Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Και πως θα πηγαινε στο συνεργειο ?Δεν αλλαζουμε ολοι λαδια μονοι μας .

Θα τα αλλαξεις τωρα τα λαδια γιατι με τα καινουργια στην εκκινηση θα εχει καλυτερη προστασια ο κινητηρας..

  • Like 1
  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Θα τα αλλαξεις τωρα τα λαδια γιατι με τα καινουργια στην εκκινηση θα εχει καλυτερη προστασια ο κινητηρας..

Παιδια καλο ειναι τα λαδια να μην τα αφηνουμε να πηγαίνουν στα ορια τους, εμενα λενε καθε 15.000χμ και εγω καθε 10.000χμ  τα αλλαζω γιατι το παταω και καμια φορα ετσι ώστε να ειναι φρεσκαδουρα :)
αν δεν κανω λαθος και να με διoρθωση ο γιαννης αν ξερει κατι αλλο για τα CRV ηθελαν αλλαγη καθε 7.500 χμ και τωρα το εχουν στα 10.000χμ  :( αυτο που θελω να πω ειναι καλυτερα πριν παρα μετα ;)

Επεξ/σία από darkman
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πιστεύω αν έχεις συνθετικά λάδια,δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο το πριν και μετά.

Καλύτερα να ψαχτείς τι θα κάνεις με την μπαταρία.
 

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, darkman είπε

Παιδια καλο ειναι τα λαδια να μην τα αφηνουμε να πηγαίνουν στα ορια τους, εμενα λενε καθε 15.000χμ και εγω καθε 10.000χμ  τα αλλαζω γιατι το παταω και καμια φορα ετσι ώστε να ειναι φρεσκαδουρα :)
αν δεν κανω λαθος και να με διoρθωση ο γιαννης αν ξερει κατι αλλο για τα CRV ηθελαν αλλαγη καθε 7.500 χμ και τωρα το εχουν στα 10.000χμ  :( αυτο που θελω να πω ειναι καλυτερα πριν παρα μετα ;)

Καθε 10.000 θελουν στο crv και καθε 20.000 το φιλτρο λαδιου.

1 λεπτό πριν, palawiaris είπε

Πιστεύω αν έχεις συνθετικά λάδια,δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο το πριν και μετά.

Καλύτερα να ψαχτείς τι θα κάνεις με την μπαταρία.
 

Αυτη ειναι στο προγραμμα....

Δημοσ.

Άλλαξε λάδια τωρα βάλε μπρος κανένα τέταρτο να λιπανθεί η μηχανη και βγάλε τους πόλους από την μπαταρία.ετσι για δυο μήνες δεν θα έχεις πρόβλημα.εγω που λείπω τέσσερις πέντε μήνες έτσι κανω και δεν εχω θέμα με την μπαταρία.παντα παίρνει με την μια.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mp123 είπε

Άλλαξε λάδια τωρα βάλε μπρος κανένα τέταρτο να λιπανθεί η μηχανη και βγάλε τους πόλους από την μπαταρία.ετσι για δυο μήνες δεν θα έχεις πρόβλημα.εγω που λείπω τέσσερις πέντε μήνες έτσι κανω και δεν εχω θέμα με την μπαταρία.παντα παίρνει με την μια.

Ακριβως! τιποτα παραπανω-τιποτα παρακατω

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, mp123 είπε

Άλλαξε λάδια τωρα βάλε μπρος κανένα τέταρτο να λιπανθεί η μηχανη και βγάλε τους πόλους από την μπαταρία.ετσι για δυο μήνες δεν θα έχεις πρόβλημα.εγω που λείπω τέσσερις πέντε μήνες έτσι κανω και δεν εχω θέμα με την μπαταρία.παντα παίρνει με την μια.

Και αυτο ειναι σωστο :) απλα δεν ξερω αν βγαλει τους πολους ισως ξερυθμιστουν  καποια πραγματα στο αμαξι πχ ηλεκτρικα παράθυρα ,συναγερμός ,μαμισια ραδιο cd :) αν δεν εχεις τετοια θεματα ειναι και αυτο μια καλη λυση :) 

Δημοσ.

1 οσον αφορα τα λαδια, μην τρελαινεστε. εχουν μεγαλυτερο οριο "ασφαλειας" για τις αλλαγες, απο οσο αναγραφουν.  αν δλδ ενα λαδι λεει αλλαγη καθε 10.000χλμ, υπολογιστε ενα 20-30% αντοχη ακομα.  δεν "καιγονται" στα 10.000χλμ ακριβως....!!!   

