Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Ο Ελληνας ηθελε life style, αμαξαρες και γκλαμουρια ενω παραλληλα δεν παραγει ουτε βιδα για αυτοκινητα.

Οταν βγαζεις πολλα λεφτα πανε παρε ο,τι θες. Παρε και 3.2, παρε και veyron. 

Ηταν προφανες οτι θα γινει μαλακια με τις ξαφνικες φοροελαφρυνσεις  και προτροπες για αγορες 2+ λιτρων. Οπως εγινε και μετα με τα υβριδικα, και με τα diesel...

Χρηματιστηριο '99 καθε φορα θυμιζουν οι αγορες αυτοκινητων.

Στη δικη σου περιπτωση, αληθεια, τι παραπανω μπορεις να κανεις με το 2.3 που δεν θα μπορουσες να κανεις με ενα μικροτερου κυβισμου?

Τι μπορω να κανω καλυτερα? Πιο ανετα ταξιδια κατα πολυ ομως. Φορτωνω πιο ευκολα, φρεναρω καλυτερα (πολυ καλυτερα φρενα απο τα μικροτερα αδερφκια), παταω καλυτερα στο δρομο (πιο φαρδια λαστοιχα) και δεν εχω αγχος αν θα μπορεσω να κανω μια προσπεραση η οχι, ολα αυτα προσμετρανε στην ενεργητικη ασφαλεια ενος αυτοκινητου. Τα καινουργια μεσαια αυτοκινητα που εχουν φτασει πελον τα ανετα 1500κιλα κατα μεσο ορο ειναι πολυ πιο επικινδινα στις μικρες τους εκδοσεις απο οτι στις μεγαλες τους.

Οχι φιλε μου δεν ηταν προφανες οτι θα γινει μαλακια γιατι ηταν η πρωτη φορα που αλαξε ο νομος. Το προβλημα μου δεν ειναι τα τελη αλλα η ουτε το κοστος του φορου, δοξα το θεο τα δουλευω και τα βγαζω, το προβλημα μου ειναι οτι το κρατος με θεωρει μαλακα αιμοδοτη κατα το δοκουν. Ας ελεγε εξαρχης οτι θα το κανω για 4-5 χρονια να παρει ο καθενας οτι θελει, αλλα το να φορολογεις μια ετσι μια αλλιως δεν ειναι λογικο και δεν μπορει κανενας να κανει οικονομικο προγραμματισμο ετσι.Αυτος ειναι και ο λογος που δεν εχουμε ξενες επενδησεις,εκτως καιριων και καταχραστικου τροπου (πχ ΟΤΕ), οι δουλειες για να γινουν θελουν σταθεροτητα οχι φετος 20% αυριο 25% μεθαυριο 15%. Σιγα μην βαλει ο ξενος τα λεφτα του σε μια αγορα φορολογικα ασταθη. Ε και το νοικοκυριο καπως ετσι λειτουργει η θα επρεπε να λειτουργει. Τα βαζεις κατω και λες με παιρνει και το κανεις δεν περιμενεις οτι αυριο θα αλλαξει ξανα και θα πας στα παλια, αν το ξερες δεν θα το εκανες. Αυτο ειναι το προβλημα γιαυτο εχει καταβαραθρωθει εντελως η αγορα του αυτοκινητου γιατι καθε φορα την αντιμετοπιζουν σαν ταμειο κατα το δοκουν.

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εισαι ατυχος, γιατι πηρε κι εσενα η μπαλα που, συμφωνα με τα λεγομενα σου παντα, το πηρες για λογους ασφαλειας.

Φανταζομαι και οσοι παιρναν S2000 το καναν για τους ιδιους λογους... Ανετα ταξιδια με την οικογενεια(!)...

Εγω παντως που με ενοιαζε κι εμενα η ασφαλεια, αλλαξα μονο φερνα και λαστιχα στο αμαξι, χωρις να πειραξω την ισχυ. Παντα υπαρχουν λυσεις για να μην την πατας απο την Εφορια ΕΠΕ.

Το κρατος δεν ειναι χαζο να σου πει οτι θα αλλαξει την κλιμακα φορου, γιατι προφανως δεν θα επεφτε κανεις στη παγιδα του. Αν και δεν ειμαι τοσο σιγουρος γι αυτο, με βασει την ηλιθιοτητα του μεσου ελληνα ψηφοφορου που θελει γκλαμουρια και life style ενω αυτος δεν κανει ουτε για χωραφι.

Ολες αυτες οι φοροεπιδρομες και καταστροφες επενδυσεων, ειναι απορροια ελληνικης μαλακιας, που ο νεοελληνας νοιαζεται μονο για το σημερα και αν θα εχει λεφτα να πουλησει μουρη.

Μια χαρα επιχειρησεις υπηρχαν μεχρι τη δεκαετια του 80, αλλα δεν τις θελανε, θελανε πασοκ, μπουζουκια και δημοσιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ιδιο λεμε για τις επιχειρησεις αφου ξεκινησανε και εφαρμοζανε ανεξελεκτη φορολογηκη πολιτικη του στυλ σημερα τοσο αυριο τοσο πια μεγαλη επιχειρηση θα αντεχε? Εδω η nissan του θεοχαρακη εκλεισε και μαζι αλλες 2-3 μικροτερες (ταπετσαριες κλπ) που ειχε στο βολο γιατι ο τοτε υπουργος με το ετσι θελω φορολογουσε τα ενχωρια sunny με δασμους οπως και τα εισαγωμενα μοντελα οποτε ειπε και ο μπαμπας θεοχαρακης αντε γεια και τα φερνω απεξω ιδιο κοστος!!! Το θεμα με τη φορολογια των αυτοκινητων ειναι ακριβως το ιδιο οπως και με τα σπιτια. Θα πρεπει να υπαρχουν κανονες και ζωνες οπως εχει πχ η Γερμανια που τα παει αναλωγα με τον τυπο,τα κυβικα, και την ισχυ. Αλλο ποσο πληρωνει ενα s2000 που ειπες γιατι ειναι καμπριο διθεσιο 2.0 και 220αλογα και αλλο ενα οctavia 2.0 με 150-160 αλογα. Εδω ολα ισα και ομοια.

