαίωμα να αλλάξει τιμές, και ο πελάτης που ενημερώνεται μέσω mail (!!) , έχει δικαίωμα να καταγγείλει το συμβόλαιο (κοινώς να πάει σε άλλη εταιρία) εντός 30 ημερών. Αλλιώς είναι σαν να δέχεται τις αλλαγές και δεν γίνεται τίποτα! Εσύ πως έκανες καταγγελία; Καλημέρα. Αρχικώς θα ήθελα να πω, ότι δεν με ενδιαφέρει τι λέει μονομερώς η εν λόγω Εταιρεία και η κάθε εταιρεία γενικώς. Σε ένα ευνομούμενο κράτος υπάρχει νομοθεσία και πρέπει να τηρείται από όλα τα μέρη (καταναλωτής - πάροχος - εταιρείες). Θέλω να πω, ότι ότι και να λέει η Εταιρεία, αν συγκρούεται με εκείνο που υποδεικνύει η ισχύουσα νομοθεσία, επικρατεί η νομοθεσία. Προφανώς η WIND θα σου έλεγε κοκοκόψαρα και κοκομπίνια... Κάνε μία αίτηση φορητότητας να φύγεις και θα δεις πως θα αλλάξουν άμεσα πλεύση. Την καταγγελία μου την έκανα "πατώντας" στο εξής: Στην περίπτωση μου, που δεν αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός εγώ "απαιτώ" να ενημερώνομαι, δια του τρόπου με τον οποίο γίνεται η ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού. Μέσω του e-mail ή μέσω sms θα έπρεπε και όφειλαν να με ενημερώσουν με σαφήνεια ότι υπάρχουν τροποποιήσεις τιμολογίων που με αφορούν. Όταν χρωστάω ξέρουν να με ενημερώνουν και με τους δύο τρόπους!!! Και μάλιστα προτείνω (για όλους τους καταναλωτές) ότι το σχετικό ενημερωτικό μήνυμα πρέπει να περιέχει αυτοτελώς την προτροπή ενημέρωσης για την τροποποίηση των όρων και τιμολογίων και δεν πρέπει να συνδυάζεται με άλλες ενημερωτικές πληροφορίες του παρόχου προς τους συνδρομητές. Γιατί αυτό συνέβαινε. Το έντυπο, αν το εκτυπώσεις, προβάλει εκατοντάδες πληροφορίες άσχετες και ενδιάμεσα έκανε αναφορά για τις τροποποιήσεις των παγίων. Αυτό λέγεται απάτη! - διότι επί της ουσίας ουδέποτε ενημερώθηκα για τις τροποποιήσεις και φυσικά όχι μόνο εγώ και πολλοί άλλοι καταναλωτές. Προχωρήστε σε καταγγελίες κυρίως στο ΣτΚ, μην πτοήστε - είναι εύκολο και γίνεται ηλεκτρονικά. Ο καθένας διεκδικεί το δίκιο του, κανείς δεν θα του το αποδώσει με ευκολία και ωχαδερφισμό! Και όλοι μαζί, ως καταναλωτές, κάτι θα καταφέρουμε! Με εκτίμηση, 4
Basilhs1982 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/26/2018 στις 2:54 ΜΜ, vapon είπε Εμένα μου είπαν (από Wind) οτι αναφέρει το συμβόλαιό μου, οτι ο πάροχος έχει δικαίωμα να αλλάξει τιμές, και ο πελάτης που ενημερώνεται μέσω mail (!!) , έχει δικαίωμα να καταγγείλει το συμβόλαιο (κοινώς να πάει σε άλλη εταιρία) εντός 30 ημερών. Αλλιώς είναι σαν να δέχεται τις αλλαγές και δεν γίνεται τίποτα! Εσύ πως έκανες καταγγελία; To ίδιο ποίημα είπαν και σε μένα. Έχω την εντύπωση χωρίς να είμαι βέβαια νομικός ότι αυτό δεν μπορεί να σταθεί σε δικαστήριο. Είναι αστείος ο τρόπος που έγινε η ενημέρωση αύξησης των παγίων μέσω ενός μικρού κειμένου στο οποίο οι πρώτες προτάσεις ξεκινούσαν με προσφορές στο τέλος ενός λογαριασμού και ακόμα πιο αστείο το γεγονός ότι αν δεν καταγγείλεις το συμφωνητικό μέσα σε διάστημα 30 ημερών σημαίνει ότι αποδέχεσαι τις αλλαγές. Μιλάμε για ιδιωτικό συμφωνητικό (τις περισσότερες φορές προφορικό) και τηλεπικοινωνίες... Εγώ πάντως λέω να κάνουμε την αρχή από εδώ, να μαζευτούμε και να κάνουμε καταγγελία. 1
freegr Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Mήπως πρέπει κάποια στιγμή να επέμβει η επιτροπή Ανταγωνισμού που δεν ακούγεται τελευταία καθώς οι αυξήσεις έγιναν περίπου την ίδια χρονική περίοδο, οπότε τα παράπονα των καταναλωτών στις οργανώσεις του πλέον μιλούν ξεκάθαρα για...καρτέλ...
orck Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Ρε παιδια θα πω την γνωμη μου, οι εταιριες ειναι και θα ειναι παντα εταιριες, παντα θα θελουν να μας παρουν οσο πιο πολλα μπορουν κανοντας τα λιγοτερο που γινεται. Αυτο δεν με ενοχλει, ειναι μερος του παιχνιδιου, για την ωρα εχουμε ενα αρρωστο συστημα αλλα ειναι το καλυτερο που μπορεσαμε να κανουμε. Αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι οι αυθορμητοι (η ακομη χειροτερα πληρωμενοι) μαχητες υπερ των εταιριων, τους βρισκεις να τριγυρνουν παντου, να απαντουν στον κοσμο με ειρωνια για το δικαιο δικαωμα της εταιριας να αλλαζει τους ορους του συμβολαιου οποτε θελει και φυσικα εσυ εχεις μονο 1 μηνα καιρο να δηλωσεις αρνηση αλλιως...εχασες. Διαβασα οτι ακομη και πρωθυπουργοι ειναι ηλικιας 70+ χρονων, ο πατερας του παιδιου εδω που αναφερε το προβλημα γιατι δεν μπορεσε να εντοπισει τα νομικιστικα που του γραφουν με μικρα γραμματα; Λαθος του ηλικιωμενου φυσικα, μα βεβαια.. Αυτους τους υπερασπιστες δεν τους συμπαθω καθολου, βλεπουν τα παντα με την πολωμενη ματια τους ΠΑΝΤΑ υπερ του δυνατου. Κατι συγκλονιστικο θα εγινε και ξυπνησε αυτη η ΕΕΤΤ, τοσα χρονια υπνος ειναι καλα εκει μεσα; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα