ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Τα φώτα σας σε προγραμματιστικό κομμάτι. Δεν θέλω να φτιάξω κάτι αλλά να ρωτήσω γιατί έγινε αυτό και αν ξέρει κάποιος αν έγινε αυτόματα Μετά από πολλές μέρες ψαξίματος για προβλήματα που είχαμε με τα Mail στην εταιρία και αφου ενημερωθήκαμε από τον ΟΤΕ ότι η static ip της εταιρίας μας είχε χαρακτηριστεί σαν spam, Και αφού ξεμπλόκαρε χτες πήγα να ξανασετάρω τα accounts σε επίπεδο Outlook 2007. Δεν δούλευαν πάλι . Από δω και από κει και αφού έκανα πειραματισμούς άλλαξα 2 ρυθμίσεις μέσα στο Outlook και επιτέλους έπαιξε. 1) Ενώ από default στήνουμε ένα Mail account, Και του λέμε να κάνει χρήση των ρυθμίσεων για το Pop3 , εγώ το άλλαξα και πλέον συνδέεται πρώτα με το pop3 πριν την αποστολή νέου Mail 2) Ενώ από default τα χρονικά όρια του διακομιστή στο outlook είναι αν θυμαμαι 1 λεπτο, το κατέβασα στα 30 δευτερόλεπτα Αν τα φτιάξω πάλι σε default παρουσιάζεται πάλι πρόβλημα. Άλλαξε κάτι κάποιος στο Hosting? Αλλάχτηκε τίποτα αυτόματα για προστασία? Έχω ενημερώσει τον developer Να τους ενοχλήσει να δούμε γιατί έγινε αυτό αλλά αν ξέρει κανείς γιατί μετά από 13 και πλέον χρόνια αναγκάστηκα πρώτη φορά να αλλάξω τις ρυθμίσεις σε Outlook (μιλάμε πάντα για Pop3 Και smtp) Ευχαριστώ
kormos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 5 minutes ago, ΜΑΝΩΛΗΣ1 said: Τα φώτα σας σε προγραμματιστικό κομμάτι. Δεν θέλω να φτιάξω κάτι αλλά να ρωτήσω γιατί έγινε αυτό και αν ξέρει κάποιος αν έγινε αυτόματα Μετά από πολλές μέρες ψαξίματος για προβλήματα που είχαμε με τα Mail στην εταιρία και αφου ενημερωθήκαμε από τον ΟΤΕ ότι η static ip της εταιρίας μας είχε χαρακτηριστεί σαν spam, Και αφού ξεμπλόκαρε χτες πήγα να ξανασετάρω τα accounts σε επίπεδο Outlook 2007. Δεν δούλευαν πάλι . Από δω και από κει και αφού έκανα πειραματισμούς άλλαξα 2 ρυθμίσεις μέσα στο Outlook και επιτέλους έπαιξε. 1) Ενώ από default στήνουμε ένα Mail account, Και του λέμε να κάνει χρήση των ρυθμίσεων για το Pop3 , εγώ το άλλαξα και πλέον συνδέεται πρώτα με το pop3 πριν την αποστολή νέου Mail 2) Ενώ από default τα χρονικά όρια του διακομιστή στο outlook είναι αν θυμαμαι 1 λεπτο, το κατέβασα στα 30 δευτερόλεπτα Αν τα φτιάξω πάλι σε default παρουσιάζεται πάλι πρόβλημα. Άλλαξε κάτι κάποιος στο Hosting? Αλλάχτηκε τίποτα αυτόματα για προστασία? Έχω ενημερώσει τον developer Να τους ενοχλήσει να δούμε γιατί έγινε αυτό αλλά αν ξέρει κανείς γιατί μετά από 13 και πλέον χρόνια αναγκάστηκα πρώτη φορά να αλλάξω τις ρυθμίσεις σε Outlook (μιλάμε πάντα για Pop3 Και smtp) Ευχαριστώ Αχταρμάς.... Το μόνο που έχω να πω είναι στις τελευταίες σου απορίες! Θα σου πούμε εμείς τι κάνει η εταιρία που σε "φιλοξενεί"? Πολύ παράλογη η ερώτηση αυτή. Θα αναμένεις απλά ενημέρωση από το διαχειριστή σας
