Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Πριν απο μήνα είδα στη αυλή το πρωί ένα ρυάκι με αρκετό  paraflu  . Άνοιξα το καπώ και το paraflu είχε τρέξει απο την υπερχείλιση του δοχείου.

Με παραξένεψε γιατί το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο την νύχτα , τελικά   συμπλήρωσα άλλο paraflu .

Απο τότε άλλωτε κατέβαινε πολύ η στάθμη  και πρόσθετα μέχρι την γραμμή   και άλλωτε  ανέβαινε μέχρι υπεχείλισης με κανονική οδήγηση και χαμηλές θερμοκρασίες

Πριν μια εβδομάδα μου άναψε το λαμπακι της μηχανής χωρίς άλλο εμφανές πρόβλημα . Μου το έσβησαν . Έκανα αρκετά χιλιόμετρα και πάλι άναψε. Αυτό έγινε 3-4 φορές .Μου ρύθμισαν τις βαλβίδες .Μου έβαλαν νέα μπουζί.

Το λαμπάκι συνεχίζει να ανάβει σε άσχετους χρόνους .

Το paraflu μέσα σε 2 ημέρες κατέβηκε στο μισό.

Το βεντιλατερ αρχίζει να λειτουργεί μέσα στη πόλη με 4 βαθμούς έξω. Ενώ πρώτα λειτουργούσε οταν έξω είχε  υψηλή θερμοκρασία.             Υπ όψιν το YARIS δεν έχει θερμόμετρο στο ταμπλό αλλά μόνο λαμπάκι υπερθέρμανσης.

Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ το λάδι να μειώνεται και ήδη έχω προσθέσει 700 γρ ( 15.000χιλ) ενώ για 11 χρόνια ποτέ δεν κατέβαινε απο το max όριο.

Το ρελαντί έχει κατέβει στις 500 στροφές .

Κατά τα άλλα δεν παρατηρώ τόποτε στη απόδοση του αυτοκινήτου

Ευχαριστώ

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχεις δει τα λαδια αν εχουν υγρασία; το παραφλου που μενει αν εχει κηλιδες λαδιού;

 

τα περισσότερα απο τα συμπτώματα σου παντως δειχνουν φλατζα κεφαλης οντως... (και που δουλευει ακομα ειναι θαυμα αλλα ειπαμε, toyota...)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Εχεις δει τα λαδια αν εχουν υγρασία; το παραφλου που μενει αν εχει κηλιδες λαδιού;

τα περισσότερα απο τα συμπτώματα σου παντως δειχνουν φλατζα κεφαλης οντως... (και που δουλευει ακομα ειναι θαυμα αλλα ειπαμε, toyota...)

Τα λάδια δεν έχουν σαπουνάδα και το paraflu είναι καθαρό . Για αυτό  και όταν το πήγα στη αντιπροσωπεία μου  συμπλήρωσαν paraflu και είπαν να  το παρακοθουλήσω  .Τότε δεν είχε ανάψει το λαμπάκι της μηχανής .Τώρα ολοκληρώθηκε το πακέτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για δες την ταπα  του λαδιου  εαν  εχει  νερα με λαδια   κατι σαν "μαγιονεζα"   σιγα  ρε συ paylidis θαυμα που δουλεύει  ακομη..  ξερω αμαξι  με Καμένη  φλατζα που πήγαινε   κανα χρονο με βραχυκυκλομενο βενδιλατερ.  

Ps με προλαβες  για την σαπουναδα.  Ισως ειναι και αντλια Νερού  να στο κοιταξουν απο που χανει νερα

Επεξ/σία από christopher0016
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα κολλάρα ψυγείου είναι φουσκωμένα; Το πρωί που είναι εντελώς κρύο το βλέπεις να ρετάρει για 1-2 λεπτά;

Πολύ τα αφήνεις τα λάδια 15.000.Παραφλού συμπλήρωσε πρώτα στο συμπληρωματικο δοχείο εάν έχει. Επίσης δες και την αντλία νερού μήπως χάνει 

Έχει αλλαχτεί ποτέ;

Το έχεις μετατρέψει μήπως σε υγραέριο, που ανάβει συχνά το λαμπάκι; Τι κωδικό βλάβης βγάζει;

η ταπα του ψυγειου, εχει μια φλατζουλα και ενα ελατηριο, όταν συμπιέζεται το ελατήριο αναλογα τη πιεση 0.9 ή 1.3 ανάλογα τη τάπα και και το κυκλωμα ψύξης , αφήνει ολο το παραφλου και περνάει στο βοηθητικό δοχείο. 

