Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρνητικό της ηλεκτροκίνησης είναι η ανάγκη για περισσότερο κοβάλτιο, άρα θα φτάσει στην κόλαση η εκμετάλλευση των σκλάβων στην Αφρική και κυρίως των παιδιών.

Το σχόλιο για το σχέδιο, και καλά, της μείωσης του πληθυσμού είναι χιλιοειπωμένη ηλιθιότητα, πρώτον γιατί ο καπιταλισμός έχει ανάγκη όλους αυτούς τους εξαθλιωμένους και δεύτερον διότι ο πληθυσμός δεν μειώνεται ποτέ, ούτε έχει παρουσιάσει ποτέ στασιμότητα. Δηλαδή εδώ και είκοσι χρόνια που το λένε και το ξαναλένε όλοι αυτοί η ηλίθιοι, τι σκατά περιμένουν οι ισχυροί και δεν μας μειώνουν;

Οι προβληματισμοί για προσωπικά αδιέξοδα ναι μεν πάντα θα υπάρχουν αλλά αυτό ίσχυε από την αρχαιότητα. Δεν είχε ποτέ ανάγκη ο άνθρωπος καμιά τεχνολογία για να νιώθει μόνος, ανήμπορος, κενό κλπ. Όποιος θέλει απλά διαβάζει φιλοσοφία, αρχικά και μετά οτιδήποτε από τέχνη και πολιτισμό και θα την βρει την άκρη.

Το νόημα της ζωής, δηλαδή να μην κάνεις άσχημα πράγματα, μόνο καλές πράξεις και να βοηθάμε όποτε μπορούμε όσο μπορούμε, δεν μπορεί καμία συνθήκη να μας την πάρει και κανένα μέλλον, το οποίο λένε, εγώ δεν ξέρω, ότι λόγω της τεχνητής νοημοσύνης θα πέσει ο καπιταλισμός, άρα και θα ελλείψει η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και μάλλον, λένε, θα ζούμε πιο καλά. Ένα είδος φουτουριστικού κομμουνισμού (κομμούνια δεξιοί σκάστε απ' την ζήλεια σας χαχαχαχααα).

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 hours ago, Coul said:

Η μπαταρία του Tesla Model S στα 250.000 χλμ χάνει περίπου το 10% της απόδοσης της.

tesla-model-s-mileage-vs-remaining-batte

Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά. Μετά μπαίνουν οι παράμετροι: Πόσες φορτίσεις; Με supercharger; Πλήρεις ή μερικές;

Ευχαριστώ για την πληροφορία. Το tesla όμως (θεωρείται) high end αυτοκίνητο, ξέρουμε στατιστικά για τα toyota, bmw, nissan κλπ?

Αν δεν κάνω λάθος τα πρωτα prius που είχαν κυκλοφορήσει (ηλεκτροκίνητα) ήταν καμία 10-15ετία πριν?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, UnlockedEvolution είπε

Όλα δείχνουν ότι το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Οι μηχανές εσωτερικής καύσης παρόλο που έχουν βελτιωθεί σε τρομερό βαθμό στην σχέση κατανάλωσης καυσίμου και απόδοσης, φαίνονται παρωχημένες μπροστά σε αυτά που υπόσχονται οι ηλεκτροκινητήρες.

Μόνο που στο άμεσο μέλλον (2018-2019) μπορούν να παραχθούν εντελώς νέες ICE, ICE v.2.0, camless με τις οποίες μπορείς να πας σε εντελώς νέους θερμοδυναμικούς κύκλους, να αυξήσεις το expansion ratio κλπ, καθώς οι βαλβίδες δεν είναι μηχανικά περιορισμένες.

Με απλή τροποποίηση παλιάς μηχανής (Qoros qamfree) κατάφεραν 45% αύξηση ιπποδύναμης και ροπής, με ταυτόχρονα 15% μείωση στην κατανάλωση και περιορισμένες κατά 30% διαστάσεις , οπότε κρατώντας την ίδια ιπποδύναμη (1.3lt, 1.5lt 3κυλινδρα πχ), θα έχεις 40-50% μειωμένη κατανάλωση, δλδ αυτοκίνητα των 3 lt/100km σχεδόν ίδιο efficiency με τα ηλεκτρικά (πχ Tesla S είναι ανάλογο 2.5 lt/100km).

Όσοι νομίζουν πως οι ICE είναι τελειωμένες και ξεπερασμένες, ας ψάξουν λίγο την freevalve technology της Koenigsegg. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Coul είπε

Η μπαταρία του Tesla Model S στα 250.000 χλμ χάνει περίπου το 10% της απόδοσης της.

tesla-model-s-mileage-vs-remaining-batte

Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά. Μετά μπαίνουν οι παράμετροι: Πόσες φορτίσεις; Με supercharger; Πλήρεις ή μερικές;

 

Η γραφική αυτή που χρησιμοποιάται συνεχώς , είναι με περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, και στο ακραίο κομμάτι με τα πολλά χιλιόμετρα >120 είναι δεδομένα από 2-3 αυτοκίνητα μόνο. οπότε το 10% βασισμένο σε 1 αυτοκίνητο, στο οποίο είναι και άγνωστο τι επιδιορθώσεις γίνανε, είναι κάπως ανούσιο και παραπλανητικό

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

updated-world-population-growth-1750-210

Ο ρυθμός αύξησης όμως μειώνετε απίστευτα!!!!και αυτό είναι σχεδιασμένο απο την ελιτ που κυβερνά τον πλανήτη

Επεξ/σία από adiasistoss
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Μόνο που στο άμεσο μέλλον (2018-2019) μπορούν να παραχθούν εντελώς νέες ICE, ICE v.2.0, camless με τις οποίες μπορείς να πας σε εντελώς νέους θερμοδυναμικούς κύκλους, να αυξήσεις το expansion ratio κλπ, καθώς οι βαλβίδες δεν είναι μηχανικά περιορισμένες.

Με απλή τροποποίηση παλιάς μηχανής (Qoros qamfree) κατάφεραν 45% αύξηση ιπποδύναμης και ροπής, με ταυτόχρονα 15% μείωση στην κατανάλωση και περιορισμένες κατά 30% διαστάσεις , οπότε κρατώντας την ίδια ιπποδύναμη (1.3lt, 1.5lt 3κυλινδρα πχ), θα έχεις 40-50% μειωμένη κατανάλωση, δλδ αυτοκίνητα των 3 lt/100km σχεδόν ίδιο efficiency με τα ηλεκτρικά (πχ Tesla S είναι ανάλογο 2.5 lt/100km).

Όσοι νομίζουν πως οι ICE είναι τελειωμένες και ξεπερασμένες, ας ψάξουν λίγο την freevalve technology της Koenigsegg. 

 

Όχι ακριβώς αλλά είναι μεγάλη ιστορία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Όχι ακριβώς αλλά είναι μεγάλη ιστορία.

Ποιο είναι το όχι ακριβώς κομμάτι δλδ? Είναι πραγματικά δεδομένα αυτά!

http://articles.sae.org/15664/

 

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
2 hours ago, j0hnn1e said:

Ευχαριστώ για την πληροφορία. Το tesla όμως (θεωρείται) high end αυτοκίνητο, ξέρουμε στατιστικά για τα toyota, bmw, nissan κλπ?

Αν δεν κάνω λάθος τα πρωτα prius που είχαν κυκλοφορήσει (ηλεκτροκίνητα) ήταν καμία 10-15ετία πριν?

η toyota δινει 10 χρονια εγγυηση 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zodiacskipper είπε

Χαζή ερώτηση: υπάρχει ηλεκτρικό αμάξι με μηχανικό κιβώτιο?

Υπάρχουν κάποια formula e που χρησιμοποιούν μηχ. κιβώτιο. Στα αυτοκίνητα δρόμου δεν έχει νόημα, το κέρδος στην απόδοση είναι ελάχιστο για το κατά πολύ αυξημένο κόστος, βάρος και πολυπλοκότητα που προσθέτει.

4 ώρες πριν, Whargoul είπε

Μόνο που στο άμεσο μέλλον (2018-2019) μπορούν να παραχθούν εντελώς νέες ICE, ICE v.2.0, camless με τις οποίες μπορείς να πας σε εντελώς νέους θερμοδυναμικούς κύκλους, να αυξήσεις το expansion ratio κλπ, καθώς οι βαλβίδες δεν είναι μηχανικά περιορισμένες.

Με απλή τροποποίηση παλιάς μηχανής (Qoros qamfree) κατάφεραν 45% αύξηση ιπποδύναμης και ροπής, με ταυτόχρονα 15% μείωση στην κατανάλωση και περιορισμένες κατά 30% διαστάσεις , οπότε κρατώντας την ίδια ιπποδύναμη (1.3lt, 1.5lt 3κυλινδρα πχ), θα έχεις 40-50% μειωμένη κατανάλωση, δλδ αυτοκίνητα των 3 lt/100km σχεδόν ίδιο efficiency με τα ηλεκτρικά (πχ Tesla S είναι ανάλογο 2.5 lt/100km).

Όσοι νομίζουν πως οι ICE είναι τελειωμένες και ξεπερασμένες, ας ψάξουν λίγο την freevalve technology της Koenigsegg. 

Πώς ακριβώς η "15% μείωση στην κατανάλωση" που ισχυρίζεται η Κινέζικη εταιρία (στα χαρτιά μόνο για τα τελευταία 2-3 χρόνια, οι υπόλοιπες σοβαρές εταιρίες το έψαξαν και το παράτησαν, αλλά οι Κινέζοι είμαι σίγουρος θα τα καταφέρουν) γίνεται 2 γραμμές παρακάτω "40-50% μειωμένη κατανάλωση, δλδ αυτοκίνητα των 3 lt/100km σχεδόν ίδιο efficiency με τα ηλεκτρικά (πχ Tesla S είναι ανάλογο 2.5 lt/100km).";

Ας πάρουμε το 15% θεωρητική μείωση που ισχυρίζονται οι Κινέζοι για το econbox τους και ας το εφαρμόσουμε (θεωρητικά αν γίνεται) σε ένα αυτοκίνητο αντίστοιχης κατηγορίας, π.χ. το BMW M760Li xDrive series που είναι το αντίστοιχο του model S σε διαστάσεις (ελάχιστα πιο κοντό αλλά σημαντικά πιο πλατύ το tesla), ασφάλεια (το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στον κόσμο επίσημα το Tesla που όλο το μπροστινό μέρος είναι ζώνη παραμόρφωσης και έχει τα πιο εξελιγμένα συστήμα ενεργητικής ασφαλείας στον κόσμο), χώρους και επιδόσεις (αν και 50% ακριβότερο το BMW, αλλά έχει καλύτερα πλαστικά μέσα). Λοιπόν το Tesla model S 90D (το τετρακίνητο) έχει μικτή κατανάλωση 2.26 L/100 km (link), το BMW έχει μικτή 14.4 L/100km (link) - 15% = 12,24 L/100km, δηλαδή πάλι 441.59% περισσότερη κατανάλωση. Η κατανάλωση του tesla είναι υπολογισμένη με βάση το μέσο δίκτυο ηλεκτρισμού στην Αμερική (που έχει πολιτείες με 97% παραγωγή ηλεκτρισμού από κάρβουνο) αλλά μειώνεται συνεχώς καθώς γίνεται πιο καθαρή η ηλεκτρική ενέργεια, αν το φορτίσω σπίτι μου από φωτοβολταϊκά είναι μηδέν π.χ., ενώ του BMW θα είναι πάντα η ίδια (αν πλησιάζει καν την πραγματικότητα και δεν είναι 30-40% παραπάνω που συμβαίνει συνήθως).

Επεξ/σία από Omnigeek
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Omnigeek είπε

Πώς ακριβώς η "15% μείωση στην κατανάλωση" που ισχυρίζεται η Κινέζικη εταιρία (στα χαρτιά μόνο για τα τελευταία 2-3 χρόνια, οι υπόλοιπες σοβαρές εταιρίες το έψαξαν και το παράτησαν, αλλά οι Κινέζοι είμαι σίγουρος θα τα καταφέρουν) γίνεται 2 γραμμές παρακάτω "40-50% μειωμένη κατανάλωση, δλδ αυτοκίνητα των 3 lt/100km σχεδόν ίδιο efficiency με τα ηλεκτρικά (πχ Tesla S είναι ανάλογο 2.5 lt/100km).";

 

Κατ αρχήν, η τεχνολογία δεν είναι κινέζικη, αλλά της Koenigsegg, εάν έχεις ιδέα τι σημαίνει αυτό το όνομα, Η κινέζικη, είναι αυτή που θα κατασκευάσει το πρώτο αυτοκίνητο με την συγκεκριμένη τεχνολογία της Koenigsegg, και btw βγάζει 600 000 αυτοκίνητα τον χρόνο αυτή η ασήμαντη κινέζική, όχι μερικές δεκάδες χιλιάδες σαν άλλες. Δεύτερο, ποιες άλλες εταιρείες "σοβαρές" κιόλας, περισσότερο από την Koenigsegg, έψαξαν και παράτησαν τις camless μηχανές?

Το 15%, έγινε αυξάνοντας την ιπποδύναμη και ροπή ταυτόχρονα κατά 45%. Δλδ αυτοκίνητο των 230 ίππων, έχει 15% λιγότερη κατανάλωση από την original μηχανή, που έβγαζε 160-170. Τώρα κάνε μια κανονικοποίηση για να κρατήσεις την ιπποδύναμη σταθερή, και θα σου βγει το 40-50% + οποιαδήποτε βελτίωση μπορεί να γίνει στο μέλλον, χρησιμοποίηση Atkinson θερμοδυναμικού κύκλου κλπ κλπ.. Πρόσθεσε τη μείωση βάρους, και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις στο αυτοκίνητο, που είναι το ατού της Tesla, λόγο της χρήσης πιο μικρών σε διαστάσεις κινητήρων και η γενική οικονομία του αυτοκινήτου αυξάνεται ακόμη περισσότερο

Επίσεις το συγκρίνεις με το πιο ενεργοβόρα super luxury car που βρήκες, BMW 760, αλλά και ακόμα έτσι, τα 14.4L/100km, γίνονται 8.7 lt/100km, με μόνο 40% μείωση, αυτοκίνητο που μπορεί να επωφεληθεί ακόμη περισσότερο με τις camless τεχνολογίες, επειδή μπορείς να κλείνεις πλήρως κυλίνδρους. 

Σύγκρινε το με το Bmw 540, που είναι της ίδιας κατηγορίας, το οποίο κάνει μικτά 10lt/ 100km, και τότε θα έχει ένα αυτοκίνητο που κάνει 5.5lt/100km και δεν χρειάζεσαι έξοδα για να κατασκευάσεις supercharges, σταθμούς παραγωγής ενέργειας, μπαταρίες, λίθιο κοβάλτιο  κλπ. 

Τώρα πήγαινε σε φυσιολογικά αυτοκίνητα των 100 - 150 ίππων, που είδη κάνουν 4-5lt/100km, και έχουν περιορισμένους ρύπους, οπότε η δικαιολογία των BeV οτι είναι πολύ enviromentally friendly, χάνεται. Χωρίς καν να τις συνδυάσουμε με τα 48volt mild hybrids που έρχονται.

 

btw, to electric equivelant στην κατανάλωση δεν έχει καμιά σχέση με πιο τρόπο παράγεις την ενέργεια σου, απλά θεωρεί ότι 33.7kwh ισοδυναμούν με ένα γαλόνι βενζίνης. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 2
Δημοσ.

Με βαση το παραπανω βιντεο της Koenigsegg με την τεχνολογια camfree καταφεραν σεν ενα κινητηρα qoros να εχουν 40-45 περισσοτερη ισχη με ταυτοχρονη 15% μειωμενη καταναλωση. Ο φιλος whargoul μετα ειπα με βαση αυτο οτι ειναι δυνατον να γινει μειωση 40-50% καταναλωση κρατωντας ομως τα επιπεδα ισχυος στην πρωτερη κατασταση. Δεν ακουγεται παραλογο αλλα εγω θα το εβαζα σε ενα λιγο πιο ρεαλιστικο 30% λογο οτι μεγαλο μερος της αυξησης ισχυος ερχεται απο ελαφρωση κινουμενων μερων. Δεν ειναι καθολου κακο και σιγουρα εχει θεση στην αγορα και θα αποτελεσει στη μορφη αυτη η καποια παρομοια ενα μεταβατικο σταδιο μεχρι την ολοκληρωτικη επικρατηση των ηλεκτροκινητων. Για μενα το μεγαλο προβλημα αυτη τη στιγμη για τα ηλεκτροκινητα και την επικρατηση τους ειναι οι υποδομες. Για να γινουν η επικρατεστερη επιλογη για τον κοσμο θα πρεπει να γινουν υποδομες σχεδον παντου που να καλυπτουν γρηγορους χρονους φορτισης εκτος πολεων, μεγαλες αυτονομιες στα οχηματα και υποδομες στο δρομο για φορτιση το βραδυ των παρκαρισμενων. Το τελευταιο κατα την γνωμη μου ειναι το μεγαλο στοιχημα γιατι αυτη τη στιγμη τα συμβατικα οχηματα εχουν το προταιρημα της αμμεσης πληρωσης. Τα ηλεκτρικα αυτη τη στιγμη εχουν το κοστος χρονου πανω τους που ακομα και για την πιο γρηγορη φορτιση ειναι πολλαπλασιος της τωρινης επικρατουσας πρακτικης. Αν λυθουν αυτα τα θεματα υποδομων πιστευω θα γινει πολυ πιο ευκολη η επικρατηση τους στο πολυ κοσμο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, NT1G είπε