Εμενα πρωσοπικα για την δικη μου περπτωση (mazda 6 2.3 οχι mps, πεφτει κ στα διλιτρα ευτυχως (2274) και οχι στα 2290+) θα επελεγα ανετα πχ με παραπανω χρηματα ενα αντιστοιχο A4 1.8 turbo και θα ειχα και μικροτεο κιβυσμο και τα ιδια ή περισσοτερα αλογα και χωρις να μου παρει το σκαλπ ξαφνικα με επανεμφανιση μετα απο 4 χρονια το τεκμηριο ανεβαζωντας με,με το ετσι θελω, κλιμακα.

Θες ακομα πιο κουλο!!! Στις μηχανες δεν ισχυουν ολα αυτα. Μπορω αυριο να παω να αγορασω 100 μηχανες 1000+ κυβικα και δεν φορολογουνται ποτε και πουθενα με τεκμηρια διαβιωσης (και ας ειναι πιο ακριβα στις συντηρησεις τους)!!!! Το μονο κουλο που εχουν ειναι οτι πληρωνουν τελη αναλωγα με τα κυβικα και οσα ειναι 600+ πληρωνουν τα ιδια με τα αντιστοιχου κυβισμου αυτοκινητα ενω καταναλωνουν σαφεστατα λιγοτερο οδικο δικτυο!!!

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ.
Στις 1/17/2018 στις 7:48 ΜΜ, nectons είπε

Δεν καταλαβαίνω. Γιατί δεν αφήνουν τον elon musk να φέρει γραμμή παραγωγής στην Ελλάδα? Έτσι και εξαγωγή θα κάνουμε και θα ωφεληθεί το κράτος και θα έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα δίχως ρύπους και με μεγάλη οικονομία στο καύσιμο (τώρα προς το παρόν μόνο οι οικονομικά άνετοι με το model 3 αλλά σίγουρα στο μέλλον θα φτιάξει και με του δεκάρικου ηλεκτρικά) αλλά και θα αλλάξει η ψυχολογία/παραγωγικότητα του Έλληνα αφού με τα ηλεκτρικά εκτός από τους ρύπους θα έχουμε ησυχία στην πόλη και στην ψυχή μας. 

Αλλά όσο καραγκιόζηδες και αν είμαστε στο τέλος νικά πάντα η εξέλιξη και τεχνολογία. Όπως είπε ένας φίλος ποιο πάνω θα αργήσουμε αλλά στο τέλος θα έχουμε και εμείς. Μακάρι!

 

Ένα σχόλιο πάνω στη φήμη που κυκλοφορεί εδώ και καιρό, σύμφωνα με την οποία η Tesla ήθελε να ανοίξει εργοστάσιο στην Ελλάδα, αλλά υπήρξε αδιαφορία απο την ελληνική πλευρά.

Απ ότι φαίνεται, αυτή η φήμη έχει ξεκινήσει απο εδώ:

Απογοήτευση: Πώς χάθηκε επένδυση της Tesla στην Ελλάδα

Αναφορά σε κείμενο

Εκείνο που δεν είναι γνωστό είναι ότι πριν γίνει η επιλογή της Ολλανδίας, μία από τις χώρες που είχε εξεταστεί ως προορισμός για τη δημιουργία της ευρωπαϊκής γραμμής παραγωγής ήταν και η Ελλάδα. Αυτό αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα μιλώντας σε επενδυτικό συνέδριο ο δικηγόρος Σωτήρης Μπρέγιαννος, η δικηγορική εταιρεία του οποίου έχει συνεργασίες με εταιρείες που κατά καιρούς έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να επενδύσουν στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε ο κ. Μπρέγιαννος, υψηλόβαθμη αντιπροσωπεία στελεχών της Tesla είχε επισκεφθεί την Ελλάδα το 2012, στο πλαίσιο της αναζήτησης του προορισμού για την ευρωπαϊκή γραμμή παραγωγής της Tesla. 

Ωστόσο στις επαφές που επιχείρησε να κάνει η Tesla με την τότε πολιτική ηγεσία συνάντησε απροθυμία και χλιαρή ανταπόκριση, με αποτέλεσμα η αντιπροσωπεία να αποχωρήσει άπρακτη και να επιλεγεί η Ολλανδία για την εγκατάσταση του εργοστασίου. Μεταξύ άλλων, οι Αμερικανοί είχαν διαπιστώσει τότε ότι οι αδειοδοτήσεις, ιδιαίτερα οι περιβαλλοντικές εγκρίσεις θα καθυστερούσαν με αποτέλεσμα να επιλέξουν τελικά μια πιο φιλική στις επενδύσεις χώρα όπως η Ολλανδία. Και δικαιώθηκαν: οι αδειοδοτήσεις για το εργοστάσιο του Tilburg βγήκαν μέσα σε λίγους μήνες, με αποτέλεσμα η μονάδα να είναι έτοιμη το 2013.

