Προς το περιεχόμενο

[Οθόνη Η/Υ] LG 23MP68VQ-P 23'' 133.90€ [e-shop.gr]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, suffocater είπε

Λοιπόν,ορίστε τι εγινε με το θεμα 0 pixel.
Παρέλαβα την οθόνη παρασκευή.
Εχω προνοήσει και στείλει email πριν παραλάβω στο eshop,το οποιο μου επιβέβαιωσε οτι η εγγυηση ισχύει.
Επίσης,παραλαμβάνοντας στο eshop τους ρώτησα και εκεί αν ισχύει και μου ειπαν πως ισχύει,και οτι "για καλύτερη δικη μου εξυπηρέτηση,καλύτερα να απευθυνθω απευθειας στην lg αν εχω προβλημα".
Με το που συνδέω την οθόνη βλέπω 3 καμμενα pixel.
Παίρνω τηλ. στην lg και μου λενε οτι to eshop κανει παραεισαγωγές και δεν με καλυπτουν.
Σύντομα θα μιλήσω με το eshop.
 

Καλά ξεμπερδέματα.

Με αυτά που ακούω μάλλον δεν θα παραλάβω..

Καλύτερα από άμαζον ή κάποιο άλλο κατάστημα.

Από Βουλγαρία - Ρουμάνια της φέρνει το eshop τι στο ....

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ασχετα με το eshop,kαποια πραγματα δεν τα καταλαβαίνω.
Δηλ αν μενω πχ αμερικη,παρω απο εκει ενα τηλεφωνο,και ερθω να ζησω ελλαδα,κ μου χαλάσει εδω,η εδω αντιπροσωπεια δεν ειναι της ιδιας εταιρίας?
ΑΝΤΙ-ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ της εταιρίας στη χώρα ειναι,το λέει και η λεξη.
Αυτην εκπροσωπει.
Φτιαχνουμε lg που αγοραστηκαν απο μας,αλλα lg απο αλλη χώρα,οχι.
Κακή εξυπηρέτηση.

Επεξ/σία από suffocater
Δημοσ.

Eγω παρελαβα, ευτυχως διχως προβλημα και το μονιτορ ειναι αριστο για τα χρηματα αυτα. Ειμαι εντυπωσιασμενος βασικα απο το ποσο vfm ειναι. Οσο για τα θεματα νε την Ελληνικη αντιπροσωπεια, οτι και να πεις ειναι λιγο, αν και θεωρω πως κατι αντιστοιχο θα ισχυει και για αλλες αγορες απο πολλα σκρουτζομαγαζα. Ας ειναι υποψιασμενοι ολοι να παμε με το DOA εντος 7 ημερων τουλαχιστον.

Δημοσ.

Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει κάτι εδώ μέσα πάντως.

Η 0-pixel εγγύηση είναι έξτρα που δίνεται σαν επιπλέον παροχή (σαν χάρη δηλαδή) από την ελληνική αντιπροσωπεία για τις οθόνες που έχουν εισαχθεί στη χώρα από την ίδια.

Θα μπορούσε κάλλιστα να μην το παρέχει και να ισχύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση της LG που προβλέπει αντικατάσταση από 5-6 pixels (δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο) και πάνω.

Ως εκ τούτου τα παράπονα σας στο eshop.gr και στις παραεισαγωγές του, όχι στην LG,.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Eννοείται πρώτα στο eshop.
Εγω απο εκεί αγόρασα,εκείνοι μου εγγυηθηκαν οτι ισχύει.
Οπως και να χει,μπορω να κανω υπαναχωρηση.
Still,εκνευριστικό το δούλεμα.

Δημοσ.

οταν λεμε οτι το eshop κανει μαλακιες καποιοι επεμεναν...

ισως βρεις το δικιο σου με το eshop μονο και μονο επειδη εχεις το email, αλλιως...

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, suffocater είπε

Λοιπόν,ορίστε τι εγινε με το θεμα 0 pixel.
Με το που συνδέω την οθόνη βλέπω 3 καμμενα pixel.
Παίρνω τηλ. στην lg και μου λενε οτι to eshop κανει παραεισαγωγές και δεν με καλυπτουν.

Κλασικά εικονογραφημένα, ό,τι γράφαμε και στο άλλο θέμα.

Δεν είσαι ο πρώτος και δυστυχώς δεν θα είσαι ο τελευταίος
που την πατά με το e-shop και τις παραεισαγωγές του.

