Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, panos_90 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Αγόρασα ένα μεταχειρισμένο όχημα από ιδιώτη, turbo αυτοκίνητο του '11 με 68 χιλ χλμ. Μετά από έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν όλα οκ, το μόνο που ίσως να είναι ανησυχιτικό (αν και ο μηχανικός δεν το θεώρησε τόσο επίφοβο) είναι πως για 20χιλ χλμ το αμάξι έμεινε με τα ίδια λάδια και συγκεκριμένα για 2 χρόνια. Το αμάξι παίρνει 100% συνθετικό λάδι 5-40 και στο manual αναφέρει αλλαγές κάθε 30χιλ χλμ  ή  24 μήνες με υποσημείωση ότι αν οι αποστάσεις γίνονται μέσα στην πόλη ή λιγότερα από 10 χιλ χλμ τον χρόνο πρέπει να αλλάζονται στους 12 μήνες. Το αυτοκίνητο  έκανε κατά κύριο λόγο αστικές μετακινήσεις με λίγα ταξίδια. Μόλις το πήρα έκανα την αλλαγή και ας είχαν περάσει 9χιλ χλμ από την τελευταία αλλαγή, χωρίς να λείπουν λάδια μόνο που ήταν αρκετά μαύρα. Σκοπεύω από δω και πέρα να κάνα αλλαγές στα 8-10 χιλ., θεωρείτε πως η αργοπορημένη αλλαγή να είναι πρόβλημα για τον κινητήρα από αρκετά νωρίς ;  

Εγώ θεωρώ πως ΔΕΝ ήταν αργοπορημένη η αλλαγή.

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μαύρα να μην σε ανησυχούν.Πιθανώς είχε καιρό να τα αλλάξει.Το άσπρα όταν είναι ζεστά έπρεπε να σε ανησυχούν μήπως έχει πρόβλημα κάποια φλάντζα.

Επίσης να τα κοιτάς συχνά τώρα στην αρχή να δεις τι παίζει.Αν δεις μετά από 3-4-5 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν καίει είσαι τυχερός.Από την άλλη αν καίει και 100 ml π.χ. στις 1-2 χιλ. χιλιόμετρα δεν είναι και τίποτε φοβερό.Υπάρχουν πολλά που καίνε και από τη μάννα τους.

Αν βάζεις φουλ συνθετικά 5-40 και ο κατασκευαστής λέει 20-30 χιλ δεν είναι ανάγκη να τα αλλάζεις στα 8.Στα 8 θα τα άλλαζες αν έβαζες ημισυνθετικά.Άλλαξέ τα στα 15.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.

Σε καινούργιο αμάξι ότι λαδια και να βάλεις for gods sake όχι πάνω από 10.000 χλμ. 50€ κόστος έχουν μαζί με φιλτρο και τοποθέτηση τα Castrol edge 5-30 που βάζω εγώ και τα κρατάω 8000 χλμ. Και πάντα το λάδι να έχεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή 

Οσο για την αργή αλλαγή να μη σε ανησυχεί. 

Δημοσ.

Τα 100% synthetics λαδια πρεπει να τα αλλαζουμε καθε 12 μηνες max? Καπου ειχα διαβασει οτι αντεχουν 2 χρονια. Ο λογος ειναι οτι κανω ελαχιστα χλμ με το αμαξι, ουτε 2000 το χρονο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Mesqal είπε

Τα 100% synthetics λαδια πρεπει να τα αλλαζουμε καθε 12 μηνες max? Καπου ειχα διαβασει οτι αντεχουν 2 χρονια. Ο λογος ειναι οτι κανω ελαχιστα χλμ με το αμαξι, ουτε 2000 το χρονο.

κανονικα ειναι Long life, με τις θερμοκρασίες της ελλαδας δε θα τα αφηνα 2ο χρόνο αλλα για τόσα λιγα χλμ εχεις δικιο ειναι αμαρτια... 

Βεβαια σιγα το ποσο ενα 50αρικο ειναι, αξιζει σε σχέση πχ με το να σου χαλασει μια αντλία λαδιού;;

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Mesqal είπε

Τα 100% synthetics λαδια πρεπει να τα αλλαζουμε καθε 12 μηνες max? Καπου ειχα διαβασει οτι αντεχουν 2 χρονια. Ο λογος ειναι οτι κανω ελαχιστα χλμ με το αμαξι, ουτε 2000 το χρονο.

Ο λογος ειναι για να μην περασουν 2ο χειμωνα..  Χανουν την ιδιοτητα τους λογω υγρασιας.. Στην πραγματικοτητα αντεχουν... Αν κανεις λιγα χλμ μπορεις να τα αλλαξεις και στα 2 χρονια και εφοσον μενεις Αθηνα.. γιατι σε κανενα Εβρο δεν θα το προτεινα.. οχι οτι θα παθει κατι αλλα για να εισαι σωστος...

Αν στην κρυα εκκινηση ξερεις πως να συμπεριφερθεις στο μοτερ τοτε θα εχεις ενα πιο αξιοπιστο μοτερ απο αυτον που βαζει καλα λαδια και το σκιζει... 

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, paylidis είπε

κανονικα ειναι Long life, με τις θερμοκρασίες της ελλαδας δε θα τα αφηνα 2ο χρόνο αλλα για τόσα λιγα χλμ εχεις δικιο ειναι αμαρτια... 

Βεβαια σιγα το ποσο ενα 50αρικο ειναι, αξιζει σε σχέση πχ με το να σου χαλασει μια αντλία λαδιού;;

Να λέμε και το άλλο.Το 50άευρο είναι πολύ, αλλά βάζετε και επώνυμα.

Εγώ τα απλά ημισυνθετικά 10-40 που βάζω μου κοστίζουν 15-16 ευρώ  με το φίλτρο. Βέβαια τα αλλάζω μόνος βάζω Lidlίσια (πάλι θα τα ακούσω) αλλά  ρίχνω κατά πολύ το κόστος.:P

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Να λέμε και το άλλο.Το 50άευρο είναι πολύ, αλλά βάζετε και επώνυμα.

Εγώ τα απλά ημισυνθετικά 10-40 που βάζω μου κοστίζουν 15-16 ευρώ  με το φίλτρο. Βέβαια τα αλλάζω μόνος βάζω Lidlίσια (πάλι θα τα ακούσω) αλλά  ρίχνω κατά πολύ το κόστος.:P

Άλλες απαιτήσεις το δικό σας όχημα και άλλες το Alfa romeo που ρωτησε.

Προσωπικά και εγω στο Accord 10-40 βαζω ημισυνθετικα και μαζι με φιλτρο κοστίζουν 28 ευρω.

Δεν μου κάθεται καλά οι αντλίες , αφήνει κατάλοιπα , καλύτερα να αδειάσει με φυσική ροή.

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, meletis_m είπε

 

Δεν μου κάθεται καλά οι αντλίες , αφήνει κατάλοιπα , καλύτερα να αδειάσει με φυσική ροή.

Μελέτη έχω αντλία αλλά το αδειάζω και από την τάπα.Το ίδιο μου κοστίζει.:P

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Να λέμε και το άλλο.Το 50άευρο είναι πολύ, αλλά βάζετε και επώνυμα.

Εγώ τα απλά ημισυνθετικά 10-40 που βάζω μου κοστίζουν 15-16 ευρώ  με το φίλτρο. Βέβαια τα αλλάζω μόνος βάζω Lidlίσια (πάλι θα τα ακούσω) αλλά  ρίχνω κατά πολύ το κόστος.:P

Τα οποία είναι πολύ καλής γερμανικής εταιρίας. Είναι μια χαρά λάδια δηλαδή.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Τα οποία είναι πολύ καλής γερμανικής εταιρίας. Είναι μια χαρά λάδια δηλαδή.

'Οντως Γερμανικής εταιρείας όπως Γερμανικά είναι τα περισσότερα λάδια που πωλούνται στην Ελλάδα.Πολλοί δεν τα θέλουν επειδή τα πουλάει το lidl.

Εγώ που τα χρησιμοποιώ εδώ και 120.000 χιλιόμετρα από τα 248.000 στο δικό μου αυτοκίνητο καθώς  και της συζύγου είμαι ευχαριστημένος οι κινητήρες δουλεύουν μια χαρά και το κυριότερο δεν καίνε λάδι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...