opcorsa Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 13 λεπτά πριν, NickTG είπε Δηλαδή στις 15000 χλμ θα τα πάρω όλα στο χέρι? οχι. απλα ειναι θεμα μακροβιοτητας κινητηρα-και αυτοκινητου στην τελικη.. 2
mp123 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Λόγο επαγγέλματος εγω λέω να μην αφήνετε τα λάδια και γενικά να περνάνε το χρονικό διάστημα που λέει ο κατασκευαστής.ειδικα τα λάδια.το πιο σωστό ειναι στην περίπτωση αλλαγής λαδιού να ειναι βάση τις ώρες λειτουργίας και όχι χλμ.για αυτό καλο ειναι να αλλάζοντε 2-3000 χλμ πιο νωρίς. 1
piiii Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 10 ώρες πριν, opcorsa είπε οχι. απλα ειναι θεμα μακροβιοτητας κινητηρα-και αυτοκινητου στην τελικη.. Εαν μου επιτρέπετε να απαντήσω εγώ για το συγκεκριμένο ζήτημα. Octavia 5 1.6 FSI Μοντ 2005 Διανυθέντα χλμ 256.000 Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 για όλο αυτό το χρονικό διάστημα, εκτός απο τις πρώτες δύο αλλαγές στην αντιπροσωπεία, η οποία χρησιμοποιούσε λάδι υποδυέστερων προδιαγραφών (502.01 μιας και μιλάμε για το vag group) και συνιστούσε αλλαγή στα 7.500 λόγω και καλά λογω ενημέρωσης που είχε έρθει απο τα κεντρικά τους αποκλειστικά και μόνο για Ελλάδα. Μετά απο συμβουλή ενός φίλου τους έγραψα στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και απο τότε μέχρι και σήμερα πραγματοποιώ τις αλλαγές μόνος μου με λάδι προδιαγραφών 503.01 και αργότερα καθώς αντικαταστάθηκε με 504.00 Η κατανάλωση του λαδιού είναι ακόμα στα φυσιολογικά επίπεδα. 1
teddy71 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Σε εμενα νισσαν αλμερα 2005 ο καταστευαστης αναγραφει αλλαγη ανα 15.000 υπο κανονικές συνθήκες. Σε συνθηκες οπου υπαρχουν συχνα σταματηματα , διαστηματα με παρατεταμένο ρελαντι δηλαδη συνθηκες οδηγησης σε πολη , η αλλαγη να γίνεται στα μισα χλμ δηλαδη στα 7500, οπως και τα αλλαζω. Προσωπικα δεν βρισκω λογο η αλλαγη να γινεται πιο νωρις . Αλλαγή στα 4-5000 γινοταν πριν απο δεκατιες οπου τα λαδια που κυκλοφορουσαν ειναι απο απλα ορυκτελαια και τα ημισυνθετικά θεωρουνταν λιπαντικα τεχνολογιας. Απο τοτε η τεχνολογια εχει βελτιωθει, ακομη και τα ημισυνθετικα δεν ειναι ιδια με πριν 10-20 χρονια εχουν βελτιωθεί και κρατούν τις ιδιότητες τους κατα τη διάρκεια χρησης τους. Την αλλαγή πιο νωρις σε ενα συμβατικο αυτοκινητο και οταν δεν το σκιζεις την θεωρω ως placebo.