 

Καταρχάς στο εργοστάσιο της Ολλανδίας γίνεται μόνο η τελική συναρμολόγηση έτοιμων αμαξωμάτων και μπαταριών και η τελική δοκιμή των αυτοκινήτων πρίν παραδοθούν. Αυτό για φορολογικούς λόγους, καθώς αν έρχονταν έτοιμα συναρμολογημένα τα αυτοκίνητα απο την Αμερική, θα υπήρχε επιπλέον φορολόγηση. Με αυτό τον τρόπο όμως φαίνονται σαν να κατασκευάζονται σε Ευρωπαικό έδαφος.

 

Και τώρα στο δια ταύτα. Δέν αμφιβάλλω οτι επισκέφθηκαν την Ελλάδα υψηλόβαθμα στελέχη της Tesla, όπως λέει το άρθρο. Εκεί που αμφιβάλλω είναι οτι είχαν πραγματικά σκοπό να ανοίξουν εργοστάσιο στην Ελλάδα, ακόμα και αν οι συνθήκες αδειοδότησης, υποδομών κτλ ήταν ιδανικές.

Απ ότι φαίνεται η Tesla κάνει συνεχώς επαφές με διάφορους αξιωματούχους χωρών της Ευρώπης, αλλά και του εξωτερικού τάζοντας οτι θα φτιάξει εργοστάσια στις χώρες τους. Πρόσφατα για παράδειγμα, συναντήθηκε ο ίδιος ο Musk με τον Erdogan, για να συζητήσουν για κατασκευή εργοστασίου και συνεργασία με τούρκικες επιχειρήσεις.

Όλες αυτές οι κινήσεις δέν είναι τίποτα αλλο παρά PR και προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων. Η Tesla δέν έχει ούτε τα λεφτά για να ανοίξει άλλο εργοστάσιο, αλλά δέν υπάρχει και η ζήτηση για τα προιόντα της που να το απαιτεί.

Η Ολλανδία ήταν το ιδανικό σημείο για το συγκεκριμένο εργοστάσιο και το σκοπό που επιτελεί, καθώς υπάρχει εύκολη πρόσβαση με πλοία και είναι κοντά γεωγραφικά και στις χώρες που αγοράζουν τα αυτοκίνητά της (UK, Νορβηγία, Δανία, Γερμανία κτλ.)

Οπότε όλη αυτή η παραφιλολογία είναι απλά PR φούμαρα της Tesla.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Ένα σχόλιο πάνω στη φήμη που κυκλοφορεί εδώ και καιρό, σύμφωνα με την οποία η Tesla ήθελε να ανοίξει εργοστάσιο στην Ελλάδα, αλλά υπήρξε αδιαφορία απο την ελληνική πλευρά.

Απ ότι φαίνεται, αυτή η φήμη έχει ξεκινήσει απο εδώ:

Απογοήτευση: Πώς χάθηκε επένδυση της Tesla στην Ελλάδα

Καταρχάς στο εργοστάσιο της Ολλανδίας γίνεται μόνο η τελική συναρμολόγηση έτοιμων αμαξωμάτων και μπαταριών και η τελική δοκιμή των αυτοκινήτων πρίν παραδοθούν. Αυτό για φορολογικούς λόγους, καθώς αν έρχονταν έτοιμα συναρμολογημένα τα αυτοκίνητα απο την Αμερική, θα υπήρχε επιπλέον φορολόγηση. Με αυτό τον τρόπο όμως φαίνονται σαν να κατασκευάζονται σε Ευρωπαικό έδαφος.

Και τώρα στο δια ταύτα. Δέν αμφιβάλλω οτι επισκέφθηκαν την Ελλάδα υψηλόβαθμα στελέχη της Tesla, όπως λέει το άρθρο. Εκεί που αμφιβάλλω είναι οτι είχαν πραγματικά σκοπό να ανοίξουν εργοστάσιο στην Ελλάδα, ακόμα και αν οι συνθήκες αδειοδότησης, υποδομών κτλ ήταν ιδανικές.

Απ ότι φαίνεται η Tesla κάνει συνεχώς επαφές με διάφορους αξιωματούχους χωρών της Ευρώπης, αλλά και του εξωτερικού τάζοντας οτι θα φτιάξει εργοστάσια στις χώρες τους. Πρόσφατα για παράδειγμα, συναντήθηκε ο ίδιος ο Musk με τον Erdogan, για να συζητήσουν για κατασκευή εργοστασίου και συνεργασία με τούρκικες επιχειρήσεις.

Όλες αυτές οι κινήσεις δέν είναι τίποτα αλλο παρά PR και προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων. Η Tesla δέν έχει ούτε τα λεφτά για να ανοίξει άλλο εργοστάσιο, αλλά δέν υπάρχει και η ζήτηση για τα προιόντα της που να το απαιτεί.

Η Ολλανδία ήταν το ιδανικό σημείο για το συγκεκριμένο εργοστάσιο και το σκοπό που επιτελεί, καθώς υπάρχει εύκολη πρόσβαση με πλοία και είναι κοντά γεωγραφικά και στις χώρες που αγοράζουν τα αυτοκίνητά της (UK, Νορβηγία, Δανία, Γερμανία κτλ.)

Οπότε όλη αυτή η παραφιλολογία είναι απλά PR φούμαρα της Tesla.

Αναρωτιέμαι από που τα γνωρίζεις όλα αυτά, ποιος είσαι ακριβώς και γιατί τόσο πάθος να εξηγήσεις ότι είναι φουμαρα. Η απλώς κάπου το διάβασες και έκανες copy paste τα κείμενα?

Εγώ αυτό που ξέρω σε τελική ανάλυση είναι ότι ήθελε να στήσει παραγωγή στην Ελλάδα και η κυβέρνηση μας τον απέρριψε. Και τελικά πήγε Ολλανδία. 

Αυτό έχει κάποια εξήγηση? Αυτοί που κατέχουν το αντικείμενο ξέρουν μάλλον το γιατί. Ας μην γράψω καλύτερα δημόσια λεπτομέρειες γιατί παίζονται τόσα πολλά που γίνεται κομμάτι επικίνδυνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, nectons είπε

Αναρωτιέμαι από που τα γνωρίζεις όλα αυτά, ποιος είσαι ακριβώς και γιατί τόσο πάθος να εξηγήσεις ότι είναι φουμαρα. Η απλώς κάπου το διάβασες και έκανες copy paste τα κείμενα?

Εγώ αυτό που ξέρω σε τελική ανάλυση είναι ότι ήθελε να στήσει παραγωγή στην Ελλάδα και η κυβέρνηση μας τον απέρριψε. Και τελικά πήγε Ολλανδία. 

Αυτό έχει κάποια εξήγηση? Αυτοί που κατέχουν το αντικείμενο ξέρουν μάλλον το γιατί. Ας μην γράψω καλύτερα δημόσια λεπτομέρειες γιατί παίζονται τόσα πολλά που γίνεται κομμάτι επικίνδυνο.

Γεία, με λένε Γιάννη, ή αλλιώς Fubar.gr

Με την Tesla άρχισα να ασχολούμαι απο τότε που ανακοίνωσε το Semi, καθώς λόγω της διπλής μου ιδιότητας (ηλεκτρονικός μηχανικός και επαγγελματίας αυτοκινητιστής) μου ήταν πολύ ενδιαφέρον σαν project.

Όμως τα νούμερα που ανακοίνωσε δέν έβγαζαν νόημα ούτε απο ηλεκτρονικής, ούτε απο αυτοκινητιστικής άποψης. Οπότε σιγά σιγά άρχισα να ερευνώ και τα υπόλοιπα προιόντα καθώς και γενικά την όλη κατάσταση αυτής της εταιρίας.

Εκεί που καταλήγω είναι οτι το βασικό προιόν της Tesla δέν είναι ουτε τα αυτοκίνητα, ούτε τα προιόντα ενέργειας και τεχνολογίας. Είναι η παραγωγή hype που έχει ώς αποτέλεσμα το φούσκωμα της μετοχής και την εισροή κεφαλαίων απο επενδυτές.

 

Τα κείμενα (εκτός του άρθρου του Capital.gr) είναι δικά μου και είναι original research που βασίζεται σε στοιχεία που βρίσκονται ελεύθερα στο internet.

Είναι γνωστό οτι η Ελλάδα διώχνει τις ξένες επενδύσεις με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, ένα έργο το οποίο θα είναι ανάσα για τη βιομηχανία και το εμπόριο, βολοδέρνει εδώ και 30 χρόνια.

Όμως σε αυτή την περίπτωση πιστεύω οτι η Tesla ουδέποτε είχε σοβαρά σχέδια για κατασκευή εργοστασίου στην Ελλάδα.

Τα αυτοκίνητα της Tesla είναι ακριβά, οπότε είναι λογικό οτι θα τα αγοράζουν κατα κύριο λόγο τα πλούσια κράτη της Βορειας Ευρώπης. Εδώ είναι ενδεικτικά κάποια νούμερα που το επιβεβαιώνουν: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/tesla/

 

5a645ceccdf32_teslasales.JPG.7132f04b742b150c847a0d26fcee4b20.JPG

 

Οι μεγαλύτερες πωλήσεις γίνονται σε χώρες που είναι ακριβώς δίπλα στην Ολλανδία, καθώς και στην ίδια την Ολλανδία.

Αν το εργοστάσιο γινόταν στην Ελλάδα, τότε το καράβι θα έπρεπε απο Αμερική να διανύσει αρκετά μεγαλύτερη απόσταση μέχρι να φτάσει Πειραιά, Πάτρα ή Βολο, και μετά τα αυτοκίνητα να μεταφέρονται στις χώρες της Β. Ευρώπης οδικώς μέσω ΠΓΔΜ και άλλων Βαλκανικών χωρών με ότι συνεπάγεται αυτό.

 

Οπότε αυτό που αφήνουν τα διάφορα άρθρα να εννοηθεί, οτι δηλαδή η Ολλανδία μας πήρε το εργοστάσιο της Tesla μέσα απο τα χέρια μας, και οτι η Ελλάδα ήταν σοβαρός υποψήφιος για την κατασκευή του, είναι θεωρίες συνομοσίας.

 

Επεξ/σία από Fubar.gr
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε

Γεία, με λένε Γιάννη, ή αλλιώς Fubar.gr

Με την Tesla άρχισα να ασχολούμαι απο τότε που ανακοίνωσε το Semi, καθώς λόγω της διπλής μου ιδιότητας (ηλεκτρονικός μηχανικός και επαγγελματίας αυτοκινητιστής) μου ήταν πολύ ενδιαφέρον σαν project.

Όμως τα νούμερα που ανακοίνωσε δέν έβγαζαν νόημα ούτε απο ηλεκτρονικής, ούτε απο αυτοκινητιστικής άποψης. Οπότε σιγά σιγά άρχισα να ερευνώ και τα υπόλοιπα προιόντα καθώς και γενικά την όλη κατάσταση αυτής της εταιρίας.

Εκεί που καταλήγω είναι οτι το βασικό προιόν της Tesla δέν είναι ουτε τα αυτοκίνητα, ούτε τα προιόντα ενέργειας και τεχνολογίας. Είναι η παραγωγή hype που έχει ώς αποτέλεσμα το φούσκωμα της μετοχής και την εισροή κεφαλαίων απο επενδυτές.

Τα κείμενα (εκτός του άρθρου του Capital.gr) είναι δικά μου και είναι original research που βασίζεται σε στοιχεία που βρίσκονται ελεύθερα στο internet.

Είναι γνωστό οτι η Ελλάδα διώχνει τις ξένες επενδύσεις με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, ένα έργο το οποίο θα είναι ανάσα για τη βιομηχανία και το εμπόριο, βολοδέρνει εδώ και 30 χρόνια.

Όμως σε αυτή την περίπτωση πιστεύω οτι η Tesla ουδέποτε είχε σοβαρά σχέδια για κατασκευή εργοστασίου στην Ελλάδα.

Τα αυτοκίνητα της Tesla είναι ακριβά, οπότε είναι λογικό οτι θα τα αγοράζουν κατα κύριο λόγο τα πλούσια κράτη της Βορειας Ευρώπης. Εδώ είναι ενδεικτικά κάποια νούμερα που το επιβεβαιώνουν: http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/tesla/

5a645ceccdf32_teslasales.JPG.7132f04b742b150c847a0d26fcee4b20.JPG

Οι μεγαλύτερες πωλήσεις γίνονται σε χώρες που είναι ακριβώς δίπλα στην Ολλανδία, καθώς και στην ίδια την Ολλανδία.

Αν το εργοστάσιο γινόταν στην Ελλάδα, τότε το καράβι θα έπρεπε απο Αμερική να διανύσει αρκετά μεγαλύτερη απόσταση μέχρι να φτάσει Πειραιά, Πάτρα ή Βολο, και μετά τα αυτοκίνητα να μεταφέρονται στις χώρες της Β. Ευρώπης οδικώς μέσω ΠΓΔΜ και άλλων Βαλκανικών χωρών με ότι συνεπάγεται αυτό.

Οπότε αυτό που αφήνουν τα διάφορα άρθρα να εννοηθεί, οτι δηλαδή η Ολλανδία μας πήρε το εργοστάσιο της Tesla μέσα απο τα χέρια μας, και οτι η Ελλάδα ήταν σοβαρός υποψήφιος για την κατασκευή του, είναι θεωρίες συνομοσίας.

Έχεις τόσο χρόνο και μπορείς να αραδιάζεις τόσο μεγάλα κείμενα... ουάου.. σε ζηλεύω πραγματικά... η είσαι πολύ πλούσιος φίλε μου η έχεις πολύ ψηλό IQ. Όπως και να έχει σε ζηλεύω.

 

Επί του θέματος τώρα. Μήπως μέσα στα κείμενα σου διακρίνω και λίγη φαντασία? Η έστω μια μικρή δόση συνομωσιολογίας? Κοίταξε. Σεβαστά ότι γράφεις και η γνώμη σου.  Για κάποιον όμως που δεν γνωρίζει το αντικείμενο θα πρέπει να κάτσει να διαβάσει να αναλύσει και να βγάλει συμπεράσματα έγκυρα από τα γραφόμενα σου.

Έτσι απλά να τα λες δεν μου λέει τίποτε. Έχει γεμίσει το ίντερνετ αρθρογράφους μελετητές και δημοσιογράφους. Δίχως να θέλω να σε προσβάλλω φίλε μου αλλά μου λες ότι το Tesla Model X/S/3 είναι βιτρίνα για hype και να κλέβει τον κόσμο ο Elon musk.

Κοίταξε. ΜΠΟΡΕΙ και να έχεις δίκιο. Έχω μάθει στην ζωή μου προτού πω  μεγάλες κουβέντες να αναλύω πρώτα και να ερευνώ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ. Αλλά το να λες τόσο ξεδιάντροπα για ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει τόσα βραβεία με τέτοιες επιδόσεις και αξιοπιστία ότι είναι μούφα... με ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ που θα το πω τόσο ανοικτά αλλά γίνεσαι γελοίος (ο ποιο ευγενικός χαρακτηρισμός που μου έρχεται στα γρήγορα στο μυαλό).

Το πρώτο ηλεκτρικό truck. Το μοναδικό που θα κυκλοφορήσει σύντομα roadster που δεν κάθεται δίπλα του κανένα μηχανοκίνητο/ηλεκτρικό/φτιαγμένο/εφεύρεση κλπ κλπ σε επιδόσεις/αυτονομία/κόστος προς απόδοση (εν συντομία για αυτούς που δεν γνωρίζουν... 1.9 δεύτερα 0-100, 400 χιλιόμετρα + τελική ταχύτητα, αυτονομία 1000 χιλιόμετρα με μια φόρτιση και κόστος 200.000 δολλάρια...)... και είναι μούφα όλα αυτά κατά τα λεγόμενά σου (και αν είναι μούφα τελικά τι στα γαμίδια είναι όλα αυτά τα βίντεο παρουσιάσεις και reviews που βλέπουμε στο youtube? Eίναι όλα σκηνοθετημένα και απάτη?). Και ο Elon Musk είναι απατεώνας που τρώει τα λεφτά του κόσμου προσφέροντας μόνο hype. 

Αυτό που μου έρχεται στο μυαλό λοιπόν φίλε μου για να κλείσει το κεφάλαιο. Ίσως και να ΜΗΝ ΕΠΡΕΠΕ να σου δώσω καν σημασία και να σε αγνοήσω διότι αυτά είναι γραπτά ανεγκέφαλου ανθρώπου αλλά όπως σου είπα είμαι καλός ομιλιτής και έχω μάθει να ΑΚΟΥΩ πάντα στην ζωή μου για αυτό και έκατσα να σου γράψω αυτά τα ολίγα.