οσοι εχουν καποια εμπειρια με μηχανικα, μπορουν να κανουν ενα απλο "τεστ δακτυλων", και να διαπιστωσουν στην πραξη αυτο που λεω.  πιαστε το λαδι με τα δυο σας δακτυλα και τριψτε τα δακτυλα σας. αν γλιστρανε, εχει ψωμι ακομα, αν εχει αρχισει και εχει αντισταση, τοτε ειναι "καμμενα" τα λαδια...!    ενα πολυ απλο τεστ  τριβης, δλδ..!   επαναλαμβανω για οσους εχουν καποια εμπειρια...!!! 

 

2 οσον αφορα την μπαταρια, εχω την εντυπωση οτι εξαρταται απο το εκαστοτε αυτοκινητο, αν μπορεις να τ οαφησεις χωρις ρευμα ή οχι.  στις τελευταιες γενιες, παιζουν πολλα ηλεκτρονικα "βοηθηματα" και αξεσουαρ, τα οποια οντως μπορει να ξερυθμιστουν χωρις ρευμα, και να υπαρχουν παρενεργειες. καλυετρα διαβαστε το μανουαλ του αυτοκινητου, ή παρτε τηλ σε αντιπροσωπεια...!! στα παλιοτερα μοντελα, δεν υπηρχε θεμα. τωρα ομως........ δεν ειναι σιγουρο τιποτα...!! 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, cabdik είπε

1 οσον αφορα τα λαδια, μην τρελαινεστε. εχουν μεγαλυτερο οριο "ασφαλειας" για τις αλλαγες, απο οσο αναγραφουν.  αν δλδ ενα λαδι λεει αλλαγη καθε 10.000χλμ, υπολογιστε ενα 20-30% αντοχη ακομα.  δεν "καιγονται" στα 10.000χλμ ακριβως....!!!   

οσοι εχουν καποια εμπειρια με μηχανικα, μπορουν να κανουν ενα απλο "τεστ δακτυλων", και να διαπιστωσουν στην πραξη αυτο που λεω.  πιαστε το λαδι με τα δυο σας δακτυλα και τριψτε τα δακτυλα σας. αν γλιστρανε, εχει ψωμι ακομα, αν εχει αρχισει και εχει αντισταση, τοτε ειναι "καμμενα" τα λαδια...!    ενα πολυ απλο τεστ  τριβης, δλδ..!   επαναλαμβανω για οσους εχουν καποια εμπειρια...!!! 

2 οσον αφορα την μπαταρια, εχω την εντυπωση οτι εξαρταται απο το εκαστοτε αυτοκινητο, αν μπορεις να τ οαφησεις χωρις ρευμα ή οχι.  στις τελευταιες γενιες, παιζουν πολλα ηλεκτρονικα "βοηθηματα" και αξεσουαρ, τα οποια οντως μπορει να ξερυθμιστουν χωρις ρευμα, και να υπαρχουν παρενεργειες. καλυετρα διαβαστε το μανουαλ του αυτοκινητου, ή παρτε τηλ σε αντιπροσωπεια...!! στα παλιοτερα μοντελα, δεν υπηρχε θεμα. τωρα ομως........ δεν ειναι σιγουρο τιποτα...!! 

Για το 2 μεσα 100%

Για το 1 ουτε για πλακα ;) Tα λαδια απο την ωρα που θα τα βαλεις αρχίζουν και χανουν σιγα σιγα την ιδιότητα τους μερα με τη μερα ,αν φτασεις με τα δακτυλα που λες και δεν ειναι παχύρρευστα τοτε φιλε μου δεν εχεις λαδια αλλα νερο και εκει η φθορες ειναι τεράστιες  :( εμπειρία στο λαδι με τα δακτυλα ουτε για πλακα δεν θα το εκανα :( οταν λεει 10.000 και τα πας 13000 15000 δεν θα παθεις κατι με το ματι ;) αλλα μελοντικα η ζωη του κινητηρα σου μειωνεται  ;) παντα μα παντα πριν αν οχι σε αυτο που λενε :)

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, darkman είπε

Για το 2 μεσα 100%

Για το 1 ουτε για πλακα ;) Tα λαδια απο την ωρα που θα τα βαλεις αρχίζουν και χανουν σιγα σιγα την ιδιότητα τους μερα με τη μερα ,αν φτασεις με τα δακτυλα που λες και δεν ειναι παχύρρευστα τοτε φιλε μου δεν εχεις λαδια αλλα νερο και εκει η φθορες ειναι τεράστιες  :( εμπειρία στο λαδι με τα δακτυλα ουτε για πλακα δεν θα το εκανα :( οταν λεει 10.000 και τα πας 13000 15000 δεν θα παθεις κατι με το ματι ;) αλλα μελοντικα η ζωη του κινητηρα σου μειωνεται  ;) παντα μα παντα πριν αν οχι σε αυτο που λενε :)

κι ομως φιλε μου, μερικα πραγματα, ειναι απλη..... φυσικη. 

