Ntinaras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 11 ώρες πριν, Zaknafein είπε Απλός ναι, σωστός/λογικός όχι. Εκτός αν είναι πολυτέλεια το μτχ 2λιτρο των 2-3Κ αλλά καταραμένη φτώχεια το 1.8 των 30Κ+ το διλιτρο των 2-3κ ευρω ειναι τοσο φτηνο επειδη εχει μεγαλη φορολογηση. Και αυτο γιατι οι καρμιρηδες που το πηραν για να πουλανε μουρη και να γκαζωνουν χωρις λογο, δεν εχουν λεφτα να το συντηρησουν. Ειναι θεμα προσφορας και ζητησης, και οχι αντικειμενικης αξιας. μπορει καποιος καλλιστα να παρει κατι αντιστοιχο με μικροτερο κινητηρα
Zaknafein Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Άλλα ντ'άλλα της Παρασκευής το γάλα. Αντί να παραδεχτείς το προφανές (τα κυβικά δεν λένε απολύτως τίποτα για ένα αμάξι/τον κάτοχό του), αρχίζεις τα λογικά άλματα, τα ηλίθια στερεότυπα και τις κοινοτυπίες. Ειδικά όταν μιλάμε για αστεία διαφορά (200 κυβικά), που μόνο τεχνητά (Δλδ λόγω φορολόγησης) είναι αξιοσημείωτη. 2
primeragt Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 5 ώρες πριν, Ntinaras είπε το διλιτρο των 2-3κ ευρω ειναι τοσο φτηνο επειδη εχει μεγαλη φορολογηση. Και αυτο γιατι οι καρμιρηδες που το πηραν για να πουλανε μουρη και να γκαζωνουν χωρις λογο, δεν εχουν λεφτα να το συντηρησουν. Ειναι θεμα προσφορας και ζητησης, και οχι αντικειμενικης αξιας. μπορει καποιος καλλιστα να παρει κατι αντιστοιχο με μικροτερο κινητηρα Γιατι ρε φιλε ειναι καρμιριδες??? Δεν ειχε βγει ενα ωραιοτατο νομοσχεδιο που σε απαλασε φορολογικα (οχι απο τελη) σε αμαξια εως 50000 cif τιμολογιων??? Οι καρμιριδες που ειναι? Μηπως γεμισαμε αμαξια των 70-80.000€ και δεν το εχω παρει χαμπαρι? Ο περισσοτερος κοσμος ειναι με διλιτρα των μαξ 30-35.000€ οσο καναν παντα τα οικογενειακα μεσαια αμαξια. Βεβαια τους βαλαμε πρωτα να τα παρουν αφου ειδαν οτι μπορουν πλεον και μετα τους επαναφερουμε τις υψηλες φορολογισεις μεσω τεκμηριων.Αυτοι ειναι οι καρμιριδες που λες, ανθρωποι που ξαφνικα τους μπηκαν τεκμαρτα εισοδηματα μινιμουμ 6000€ κεφαλι απο το πουθενα. Ας μην αλλαζανε μονοι τους το νομο να μενανε οι ανθρωποι με ,τα κατα μεσω ορο, 1600cc τους η με αντιστοιχα καινουργια. Αυτοι φταινε που ειναι καρμιριδες οχι το κρατος που τους αντιμετωπισε σαν μαλακες αιμωδοτες ως συνηθως.