darkman Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, piiii είπε Εαν μου επιτρέπετε να απαντήσω εγώ για το συγκεκριμένο ζήτημα. Octavia 5 1.6 FSI Μοντ 2005 Διανυθέντα χλμ 256.000 Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 για όλο αυτό το χρονικό διάστημα, εκτός απο τις πρώτες δύο αλλαγές στην αντιπροσωπεία, η οποία χρησιμοποιούσε λάδι υποδυέστερων προδιαγραφών (502.01 μιας και μιλάμε για το vag group) και συνιστούσε αλλαγή στα 7.500 λόγω και καλά λογω ενημέρωσης που είχε έρθει απο τα κεντρικά τους αποκλειστικά και μόνο για Ελλάδα. Μετά απο συμβουλή ενός φίλου τους έγραψα στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και απο τότε μέχρι και σήμερα πραγματοποιώ τις αλλαγές μόνος μου με λάδι προδιαγραφών 503.01 και αργότερα καθώς αντικαταστάθηκε με 504.00 Η κατανάλωση του λαδιού είναι ακόμα στα φυσιολογικά επίπεδα. 1) Αυτά τα χιλιόμετρα φίλε μου δεν είναι πόλης αν είναι τότε τι να πω φτυστο μην το μάτιασεις. 2) όλα τα αμάξια δεν είναι το ίδιο η έχουν της ίδιες αντοχές 3) όλοι η οδηγοί δεν οδηγούν το ίδιο 4) πιθανός δεν βάζουν όλοι και τα λάδια που βάζεις εσυ 5) όταν λέμε μακροζωία του κηνιτηρα σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε ακριβός ποσά χιλιόμετρα θα σου έβγαζε πριν και ποσα μετά 6) αυτά που λέω εγώ ,δεν τα λέω γιατί έτσι μου ήρθε αλλά μετά από συζητήσεις με μαστορια που έχουν ανοίξει κινητήρες και κινητήρες αν μου το έλεγαν 2-3 φίλη δεν θα το λάμβανα υπόψην Καν 7) πίστεψε με υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που στα χιλιόμετρα που λες τα κακαροσαν και αλλάζαμε και λάδι ποιο πριν από εσένα το τέλος τωραααα πως μπορούμε άσχετα Μέ όλες αυτές της συνθήκες - παραγωντεσ να προστατέψουμε τον κινητήρα μας από μελοντικες φθορές ; Αλλαζωντας το λάδι μας ποιο συχνά ακομα δεν έχω καταλάβει γιατί κάτι τόσο απλό είναι τόσο δύσκολο να το κάνει κάποιος αν είναι θέμα χρήματος οκ πάσο αλλά και αν δεν το κανείς πάλι δεν είναι 100% ότι θα πάθεις κάτι
gia_nnis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Πολυ γελοιο μου ακουγεται οτι λεει ο κατασκευαστης..!!! και η vw ελεγε στα tsi 5w30 και οταν ειδαν οτι δεν εχουν πελατεια λογω κοστους 21ε/λ!!!!! μετα απο καποιο καιρο αλλαξαν το σεναριο.. ..μπορειτε να βαλετε και 5w40! Ολα στο βωμο του κερδους!!! Καποιοι καταναλωτες αξιζουν το δουλεμα ..! Για το κλιμα μας ειναι το 40αρι αλλα σε κανονικο χειμωνα δουλευει καλυτερα το 30αρι. Τωρα αν εχεις μεσα αντι για 10, 5w μονο καλο κανεις! Η ροη του λαδιου στις εκκινησεις ειναι πιο γρηγορη αυτο δηλαδη που χρειαζομαστε.
paylidis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 16 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Πολυ γελοιο μου ακουγεται οτι λεει ο κατασκευαστης..!!! και η vw ελεγε στα tsi 5w30 και οταν ειδαν οτι δεν εχουν πελατεια λογω κοστους 21ε/λ!!!!! μετα απο καποιο καιρο αλλαξαν το σεναριο.. ..μπορειτε να βαλετε και 5w40! Ολα στο βωμο του κερδους!!! Καποιοι καταναλωτες αξιζουν το δουλεμα ..! Για το κλιμα μας ειναι το 40αρι αλλα σε κανονικο χειμωνα δουλευει καλυτερα το 30αρι. Τωρα αν εχεις μεσα αντι για 10, 5w μονο καλο κανεις! Η ροη του λαδιου στις εκκινησεις ειναι πιο γρηγορη αυτο δηλαδη που χρειαζομαστε. Αυτό με τα 5-40 και στην Bmw το έκαναν αλλά πρέπει να έφαγαν κωλοχερο από τη Γερμανία και το πήραν πίσω. Μια φορά ή ίσως δυο, πρόλαβα και μου έκαναν αλλαγή με 5-40 ωστόσο. Με το 5-30 έχω την αίσθηση ότι είναι πιο σιωπηλός ο κινητήρας ιδίως στα κρύα κατά τα αλλά δε θεωρώ ότι υπάρχει ουσιαστικά διαφορά ίσα ίσα όπως λες για το ελληνικό κλίμα ίσως είναι καλύτερο το 5-40