Μόνο αν βγάλεις άκρη με το mail. Διαφορετικά να εύχεσαι να
καούν 2-3 ακόμα pixels για να τη στείλεις στην LG.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, suffocater είπε

Λοιπόν,ορίστε τι εγινε με το θεμα 0 pixel.
Παρέλαβα την οθόνη παρασκευή.
Εχω προνοήσει και στείλει email πριν παραλάβω στο eshop,το οποιο μου επιβέβαιωσε οτι η εγγυηση ισχύει.
Επίσης,παραλαμβάνοντας στο eshop τους ρώτησα και εκεί αν ισχύει και μου ειπαν πως ισχύει,και οτι "για καλύτερη δικη μου εξυπηρέτηση,καλύτερα να απευθυνθω απευθειας στην lg αν εχω προβλημα".
Με το που συνδέω την οθόνη βλέπω 3 καμμενα pixel.
Παίρνω τηλ. στην lg και μου λενε οτι to eshop κανει παραεισαγωγές και δεν με καλυπτουν.
Σύντομα θα μιλήσω με το eshop.
 

1. Ρώτησες το επίσημο e-shop (με το τμήμα που σου απάντησε επίσημα, ότι θα σου κάνουν αντικατάσταση της οθόνης)  ή τον «βλάκα» υπάλληλο?

2.Όπως έκανε ο χρήστης redykt, δεν ασχολείσαι καθόλου με την LG. Πας στο e-shop  επιστρέφεις την οθόνη λόγο καμένων πίξελ και καθάρισες. Αν θέλεις παραλαμβάνεις νέα καινούργια οθόνη. Αν βρεις και εκεί καμένο πιξελ την ξανά επιστρέφεις επιτόπου, χωρίς μα μου σου του.

3.Αν δεν θέλεις σου επιστρέφουν τα χρήματα μετά από λίγες ημέρες.

Τόσο απλά. Απορώ που κάποιοι ακόμα μπερδεύονται.

4 ώρες πριν, suffocater είπε

Ασχετα με το eshop,kαποια πραγματα δεν τα καταλαβαίνω.
Δηλ αν μενω πχ αμερικη,παρω απο εκει ενα τηλεφωνο,και ερθω να ζησω ελλαδα,κ μου χαλάσει εδω,η εδω αντιπροσωπεια δεν ειναι της ιδιας εταιρίας?
ΑΝΤΙ-ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ της εταιρίας στη χώρα ειναι,το λέει και η λεξη.
Αυτην εκπροσωπει.
Φτιαχνουμε lg που αγοραστηκαν απο μας,αλλα lg απο αλλη χώρα,οχι.
Κακή εξυπηρέτηση.

Κάνεις λάθος. Την εγγύηση zero pixel Δεν την δίνει γενικά η LG. Αλλά οι κατά τόπους LG, όπως και η LG Hellas και μόνο για τις συσκευές που αγοράστηκαν από αυτήν.

2 ώρες πριν, suffocater είπε

Eννοείται πρώτα στο eshop.
Εγω απο εκεί αγόρασα,εκείνοι μου εγγυηθηκαν οτι ισχύει.
Οπως και να χει,μπορω να κανω υπαναχωρηση.
Still,εκνευριστικό το δούλεμα.

Ο Υπάλληλος που ρώτησες λόγο «βλακείας» ή «άγνοιας» ή «βαρεμάρας» θεώρησε ότι πρέπει να σε στείλει οπουδήποτε άλλου… μεγάλο λάθος του. Μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με τα κεντρικά του e-shop  και λογικά θα δοθεί η αρμόζουσα λύση. Δηλαδή άμεση αντικατάσταση οθόνης με Καινούργια.

Επεξ/σία από bromiaris
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, bromiaris είπε

1. Ρώτησες το επίσημο e-shop (με το τμήμα που σου απάντησε επίσημα, ότι θα σου κάνουν αντικατάσταση της οθόνης)  ή τον «βλάκα» υπάλληλο?

2.Όπως έκανε ο χρήστης redykt, δεν ασχολείσαι καθόλου με την LG. Πας στο e-shop  επιστρέφεις την οθόνη λόγο καμένων πίξελ και καθάρισες. Αν θέλεις παραλαμβάνεις νέα καινούργια οθόνη. Αν βρεις και εκεί καμένο πιξελ την ξανά επιστρέφεις επιτόπου, χωρίς μα μου σου του.

3.Αν δεν θέλεις σου επιστρέφουν τα χρήματα μετά από λίγες ημέρες.

Τόσο απλά. Απορώ που κάποιοι ακόμα μπερδεύονται.

Κάνεις λάθος. Την εγγύηση zero pixel Δεν την δίνει γενικά η LG. Αλλά οι κατά τόπους LG, όπως και η LG Hellas και μόνο για τις συσκευές που αγοράστηκαν από αυτήν.

Ο Υπάλληλος που ρώτησες λόγο «βλακείας» ή «άγνοιας» ή «βαρεμάρας» θεώρησε ότι πρέπει να σε στείλει οπουδήποτε άλλου… μεγάλο λάθος του. Μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με τα κεντρικά του e-shop  και λογικά θα δοθεί η αρμόζουσα λύση. Δηλαδή άμεση αντικατάσταση οθόνης με Καινούργια.

Mιλησα με το τμημα πωλησεων ΚΑΙ τον "βλακα" υπαλληλο.
Και το οτι μπορω και να υπαναχωρησω,το εγραψα και πιο πάνω,δεν ειναι νέο.
Επίσης,δεν είπα καπου οτι η lg το δίνει αυτό universal.
Still,παραξενο εν μερει,αν σκεφτεις οτι και στη διπλανη χώρα που δεν ισχύει,κατασκευαζονται οι οθονες στο ίδιο εργοστάσιο,αλλά για αυτές που ερχονται δείχνουν περισσότερη σιγουριά οτι δε θα χαλάσουν(γιατι αυτο ειναι ουσιαστικα μια εγγυηση 0 καμμενων pixel).Και ας γινεται για λογους ανταγωνιστικούς εδώ.

Δημοσ.
44 minutes ago, bromiaris said:

1. Ρώτησες το επίσημο e-shop (με το τμήμα που σου απάντησε επίσημα, ότι θα σου κάνουν αντικατάσταση της οθόνης)  ή τον «βλάκα» υπάλληλο?

2.Όπως έκανε ο χρήστης redykt, δεν ασχολείσαι καθόλου με την LG. Πας στο e-shop  επιστρέφεις την οθόνη λόγο καμένων πίξελ και καθάρισες. Αν θέλεις παραλαμβάνεις νέα καινούργια οθόνη. Αν βρεις και εκεί καμένο πιξελ την ξανά επιστρέφεις επιτόπου, χωρίς μα μου σου του.

3.Αν δεν θέλεις σου επιστρέφουν τα χρήματα μετά από λίγες ημέρες.

Τόσο απλά. Απορώ που κάποιοι ακόμα μπερδεύονται.

Κάνεις λάθος. Την εγγύηση zero pixel Δεν την δίνει γενικά η LG. Αλλά οι κατά τόπους LG, όπως και η LG Hellas και μόνο για τις συσκευές που αγοράστηκαν από αυτήν.

Ο Υπάλληλος που ρώτησες λόγο «βλακείας» ή «άγνοιας» ή «βαρεμάρας» θεώρησε ότι πρέπει να σε στείλει οπουδήποτε άλλου… μεγάλο λάθος του. Μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα με τα κεντρικά του e-shop  και λογικά θα δοθεί η αρμόζουσα λύση. Δηλαδή άμεση αντικατάσταση οθόνης με Καινούργια.

σε οτι εχει να κανει με το eshop βλεπω γραφεις απιστευτα μηνυματα, προσεγμενα κατηγοριοποιημενα κλπ. :rolleyes:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, suffocater είπε

Mιλησα με το τμημα πωλησεων ΚΑΙ τον "βλακα" υπαλληλο.
Και το οτι μπορω και να υπαναχωρησω,το εγραψα και πιο πάνω,δεν ειναι νέο.
Επίσης,δεν είπα καπου οτι η lg το δίνει αυτό universal.
Still,παραξενο εν μερει,αν σκεφτεις οτι και στη διπλανη χώρα που δεν ισχύει,κατασκευαζονται οι οθονες στο ίδιο εργοστάσιο,αλλά για αυτές που ερχονται δείχνουν περισσότερη σιγουριά οτι δε θα χαλάσουν(γιατι αυτο ειναι ουσιαστικα μια εγγυηση 0 καμμενων pixel).Και ας γινεται για λογους ανταγωνιστικούς εδώ.

Δηλαδή μίλησες με το επίσημο κατάστημα στην Αθήνα και σου είπε να πας στην LG?

Αν συνέβη αυτό, μήπως η οθόνη είναι της LG Hellas?

Γιατί σε δική μου ερώτηση στην LG, για το e-shop, μου απάντησαν ότι το e-shop αγοράζει ακόμα και σήμερα και από αυτούς!

Δεν μιλώ για τον οποιονδήποτε άσχετο υπάλληλο στα e-shop points

Για εμένα δεν χρειάζεται να κάνεις υπαναχώρηση. Πας πίσω την οθόνη και κάνεις αντικατάσταση.