τα λαδια τα βαζεις για να μειωνεις τις τριβες του κινητηρα. περα απο τις προδιαγραφες που εχει ο καθε κινητηρας, ο κατασκευαστης σου υποδεικνυει ποια λαδια πρεπει να βαζεις, και καθε ποσα χλμ πρεπει να αλλαζεις.

  ΔΕΝ ειπα εγω να τα υπερβαινεις (μην βαζεις λογια που δεν ειπα).  ειπα οτι οποιος εχει καποια εμπειρια με μηχανικα (και οχι ο καθε ασχετος) μπορει να διαπιστωσει αν ενα λαδι ειναι "καμμενο" η οχι.  και οταν λεω "καμμενο" εννοω οταν σταματαει το λαδι να εχει λιπαντικες ιδιοτητες και αποκτα κολλωδεις ιδιοτητες...! Αλλα για να φτασει εκει εχει περααασει το οριο προ πολλου. αυτο ειπα..!! 

η αλλαγη λαδιων παντα γινεται αναλογα με τα λαδια που βαζεις.  αν βαζεις αυτα που υποδεικνυει ο κατασκευαστης και σου λεει αλλαξε τα καθε 7500χλμ, θα τα αλλαξεις στα 7500χλμ που σου λεει. 

αν ομως εσυ πας και βαλεις ενα καλυτερο λαδι, θα τα αλλαξεις οταν λεει ο κατασκευαστης του λαδιου.  αν ειναι για 10.000χλμ, θα τα αλλαξεις στα 10.000χλμ.  ΟΧΙ στα 15-20,000χλμ.  

αυτο που τονιζω και ξαναδιευκρινιζω, ειναι να μη τρελλαθουμε αν παει και +100-200χλμ...!  δεν ειναι και το τελος του κοσμου.  ολα τα λαδια αντεχουν και λιγο παραπανω..!  οι κατασκευαστες δεν ειναι χαζοι....!!  δεν παιζουν στα ορια...!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, cabdik είπε

κι ομως φιλε μου, μερικα πραγματα, ειναι απλη..... φυσικη. 

τα λαδια τα βαζεις για να μειωνεις τις τριβες του κινητηρα. περα απο τις προδιαγραφες που εχει ο καθε κινητηρας, ο κατασκευαστης σου υποδεικνυει ποια λαδια πρεπει να βαζεις, και καθε ποσα χλμ πρεπει να αλλαζεις.

  ΔΕΝ ειπα εγω να τα υπερβαινεις (μην βαζεις λογια που δεν ειπα).  ειπα οτι οποιος εχει καποια εμπειρια με μηχανικα (και οχι ο καθε ασχετος) μπορει να διαπιστωσει αν ενα λαδι ειναι "καμμενο" η οχι.  και οταν λεω "καμμενο" εννοω οταν σταματαει το λαδι να εχει λιπαντικες ιδιοτητες και αποκτα κολλωδεις ιδιοτητες...! Αλλα για να φτασει εκει εχει περααασει το οριο προ πολλου. αυτο ειπα..!! 

η αλλαγη λαδιων παντα γινεται αναλογα με τα λαδια που βαζεις.  αν βαζεις αυτα που υποδεικνυει ο κατασκευαστης και σου λεει αλλαξε τα καθε 7500χλμ, θα τα αλλαξεις στα 7500χλμ που σου λεει. 

αν ομως εσυ πας και βαλεις ενα καλυτερο λαδι, θα τα αλλαξεις οταν λεει ο κατασκευαστης του λαδιου.  αν ειναι για 10.000χλμ, θα τα αλλαξεις στα 10.000χλμ.  ΟΧΙ στα 15-20,000χλμ.  

αυτο που τονιζω και ξαναδιευκρινιζω, ειναι να μη τρελλαθουμε αν παει και +100-200χλμ...!  δεν ειναι και το τελος του κοσμου.  ολα τα λαδια αντεχουν και λιγο παραπανω..!  οι κατασκευαστες δεν ειναι χαζοι....!!  δεν παιζουν στα ορια...!