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δεν ζητάω απαντήσεις από εδώ μέσα. Ούτε βοήθεια για να το διορθώσω γιατί δεν ξέρω κατά πρώτον και κατά δεύτερον γιατί δεν έχω πρόσβαση. Μια γνώμη ζητάω γιατί μπορεί να έγινε αυτό. Και αν έγινε αυτόματα (πιθανό δεν ξέρω) μιας και δεν είχα ενημέρωση από κανέναν για το πρόβλημα
mad-proffessor Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, ΜΑΝΩΛΗΣ1 είπε 1) Ενώ από default στήνουμε ένα Mail account, Και του λέμε να κάνει χρήση των ρυθμίσεων για το Pop3 , εγώ το άλλαξα και πλέον συνδέεται πρώτα με το pop3 πριν την αποστολή νέου Mail Για να στείλεις email χρησιμοποιείς τον smtp server και όχι τον pop3 που είναι για να λάβεις τα email. Ένας smtp θα χρησιμοποιήσει είτε τη πόρτα 25(απλή σύνδεση), είτε την 465 αν χρησιμοποιει ssl ή την 587 αν χρησιμοποιεί tls tunneling. Δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα σου όμως θες να στείλεις και δε στέλνει; Θες να λάβεις και δε μπορείς;
agamoi-thytai Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Μανώλη, από το outlook δεν αλλάζεις ρυθμίσεις του mail server αλλα του client που σε αυτή την περίπτωση είναι το Outlook. Το σωστό γενικά είναι να κάνεις authentication και να χρησιμοποιείς τους mail server του domain που ανήκει το email π.χ. [email protected] , ο mail server είναι mail.mydomain.gr Δεν είναι κανόνας τα παραπάνω. Αν χρησιμοποιείς για παράδειγμα το mailgate.otenet.gr μπορεί να έχεις διαφορά θέματα.
kormos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2018 On 20/1/2018 at 3:36 PM, ΜΑΝΩΛΗΣ1 said: Δεν ζητάω απαντήσεις από εδώ μέσα. Ούτε βοήθεια για να το διορθώσω γιατί δεν ξέρω κατά πρώτον και κατά δεύτερον γιατί δεν έχω πρόσβαση. Μια γνώμη ζητάω γιατί μπορεί να έγινε αυτό. Και αν έγινε αυτόματα (πιθανό δεν ξέρω) μιας και δεν είχα ενημέρωση από κανέναν για το πρόβλημα Την απάντηση την δίνει ο Διαχειριστής που έχεις...
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Στις 20/1/2018 στις 6:37 ΜΜ, agamoi-thytai είπε Μανώλη, από το outlook δεν αλλάζεις ρυθμίσεις του mail server αλλα του client που σε αυτή την περίπτωση είναι το Outlook. Το σωστό γενικά είναι να κάνεις authentication και να χρησιμοποιείς τους mail server του domain που ανήκει το email π.χ. [email protected] , ο mail server είναι mail.mydomain.gr Δεν είναι κανόνας τα παραπάνω. Αν χρησιμοποιείς για παράδειγμα το mailgate.otenet.gr μπορεί να έχεις διαφορά θέματα. Το ξέρω ότι δεν αλλάζω ρυθμίσεις του mailserver από εκεί. Δεν έχω βγάλει άκρη όμως γιατί στέλνει κανονικά από thunderbird ενώ από Outlook παρουσιάζεται πρόβλημα όχι μόνο σε 1 αλλά σε 4 υπολογιστές ξαφνικά. Χωρίς ενημέρωση , χωρίς τίποτα
kormos Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 5 minutes ago, ΜΑΝΩΛΗΣ1 said: Το ξέρω ότι δεν αλλάζω ρυθμίσεις του mailserver από εκεί. Δεν έχω βγάλει άκρη όμως γιατί στέλνει κανονικά από thunderbird ενώ από Outlook παρουσιάζεται πρόβλημα όχι μόνο σε 1 αλλά σε 4 υπολογιστές ξαφνικά. Χωρίς ενημέρωση , χωρίς τίποτα Αλλάξτε διαχειριστή αν τόσες ημέρες δεν έχει βρεθεί άκρη...