 

 

1.jpg

9 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε

σε οτι εχει να κανει με το eshop βλεπω γραφεις απιστευτα μηνυματα, προσεγμενα κατηγοριοποιημενα κλπ. :rolleyes:

Μα δεν είπες ότι είμαι «υπάλληλος» τους (να μην τιμήσω τα χρήματα που υποθέτεις ότι μου δίνουν)?

Σε άλλο θέμα στις αγορές από εξωτερικό είμαι «Τελωνειακός».

Στο θέμα Στρατός είμαι «ΕΠΟΠ» ή γενικότερα «καραβανάς».

Στο θέμα επιστροφή από εφορία, είμαι «εφοριακός» και στο θέμα μπλόκα αγροτών είμαι και «Αγρότης» από τους μισούς και «Αγανακτισμένος οδηγός» από τους άλλους!

Απλά συνεννοηθείτε βρε παιδιά γιατί με τόσες εργασίες θα με πιάσουν για πολυθεσίτη!

Επεξ/σία από bromiaris
Δημοσ.

δεν γνωριζω για τα αλλα θεματα που λες, αλλα οταν ολοι εχουν καταλαβει το αντιθετο απο σενα (με αποδειξεις κλπ) δεν γινεται να επιμενεις ετσι χωρις λογο, οποτε η κατι παιζει με σενα και το eshop η αλλου ειναι το προβλημα...

επισης δεν μας ενδιαφερει αν παιρνει απο την ΕΕ το eshop, το θεμα ειναι οτι δεν παιρνει απο την lg hellas και αρα η lg hellas ΔΕΝ μας καλυπτει με την προνομιακη εγγυηση 0 pixel.
επισης το ιδιο το eshop αλλα λεει στα email του πριν αγορασεις και αλλα λεει μετα αφου αγορασεις (και χωρις το προηγουμενο email ολοι θα ειχατε παρει @@ αντι για επιστροφη).

παρολα αυτα εσυ επιμενεις. σηκωνω τα χερια ψηλα πραγματικα με σενα....

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε

δεν γνωριζω για τα αλλα θεματα που λες, αλλα οταν ολοι εχουν καταλαβει το αντιθετο απο σενα (με αποδειξεις κλπ) δεν γινεται να επιμενεις ετσι χωρις λογο, οποτε η κατι παιζει με σενα και το eshop η αλλου ειναι το προβλημα...

επισης δεν μας ενδιαφερει αν παιρνει απο την ΕΕ το eshop, το θεμα ειναι οτι δεν παιρνει απο την lg hellas και αρα η lg hellas ΔΕΝ μας καλυπτει με την προνομιακη εγγυηση 0 pixel.
επισης το ιδιο το eshop αλλα λεει στα email του πριν αγορασεις και αλλα λεει μετα αφου αγορασεις (και χωρις το προηγουμενο email ολοι θα ειχατε παρει @@ αντι για επιστροφη).

παρολα αυτα εσυ επιμενεις. σηκωνω τα χερια ψηλα πραγματικα με σενα....

Μάλιστα. Όταν λες όλοι εννοείς  τους mpokwsths και cineaste ?

Αποδείξεις λέγοντας? Ένα παλιό θέμα 4 χρόνια πριν?????????????????????

Εγώ σας λέω για κάτι χειροπιαστό αλλά Δεν τολμάτε να καταλάβετε.. προφανώς έχετε θέμα…

Για να τελειώνουμε…

Τον καταναλωτή Δεν τον ενδιαφέρει ποιος θα του αλλάξει την οθόνη. Αν λέγετε LG ή eshop.

Τον ενδιαφέρει η αλλαγή και μόνο αυτήν.

Εσύ και οι άλλοι δυο, μπορεί να είστε κολλημένοι και να ικανοποιήστε μόνο αν σας αλλάξει την οθόνη η LG.. Ίσως να είναι πιο ερεθιστικό για εσάς αυτό… εσείς ξέρετε καλυτέρα!

Είπαμε ότι αν μπλέκεις με τον οποιονδήποτε βλάκα – αγράμματο υπάλληλο είτε στο eshop ή στον επίσημο συνεργάτη της LG Hellas κωτσόβολο, θα έχεις πάντα προβλήματα.

Επίσης φωνάζω τόσες μέρες (αλλά και πάλι ΔΕΝ το καταλαβαίνεται – άλλο δικό σας θέμα) ότι μιλώ για το συγκεκριμένο θέμα στην συγκεκριμένη αγορά, χωρίς να ασχολούμαι με οποιανδήποτε μ@@@κια του καταστήματος σε οτιδήποτε άλλο και 10 χρόνια πριν.

Τέλος πάντων σταματώ εδώ γιατί κατάντησε κουραστικό. Μείνετε όσο θέλετε κολλημένοι.

Επεξ/σία από bromiaris
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...