isay Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/17/2018 στις 7:45 ΜΜ, Omnigeek είπε Στην Ελλάδα λιγότερο από το μισό ρεύμα παράγεται από λιγνίτη, ποσοστό που μειώνεται συνεχώς και αντικαθίσταται από το σημαντικά καθαρότερο φυσικό αέριο (>50%) και τις εντελώς καθαρές ανανεώσιμες πηγές. .... , αντίθετα με τα πετρελαιοκίνητα που απαιτούν διυλισμένο, πανάκριβο, εισαγόμενο, υπερβολικά βρώμικο (παντού, δεν εμφανίζεται μαγικά στο ντεπόζιτο από το υπερπέραν η βενζίνη), μη ανανεώσιμο καύσιμο (ακόμα και αέριο να καις, στο εργοστάσιο έχει απόδοση 60+% και όχι 16-20 που έχει στον κινητήρα). Αφαιρεσα κάποια κομμάτια απο τα γραφόμενα σου, οχι για να αλλάξω το νόημα αλλά για να τονίσω κάτι σημαντικό (το κόκκινο). Το φυσικό αέριο ειναι επισης εισαγόμενο (και αποκλειστικά εισαγόμενο) άρα και μη οικονομικό. Πάμε στην παραγωγή ηλεκτρισμου. Το εισαγόμενο φυσικό αεριο υπάρχει για να καλύψει την τεράστια τυχαιότητα των ΑΠΕ (δεν βαζω μεσα τα υδροηλεκτρικά) και ειναι επισης ορυκτο καυσιμο. Αν λοιπον βγάλουμε απο το κάδρο το λιγνίτη και το φυσικό αεριο, μενουν μονο οι απε, άρα τέλος τα εργοστάσια βάσης, οποτε δεν ηλεκτροδοτείσαι (εστω και να φορτίζεις κινητα). Από όποια οπτική και να το πιάσεις είσαι χαμένος (μιλάμε πάντα για Ελλάδα) γιατί το ενα ακρο εχει πανακριβο ρεύμα (όταν εχεις) και το άλλο βρώμικο περιβάλλον. Με δυο λογια κάθε γκαζια στο ηλεκτροκίνητο θα κοστίζει ευρώπουλο, όπως και να προσεγγίσεις το θέμα. Δεν είμαι εναντιον της ηλεκτροκίνησης. Θεωρώ οτι η ηλεκτροκίνηση εχει ακομα τεραστια περιθώρια εξέλιξης αλλά αυτό δεν εχει να κάνει με την οικονομία, γιατί κάτι μπορει να ειναι "καλο" (με όποια εννοια θέλουμε, αλλά για μαζική χρήση πρεπει να ειναι και οικονομικό. Στο δικό μου μυαλό το μοντέλο για οικονομική ηλεκτροκίνηση με λιγοτερους ρύπους συνδυάζει όλα τα παρακάτω Δικό μας φυσικό αεριο (αν είχαμε) ή τεράστια υδροηλεκτρικά (που δεν εχουμε τοσα νερα) ή πυρηνική ενέργεια (μου αρεσει αλλα και εκει δεν εχουμε ουρανιο) ή ψυχρή σύντηξη (κάπου στο μακρύ μέλλον) Πολύ καλύτερες μπαταρίες (γιατί οι παρουσες ειναι τεχνολογίας του 80-90 και πολύ βλαπτικές για το περιβάλλον) σαν αξιοπιστο και οικονομικό αποθηκευτικό χώρο ενέργειας ΑΠΕ (ειπαμε εκτος τα νερα) με διείσδυση το πολύ 5-10% ώστε να μη μαμαμε δίκτυα, σε πολύ προσεκτικά σημεία (οχι βάλε οπου βρεις γιατί εχει επιδότηση) που θα συνεισφερουν ενέργεια αλλά χωρις να διπλασιαζουν το κόστος του ρευματος. Ο κόσμος θα αλλάξει δραστικά προς το καλυτερο (σε πάρα μα πάρα πολλά επιπεδα) , οταν στην ηλεκτροπαραγωγή και στις μπαταρίες γίνει μια ανακάλυψη επιπεδου τυπογραφειο-γουτεμβεργιος. Μεχρι τότε θα παιζουμε με ακριβά πλασιμπο. 2
