Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τα ζητηματα εχουν ως εξης.

το ενα ειναι να κανω ρεκτιφιε με οτι αυτο μπορεει να σημαινει σε σχεση με την επιτυχια του η οχι. Αλλ απο οτι εχω μαθει ρωτωντας 2-3 μαστορες, μου εχουν πει οτι θα πρεπει να γινει και μια επισκευη στην μπιελα μιας και μετα το ρεκτιφιε, επειδη θα ανεβει και παλι η συμπίεση, εαν δεν γινει και η επισκευή στον στροφαλο, τοτε το να χρυπησει μπιελα ειναι ζητημα χρονου. 

το θεμα ειναι οτι ολη αυτη η διαδικασια ειναι μινιμουν 350€

 

η αλλη σκεψη που εκανα ηταν μπας και εβρισκα καινουριο μοτερ να βαλω επανω αλλα εμαθα οτι μαμα Honda δεν υπαρχει οποτε παω για ημιτασιον το οποιο ειναι κακης ποιοτητας.

εχει κανεις καμια εμπειρια, ιδεα η πρόταση ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κατι μπου ειπαν οτι κοστος αγορας ειναι 150€ και οπως ειπα παραπανω δεν ειναι ο μαμα ο κυλινδρος αλλα η ποιοτητα κατασκευης ειναι χαλια

Επεξ/σία από geioannou
Δημοσ.

τι ποιοτητα ψαχνεις;ζν  το πιστονι και ο κιλυνδρος εχουν τις σωστες ανοχες,θα δουλεψει.αλλα δεν δινεις πληροφοριες.τι ζημια εχει ο μανισιος;πως το καταφερες;καθαριστικε το μοτερ;οσο για το ρεκτιφιε,τι συμπιεση να ανεβασει;την κεφαλη δεν θα την πλανιαρεις,το επομενο σταδιο ποσο ειναι 1 ή 2 χιλιοστα; δεν τρεχει θεμα.αλλα τα 350 ειναι πολλα.και τα 150 παλι πολλα ειναι.δεν υπαρχει κανας κινεζικος φθηνοτερο;;σιδερο ειναι...

Δημοσ.
Στις 19/1/2018 στις 10:37 ΠΜ, vforvendetta85 είπε

Δε βάζεις κανένα lifan πάνω?

νομιζω οτι θα μπλεξω μα κατι τετοιο μιας και δεν εχω ακουσει καλα πραγματα απο ποιοτητα κατασκευης.

Δημοσ.

 Ενώ προτιμάς να δώσεις τόσα χρήματα για ρεκτιφιέ;

Ότι νομίζεις.

Δημοσ.

Στο ινοβα δεν μπαινει το γνωστο λιφαν στις μαμα βασεις. Μονο αν φτιαξεις αλλες βασεις με οτι συνεπαγεται. Αν το μοτερ γενικα ειναι σε σχετικα καλη κατασταση μπορεις να την γλυτωσεις και μονο με ρεκτιφιε, αφου το ρεκτιφιε απλα "τρωει" τα τοιχωματα απο τον κυλινδρο. Με την συμπιεση μπορεις να παιξεις φτηνα (φλαντζα) δεν ειναι το προβλημα σου. Γενικα τα ινοβα βαρουσαν μπιελα λογω γραναζιου μπροστα. Ειχε μακρια κλιμακωση και ειδικα δικαβαλο ή σε ανηφόρες έτρωγε ζόρι και καταπονούσε πολυ την μπιελα. Αν αλλαξεις 1 δοντι στο γραναζι θα κανεις μεγαλη διαφορα στην καταπονηση του.

Δημοσ.

350 ειναι πολλα ψαξε και αλλους μαστορους

στην θεση σου θα εφτιαχνα σωστο το μαμα μοτερ, ασε τις μοντες που στο τελος θα τις πληρωσεις πολλαπλασιες και το ιδιο το μηχανακι το θαβεις στην μεταπωλητικη του αξια.

και το βασικο βρες τι φταιει και εφτασες σε αυτη την κατασταση και διορθωσε το απο εδω και περα για να μην παθεις παλι

Δημοσ.

Λοιπον  100€ κανει το γνησιο σετ Κυλινδροπίστονο Honda Innova 125 καρμπυρατέρ. Περιλαμβάνονται κύλινδρος γνήσιος πιστόνι γνήσιο και φλάντζες.
και 45-65 εχουν τα αφτερμαρκετ  σετ .
Ενας μαστορας της γειτονιας θα σου παρει 50-60€ με λαδακια μπουζακι κλπ

Για μενα καντο γνησιο !

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ευχαριστω για τις απαντησει σας και προχωρω να απαντησω σε χρειαζεται.

- αρχικα για το πως το επαθε αυτο δεν εχω να πω και πολλα. απλα το ειχα σε ακινησία το μηχανακι επειδη κυκλοφορούσα με την μηχανη της δουλειας (αυτο πριν χρονια) και δεν ειχα δωσει σημασία για την κατασταση που ηταν τα λαδια του. απλα το κινούσα ελαχιστα και αυτο για την λειτουργια.