Προφανώς όπως καταλαβαίνεις ότι και να γράψεις δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο και πιστεύω και οι υπόλοιποι (όσοι είναι αυτοί) που θα τα διαβάσουν θα συμφωνούν μαζί μου. Δηλαδή και δίκιο να έχεις που λένε το χάνεις με τον τρόπο που το αντιμετωπίζεις... τόσο χύμα... που δεν έχεις κατά 99.99% φυσικά...

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ο Γιάννης (fubar) ειναι αξιόλογος επαγγελματίας και αρκετά διαβασμένος απόσο δείχνει απο τα βίντεο που παράγει στο utube κατα καιρούς.

Ισως στο κομμάτι του Elon Musk να μην πρόλαβε να τα δει όλα. Η αλήθεια ειναι οτι λόγω της μεγάλης δημοσιότητας που λαμβάνει, υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές αλλα και φανατικοί εχθροί.

Οι εχθροί δυστυχώς είναι πετρελαιάδες, χρηματιστές και γενικά όσοι συντηρούνται απο το παλιό και σάπιο κατεστημένο. Οι υποστηρικτές ευτυχώς είναι ο ίδιος ο κόσμος και βέβαια το προιόν που λανσάρει η Τέσλα.

Είναι αλήθεια οτι φουσκώνει τις μετοχές ωστε να εξασφαλίσει τα απαραίτητα κεφάλαια για να συνεχίσει το έργο του(δεν είναι αθέμιτο), αλλα στο Μοdel 3 προσπάθησε να το αντι-πουλήσει γιατι γνώριζε οτι θα έχει προβλήματα στην παραγωγή. Έλα όμως που ο κόσμος το ζητάει. (το οποιο Γιάννη δεν ειναι απλησίαστο σαν κόστος, πόσο μάλλον με ελαφρύνσεις)

Η γραμμή παραγωγής έχει κάποια προβληματάκια στην ποιότητα (συναρμογής κυρίως) αλλα στα πλαίσια εγγύησης το προσπαθούν. Μην ξεχνάμε οτι ειναι η μικρότερη ηλικιακά αυτοκινητοβιομηχανία μεγάλης κλίμακας.

Σχετικά με τις Ευρωπαϊκές χώρες που τα διαθέτει έχουν όλες φοροελαφρύνσεις και πακέτα διευκόλυνσης που στη χώρα μας δεν θα δούμε.

Στόχος του Musk ήταν να ωθήσει την αγορά στην ηλεκτροκίνηση και το κατάφερε. Η διασταση που έχει πάρει όλο αυτό δεν μπορεί να ανακοπεί. Οι Γερμανοί αναγκάστηκαν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση γιατι θα έβγαιναν εκτός αγοράς. Οι χώρες σφίγγουν τις νομοθεσίες στα συμβατικά αυτοκίνητα. Η αλλαγή ξεκίνησε και δεν θα σταματήσει.

 

ΥΓ: Γιάννη οι μπαταρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εφαρμογές επανάχρησης γιατι έχουν ηδη βγει στατιστικά οτι δεν χάνουν πάνω απο 10% της δυναμικότητας τους εστω και μετα απο πάρα πολλούς κύκλους. Ουσιαστικά τις κρατάς για πολλαπλάσια χρόνια και απο την ίδια ζωή του αυτοκινήτου. Μην ξεχνάς οτι το λογισμικό σε προτρέπει να φορτίζεις στο 90% και δεν αφήνει την εκφόρτιση να πέσει χαμηλά. Οι κύκλοι θεωρούνται μικροί και το thermal management system που έχει εισάγει η εταιρεία φροντίζει οι μπαταρίες να δουλεύουν σε ιδανικό για αυτές περιβάλλον.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα πληρώνουμε με την ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα ανά μονάδα κιλού, με τα ηλεκτροκίνητα θα πληρώνουμε κατανάλωση Watts ανάγκη μονάδα ώρας; Όταν επενδύεις σε όσο το δυνατόν οικολογικό αμάξι και το κράτος ο κλέφτης σε φορολογεί περισσότερο, όσα κίνητρα και να δοθούν είναι άστα να πάνε. Όλα σε αυτή τη ζωή είναι μια αρπαχτή του καπιταλιστικού συστήματος. Καλό κακό, δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει η κοροϊδία, και τα Tesla βρε παιδιά δεν μπορούνε να αγοραστούν απ την πλειοψηφία.

Όποτε ηλεκτροκίνητα θα δούμε από συμβατικές εταιρείες. Η αυτονομία και το κόστος συντήρησης θα είναι ο κυριότερος παράγων.

Αν δεν παράξουμε ρεύμα από ΑΠΕ αδίκως κόπος.

Γενικα όμως ότι βγαίνει μέσα στην καταναλωτική κοινωνία είναι μια φούσκα.

Απλα αλλάζει το χρήμα μορφή για να γίνει πιο θελτικο και αγαπητό.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Vagosman είπε

Ο Γιάννης (fubar) ειναι αξιόλογος επαγγελματίας και αρκετά διαβασμένος απόσο δείχνει απο τα βίντεο που παράγει στο utube κατα καιρούς.

Ισως στο κομμάτι του Elon Musk να μην πρόλαβε να τα δει όλα. Η αλήθεια ειναι οτι λόγω της μεγάλης δημοσιότητας που λαμβάνει, υπάρχουν φανατικοί υποστηρικτές αλλα και φανατικοί εχθροί.

Οι εχθροί δυστυχώς είναι πετρελαιάδες, χρηματιστές και γενικά όσοι συντηρούνται απο το παλιό και σάπιο κατεστημένο. Οι υποστηρικτές ευτυχώς είναι ο ίδιος ο κόσμος και βέβαια το προιόν που λανσάρει η Τέσλα.

