Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, panos2171 είπε

Δε συμφωνείς γιατί το έχεις ψάξει ή απλά το θεωρείς; Ούτε εγώ συστήνω σε κανέναν να παρατείνει το σέρβις του, κι εγώ παραείμαι σχολαστικός σε αυτά αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα λάδια και γενικά οτιδήποτε αναλώσιμο έχει λίγα ψωμιά ακόμα από αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής του.

Λες ετσι να εκοψα ταριφα :P ναι ενα πρωι που ξυπνισα λεω γιατι 15.000 άσχημο νουμερο θα διαλεξω εγω ενα :) λεφτα υπαρχουν :P  αφου εισαι σχολαστικος ψαξε το λιγο :) ο αλλα οχι σε forum τεχνολογίας ,το θεμα λαδι και ποτε το αλλαζουμε ειναι ερώτημα εδω και χρονια και δεν απαντάτε με το οταν λεει ο κατασκευαστής γιατι υπαρχουν παρα πολυ παραγοντες :) 

Επεξ/σία από darkman
  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, cabdik είπε

επειδη τα καλα λαδια εχουν αντοχες μεγαλυτερες απο την προτεινομενη αλλαγη τους, δεν σημαινει οτι κανεις θα προτεινει να τα αλλαζουμε οποτε γουσταρουμε ή οποτε το θυμηθουμε, αν θελουμε την μακροζωια του κινητηρα.  οι αλλαγες πρεπει να γινονται εντος των προδιαγραφων του κατασκευαστη

ΟΜΩΣ αυτο που λεω, και δεν γινετε κατανοητο, ειναι οτι τα λαδια αντεχουν αρκετα παραπανω (το 20% που λεω ισως να ειναι και λιγο), για λογους ασφαλειας. αν τα λαδια "καιγοταν" ακριβως στα ορια των χλμ που πρεπει να αλλαζονται, τοτε πολλοι κινητηρες θα ειχαν αποχαιρετησει προ..... πολλου....!!!   

οποιος θελει μπορει να το ψαξει περαιτερω......!!! 

Τωρα θα σε μαλωσω εγω :P ειπα πουθενα εγω για καμενα λαδια :P  μην βαζεις λεξεις που δεν ειπα :) εχει κολλήσει με τα καμενα λαδια ,δεν λεμε για καμενα λαδια απο την αρχη :) αμα εισαι στο σημείο να ειναι τα λαδια καμενα στο ειπα και πριν δεν εχεις λαδι παπαλα :) λεμε για της αντοχες του λαδιου οταν πλησιάζει στα ορια του κατασκευαστη και κατα το ποσο προστατευει 100% τον κινητήρα :) 
 

 

16 λεπτά πριν, cabdik είπε

επειδη τα καλα λαδια εχουν αντοχες μεγαλυτερες απο την προτεινομενη αλλαγη τους, δεν σημαινει οτι κανεις θα προτεινει να τα αλλαζουμε οποτε γουσταρουμε ή οποτε το θυμηθουμε, αν θελουμε την μακροζωια του κινητηρα.  οι αλλαγες πρεπει να γινονται εντος των προδιαγραφων του κατασκευαστη

 

Δεν το καταλαβα αυτο ,ποια καλα λαδια και κακα λαδια ??  εμεις λεμε αυτα που σου βαζει ο κατασκευαστεις τι παει να πει καλα και κακα σου λεει αυτα ειναι και για τοσο...... το οποτε γουσταρουμε εγω το βαζω στο πριν απο αυτο που λεει ο κατασκευασης εσυ ομως μου λες οτι οκ και αλλα 3000 να κανεις δεν τρεχει κατι ,,εεεε εκει λοιπον εγω λεω οτι αν το κανεις καθε αλλαγη δεν θα βγαλεις αυτα που θα έβγαζες :) believe it or not :) 

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ.

Μιλάτε για διάρκεια ζωής λαδιού, χωρίς να συνυπολογίζετε και τη χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο.

Κάτι μου λέει ότι έχει μια διαφορά αν κάνεις κάθε μέρα μια απόσταση σε ανοιχτό δρόμο, απ' το να είσαι κάθε μέρα σημειωτόν στην Κηφισίας, όπως και να το κουνάς μία φορά τη βδομάδα για να πας μέχρι το σουπερμάρκετ.

Όπως επίσης το αν κάποιος οδηγεί συντηρητικά δίχως να ξεπερνάει τις 2-2.5Κ στροφές, ή το ξεκαπνίζει κάθε φορά που του τη βαρέσει.

Τέλος, ας με συγχωρέσετε που τα τελευταία ~15 χρόνια δεν εμπιστεύομαι τις προτροπές των εταιρειών και που πιστεύω ότι στόχος τους είναι η συνεχής αλλαγή αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και αναλωσίμων, και όχι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει 20-30 χρόνια, όπως τα έβγαζαν παλιά.

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπον επειδη ειστε ανηξεροι (δεν ειναι κακο, απλα λεω) θα σας πω κατι να το εχετε κανονα.

ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ "ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΚΡΑΤΑΕΙ"

 

αυτα τα λενε οι εταιρειες αυτοκινητων για να εχουμε ενα μπουσουλα και να πηγαινουμε για λογους εγγυησης...

σαν γενικο κανονα αλλαζετε οσο πιο συχνα μπορειτε ομως, μονο καλο μπορει να κανει στο αμαξι σας.εγω αλλαζω καθε 5-6 χιλιαδες τα φουλ συνθετικα λαδια που παντα βαζω

για το θεμα, καλυτερα μετα την ακινησια, με το που ανοιχθει το λαδι θα ερθει σε επαφη με αερα-υγρασια και τα καταλοιπα μηχανης οποτε δεν αξιζει αν δεν μετακινειται το αμαξι...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μιλάτε για διάρκεια ζωής λαδιού, χωρίς να συνυπολογίζετε και τη χρήση που γίνεται στο αυτοκίνητο.

Κάτι μου λέει ότι έχει μια διαφορά αν κάνεις κάθε μέρα μια απόσταση σε ανοιχτό δρόμο, απ' το να είσαι κάθε μέρα σημειωτόν στην Κηφισίας, όπως και να το κουνάς μία φορά τη βδομάδα για να πας μέχρι το σουπερμάρκετ.

Όπως επίσης το αν κάποιος οδηγεί συντηρητικά δίχως να ξεπερνάει τις 2-2.5Κ στροφές, ή το ξεκαπνίζει κάθε φορά που του τη βαρέσει.

Τέλος, ας με συγχωρέσετε που τα τελευταία ~15 χρόνια δεν εμπιστεύομαι τις προτροπές των εταιρειών και που πιστεύω ότι στόχος τους είναι η συνεχής αλλαγή αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και αναλωσίμων, και όχι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει 20-30 χρόνια, όπως τα έβγαζαν παλιά.

Και ναααα μερικοι παράγοντες :P

 

1 λεπτό πριν, opcorsa είπε

λοιπον επειδη ειστε ανηξεροι (δεν ειναι κακο, απλα λεω) θα σας πω κατι να το εχετε κανονα.

ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ "ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΚΡΑΤΑΕΙ"

αυτα τα λενε οι εταιρειες αυτοκινητων για να εχουμε ενα μπουσουλα και να πηγαινουμε για λογους εγγυησης...

σαν γενικο κανονα αλλαζετε οσο πιο συχνα μπορειτε ομως, μονο καλο μπορει να κανει στο αμαξι σας.εγω αλλαζω καθε 5-6 χιλιαδες τα φουλ συνθετικα λαδια που παντα βαζω

για το θεμα, καλυτερα μετα την ακινησια, με το που ανοιχθει το λαδι θα ερθει σε επαφη με αερα-υγρασια και τα καταλοιπα μηχανης οποτε δεν αξιζει αν δεν μετακινειται το αμαξι...

Τι ποιο λογικο  :) και λαδι απο πατατες να ηταν δεν το αφηνεις μεχρι να γινει μαυρο :P :P 

Επεξ/σία από darkman
  • Confused 1
Δημοσ.

επισης να διευκρινησω, επειδη το εχω ψαξει,

το χρωμα δεν ειναι απολυτο για τιποτα... τα λαδια περνουν χρωμα και απο τα καταλοιπα καυσης , δεν σημαινει οτι ειναι κακα... ειδικα στα ντιζελ, σε μια βδομαδα μπορει να μαυρισουν, στην  βενζινη συνηθως λιγο πιο μετα, δεν σημαινει κατι απααραιτητα για την ποιοτητα προστασιας του λαδιου...

παντως γενικα τα αμαξια μου τα σεβομαι και τα κραταω, οποτε αλλαγες μαζι με φιλτρο καθε εξαμηνο ή περιπου 6-7 χιλιαδες χλμ που κανω ....

και οχι δεν εισαγω λαδια, απλα το κοστος (20-30 ευρω) για εμενα ειναι γελοιο οποτε δεν τσιγκουνευομαι σε αυτα...

το λαδι ειναι φθηνο, οι κινητηρες οχι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, opcorsa είπε

επισης να διευκρινησω, επειδη το εχω ψαξει,

το χρωμα δεν ειναι απολυτο για τιποτα... τα λαδια περνουν χρωμα και απο τα καταλοιπα καυσης , δεν σημαινει οτι ειναι κακα... ειδικα στα ντιζελ, σε μια βδομαδα μπορει να μαυρισουν, στην  βενζινη συνηθως λιγο πιο μετα, δεν σημαινει κατι απααραιτητα για την ποιοτητα προστασιας του λαδιου...

παντως γενικα τα αμαξια μου τα σεβομαι και τα κραταω, οποτε αλλαγες μαζι με φιλτρο καθε εξαμηνο ή περιπου 6-7 χιλιαδες χλμ που κανω ....

και οχι δεν εισαγω λαδια, απλα το κοστος (20-30 ευρω) για εμενα ειναι γελοιο οποτε δεν τσιγκουνευομαι σε αυτα...