opcorsa Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 6 ώρες πριν, piiii είπε Εαν μου επιτρέπετε να απαντήσω εγώ για το συγκεκριμένο ζήτημα. Octavia 5 1.6 FSI Μοντ 2005 Διανυθέντα χλμ 256.000 Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 για όλο αυτό το χρονικό διάστημα, εκτός απο τις πρώτες δύο αλλαγές στην αντιπροσωπεία, η οποία χρησιμοποιούσε λάδι υποδυέστερων προδιαγραφών (502.01 μιας και μιλάμε για το vag group) και συνιστούσε αλλαγή στα 7.500 λόγω και καλά λογω ενημέρωσης που είχε έρθει απο τα κεντρικά τους αποκλειστικά και μόνο για Ελλάδα. Μετά απο συμβουλή ενός φίλου τους έγραψα στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και απο τότε μέχρι και σήμερα πραγματοποιώ τις αλλαγές μόνος μου με λάδι προδιαγραφών 503.01 και αργότερα καθώς αντικαταστάθηκε με 504.00 Η κατανάλωση του λαδιού είναι ακόμα στα φυσιολογικά επίπεδα. αρκετα τα χλμ σου φιλε αλλα οχι πολλα... μιλαμε για καλο αμαξι του γκρουπ βεβαια ( κι εγω σκοντα εχω πλεον)
lary7 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2018 Στις 20/1/2018 στις 8:52 ΠΜ, piiii είπε Εαν μου επιτρέπετε να απαντήσω εγώ για το συγκεκριμένο ζήτημα. Octavia 5 1.6 FSI Μοντ 2005 Διανυθέντα χλμ 256.000 Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 για όλο αυτό το χρονικό διάστημα, εκτός απο τις πρώτες δύο αλλαγές στην αντιπροσωπεία, η οποία χρησιμοποιούσε λάδι υποδυέστερων προδιαγραφών (502.01 μιας και μιλάμε για το vag group) και συνιστούσε αλλαγή στα 7.500 λόγω και καλά λογω ενημέρωσης που είχε έρθει απο τα κεντρικά τους αποκλειστικά και μόνο για Ελλάδα. Μετά απο συμβουλή ενός φίλου τους έγραψα στα παλαιότερα των υποδημάτων μου και απο τότε μέχρι και σήμερα πραγματοποιώ τις αλλαγές μόνος μου με λάδι προδιαγραφών 503.01 και αργότερα καθώς αντικαταστάθηκε με 504.00 Η κατανάλωση του λαδιού είναι ακόμα στα φυσιολογικά επίπεδα. Εκτος απο καλο λαδι ειναι και η τεχνολογια συμμαχος. ΤΟ συγκεκριμενο μοτερ (οπως και αλλα) εχει αντλια λαδιου σταθερης πιεσης, δηλαδη ακομα απο το ρελαντι το λαδι εχει την σωστη πιεση, ενω με τις παλιες αντλιες στο ρελαντι το λαδι ειχε πολυ χαμηλη πιεση, που σημαινει λιγοτερη καταπονηση κρυο και μεσα στην πολυ. Σε συνδιασμο με το Ελληνικο κλιμα που ειναι ιδανικο βοηθαει ωστε τα μοτερ να μπορουν να βγαλουν χλμ, ασχετα με λοιπες βλαβες σε αισθητηρες που μπορει να βγαλουν
piiii Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/20/2018 στις 3:19 ΜΜ, opcorsa είπε αρκετα τα χλμ σου φιλε αλλα οχι πολλα... μιλαμε για καλο αμαξι του γκρουπ βεβαια ( κι εγω σκοντα εχω πλεον) Σεβαστή η γνώμη σου, αλλά θα αγόραζες ποτέ αμάξι του group vag με 256.000; Εγώ πάντως όχι. 2
opcorsa Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 4 ώρες πριν, piiii είπε Σεβαστή η γνώμη σου, αλλά θα αγόραζες ποτέ αμάξι του group vag με 256.000; Εγώ πάντως όχι. ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης στο αμαξι τυπε.. και το δικο μου εχει καμια 200ρια χιλιαδες και παει σαν καινουργιο... στο ερωτημα σου, θα αγοραζα, κι εσυ εχεις ηδη ισως αγορασει επισης... αμ τι, τα αυτοκινητα των μαντραδων με 50 χιλιαδες χλμ τι διαολο αστρωτα τα δωσανε οι προηγουμενοι ?