Είναι αλήθεια οτι φουσκώνει τις μετοχές ωστε να εξασφαλίσει τα απαραίτητα κεφάλαια για να συνεχίσει το έργο του(δεν είναι αθέμιτο), αλλα στο Μοdel 3 προσπάθησε να το αντι-πουλήσει γιατι γνώριζε οτι θα έχει προβλήματα στην παραγωγή. Έλα όμως που ο κόσμος το ζητάει. (το οποιο Γιάννη δεν ειναι απλησίαστο σαν κόστος, πόσο μάλλον με ελαφρύνσεις)

Η γραμμή παραγωγής έχει κάποια προβληματάκια στην ποιότητα (συναρμογής κυρίως) αλλα στα πλαίσια εγγύησης το προσπαθούν. Μην ξεχνάμε οτι ειναι η μικρότερη ηλικιακά αυτοκινητοβιομηχανία μεγάλης κλίμακας.

Σχετικά με τις Ευρωπαϊκές χώρες που τα διαθέτει έχουν όλες φοροελαφρύνσεις και πακέτα διευκόλυνσης που στη χώρα μας δεν θα δούμε.

Στόχος του Musk ήταν να ωθήσει την αγορά στην ηλεκτροκίνηση και το κατάφερε. Η διασταση που έχει πάρει όλο αυτό δεν μπορεί να ανακοπεί. Οι Γερμανοί αναγκάστηκαν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση γιατι θα έβγαιναν εκτός αγοράς. Οι χώρες σφίγγουν τις νομοθεσίες στα συμβατικά αυτοκίνητα. Η αλλαγή ξεκίνησε και δεν θα σταματήσει.

ΥΓ: Γιάννη οι μπαταρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εφαρμογές επανάχρησης γιατι έχουν ηδη βγει στατιστικά οτι δεν χάνουν πάνω απο 10% της δυναμικότητας τους εστω και μετα απο πάρα πολλούς κύκλους. Ουσιαστικά τις κρατάς για πολλαπλάσια χρόνια και απο την ίδια ζωή του αυτοκινήτου. Μην ξεχνάς οτι το λογισμικό σε προτρέπει να φορτίζεις στο 90% και δεν αφήνει την εκφόρτιση να πέσει χαμηλά. Οι κύκλοι θεωρούνται μικροί και το thermal management system που έχει εισάγει η εταιρεία φροντίζει οι μπαταρίες να δουλεύουν σε ιδανικό για αυτές περιβάλλον.

Η (αρνητική) άποψη μου σχετικά με την Τεσλα προέρχεται μετά απο πάρα πολύ μελέτη, και όσο πιό πολύ το μελετάω, τόσο πιό αρνητική γίνεται η στάση μου.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γενικότερα είναι οχήματα που ούτε οι κατασκευαστές θέλουν να φτιάχνουν, ούτε οι αγοραστές θέλουν να αγοράζουν. Οι κατασκευαστές δέν θέλουν γιατι είναι πανάκριβα, με μικρή ζήτηση. Οι αγοραστές δέν τα θέλουν γιατι είναι πανάκριβα και περιοριστικά σε σχέση με τα κλασσικά αυτοκίνητα.

Όλες οι πωλήσεις μέχρι τώρα βασίζονται στην κυβερνητική παρεμβαση, που αφενός εξαναγκάζει τις εταιρίες να φτιάχνουν έναν αριθμό ηλεκτρικών, αφετέρου δίνει (προκλητικά πολλές φορές) προνόμια και φοροελαφρύνσεις στους αγοραστές.

Για παράδειγμα κανένας δέν πρόκειται να αγόραζε ένα μικρό αυτοκίνητο τύπου Bolt αν κόστιζε 55-60 χιλιάδες, όμως αυτή θα ήταν η πραγματική του τιμή στην ελεύθερη αγορά. Αυτή τη στιγμή το επιδοτεί η GM πουλώντας το κάτω του κόστους, και παράλληλα το επιδοτεί και η αμερικάνικη κυβέρνηση, δίνοντας φοροελαφρυνσεις.

Είναι ενδεικτικό οτι όπου κοπήκανε τα incentives μηδενίστηκαν και οι πωλήσεις, γιατι απο μόνα τους δέν μπορούν να σταθούν στην αγορά.

Και εδώ θα πεί κάποιος καλοπροαίρετα, οτι δέν είναι κακό να προωθούνται τα ηλεκτρικά, προκειμένου να βελτιωθεί το περιβάλλον. Το πρόβλημα όμως είναι οτι τα ηλεκτρικά ούτε αυτό καταφέρνουν. Οι συνολικές εκπομπές CO2 που σχετίζονται με την κατασκευή, χρήση και ανακύκλωση των ηλεκτρικών και των μπαταριών τους, είναι αντίστοιχες και σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνούν αυτές των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης.

Όσον αφορά τις μπαταρίες. Το 10% προέρχεται απο εδώ: https://electrek.co/2016/11/01/tesla-battery-degradation/

και είναι άκρως παραπλανητικό γιατί το νούμερο αυτό αναφέρεται στο υπολογιζόμενο range, και όχι στην πραγματική χωρητικότητα της μπαταρίας. Η πραγματική ζωή της μπαταρίας είναι πολύ χαμηλότερη απο αυτή που υποννοούν τα νούμερα αυτά. Για το θέμα έχω γράψει πιό αναλυτικά εδώ, καθώς και το πόστ του Whargoul εδώ.

Αυτή τη στιγμή δέν υπάρχει κάποιος αποδοτικός και οικονομικός τρόπος ανακύκλωσης των μπαταριών, οπότε είτε τις αποθηκεύουν, είτε τις επαναχρησιμοποιούν σε λιγότερο απαιτητικές εφαρμογές μέχρι να πεθάνουν εντελώς, ωστε να βγάλουν λίγο κέρδος ακόμα.