Vagosman Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Στις 1/17/2018 στις 3:34 ΜΜ, jimex είπε Όχι και να δώσει κίνητρα η Ελλάδα για ηλεκτροκίνηση. Κάτι τέτοιο θα ήταν γελοίο και θα γινόταν μόνο εξαιτίας πιέσεων από συμφέροντα. Θα καίμε δηλαδή λιγνίτη για να κινήσουμε τα αυτοκίνητα, ενώ έχουμε λιγότερους ρύπους καίγοντας απλά βενζίνη στη ΜΕΚ του αυτοκινήτου κατευθείαν και δίχως απώλειες μεταφοράς και αποθήκευσης. Όταν η Ελλάδα αποκτήσει κάποιο πυρηνικό εργοστάσιο ή σοβαρή διύσδειση των ΑΠΕ, τότε έχουν νόημα όλα αυτά... Τα λικε δεν καταλαβαίνω. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ειναι τροφοδοτουμενα απο ποικιλία πηγών ενεργειας. Ειτε αυτη λέγεται συμβατική είτε ανανεώσιμη. Εστω ακομα οτι το μειγμα του ρευματος ειναι αποκλειστικά απο λιγνιτη. Ξερεις τι αποδοση εχει ενα λιγνιτικο εργοαστασιο συμπαραγωγης ακομα και με τις απώλειες δικτυου οπως κ την ενσωμάτωση των ρύπων συγκριτικα με ενα ΜΕΚ; Στο λεω οτι δεν υπάρχει σύγκριση. Ο ΜΕΚ ειναι στον πατο της αποδοσης. Εχεις συνυπολογίσει οτι οι ρύποι σε μια μοναδα παραγωγης ειναι ελεγξιμοι ενω στα αυτοκινητα οχι; Βρεθηκες ποτε μπροστα σε ταριφα η σε κακοσυντηρημενο ιδιωτη; Εχεις συνυπολογίσει επισης τις απωλειες του σταματα ξεκινα; Το idling; Την ηχορυπανση; Τους αεριους ρυπους οχι μονο απο την εξατμιση αλλα και απο τα τακακια; Μη δημιουργεις λοιπον εντυπωσεις γιατι το συγκεκριμένο επιχείρημα ειναι η κλασσικη καραμέλα που ακούγεται. Η ηλεκτροκίνηση είναι ξεκάθαρα το μέλλον. Μενει να βελτιωθεί η μπαταρία οπου δίδονται πλεον τεράστια ποσά σε R&D. Για να προλάβω κακιες γλωσσες ηδη οι μπαταρίες ειναι 100% ανακυκλωσιμες και γινεται ήδη επανάχρηση σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. 2 1
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, primeragt είπε Γιατι ρε φιλε ειναι καρμιριδες??? Δεν ειχε βγει ενα ωραιοτατο νομοσχεδιο που σε απαλασε φορολογικα (οχι απο τελη) σε αμαξια εως 50000 cif τιμολογιων??? Οι καρμιριδες που ειναι? Μηπως γεμισαμε αμαξια των 70-80.000€ και δεν το εχω παρει χαμπαρι? Ο περισσοτερος κοσμος ειναι με διλιτρα των μαξ 30-35.000€ οσο καναν παντα τα οικογενειακα μεσαια αμαξια. Βεβαια τους βαλαμε πρωτα να τα παρουν αφου ειδαν οτι μπορουν πλεον και μετα τους επαναφερουμε τις υψηλες φορολογισεις μεσω τεκμηριων.Αυτοι ειναι οι καρμιριδες που λες, ανθρωποι που ξαφνικα τους μπηκαν τεκμαρτα εισοδηματα μινιμουμ 6000€ κεφαλι απο το πουθενα. Ας μην αλλαζανε μονοι τους το νομο να μενανε οι ανθρωποι με ,τα κατα μεσω ορο, 1600cc τους η με αντιστοιχα καινουργια. Αυτοι φταινε που ειναι καρμιριδες οχι το κρατος που τους αντιμετωπισε σαν μαλακες αιμωδοτες ως συνηθως. Υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων αυτοι που ξερουν οτι εχουν πολλα λεφτα, και παιρνουν ο,τι γουσταρουν και δεν τους αγγιζει τιποτα αυτοι που ξερουν οτι δεν εχουν πολλα λεφτα, και αγοραζουν συγκεκριμενα πραγματα, φτηνα, αξιοπιστα και value for money και τελος, αυτοι που νομιζουν οτι εχουν λεφτα και οτι θα εχουν για παντα λεφτα και αγοραζουν κατι με 720 δοσεις. Μαντεψε ποιοι γκρινιαζουν περισσοτερο. Τα οικογενειακα μεσαια αμαξια ηταν γυρω στα 20-25χιλ, και ηταν συνηθως 1.6. Αυτοι οι καρμιρηδες λοιπον, ειναι αυτοι που αποφασισαν οτι "χρειαζονται" 2+ λιτρα κινητηρα. Περαστικα τους, μιας και φυσικα αυτοι ευθυνονται για την κατασταση αυτη.