piiii Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/22/2018 στις 10:44 ΜΜ, opcorsa είπε ολα ειναι θεμα χρησης και συντηρησης στο αμαξι τυπε.. και το δικο μου εχει καμια 200ρια χιλιαδες και παει σαν καινουργιο... στο ερωτημα σου, θα αγοραζα, κι εσυ εχεις ηδη ισως αγορασει επισης... αμ τι, τα αυτοκινητα των μαντραδων με 50 χιλιαδες χλμ τι διαολο αστρωτα τα δωσανε οι προηγουμενοι ? Συμφωνώ ότι είναι θέμα χρήσης και συντήρησης και αυτός είναι ο λόγος που δεν θα αγόραζα ειδικά του group vag, αμάξι με 200 χιλιάδες φεύγα χλμ. Γιατί δεν ξέρεις ποτέ πόσο έχει ασχοληθεί ο προηγούμενος με το αμάξι του. Μην κοιτάς εμάς, δεν είναι όλοι σαν και εμάς. Υπάρχουν άτομα που γνωρίζω προσωπικά που θεωρούν ότι ένα αμάξι θέλει μόνο βενζίνη και τίποτα άλλο. 1
panos_90 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Καλησπέρα παιδιά, Αγόρασα ένα μεταχειρισμένο όχημα από ιδιώτη, turbo αυτοκίνητο του '11 με 68 χιλ χλμ. Μετά από έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν όλα οκ, το μόνο που ίσως να είναι ανησυχιτικό (αν και ο μηχανικός δεν το θεώρησε τόσο επίφοβο) είναι πως για 20χιλ χλμ το αμάξι έμεινε με τα ίδια λάδια και συγκεκριμένα για 2 χρόνια. Το αμάξι παίρνει 100% συνθετικό λάδι 5-40 και στο manual αναφέρει αλλαγές κάθε 30χιλ χλμ ή 24 μήνες με υποσημείωση ότι αν οι αποστάσεις γίνονται μέσα στην πόλη ή λιγότερα από 10 χιλ χλμ τον χρόνο πρέπει να αλλάζονται στους 12 μήνες. Το αυτοκίνητο έκανε κατά κύριο λόγο αστικές μετακινήσεις με λίγα ταξίδια. Μόλις το πήρα έκανα την αλλαγή και ας είχαν περάσει 9χιλ χλμ από την τελευταία αλλαγή, χωρίς να λείπουν λάδια μόνο που ήταν αρκετά μαύρα. Σκοπεύω από δω και πέρα να κάνα αλλαγές στα 8-10 χιλ., θεωρείτε πως η αργοπορημένη αλλαγή να είναι πρόβλημα για τον κινητήρα από αρκετά νωρίς ;
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Δεν κατάλαβα ακριβώς τι έννοιες.Το manual λέει αλλαγή ανα 30.000χλμ,τι αμάξι είναι αυτό,αλλά φοβάσαι επειδή έμεινε 20.000χλμ χωρίς αλλαγή λαδιών. Μετα λέει πάλι το manual αλλαγή λαδιών ανα χρονο αν κανείς λιγοτερο από 10.000 χλμ το χρονο,πάλι, τι αμάξι είναι αυτό;; Σε γενικές γραμμές τα φουλ συνθετικά λάδια αλλάζονται η κάθε δύο χρόνια το πολύ, ή κάθε 15.000χλμ το πολύ. Σιγουρα καλο ειναι λιγο νωριτερα.Αν υπερβεί αυτό το όριο καμμία φορά δεν θα πάθει τίποτα η μηχανή, αρκεί να μην είναι ο κανόνας.
panos_90 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 2 λεπτά πριν, jmmys είπε Δεν κατάλαβα ακριβώς τι έννοιες.Το manual λέει αλλαγή ανα 30.000χλμ,τι αμάξι είναι αυτό,αλλά φοβάσαι επειδή έμεινε 20.000χλμ χωρίς αλλαγή λαδιών. Μετα λέει πάλι το manual αλλαγή λαδιών ανα χρονο αν κανείς λιγοτερο από 10.000 χλμ το χρονο,πάλι, τι αμάξι είναι αυτό;; Σε γενικές γραμμές τα φουλ συνθετικά λάδια αλλάζονται η κάθε δύο χρόνια το πολύ, ή κάθε 15.000χλμ το πολύ. Σιγουρα καλο ειναι λιγο νωριτερα.Αν υπερβεί αυτό το όριο καμμία φορά δεν θα πάθει τίποτα η μηχανή, αρκεί να μην είναι ο κανόνας. Παραθέτω ακριβώς όπως το αναφέρει το manual. Το αυτοκίνητο είναι 1.4 Multiair Mito 135 hp. Ελπίζω για μια φορά όντως να μην έγινε μεγάλο κακό, που έμειναν τα λάδια τόσο καιρό μέσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα