Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στα 11 δισ. δολ. αναμένεται η Ford να εκτοξεύσει το ύψος της επένδυσής της στα ηλεκτροκίνητα οχήματα την επόμενη πενταετία, υπερδιπλασιάζοντας τις σχετικές προβλέψεις.

Ο πρόεδρος της εταιρείας Bill Ford δήλωσε ότι η εταιρεία θα προωθήσει 40 υβριδικά ή πλήρως ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2020.

Οι General Motors, Toyota και Volkswagen έχουν ήδη ανακοινώσει φιλόδοξα σχέδια προκειμένου να προσφέρουν περισσότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ο Bill Ford, εκτελεστικός πρόεδρος, δήλωσε πρόσφατα ότι θα κατασκευαστούν 16 πλήρως ηλεκτροκίνητα και 25 υβριδικά μοντέλα νέου σχεδιασμού.

Η Stephanie Brinley, αναλύτρια της αγοράς στο IHS Markit, δήλωσε: «μέρος της τάσης στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι η προσδοκία για αλλαγή των σχετικών κανονισμών και η εκτίμηση ότι τα οχήματα αυτού του τύπου θα υποστηρίζουν την αυτόνομη οδήγηση. Το ερώτημα είναι πόσο γρήγορα οι καταναλωτές θα προσαρμοσθούν, καθώς μέχρι σήμερα η ηλεκτροκίνηση εκπροσωπεί το 1% της αγοράς».

Η GM δήλωσε ότι θα παραγάγει 20 νέα μοντέλα ηλεκτροκίνητα και κυψέλες καυσίμου έως το 2023.

Η Volkswagen ανακοίνωσε το Νοέμβριο επένδυση 40 δισ. δολ. στην αυτόνομη οδήγηση και σε συναφείς υπηρεσίες ως το 2022 διπλασιάζοντας τη σχετική πρόβλεψη.

BBC


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όλα δείχνουν ότι το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Οι μηχανές εσωτερικής καύσης παρόλο που έχουν βελτιωθεί σε τρομερό βαθμό στην σχέση κατανάλωσης καυσίμου και απόδοσης, φαίνονται παρωχημένες μπροστά σε αυτά που υπόσχονται οι ηλεκτροκινητήρες.

  • Like 2
Δημοσ.

Όσοι γνωρίζουν, οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων τι ζημιές βγάζουν; Ποσα χρόνια αντέχουν πριν χρειαστεί αλλαγή; 

 

  • Like 1
Δημοσ.

On topic:

Γιατι εχω την εντύπωση οτι αργησε κάπως η Ford να μπει στο παιχνιδι; Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το επομενο βημα και τα νουμερα που τα συνοδευουν ειναι πολλα υποσχόμενα.

 

Off topic (προσωπικος προβληματισμος):

Η ταση προς τα αυτονομα ομως ειναι αυτο που με προβληματιζει πολυ. Σε εναν κοσμο που ολα ειναι αυτοματα και αυτόνομα, ποιος ειναι ο ρολος του ανθρωπου; οταν οι θεσεις εργασιας ακομα και στα χωράφια θα ειναι πολυ λιγοτερες απο τους ανθρωπους που κατοικουν στον πλανητη, τι θα γίνει; Πώς θα μπορεί ενας άνθρωπος να βγάλει χρήματα, αφού θα ειναι: αργος, ακριβος, με αποψη, με απαιτησεις που αλλάζουν και χωρις σταθερή απόδοση, σε σχέση με τα ρομποτ, στα ματια μιας εταιριας; Μπορει να πηγαινουμε προς εναν κοσμο που το χρημα δεν εχει αξια και ολοι μπορουν να απολαμβανουν ολα αυτα τα υλικα αγαθα ελευθερα...παρα ειναι ομως αισιοδοξη μια τετοια σκεψη. Πιστεω οτι σε λιγα χρόνια απο τωρα, τα υπαρξιακα μας προβληματα θα γινουν απίστευτα πιο εντονα, σε έναν κοσμο που θα μας παρεχει τα παντα αμεσα και χωρις ιδιαιτερο κοπο. Πιθανο δε θα υπαρχει καποιο νόημα στην ημερα, ουτε προσωπικοι στοχοι να αυτοβελτιωνεται το ατομο. Μπορει να πεφτω τελειως εξω και να παμε σε ενα επιπεδο που δε μπορω να φανταστω, οπου ολοι ειναι πλουσιοι και ευτυχισμενοι. Τελος, αν φτασουμε το χρημα να χασει την αξια, με φοβιζει το τι μπορει να παρει τη θεση του.