Έχει εσένα βοηθητικό δοχείο, ριξε και μια ματιά στην τάπα του ψυγειου

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/1/2018 στις 2:48 ΜΜ, karaap είπε

Καλησπέρα

Πριν απο μήνα είδα στη αυλή το πρωί ένα ρυάκι με αρκετό  paraflu  . Άνοιξα το καπώ και το paraflu είχε τρέξει απο την υπερχείλιση του δοχείου.

Με παραξένεψε γιατί το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο την νύχτα , τελικά   συμπλήρωσα άλλο paraflu .

Απο τότε άλλωτε κατέβαινε πολύ η στάθμη  και πρόσθετα μέχρι την γραμμή   και άλλωτε  ανέβαινε μέχρι υπεχείλισης με κανονική οδήγηση και χαμηλές θερμοκρασίες

Πριν μια εβδομάδα μου άναψε το λαμπακι της μηχανής χωρίς άλλο εμφανές πρόβλημα . Μου το έσβησαν . Έκανα αρκετά χιλιόμετρα και πάλι άναψε. Αυτό έγινε 3-4 φορές .Μου ρύθμισαν τις βαλβίδες .Μου έβαλαν νέα μπουζί.

Το λαμπάκι συνεχίζει να ανάβει σε άσχετους χρόνους .

Το paraflu μέσα σε 2 ημέρες κατέβηκε στο μισό.

Το βεντιλατερ αρχίζει να λειτουργεί μέσα στη πόλη με 4 βαθμούς έξω. Ενώ πρώτα λειτουργούσε οταν έξω είχε  υψηλή θερμοκρασία.             Υπ όψιν το YARIS δεν έχει θερμόμετρο στο ταμπλό αλλά μόνο λαμπάκι υπερθέρμανσης.

Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ το λάδι να μειώνεται και ήδη έχω προσθέσει 700 γρ ( 15.000χιλ) ενώ για 11 χρόνια ποτέ δεν κατέβαινε απο το max όριο.

Το ρελαντί έχει κατέβει στις 500 στροφές .

Κατά τα άλλα δεν παρατηρώ τόποτε στη απόδοση του αυτοκινήτου

Ευχαριστώ

Τα περισσοτερα απο αυτα που εγραψες δεν εχουν σχεση με φλαντζα κεφαλης.Οταν το αμαξι εχει φλαντζα,δεν τρεχει παραφλου στο πατωμα.Τεσπα,αν πας σε ενα συνεργειο της προκοπης,μπορουν να το φουσκωσουν και να δουν αν εχει φλαντζα καμμενη ή οχι.Το παραφλου που λειπει μπορει να λειπει λογω διαροης απο ψυγειο,κολαρο,ταπα κτλ.Το λαμπακι που αναβει,ασχετο μου φαινεται,μπορει να αναβει απο χιλιους δυο λογους(λαμπακι κινητηρα εννοεις και οχι θερμοκρασιας αυτο το μπλε που αναβει για λιγο οταν το βαζεις κρυο εμπρος).Τεσπα,οτι και να ειναι τα γιαπωνεζικα πασχουν απο κεφαλες και με το παραμικρο κανουν ρηγμα,μην το αφησεις,ψαξτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/1/2018 στις 12:50 ΠΜ, meletis_m είπε

Τελικά έβγαλες άκρη με το όλο πρόβλημα;

Άλλαξα θερμοστάτη και ατλία νερού  (σε αυτή βρήκαμε  παλιό ξεραμένο Paraflu) . 

Ο μάστορας μου είπε αν συνεχίζει να χάνει paraflu  να το πάω να ρίξει στεγανοποιητικό

Για το λαμπάκι αν συνεχίζει να ανάβει να μη το δίνω σημασία πιθανό να είναι  απο                                                                                                                                    τις βαλβίδες που τις ρύθμισε ο άλλος μάστορας (που έκανε το service για το υγραέριο) καιτις                                                                                                              έκανε με μεγάλο διακενο για αυτό και ελαφρώς κροταλίζουν   , δεν κινδυνεύω !!!!

Δεν υπάρχουν αλλού διαρροές .

Το αυτοκίνητο περπατάει   χωρίς πρόβλημα  με αναμμένο το λαμπάκι και μικρή μείωση paraflu με ελαφρό κροτάλισμα απο βαλβίδες .

Όμως με την αλλαγή της ατλίας νερού τώρα ακούγεται ένας συνεχόμενος θόρυβος απο την περιοχή της ατλίας . Πριν δεν υπήρχε. Τι έγινε έβαλε ελλατωματική ;

 

 

Επεξ/σία από karaap
Δημοσ.