το λαδι ειναι φθηνο, οι κινητηρες οχι

Στα ντιζελ ναι στο βενζινη οχι και τοσο και το χρωμα ειμαι μια απο της ενδείξεις ,αλλα οχι απαραίτητα η μονη :) και εγω τον ιδιο κανονα ακολουθώ καθε 15.000 λεει αλλα εγω τα αλλαζω καθε 10.000 :)

Επεξ/σία από darkman
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όταν ένα αυτοκίνητο μείνει για αρκετό χρονικό διάστημα ακίνητο καλό είναι να βγάζουμε τους πόλους γιατί το ρολόι και ο συναγερμός μπορούν να την ξελιγώσουν σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι αραγμένο σε γκαράζ και δεν χρειάζεται ο συναγερμός.

Για τα λαδάκια δεν νομίζω να παίζει ρόλο το πριν ή το μετά,ούτε τα λάδια αλλοιώνονται από τη στιγμή που δεν το βάζουμε μπροστά.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Δύο (2) μήνες πλήρης ακινησία, ή έστω να το βάζεις απλά μπροστά για λίγα λεπτά πού και πού, δεν είμαι σίγουρος ότι δεν επηρεάζουν καθόλου το λάδι.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δύο (2) μήνες πλήρης ακινησία, ή έστω να το βάζεις απλά μπροστά για λίγα λεπτά πού και πού, δεν είμαι σίγουρος ότι δεν επηρεάζουν καθόλου το λάδι.

Για 2 μήνες   και εγω το ίδιο  πιστεύω.     Η χρόνια  ακινησια   επηρεάζει  πολλα  λαδια  υγρα κολαρα κτλπ

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, papoys1 είπε

όταν ένα αυτοκίνητο μείνει για αρκετό χρονικό διάστημα ακίνητο καλό είναι να βγάζουμε τους πόλους γιατί το ρολόι και ο συναγερμός μπορούν να την ξελιγώσουν σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι αραγμένο σε γκαράζ και δεν χρειάζεται ο συναγερμός.

Για τα λαδάκια δεν νομίζω να παίζει ρόλο το πριν ή το μετά,ούτε τα λάδια αλλοιώνονται από τη στιγμή που δεν το βάζουμε μπροστά.

αλλοιωνονται

  • Thanks 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, opcorsa είπε

λοιπον επειδη ειστε ανηξεροι (δεν ειναι κακο, απλα λεω) θα σας πω κατι να το εχετε κανονα.

ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ "ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΚΡΑΤΑΕΙ"

αυτα τα λενε οι εταιρειες αυτοκινητων για να εχουμε ενα μπουσουλα και να πηγαινουμε για λογους εγγυησης...

σαν γενικο κανονα αλλαζετε οσο πιο συχνα μπορειτε ομως, μονο καλο μπορει να κανει στο αμαξι σας.εγω αλλαζω καθε 5-6 χιλιαδες τα φουλ συνθετικα λαδια που παντα βαζω

για το θεμα, καλυτερα μετα την ακινησια, με το που ανοιχθει το λαδι θα ερθει σε επαφη με αερα-υγρασια και τα καταλοιπα μηχανης οποτε δεν αξιζει αν δεν μετακινειται το αμαξι...

 

selenia-20k-10w40_hcx1-hy.jpg

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

selenia-20k-10w40_hcx1-hy.jpg

προφανως και δεν αναφερεται στα χλμ, αλλα σε κατι αλλο... πιθανοτατα απλα τον αριθμο του "μοντελου" λαδιων τους...

και 2ον μετρια λαδια, θυγατρικη της πετρονας, μονο κατι αλφα φιατ τα φορανε συνηθως...

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, papoys1 είπε

όταν ένα αυτοκίνητο μείνει για αρκετό χρονικό διάστημα ακίνητο καλό είναι να βγάζουμε τους πόλους γιατί το ρολόι και ο συναγερμός μπορούν να την ξελιγώσουν σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι αραγμένο σε γκαράζ και δεν χρειάζεται ο συναγερμός.

Για τα λαδάκια δεν νομίζω να παίζει ρόλο το πριν ή το μετά,ούτε τα λάδια αλλοιώνονται από τη στιγμή που δεν το βάζουμε μπροστά.

Αν ειναι μικρο το χρονικο διαστιμα δεν παθαίνουν κατι αν ειναι απο χρονο και πανω εχουν θεμα :( ετσι την πατησα με το XT που το ειχα 1 χρονο γκαραζ :(

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, opcorsa είπε

προφανως και δεν αναφερεται στα χλμ, αλλα σε κατι αλλο... πιθανοτατα απλα τον αριθμο του "μοντελου" λαδιων τους...

και 2ον μετρια λαδια, θυγατρικη της πετρονας, μονο κατι αλφα φιατ τα φορανε συνηθως...

Το μόνο προφανές είναι ότι βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Δες την περιγραφή από το επίσημο site της εταιρείας:

 

Synthetic based lubricant developed for new generation ALFA ROMEO petrol engines. It guarantees the maximum protection of naturally aspirated, turbo-charged or multi-valve petrol engines, extending the oil change interval up to every 20,000 km.

http://www.selenia.com/en/dettaglio-prodotto.asp?code=1640

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...