Η επαναχρησιμοποίηση ουσιαστικά τελειωμένων μπαταριών δέν είναι κάτι βιώσιμο σε βάθος χρόνου, απλά καθυστερεί λίγο το αναπόφευκτο, δηλαδή την πανάκριβη διαχείριση και ανακύκλωση τους. Σύντομα θα υπάρχει ένα βουνό απο παλιές μπαταρίες που κανείς δέν θα ξέρει τι να τις κάνει.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Expecto Patronum είπε

 

Γενικα όμως ότι βγαίνει μέσα στην καταναλωτική κοινωνία είναι μια φούσκα.

Απλα αλλάζει το χρήμα μορφή για να γίνει πιο θελτικο και αγαπητό.

μιλα μας γιαυτο

Δημοσ.
Στις 19/1/2018 στις 1:28 ΜΜ, Ntinaras είπε

Μονο που την γραμμη δεν την τραβηξα εγω, την ειχαν τραβηξει κυβερνησεις εδω και πολλες δεκαετιες. Υπαρχουν πολυ πιο αδικες φορολογησεις απο το impreza του μητσου που τωρα δεν εχει λεφτα να βαλει βενζινη επειδη 2πλασιαστηκαν τα τελη, η 100ρα βενζινη και τον εδιωξαν απο την καφετερια που δουλευε.

Τα αυτοκινητα που δεν ειχαν κατω απο 2λιτρο κινητηρα, τα περισσοτερα αν οχι ολα, ηταν πολυτελειας. Τι να κανουμε τωρα που η porsche δε βγαζει αμαξι 1,8? Ετσι κι αλλιως αυτος που εχει λεφτα να παρει porsche δεν θα παει να παρει την πιο φτηνη boxter ισα ισα για να λεει οτι εχει porsche , αλλα θα παρει κανενα μοντελο της προκοπης.

Ολοι αυτοι οι καρμιρηδες που νομιζαν οτι πιασαν τον παπα απο τα @@ επειδη μια μερα τους ταξανε οτι θα πεσει η φορολογια και το τεκμηριο για διλιτρα, ειναι πιο χαζοι και απο τα λαχανα. Λες και δε ξερουμε τοσα χρονια τι κυβερνησεις εχουμε και πως φορολογουν.

Και προφανως θα ηταν πιο λογικη η φορολογηση βασει εμπορικης αξιας και οχι κυβισμου, αλλα επειδη ειμαι ρεαλιστης, και ξερω οτι αυτο δεν προκειται να γινει ποτε στην Ελλαδα, πραττω αναλογα με τις αγορες μου. 

Και ο ανθρωπος που θελει να παρει ενα απλο φτηνο αμαξι για να κανει τη δουλεια το θα πληρωνε περισσοτερο απο τον γιαπη που εχει παρει 2-3 4λιτρα jeep και τα εχει μονιμα παρκαρισμενα...

Τα τελη δεν σου δινουν μονο την δυνατοτητα να κυκλοφορεις, αλλα και να παρκαρεις το αυτοκινητο σου σε δημοσιο δρομο.

Επισης πως θα φορολογουσες βασει χιλιομετρων? Με gps στο καθε αμαξι? Η προσθετοντας κι αλλους φορους στην ηδη πανακριβη τιμη της βενζινης?

Αν σου φαινεται λογικο το τελευταιο, μπορεις να παρεις ενα RX9, το οποιο φορολογειται ως 1.3 και καιει ως 6λιτρο. Περιεργως ομως εχουν εξαφανιστει ολα αυτα απο την Ελλαδα. Αρα δεν ειναι (μονο) τα ακριβα τελη το προβλημα...

 

Καπου μπερδευονται τα τελη κυκλοφοριας με το φορο πολυτελειας...

Δημοσ.

Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο πάλι. Καταλαβαίνω το άγχος πολλών επαγγελματιών από την απειλή που νιώθουν από τα ηλεκτρικά, αλλά έτσι είναι η ζωή, η τεχνολογία προχωρά. "All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident." - Arthur Schopenhauer

Το model3 είναι το αντίστοιχο Ford model T του 21ου αιώνα. Κανείς δεν περίμενε όταν πρωτοβγήκε το Τ πόσο δραματικά θα αλλάξει τον κόσμο. Ο κόσμος και τότε στην αρχή ήταν από διστακτικός μέχρι κοροϊδευτικός (και οι επαγγελματίες των μεταφορών πολύ εχθρικοί), τα αυτοκίνητα ήταν τρομερά αναξιόπιστα, δύσχρηστα, πανάκριβα και απαιτούσαν τεράστιες επενδύσεις σε υποδομές για να μπορέσουν να λειτουργήσουν (τεράστια αύξηση στην παραγωγή πετρελαίου, διυλιστήρια, βενζινάδικα παντού, συνεργεία και δίκτυα ανταλλακτικών, εξειδικευμένους τεχνίτες, στρωμένους δρόμους, γέφυρες, κτλ) όμως ένας άνθρωπος με όραμα και ικανότητα αγνόησε τις δυσκολίες και κατάφερε να μετατρέψει τον κόσμο από φουλ άλογοκίνητο σε φουλ αυτοκινούμενο σε μόλις λίγες δεκαετίες. Το ίδιο έργο είμαστε τυχεροί να παρακολουθούμε σήμερα. Το model 3 είναι το αυτοκίνητο που θα δείξει σε όλους τους δύσπιστους ότι τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, pournaras είπε

Καπου μπερδευονται τα τελη κυκλοφοριας με το φορο πολυτελειας...

Στα δλιτρα και πανω...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...