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Εγώ πιστεύω ότι εχει κάνει κάποια βλακεία ο ΟΤΕ Σε Mail Που ειχαμε στειλει στο abuse για την παλια μου εταιρία μας ενημέρωσε με το εξής Αναφορικά με την δυναμική IP σας, σας ενημερώνουμε πως δεν ειναι καταχωρημένη σε κάποια spamlist εκτός από τις λίστες spamhaus και Rats Dyna όπου εμείς (ο ΟΤΕ δηλαδή) έχουμε καταχωρήσει και οι οποίες δεν θα πρέπει να συνομιλούν απευθείας με άλλους servers (μέσω software/local mail accounts Κλπ) ενώ ο πελάτης συνδεεται με dynamic ip παρά μόνο μέσω του διακομιστή maigate.otenet.gr Αφού το είδα αυτό δοκίμασα στην εταιρεία που είμαι και άλλαξα 2 ρυθμισεις στο τοπικο Mailaccount Ενώ στο Pop3 άφησα το mail.eshopdikomas.gr στο smtp έβαλα το Mailgate.otenet.gr Στον διακομιστή εξερχομένων έβαλα " Σύνδεση με τον διακομιστή εισερχόμενης αλληλογραφίας πριν την αποστολή αλληλογραφίας"
mad-proffessor Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Τι hosting plan έχετε στην εταιρεία; Στα τυφλά δε μπορούμε να σου απαντήσουμε πρέπει να ξέρουμε τις dns εγγραφές για τον mx.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2018 16 ώρες πριν, mad-proffessor είπε Τι hosting plan έχετε στην εταιρεία; Στα τυφλά δε μπορούμε να σου απαντήσουμε πρέπει να ξέρουμε τις dns εγγραφές για τον mx. Απλό hosting. Δεν ξέρω παραπάνω Το θέμα πάντως διορθώθηκε. Υπήρχε κάποιο θέμα στον server του hosting . Αναμένω απάντηση σχετικά με το τι είχε γίνει. Γυρίσαμε πίσω στις παλιές κλασσικές ρυθμίσεις του outlook και ειναι εντάξει . Λογικά θα πρέπει να υπήρχε κάποιο θέμα με τα πρωτόκολλα ασφαλείας μιας και με κανένα πρωτόκολλο δεν μπορούσε να στειλει mail από Outlook ενώ από thunderbird Και με την πόρτα 25 σε STARTTLS έστελνε κανονικά
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Στις 23/1/2018 στις 12:07 ΜΜ, Highlander είπε Τι Windows έχετε ; Ο ενας υπολογιστής με το πρόβλημα έχει 7. Οι άλλοι 2 έχουν xp
Highlander Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Updates έχει ; Δες αν μπορεί να μπει taxis, αν όχι του λείπει κάποιο update το οποίο είναι υπεύθυνο για το SSL γενικά.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε 2 διαφορετικές εταιρίες στις οποίες όμως ο mailserver (λόγω των eshop) ηταν στην ίδια Hosting IP Παρουσιάστηκε θέμα σε 2 υπολογιστές με xp , 3 υπολογιστές με windows 7 ενώ την ίδια στιγμή από windows 7 με thunderbird γινόταν κανονικά η αποστολή Δεν ξέρω τι πραγματικά έχει γίνει. Πιστεύω ότι επειδή υπήρξε πρόβλημα στον server λόγω spam σε 2 accounts άλλαξαν κάποιες ρυθμίσεις και λόγω παλαιών πρωτοκόλλων το outlook Και το express σταμάτησαν να στέλνουν. Πλέον δουλευουν κανονικά και οι 2 εταιρίες . Εγώ που δουλεύω 2 υπολογιστές με thunderbird δεν σταμάτησα να στέλνω λόγω του προβλήματος. STARTTLS το πρωτόκολλο που χρησιμοποιώ αυτόματα . Πιθανόν ο thunderbird Μπορεί να παίρνει αυτόματα το πρωτοκολλο από τον server, δεν ξέρω. Τεσπα, δουλευουν ολα κομπλε τώρα.. Θα δούμε πως θα πάει Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα