Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό αγοράσαμε ένα κινητό MLS Diamond 4g που ειχει σε προσφορά στον Γερμανό στα 100 εύρω. Με το που το ανοιξαμε και δοκίμασα το κινητό ,όταν μιλούσα στο τηλέφωνο ή όταν έκανα τέλος πάντων οποιαδήποτε ηχογράφηση, μου παρουσίαζε κάποια παράσιτα σε βαθμό τέτοιων ώστε να μην μπορείς να επικοινωνήσεις ή να βγάλεις κάποια άκρη με τα ηχογραφημένα μηνύματα ! Το πήγαμε στον Γερμανό ,εφόσον το πήραμε πριν λίγο καιρό και ήταν εννοείτε ακόμα εντός εγγύησης,  και το έστειλε στην MLS .Μας το στείλανε πίσω χωρίς λέει να μπορούν να βρούνε κάποιο πρόβλημα ισχυρίζοντας ότι δοκιμάσανε τα πάντα . Δυστηχως για κακή τους τύχη και εμείς είχαμε δοκιμάσει τα πάντα! Αλλαγή κάρτας, ομιλία με ακουστικά, κακή κάλυψη σήματος και πολλά άλλα , αλλα το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει. (Να σημειωθεί ότι το ίδιο κινητό το έχει κι άλλο μέλος στην οικογένεια και δεν έχει κανένα τέτοιο πρόβλημα)

Μετά από λίγο καιρό και αφού ακόμα έκανε αυτά τα παράσιτα σε εξευτελιστικό βαθμό πλέον το ξαναπήγαμε το κινητό άλλα αυτήν την φορά στην MLS και όχι στον Γερμανό. Το μόνο που καταφέραμε ήταν να μας το ξαναστείλουν πίσω και να μας πουν ότι δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα!

Το ξαναστείλαμε και τρίτη φορά αλλά πάλι τα ίδια. Μόνο που αυτή τη φορά μας είπε ο υπάλληλος εκεί ότι αν σταλεί και τρίτη φορά θα γίνει αντικατάσταση του εξαρτήματος (το μικρόφωνο) ή στην χειρότερη λέει αντικατάσταση συσκευής. Τους είπαμε ότι αυτή είναι η τρίτη φορά γιατί το πήγαμε και μια φορά στον Γερμανό. Δεν δεχτήκανε γιατί λέει έπρεπε να το πάμε σ΄αυτούς για να μετρηθεί ως τρίτη φορά.

Μετά από λίγο καιρό ξανακάνουμε προσπάθεια και το στείλουμε αλλα που να βρεις το δίκιο σου . Δεν φτάνει μόνο ότι μας το στείλαν πάλι πίσω χωρίς λέει να μπορούν να βρουν το πρόβλημα και ισχυρίζοντας ότι δεν υπάρχει γιατί δεν τους παρουσιάζετε με έναν μαγικό τρόπο,αλλα δεν μας έκαναν ούτε την αντικατάσταση ούτε τίποτα .Αντιθετα μας είπαν ότι αν το ξαναστείλουμε ξανά για έλεγχο θα πρέπει να πληρώσουμε κιόλας γιατί το έχουμε στείλει ήδη 3 φορές παρόλο που βρίσκετε ακόμα εντός εγγύησης.

Αν είναι δυνατόν!! Στην ουσία πληρώσαμε τσάμπα λεφτά για ένα προϊόν ελαττωματικό,το οποίο δεν μπορούν (όπως ισχυρίζονται) να βρουν το πρόβλημα του, και μας ζητάνε και να πληρώσουμε από πάνω σε περίπτωση που δεν βρούνε και πάλι κάτι!

Δεν ξέρουμε τι άλλο να κάνουμε! Πήραμε τηλέφωνο στην MLS αλλά και πάλι τίποτα. Δεν γίνετε λέει τίποτα γιατί δεν μπορούν να βρούνε κάτι !

Δημοσ.

Είναι γνωστή πλέον η εν λόγω εταιρία για την αξιοπιστία της και απορώ γιατί επιμένετε να την εμπιστεύεστε... Προφανώς μόνο με δικηγόρο θα βρεις το δίκιο σου και φυσικά δεν αξίζει τον κόπο. Πάρε ένα άλλο τηλέφωνο να ξεμπερδεύεις.

Δημοσ.

in other news, το φεγγάρι ειναι δορυφόρος της γης...

... δεν μας λες κατι καινουργιο. Αν εμπαινες στον κοπο να διαβαζες και να σουν ενεργος στο φορουμ, θα χες γλυτώσει ολη αυτη την φασαρια. Αυτα ειναι γνωστά στα μελη του Ινσομνια εδω και παρα πολλα χρόνια.

Δημοσ.

Εγώ πάντως πριν περίπου 6 μίνες είχα στείλει ένα tablet με πρόβλημα στην οθόνη και την άλλαξαν χωρίς ταλαιπωρία

Κρίμα πάντως μια ελληνική εταιρία θα έπρεπε να επενδύει αρκετά στο aftersales ώστε να είναι βιώσιμη..

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...