Εγω κατάλαβα οτι ειπες 20%-30% ακομα που στα 10.000 που μιλαμε τωρα ειναι αλλα 2000-3000 :(  αν μιλαμε για 100-200 σαφώς και δεν υπάρχει θεμα αλλα αν μιλαμε για 2000-3000 για σε καθε αλλαγη τοτε καταπονείς τον κινητήρα και δεν θα εχει την ζωη που θα ειχε :)
Ο μεσος οδηγος για να μην σου πω το 70% βαζει τα λαδια που του λεει ο κατασκευαστής ,το λαδι και η ιδιότητες του δεν δεν ξεκινάνε απο το 100 και ξαφνικα στα 10.000 παει στο 0 ,αλλα αναλογος την οδήγηση και την φυσική φθορα απο την τριβή  ( στης ιδιότητες του ) αρχίζει σιγα σιγα να φθίνει (οχι σε ποσότητα αλλα στης αντοχες του ) ,το βαζεις την πρωτη μερα και ειναι σαν μελι  και μια μερα πριν το βγαλεις ειναι σαν πισα :( θες να τα αφηνεις στο οριο αστα ,εγω δεν θα το σύστηνα ουτε στον εχθρό μου :) και δεν το κανω και εγω οπως ειδες στο πρωτο μου ποστ :)

Επεξ/σία από darkman
Δημοσ.

1000-2000χλμ παραπάνω να τα αφήσεις δεν έγινε και κάτι. Όπως είπε πολύ σωστά ο cabdik οι κατασκευαστές δεν ορίζουν την αλλαγή στα όρια αλλά λίγο πιο πριν. Βέβαια αν το κάνεις συστηματικά ΟΚ δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά η μείωση ζωής του μοτερ σε καμία περίπτωση δε μειώνεται.

Επίσης αν δε κάνω λάθος τα λάδια από την ώρα που θα μπουν στο μοτέρ αλλάζονται είναι στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής είτε στους 12 μήνες, ότι έρθει πρώτο, εκτός αν είναι longlife.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, panos2171 είπε

1000-2000χλμ παραπάνω να τα αφήσεις δεν έγινε και κάτι. Όπως είπε πολύ σωστά ο cabdik οι κατασκευαστές δεν ορίζουν την αλλαγή στα όρια αλλά λίγο πιο πριν. Βέβαια αν το κάνεις συστηματικά ΟΚ δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά η μείωση ζωής του μοτερ σε καμία περίπτωση δε μειώνεται.

Επίσης αν δε κάνω λάθος τα λάδια από την ώρα που θα μπουν στο μοτέρ αλλάζονται είναι στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής είτε στους 12 μήνες, ότι έρθει πρώτο, εκτός αν είναι longlife.

Συγνώμη φιλε μου δεν συμφωνώ και ουτε το συστήνω, βεβαια το αμαξι του καθενος ειναι δικο του και κανει και οτι θελει :) +1000-2000 εγω ουτε για πλακα ;)

Δημοσ.

Δε συμφωνείς γιατί το έχεις ψάξει ή απλά το θεωρείς; Ούτε εγώ συστήνω σε κανέναν να παρατείνει το σέρβις του, κι εγώ παραείμαι σχολαστικός σε αυτά αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα λάδια και γενικά οτιδήποτε αναλώσιμο έχει λίγα ψωμιά ακόμα από αυτά που ορίζει ο κατασκευαστής του.

Δημοσ.

επειδη τα καλα λαδια εχουν αντοχες μεγαλυτερες απο την προτεινομενη αλλαγη τους, δεν σημαινει οτι κανεις θα προτεινει να τα αλλαζουμε οποτε γουσταρουμε ή οποτε το θυμηθουμε, αν θελουμε την μακροζωια του κινητηρα.  οι αλλαγες πρεπει να γινονται εντος των προδιαγραφων του κατασκευαστη

ΟΜΩΣ αυτο που λεω, και δεν γινετε κατανοητο, ειναι οτι τα λαδια αντεχουν αρκετα παραπανω (το 20% που λεω ισως να ειναι και λιγο), για λογους ασφαλειας. αν τα λαδια "καιγοταν" ακριβως στα ορια των χλμ που πρεπει να αλλαζονται, τοτε πολλοι κινητηρες θα ειχαν αποχαιρετησει προ..... πολλου....!!!   

 

οποιος θελει μπορει να το ψαξει περαιτερω......!!! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...