Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Πριν ενάμιση μήνα έκανα νέο συμβόλαιο με την Cosmote  και πιο συγκεκριμενα το Double Play 24L. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε στο κατάστημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της σύμβασης, μου έδωσε ένα ρούτερ το οποίο το εγκατέστησα στο σπίτι και μου είπε ότι  θα ερχόταν ένας τεχνικός μετά από λίγες μέρες να μου συνδέσει το ίντερνετ. Ωστόσο, μετά από δύο επισκέψεις στο κατάστημα που έκανα το συμβόλαιο, δεν κατάφερα να βρω άκρη. Είμαι 42 ημέρες χωρίς ίντερνετ. Το ερώτημα μου είναι για το εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο που υπέγραψα και να αλλάξω εταιρεία. Αν ναι, επικαλούμενος τι;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ.

Ναι, οτι δεν μπορουν να σου παρασχουν τις υπηρεσίες για τις οποιες εκανα συμβόλαιο. 

Υποψιάζομαι οτι εκει που μενεις δεν εχει ports και περιμενεις να βάλουν κάρτα ή να φύγει κάποιος και να βάλουν τη δική σου. 

Βέβαια υπάρχει σοβαρη πιθανοτητα και σε αλλη εταιρεία που θα πας, να εχεις το ιδιο προβλημα. 

Δημοσ.

Όλες οι εταιρείες έχουν το ίδιο χρόνο εξυπηρήσης σίγουρα απλά πας όπου υπάρχει προσφορά κατά την γνώμη μου.

Καλή τύχη γιατί δεν βλέπω να βγάζεις άκρη.

 

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 18/1/2018 στις 3:20 ΠΜ, Guest1398 είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Πριν ενάμιση μήνα έκανα νέο συμβόλαιο με την Cosmote  και πιο συγκεκριμενα το Double Play 24L. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε στο κατάστημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της σύμβασης, μου έδωσε ένα ρούτερ το οποίο το εγκατέστησα στο σπίτι και μου είπε ότι  θα ερχόταν ένας τεχνικός μετά από λίγες μέρες να μου συνδέσει το ίντερνετ. Ωστόσο, μετά από δύο επισκέψεις στο κατάστημα που έκανα το συμβόλαιο, δεν κατάφερα να βρω άκρη. Είμαι 42 ημέρες χωρίς ίντερνετ. Το ερώτημα μου είναι για το εάν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο που υπέγραψα και να αλλάξω εταιρεία. Αν ναι, επικαλούμενος τι;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

φιλε μου και εγω παρομοιο προβλημα αντιμετωπιζω λογω δουλειας μετακομισα σε αλλη πολη και εκανα αιτηση για να μου πανε την γραμμη  απο την Α πολη μου εμενα στην Β πολη που μενω εχει περασει ενας μηνας και ουτε φωνη ουτε ακροαση , και τηλεφωνα πηρα και μηνυματα εστειλα με κοροιδευουν κανονικα 

το αιτημα βρισκετε σε προτεραιοτητα  και λοιπες μλκιες 

 

ειναι εντελως αναξιοπιστοι στην cosmote

το μονο σιγουρο ειναι οτι μολις μπει η γραμμη εγω θα κανω αιτηση φορητοτητας ΑΜΕΣΑ

οι ανθρωποι εχουν γινει απο τοτε που σαν ΟΤΕ εγιναν Cosmote ιδιοι με τις αλλες εταιριες 

αν και απο τον ανταγωνισμο ειναι οι πιο ακριβοι τους πληρωνα διοτι ΠΙΣΤΕΥΑ οτι θα ειχα καλυτερες υπηρεσιες σε περιπτωσεις οπως αυτη που αντιμετοπιζω

αλλα τελικα αποδειχθηκε οτι ειναι ιδιοι με τις αλλες εταιριες 

εφοσον ειμαι πεπεισμενος οτι ειναι ιδιοι τουλαχιστον θα παω αλλου οχι μονο για να μην τους πληρωνω πιο ακριβα χωρις λογω

αλλα και για το γαμοτο της υποθεσης 

 

Ευχομαι πραγματικα να το κλεισουν το ρημαδι τους

πολυ δημοσιο-υπαλλιλιστικη συμπεριφορα εχουν

 

αν βρεις κανεναν τροπο αποδεσμευσης χωρις ποινη  στειλε εδω να ενημερωθει ο κοσμος

εγω αυριο θα στειλω αιτημα μηνυμα στην ΕΕΤΤ μηπως και εχω καποια τυχη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...