μολις έφυγα απο την δουλεια και ξεκινησα να το κινώ πηγα 2-3 φορες μια αποσταση 30km και μαλιστα απο  Αττικη που σημαινει οτι ανεβασα και χιλιομετρα και μολις θυμηθυκα οτι δεν εχω κοιταξει τα λαδια και τα ειδα, διαπιστωσα οτι ειχα διαπραξει εγκλημα στο μηχανακι. εβγαλε δεν εβγαλε ενα ποτηρι λαδι.

οποτε μιλαμε για καθαρη ανοησια, αμελια, απερισκεψια, μ@λ@κι@.

- τωρα σε σχεση με το ρεκτιφιε δεν εχω προβλημα να το κανω. βεβαια και η περιπτωση του νεου  Κυλινδροπίστονου με 150€ μια χαρα μου ακουγεται. και επειδη εκτος της βλακιας που εκανα, εδω και 25 χρονια που εχω μηχανες-κια ποτε δεν τα ειχα ζορισει και ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα. οποτε αμα δεν κανω αλλη βλακεια μια χαρα θα με κρατησει αλλα τοσα χρονια.

το προβλημα ειναι οτι 2 μαστορες που εχω ρωτησει μου εχουν πει για την ιστρορια με την μπιελα η για στροφαλο (δεν θυμαμαι). οτι αμα φτιαξει  το Κυλινδροπίστον θα ανεβει η συμπιεση και αυτο θα ειναι προβλημα και θα ειναι ζητημα χρονου να βαρεσει μπιελα και μετα φτου απο την αρχη ολα. οποτε αυτο σημαινει οτι θελει την ιδια στιγμη, στην ιδια επισκευη επισκευη ΚΑΙ στην μπιελα. και αυτο να μην το περιμενω κατω απο 300-350€ και μαλιστα λενε οτι + οτι αλλο δουνε στο μοτερ αφου ανοιχτει χωρις αυτο να ειναι απαραιτητο το οτι μπορει να εχει και κατι αλλο.

οποτε εχω μπλοκαρει λιγο.

εαν ειναι όντως ετσι και δεν μπορω να κανω αλλιως τοτε πληρωνοντας ουτως η αλλως την βλακεια μου, να μαζεψω χρηματα και να παω σε αυτην την λυση και απο εδω και περα προσοχη.

αλλα αυτο που λενε για επισκευη ΚΑΙ στην μπιελα ειναι ετσι ??

και αν οχι γιατι το εχουν πει δυο μαστορες ? 

Επεξ/σία από geioannou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, geioannou είπε

και αν οχι γιατι το εχουν πει δυο μαστορες ? 

Για να κανεις γενικη και να παρουν πιο πολλα λεφτα ......

Εαν θες πες σε ποια περιοχη εισαι μπας και σου προταθει καποιος σοβαρος τεχνιτης

Ξερω ατομο που δουλευε το παπι για 5 χρονια με σποραιλαιο απο αυτο που εβαζαν στις φριτεζες της δουλειας του ...... τα honda δεν σπανε

Επεξ/σία από villasg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, villasg είπε

Για να κανεις γενικη και να παρουν πιο πολλα λεφτα ......

Εαν θες πες σε ποια περιοχη εισαι μπας και σου προταθει καποιος σοβαρος τεχνιτης

Ξερω ατομο που δουλευε το παπι για 5 χρονια με σποραιλαιο απο αυτο που εβαζαν στις φριτεζες της δουλειας του ...... τα honda δεν σπανε

βασικα οπου ρωταω ακουω το ιδιο πργμα για τα innova. οτι ειχαν και εχουν προβλημα στην μπιελα μετα τα 35.000 - 40.000 χιλ. οποτε αν δεν γινει και επισκευη στην μπιελα ειναι ζητημα χρονου εαν δεν βαρεσει.

ειμαι αθηνα. εαν ξερει καποιος καποοιον που να κανει καλη δουλεια και να μπορει να δωσει καποια καλυτερη τιμη, εδω ειμαι.

νοσταλγω τις εποχες που ειμασταν πιτσιρικαδες και ειχα μερικους φιλους που τα λυναν και τα δεναν τα παπια τοτε. να περναμε τα ανταλλακτικά και πολλες πιτσες και μεσα σε μια εβδομαδα να το ειχαμε φτιαξει μονοι μας ... 

Επεξ/σία από geioannou
Δημοσ.

Αρχικα δεν αξιζει να κανεις ρεκτιφιε σε μη γνησιο κυλινδρο.

Ειμαστε σιγουροι οτι δε θελει απλα αλλαγη ελατηριων;

Εχοντας επισκευασει πολλα δικα μου μηχανακια με ημιτασιον ανταλλακτικα,εχω καταληξει πως αν σε παιρνει πληρωνεις ακριβα το γνησιο και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Στο κρυπτον 105 που εχω του εχω αλλαξει 2 φορες πιστονι γιατι κολλησε και μια τριτη επισκευη κυλινδρο πιστονι.

Αποτελεσμα να καψει τα λαδια χωρις να το καταλαβω και να ξανακολλησει,μιας και τα ανταλλακτικα ηταν παπατα.

Μην ασχολειστε με κινεζικα μοτερ και ανταλλακτικα,η φθηνεια τρωει τον παρα..

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...