Atkinson κ.τ.λ. πάντως κάνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές τώρα πια.

Τον χρησιμοποιούν στα hybrids, και συμπληρώνουν ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα. Εδώ μιλάμε για πλήρη έλεγχο, μπορείς να πας από otto σε atkinson σε miller, όποτε χρειάζεται, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του κάθε ενός. Πχ. χρησιμοποιείς κιβώτιο με λιγότερες αλλά μακρύτερες ταχύτητες, κατά την επιτάχυνση χρησιμοποιείς otto για μέγιστη ροπή, και μετά atkinson για μέγιστη οικονομία, ή atkinson στο μποτιλιάρισμα, και otto στο ανήφορο, κατά το προσπέρασμα κλπ. Μπορείς να ελέξης την ροή των καυσαερίων στο turbo, οπότε μπορείς να το κάνεις πλήρως αποδοτικό χωρίς μεταβήτές γεωμετρίες και άλλα τέτοια,  low rpm, η βαλβίδα που στέλνει καυσαέρια στο turbo ανοίγει πλήρως, όσο αυξάνονται οι στροφές αυτή μειώνεται για να κρατά τη ροή των καυσαερίων σε αυτό σταθερή.

Όπως το θέτει και ο Koenigsegg, ήταν σαν παίζεις πιάνο με σκουπόξυλο (τον camshaft), και τώρα μπορείς να παίξεις μελωδίες με τα δάκτυλα.  

Επεξ/σία από Whargoul
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Τον χρησιμοποιούν στα hybrids, και συμπληρώνουν ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα. Εδώ μιλάμε για πλήρη έλεγχο, μπορείς να πας από otto σε atkinson σε miller, όποτε χρειάζεται, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του κάθε ενός. Πχ. χρησιμοποιείς κιβώτιο με λιγότερες αλλά μακρύτερες ταχύτητες, κατά την επιτάχυνση χρησιμοποιείς otto για μέγιστη ροπή, και μετά atkinson για μέγιστη οικονομία, ή atkinson στο μποτιλιάρισμα, και otto στο ανήφορο, κατά το προσπέρασμα κλπ. Μπορείς να ελέξης την ροή των καυσαερίων στο turbo, οπότε μπορείς να το κάνεις πλήρως αποδοτικό χωρίς μεταβήτές γεωμετρίες και άλλα τέτοια,  low rpm, η βαλβίδα που στέλνει καυσαέρια στο turbo ανοίγει πλήρως, όσο αυξάνονται οι στροφές αυτή μειώνεται για να κρατά τη ροή των καυσαερίων σε αυτό σταθερή.

Όπως το θέτει και ο Koenigsegg, ήταν σαν παίζεις πιάνο με σκουπόξυλο (τον camshaft), και τώρα μπορείς να παίξεις μελωδίες με τα δάκτυλα.  

Μια χαρά χρησιμοποιούν Atkinson, ή Miller, ή Budack ή όπως το λέει ο καθένας το "overexpansion" για να διαφοροποιηθεί και στους κανονικούς μη-υβριδικούς κινητήρες. Αυτό που περιγράφεις το κάνει π.χ. η Toyota.

Τώρα για τα άλλα, ναι δίνει καλύτερο έλεγχο στα περιφερειακά συστήματα αλλά δεν αλλάζει ριζικά για την ώρα την λειτουργία όπως π.χ. θα έκανε το HCCI. Που πιθανόν να μπορεί να συνδυαστεί για καλύτερο έλεγχο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...