 

Τελος του off topic. Όποιος ειχε την ορεξη να το διαβασει και έχει κατι να σχολιάσειαναμενω απαντηση.

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, j0hnn1e είπε

Όσοι γνωρίζουν, οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων τι ζημιές βγάζουν; Ποσα χρόνια αντέχουν πριν χρειαστεί αλλαγή; 

Η μπαταρία του Tesla Model S στα 250.000 χλμ χάνει περίπου το 10% της απόδοσης της.

tesla-model-s-mileage-vs-remaining-batte

Βέβαια όλα αυτά είναι σχετικά. Μετά μπαίνουν οι παράμετροι: Πόσες φορτίσεις; Με supercharger; Πλήρεις ή μερικές;

Επεξ/σία από Coul
  • Like 2
Δημοσ.

Σε μόλις 5 χρόνια από τώρα το τοπίο στο θέμα αυτοκίνητο θα είναι εντελώς διαφορετικό . Είμαι σίγουρος ότι από το 30 και μετά θα σταματήσουν να παράγονται αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης 

Δημοσ.

 Την ώρα που οι υπόλοιποι ανακοινώνουν το ΘΑ.... της BMW τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikolo1991 είπε

On topic:

Γιατι εχω την εντύπωση οτι αργησε κάπως η Ford να μπει στο παιχνιδι; Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το επομενο βημα και τα νουμερα που τα συνοδευουν ειναι πολλα υποσχόμενα.

Off topic (προσωπικος προβληματισμος):

Η ταση προς τα αυτονομα ομως ειναι αυτο που με προβληματιζει πολυ. Σε εναν κοσμο που ολα ειναι αυτοματα και αυτόνομα, ποιος ειναι ο ρολος του ανθρωπου; οταν οι θεσεις εργασιας ακομα και στα χωράφια θα ειναι πολυ λιγοτερες απο τους ανθρωπους που κατοικουν στον πλανητη, τι θα γίνει; Πώς θα μπορεί ενας άνθρωπος να βγάλει χρήματα, αφού θα ειναι: αργος, ακριβος, με αποψη, με απαιτησεις που αλλάζουν και χωρις σταθερή απόδοση, σε σχέση με τα ρομποτ, στα ματια μιας εταιριας; Μπορει να πηγαινουμε προς εναν κοσμο που το χρημα δεν εχει αξια και ολοι μπορουν να απολαμβανουν ολα αυτα τα υλικα αγαθα ελευθερα...παρα ειναι ομως αισιοδοξη μια τετοια σκεψη. Πιστεω οτι σε λιγα χρόνια απο τωρα, τα υπαρξιακα μας προβληματα θα γινουν απίστευτα πιο εντονα, σε έναν κοσμο που θα μας παρεχει τα παντα αμεσα και χωρις ιδιαιτερο κοπο. Πιθανο δε θα υπαρχει καποιο νόημα στην ημερα, ουτε προσωπικοι στοχοι να αυτοβελτιωνεται το ατομο. Μπορει να πεφτω τελειως εξω και να παμε σε ενα επιπεδο που δε μπορω να φανταστω, οπου ολοι ειναι πλουσιοι και ευτυχισμενοι. Τελος, αν φτασουμε το χρημα να χασει την αξια, με φοβιζει το τι μπορει να παρει τη θεση του.

Τελος του off topic. Όποιος ειχε την ορεξη να το διαβασει και έχει κατι να σχολιάσειαναμενω απαντηση.

Έχω τους ίδιους προβληματισμούς από την στιγμή που άκουσα για αυτόνομη οδήγηση. Εδώ και κάποιο καιρό λέω στους φίλους μου ότι στην διάρκεια της ζωής μας θα δούμε τρομερές αλλαγές. Ελπίζω προς το καλύτερο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikolo1991 είπε

On topic:

Γιατι εχω την εντύπωση οτι αργησε κάπως η Ford να μπει στο παιχνιδι; Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το επομενο βημα και τα νουμερα που τα συνοδευουν ειναι πολλα υποσχόμενα.

Off topic (προσωπικος προβληματισμος):

Η ταση προς τα αυτονομα ομως ειναι αυτο που με προβληματιζει πολυ. Σε εναν κοσμο που ολα ειναι αυτοματα και αυτόνομα, ποιος ειναι ο ρολος του ανθρωπου; οταν οι θεσεις εργασιας ακομα και στα χωράφια θα ειναι πολυ λιγοτερες απο τους ανθρωπους που κατοικουν στον πλανητη, τι θα γίνει; Πώς θα μπορεί ενας άνθρωπος να βγάλει χρήματα, αφού θα ειναι: αργος, ακριβος, με αποψη, με απαιτησεις που αλλάζουν και χωρις σταθερή απόδοση, σε σχέση με τα ρομποτ, στα ματια μιας εταιριας; Μπορει να πηγαινουμε προς εναν κοσμο που το χρημα δεν εχει αξια και ολοι μπορουν να απολαμβανουν ολα αυτα τα υλικα αγαθα ελευθερα...παρα ειναι ομως αισιοδοξη μια τετοια σκεψη. Πιστεω οτι σε λιγα χρόνια απο τωρα, τα υπαρξιακα μας προβληματα θα γινουν απίστευτα πιο εντονα, σε έναν κοσμο που θα μας παρεχει τα παντα αμεσα και χωρις ιδιαιτερο κοπο. Πιθανο δε θα υπαρχει καποιο νόημα στην ημερα, ουτε προσωπικοι στοχοι να αυτοβελτιωνεται το ατομο. Μπορει να πεφτω τελειως εξω και να παμε σε ενα επιπεδο που δε μπορω να φανταστω, οπου ολοι ειναι πλουσιοι και ευτυχισμενοι. Τελος, αν φτασουμε το χρημα να χασει την αξια, με φοβιζει το τι μπορει να παρει τη θεση του.

Τελος του off topic. Όποιος ειχε την ορεξη να το διαβασει και έχει κατι να σχολιάσειαναμενω απαντηση.

Η απλά θα ακολουθήσουν το μοντέλο μειώσεις πληθυσμού το οποίο είναι και το ποιο πηθανο λόγο της ανθρώπινης φύσης

Δημοσ.

εγω παντως βλέπω εξωφρενικές τιμές στα ηλεκτρικά. Σιγά την τεχνολογία που θέλουν 22κ ευρω για μικρά αυτοκίνητα πόλης. Με τέτοιες τιμές θα συνεχίζουν να ειναι το 1% των οχημάτων για πολύ καιρό. Πριν μου πειτε οτι τα βγάζεις πισω απο τις βενζίνες, δεν τα βγάζεις γιατι απλα δεν έχει βεζνινα. Εχεις ειτε diesel, ειτε αέριο είτε και φυσικο αέριο. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nikolo1991 είπε

On topic:

Γιατι εχω την εντύπωση οτι αργησε κάπως η Ford να μπει στο παιχνιδι; Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το επομενο βημα και τα νουμερα που τα συνοδευουν ειναι πολλα υποσχόμενα.

Off topic (προσωπικος προβληματισμος):

Η ταση προς τα αυτονομα ομως ειναι αυτο που με προβληματιζει πολυ. Σε εναν κοσμο που ολα ειναι αυτοματα και αυτόνομα, ποιος ειναι ο ρολος του ανθρωπου; οταν οι θεσεις εργασιας ακομα και στα χωράφια θα ειναι πολυ λιγοτερες απο τους ανθρωπους που κατοικουν στον πλανητη, τι θα γίνει; Πώς θα μπορεί ενας άνθρωπος να βγάλει χρήματα, αφού θα ειναι: αργος, ακριβος, με αποψη, με απαιτησεις που αλλάζουν και χωρις σταθερή απόδοση, σε σχέση με τα ρομποτ, στα ματια μιας εταιριας; Μπορει να πηγαινουμε προς εναν κοσμο που το χρημα δεν εχει αξια και ολοι μπορουν να απολαμβανουν ολα αυτα τα υλικα αγαθα ελευθερα...παρα ειναι ομως αισιοδοξη μια τετοια σκεψη. Πιστεω οτι σε λιγα χρόνια απο τωρα, τα υπαρξιακα μας προβληματα θα γινουν απίστευτα πιο εντονα, σε έναν κοσμο που θα μας παρεχει τα παντα αμεσα και χωρις ιδιαιτερο κοπο. Πιθανο δε θα υπαρχει καποιο νόημα στην ημερα, ουτε προσωπικοι στοχοι να αυτοβελτιωνεται το ατομο. Μπορει να πεφτω τελειως εξω και να παμε σε ενα επιπεδο που δε μπορω να φανταστω, οπου ολοι ειναι πλουσιοι και ευτυχισμενοι. Τελος, αν φτασουμε το χρημα να χασει την αξια, με φοβιζει το τι μπορει να παρει τη θεση του.

Τελος του off topic. Όποιος ειχε την ορεξη να το διαβασει και έχει κατι να σχολιάσειαναμενω απαντηση.

Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, πάντα θα υπάρχουν τέτοιου είδους προβληματισμοί. Δεν θεωρώ ότι ειπώθηκαν άτοπες ανησυχίες, όμως πιστεύω πως είναι υπερβολικές. 

Σε ένα κόσμο όπου όλα είναι εξαρτώμενα από μηχανές και λογισμικά, είναι επιβεβλημένη η παρουσία του ανθρώπου για έλεγχο και συντήρηση. Επομένως δε πιστεύω πως κινδυνεύει η ύπαρξη μας ως είδος λόγω εκτοπισμού. 

Ένα απλό παράδειγμα θα σου θέσω, από το 2000 (πριν 18 χρόνια μόλις) σκέψου πόσο πολύ ''μπήκε'' στην καθημερινότητά μας το ιντερνετ οι έξυπνες συσκευές και γενικά η τεχνολογία αλλά και πόσο αναγκαία έγιναν. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει μείωση των θέσεων εργασίας, ίσα ίσα που η ανεργία παγκοσμίως μειώνεται. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας εξαιτίας της τεχνολογίας.

Επομένως ναι ίσως στο μέλλον να χαθούν μερικά επαγγέλματα όμως θα δημιουργηθούν νέα και αυτό γιατί η εξέλιξη το επιτάσσει. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nikolo1991 είπε

On topic:

Γιατι εχω την εντύπωση οτι αργησε κάπως η Ford να μπει στο παιχνιδι; Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το επομενο βημα και τα νουμερα που τα συνοδευουν ειναι πολλα υποσχόμενα.

Off topic (προσωπικος προβληματισμος):

Η ταση προς τα αυτονομα ομως ειναι αυτο που με προβληματιζει πολυ. Σε εναν κοσμο που ολα ειναι αυτοματα και αυτόνομα, ποιος ειναι ο ρολος του ανθρωπου; οταν οι θεσεις εργασιας ακομα και στα χωράφια θα ειναι πολυ λιγοτερες απο τους ανθρωπους που κατοικουν στον πλανητη, τι θα γίνει; Πώς θα μπορεί ενας άνθρωπος να βγάλει χρήματα, αφού θα ειναι: αργος, ακριβος, με αποψη, με απαιτησεις που αλλάζουν και χωρις σταθερή απόδοση, σε σχέση με τα ρομποτ, στα ματια μιας εταιριας; Μπορει να πηγαινουμε προς εναν κοσμο που το χρημα δεν εχει αξια και ολοι μπορουν να απολαμβανουν ολα αυτα τα υλικα αγαθα ελευθερα...παρα ειναι ομως αισιοδοξη μια τετοια σκεψη. Πιστεω οτι σε λιγα χρόνια απο τωρα, τα υπαρξιακα μας προβληματα θα γινουν απίστευτα πιο εντονα, σε έναν κοσμο που θα μας παρεχει τα παντα αμεσα και χωρις ιδιαιτερο κοπο. Πιθανο δε θα υπαρχει καποιο νόημα στην ημερα, ουτε προσωπικοι στοχοι να αυτοβελτιωνεται το ατομο. Μπορει να πεφτω τελειως εξω και να παμε σε ενα επιπεδο που δε μπορω να φανταστω, οπου ολοι ειναι πλουσιοι και ευτυχισμενοι. Τελος, αν φτασουμε το χρημα να χασει την αξια, με φοβιζει το τι μπορει να παρει τη θεση του.