Το λαμπακι  μπορεί  να θέλει μεσω διαγνωστικου    να  σβησει. Ο θόρυβος   που ακούγεται   πως ειναι;  αντλια καινούρια  έβαλε;  με ιμαντες ολα κομπλε;  και  οταν λες  μικρη  μειώση  παραφλου   τι εννοείς;   συνεχίζει  και χάνει   αλλα πιο λιγο;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Το λαμπακι  μπορεί  να θέλει μεσω διαγνωστικου    να  σβησει. Ο θόρυβος   που ακούγεται   πως ειναι;  αντλια καινούρια  έβαλε;  με ιμαντες ολα κομπλε;  και  οταν λες  μικρη  μειώση  παραφλου   τι εννοείς;   συνεχίζει  και χάνει   αλλα πιο λιγο;;

Για το λαμπάκι η αντιπροσωπεία είπε "πρόβλημα κυλίνδρων" .

Ο πρώτος μάστορας του υγρέριου "αισθητήρας κραδασμών" .

Ο δεύτερος μάστορας  βαλβίδες .

Όλοι λένε μια βλάβη , κάνουν κάτι  , παίρνουν τα μαύρα και στο τέλος τίποτε .                                                                             

Έχω δώσει ως τώρα 500 και τα προβλήματα όχι δεν μειώθηκαν αλλά αυξήθηκαν (θόρυβος  νέας ατλίας). 

Όλοι μου το σβήνουν και εγώ μέσω μπαταρίας, αλλά αυτό δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση ανάβει  πάντα με κρύο κινητήρα. 

Ποτέ στη διαδρομή .                                                                                                                                                              

Αν δεν ανάψει στη εκκίνηση μετά μπορεί να κάνεις ταξείδι χωρίς να ανάψει.

Για τον θόρυβο στη αρχή μέσα απο την καμπίνα νόμισα οτι προέρχεται  απο την εξατμιση. 

Μετά όταν άνοιξα το καπο ερχόταν απο την πλευρά της  ατλίας. 

Καθώς γυρνά ο ιμάντας ακούς ένα συνεχόμενο χρου -χρου-χρού σαν κάτι να τρίβεται, κάπου να βρίσκει .                                                                                           

Ο ιμάντα έχει αλλαχτεί πρίν 3 μήνες .

Είναι καινούργιος.

Στο Paraflu σαν να είδα  μια σταθεροποίηση της κατάστασης.

Επεξ/σία από karaap
Δημοσ.

Το καλο Είναι   οτι ήταν  αντλία  νερού   και δεν χάνει  πια.  Για το ιμαντα   πηγαινε  να ακουσουν τον θόρυβο   λογικά  μετά  την τοποθέτηση  της αντλιας   κατι δεν εγινε σωστα.   

Δημοσ.
Στις 28/1/2018 στις 6:56 ΠΜ, karaap είπε

Για το λαμπάκι η αντιπροσωπεία είπε "πρόβλημα κυλίνδρων" .

Ο πρώτος μάστορας του υγρέριου "αισθητήρας κραδασμών" .

Ο δεύτερος μάστορας  βαλβίδες .

Όλοι λένε μια βλάβη , κάνουν κάτι  , παίρνουν τα μαύρα και στο τέλος τίποτε .                                                                             

Έχω δώσει ως τώρα 500 και τα προβλήματα όχι δεν μειώθηκαν αλλά αυξήθηκαν (θόρυβος  νέας ατλίας). 

Όλοι μου το σβήνουν και εγώ μέσω μπαταρίας, αλλά αυτό δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση ανάβει  πάντα με κρύο κινητήρα. 

Ποτέ στη διαδρομή .                                                                                                                                                              

Αν δεν ανάψει στη εκκίνηση μετά μπορεί να κάνεις ταξείδι χωρίς να ανάψει.

Για τον θόρυβο στη αρχή μέσα απο την καμπίνα νόμισα οτι προέρχεται  απο την εξατμιση. 

Μετά όταν άνοιξα το καπο ερχόταν απο την πλευρά της  ατλίας. 

Καθώς γυρνά ο ιμάντας ακούς ένα συνεχόμενο χρου -χρου-χρού σαν κάτι να τρίβεται, κάπου να βρίσκει .                                                                                           

Ο ιμάντα έχει αλλαχτεί πρίν 3 μήνες .

Είναι καινούργιος.

Στο Paraflu σαν να είδα  μια σταθεροποίηση της κατάστασης.

500ευρω???  Ποσα εδωσες για αντλια-θερμοστατη? ανταλλακτικα? εργασια?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...