Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/1/2018 στις 1:28 ΜΜ, gia_nnis είπε

500ευρω???  Ποσα εδωσες για αντλια-θερμοστατη? ανταλλακτικα? εργασια?

Θερμοστάτη + ατλια νερού + λαδια 3 λιτρα + Φ. λαδιού  Φ. αέρα + εργασία = 170

Το paraflu σταθεροποιήθηκε το ίδιο και η θεμοκρασία , τώρα έμεινε μόνο το λαμπάκι  που ανάβει σε άσχετες στιγμές

Θέλω να μου πείτε :

Το λαμπάκι της μηχανής αν διαγνώσει στιγμιαία βλάβη ανάβει και σβήνει ή ανάβει και παραμένει αναμμένο ;

 

Επεξ/σία από karaap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/1/2018 στις 6:20 ΠΜ, karaap είπε

Άλλαξα θερμοστάτη και ατλία νερού  (σε αυτή βρήκαμε  παλιό ξεραμένο Paraflu) . 

Ο μάστορας μου είπε αν συνεχίζει να χάνει paraflu  να το πάω να ρίξει στεγανοποιητικό

Για το λαμπάκι αν συνεχίζει να ανάβει να μη το δίνω σημασία πιθανό να είναι  απο τις βαλβίδες που τις ρύθμισε ο άλλος μάστορας (που έκανε το service για το υγραέριο) καιτις                             έκανε με μεγάλο διακενο για αυτό και ελαφρώς κροταλίζουν   , δεν κινδυνεύω !!!!

Δεν υπάρχουν αλλού διαρροές .

Το αυτοκίνητο περπατάει   χωρίς πρόβλημα  με αναμμένο το λαμπάκι και μικρή μείωση paraflu με ελαφρό κροτάλισμα απο βαλβίδες .

Όμως με την αλλαγή της ατλίας νερού τώρα ακούγεται ένας συνεχόμενος θόρυβος απο την περιοχή της ατλίας . Πριν δεν υπήρχε. Τι έγινε έβαλε ελλατωματική ;

Θα σου προτεινα να αλλαξεις μαστορα για αρχη.. αν υπαρχει πλεων διαρροή μετα τις αλλαγες.. να κατσει να βρει που χανει.. η "φωκια" που λενε και λεει και αυτος ειναι μια μιξα που παει και καθεται σε ολο το κυκλωμα ψυξης και φραζει οπου βρει να "σταθει". Ναι θα παει και στην τρυπα.. αλλα γιατι να γεμισει και το ψυγειο σου?  Να πω οτι ηταν κανενα αμαξι της δεκαετιας του  90 και δεν σε πολυενοιαζε να πω αντε ριχτο.. αλλα οχι δα και η ευκολη λυση να ειναι αυτη.. 

Επεξ/σία από nick#18
Δημοσ.
Στις 3/2/2018 στις 2:00 ΠΜ, nick#18 είπε

Θα σου προτεινα να αλλαξεις μαστορα για αρχη.. αν υπαρχει πλεων διαρροή μετα τις αλλαγες.. να κατσει να βρει που χανει.. η "φωκια" που λενε και λεει και αυτος ειναι μια μιξα που παει και καθεται σε ολο το κυκλωμα ψυξης και φραζει οπου βρει να "σταθει". Ναι θα παει και στην τρυπα.. αλλα γιατι να γεμισει και το ψυγειο σου?  Να πω οτι ηταν κανενα αμαξι της δεκαετιας του  90 και δεν σε πολυενοιαζε να πω αντε ριχτο.. αλλα οχι δα και η ευκολη λυση να ειναι αυτη.. 

Για δεύτερη φορά μέσα στο μήνα υπερχείλισε το δοχείο διαστολής με κρύο κινητήρα και τις επόμενες ημέρες άρχισε να μειώνεται .

Το χαρακτηριστικό αυτή την φορά είναι οτι στη ποδιά κάτω απο το δοχείο διαστολής όταν στέγνωσαν τα νερά έμειναν  λάδια .

Απο που προηλθαν;.

Φανταζομαι οτι μέσα στα νερά υπήρχαν λάδια .

Αυτό δείχνει φλάντζα.ή κάτι άλλο ;

 Τα περί στεγανοποίησης τα ξεχνάμε αλλάζω φλάντζα γιατί ταυτόχρονα πρέπει να αλλάξω και καδένα διότι:

το  λαμπάκι μηχανής άναψε με κωδικό Ρ1346 = αισθητήρας θεσης εκκεντροφορου  ή καδένα .Τον αισθητήρα τον άλλαξα μένει η καδένα

Δημοσ.
21 ώρες πριν, karaap είπε

Για δεύτερη φορά μέσα στο μήνα υπερχείλισε το δοχείο διαστολής με κρύο κινητήρα και τις επόμενες ημέρες άρχισε να μειώνεται .

Το χαρακτηριστικό αυτή την φορά είναι οτι στη ποδιά κάτω απο το δοχείο διαστολής όταν στέγνωσαν τα νερά έμειναν  λάδια .

Απο που προηλθαν;.

Φανταζομαι οτι μέσα στα νερά υπήρχαν λάδια .

Αυτό δείχνει φλάντζα.ή κάτι άλλο ;

 Τα περί στεγανοποίησης τα ξεχνάμε αλλάζω φλάντζα γιατί ταυτόχρονα πρέπει να αλλάξω και καδένα διότι:

το  λαμπάκι μηχανής άναψε με κωδικό Ρ1346 = αισθητήρας θεσης εκκεντροφορου  ή καδένα .Τον αισθητήρα τον άλλαξα μένει η καδένα

Την τάπα στο ψυγείο την έχεις αλλάξει; Είναι η σωστή απο άποψη πίεσης κυκλωματος.

Άλλη επιλογή μετά δέν , να ανοιξεις μηχανή και να βρείς 1 μάστορα που να γνωρίζει όνυως τα Toyota.

  • Like 2
Δημοσ.

 

Στις 2/10/2018 στις 12:36 ΠΜ, karaap είπε

Για δεύτερη φορά μέσα στο μήνα υπερχείλισε το δοχείο διαστολής με κρύο κινητήρα και τις επόμενες ημέρες άρχισε να μειώνεται .

Το χαρακτηριστικό αυτή την φορά είναι οτι στη ποδιά κάτω απο το δοχείο διαστολής όταν στέγνωσαν τα νερά έμειναν  λάδια .

Απο που προηλθαν;.

Φανταζομαι οτι μέσα στα νερά υπήρχαν λάδια .

Αυτό δείχνει φλάντζα.ή κάτι άλλο ;

 Τα περί στεγανοποίησης τα ξεχνάμε αλλάζω φλάντζα γιατί ταυτόχρονα πρέπει να αλλάξω και καδένα διότι:

το  λαμπάκι μηχανής άναψε με κωδικό Ρ1346 = αισθητήρας θεσης εκκεντροφορου  ή καδένα .Τον αισθητήρα τον άλλαξα μένει η καδένα

τα λαδια που ειδες μπορει να ειναι και απο αλλου  πχ εμενα  το avensis που ειχα  εχανε  λαδι  απο την ταπα του υδ. τιμονιου και ειχε γεμισει ενα κομματιστο μηχανοστασιο ..

βρες εναν καλο μαστορα και πηγαινε.  καλα λογια εχω ακουσει για  τον σιανη .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...