Τελος του off topic. Όποιος ειχε την ορεξη να το διαβασει και έχει κατι να σχολιάσειαναμενω απαντηση.

Θα πω την αποψη μου αν και θελω να ξεκαθαρισω οτι δεν ειμαι ουτε οικονομολογος ουτε πολιτικος επιστημονας.Απλα και το A.I. και οι πολιτικες επιστημες ειναι μαζι με το σκακι τα κυρια ενδιαφεροντα μου(ναι τοσο Nerd).Αν και εσυ απο οτι διαβασα συμφωνεις μαζι μου θα το πω ουτως ή άλλως επειδή ακούγεται συνέχεια η δυστοπική πρόβλεψη ότι όλοι θα μείνουμε άνεργοι και μια ελίτ θα έχει τα πάντα.Αυτό απλά δεν γίνεται.Για 2 λόγους.Έστω ότι φτάνουμε στο σημείο που τα ρομπότ κάνουν όλες τις δουλειές(σταδιακά φυσικά και όχι απο τη μία μέρα στην άλλη).Πρώτον αν το σύνολο της ανθρωπότητας είναι άνεργο η ελίτ και η βιομηχανία δεν θα έχει πουθενά να προσφέρει το προιόν που παράγει άρα το σύστημα θα καταρεύσει.Δεύτερον είναι κρίμα να νομίζουμε ότι όλοι οι άνθρωποι είμαστε τόσο άβουλα ζώα που αν 100 άνθρωποι έχουν τα πάντα και εμείς πεινάμε απλά θα καθόμαστε και θα τους βλέπουμε.Όσο για τον λόγο ύπαρξης του ανθρώπου σε ένα κόσμο χωρίς αναγκαστική εργασία νομίζω είσαι λίγο υπερβολικος.Εγώ αν δεν είχα δουλειά κάθε μέρα(που δεν έχω φοιτητής είμαι,αλλά για να δώσω το παράδειγμα) θα διάβαζα 5 φορές περισσότερα βιβλία,θα έφτιαχνα σπίτι μου μπίρες πειραματικά,θα έδινα χρόνο να πάρω κάποιον διεθνή τίτλο στο σκάκι,θα έκανα εκδρομές, οπότε ναι νομίζω η ζωή μου θα είχε λόγο ύπαρξης και πιθανώς πιο ευχάριστο από τον τωρινό.Το κύριο πρόβλημα που νομίζω θα αντιμετωπίσουμε και το θεωρώ τεράστιο είναι η αλλαγλη του συστήματος.Ο καπιταλισμός και ο κομμουνισμός βασίστηκαν μετα την βιομηχανική επανάσταση στο μοντέλο όλοι οι άνθρωποι παράγουμε αγαθά και μετά τα μοιράζουμε.Πρακτικά είναι οι 2 όψεις του ίδιου νομίσματος.Διαφέρουν απλά στον τρόπο μοιράσματος όχι στον τρόπο παραγωγής.Οπότε όταν ο άνθρωπος σταματήσει να παράγει και τα 2 συστήματα θα είναι μάλλον μη λειτουργικά(ο κομμουνισμός όπως αποδείχθηκε ήταν μη λειτουργικός ούτως ή άλλως).Πως θα μοιράσουμε σαν ανθρωπότητα τα αγαθά που παράγουν τα μηχανήματα?Προσωπικά νομίζω το πιο λειτουργικό σύστημα θα είναι ένας παραλλαγμένος κομμουνισμός.Με σχεδόν ίση μοιρασια σε όλους.Μην μπερδευόμαστε όμως.Με κανονικές εκλογές και δημοκρατία.όχι Στάλιν και ξερό ψωμί.Θεωρώ ότι θα είναι σχετικά δύσκολη και πιθανώς ταραχώδης η αλλαγή του συστήματος μας(πάντα ήταν άλλωστε).

Υ.Γ.Όταν το A.I. ξεπεράσει την ανθρώπινη νοημοσύνη τα πράγματα γίνονται εντελώς απρόβλεπτα και ο Θεός να βάλει το χέρι του.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...