Omnigeek Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 8 λεπτά πριν, isay είπε Αφαιρεσα κάποια κομμάτια απο τα γραφόμενα σου, οχι για να αλλάξω το νόημα αλλά για να τονίσω κάτι σημαντικό (το κόκκινο). Το φυσικό αέριο ειναι επισης εισαγόμενο (και αποκλειστικά εισαγόμενο) άρα και μη οικονομικό. Πάμε στην παραγωγή ηλεκτρισμου. Το εισαγόμενο φυσικό αεριο υπάρχει για να καλύψει την τεράστια τυχαιότητα των ΑΠΕ (δεν βαζω μεσα τα υδροηλεκτρικά) και ειναι επισης ορυκτο καυσιμο. Αν λοιπον βγάλουμε απο το κάδρο το λιγνίτη και το φυσικό αεριο, μενουν μονο οι απε, άρα τέλος τα εργοστάσια βάσης, οποτε δεν ηλεκτροδοτείσαι (εστω και να φορτίζεις κινητα). Από όποια οπτική και να το πιάσεις είσαι χαμένος (μιλάμε πάντα για Ελλάδα) γιατί το ενα ακρο εχει πανακριβο ρεύμα (όταν εχεις) και το άλλο βρώμικο περιβάλλον. Με δυο λογια κάθε γκαζια στο ηλεκτροκίνητο θα κοστίζει ευρώπουλο, όπως και να προσεγγίσεις το θέμα. Δεν είμαι εναντιον της ηλεκτροκίνησης. Θεωρώ οτι η ηλεκτροκίνηση εχει ακομα τεραστια περιθώρια εξέλιξης αλλά αυτό δεν εχει να κάνει με την οικονομία, γιατί κάτι μπορει να ειναι "καλο" (με όποια εννοια θέλουμε, αλλά για μαζική χρήση πρεπει να ειναι και οικονομικό. Στο δικό μου μυαλό το μοντέλο για οικονομική ηλεκτροκίνηση με λιγοτερους ρύπους συνδυάζει όλα τα παρακάτω Δικό μας φυσικό αεριο (αν είχαμε) ή τεράστια υδροηλεκτρικά (που δεν εχουμε τοσα νερα) ή πυρηνική ενέργεια (μου αρεσει αλλα και εκει δεν εχουμε ουρανιο) ή ψυχρή σύντηξη (κάπου στο μακρύ μέλλον) Πολύ καλύτερες μπαταρίες (γιατί οι παρουσες ειναι τεχνολογίας του 80-90 και πολύ βλαπτικές για το περιβάλλον) σαν αξιοπιστο και οικονομικό αποθηκευτικό χώρο ενέργειας ΑΠΕ (ειπαμε εκτος τα νερα) με διείσδυση το πολύ 5-10% ώστε να μη μαμαμε δίκτυα, σε πολύ προσεκτικά σημεία (οχι βάλε οπου βρεις γιατί εχει επιδότηση) που θα συνεισφερουν ενέργεια αλλά χωρις να διπλασιαζουν το κόστος του ρευματος. Ο κόσμος θα αλλάξει δραστικά προς το καλυτερο (σε πάρα μα πάρα πολλά επιπεδα) , οταν στην ηλεκτροπαραγωγή και στις μπαταρίες γίνει μια ανακάλυψη επιπεδου τυπογραφειο-γουτεμβεργιος. Μεχρι τότε θα παιζουμε με ακριβά πλασιμπο. Η απάντησή μου ήταν στο ερώτημα κατά πόσο τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι καθαρότερα ή όχι από τα αντίστοιχα συμβατικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα στοιχεία που παρέθεσα αποδεικνύουν ότι είναι από πολύ καθαρότερα (25% στην περίπτωση της Πολωνίας με το ποιο βρώμικο δίκτυο στην Ευρώπη) έως συντριπτικά καθαρότερα (παραγωγή μόνο με ΑΠΕ). Το φυσικό αέριο είναι εισαγόμενο (για το διαφαινόμενο μέλλον τουλάχιστον) και σχετικά ακριβό (με δραματικά πτωτικές τάσεις με την εκτόξευση της παραγωγής του, π.χ. η ΗΠΑ που πρόσφατα πρότειναν να μας πουλήσουν φθηνά το δικό τους από το fracking που δεν ξέρουν τι να το κάνουν), αλλά σημαντικά καθαρότερο στην καύση του από τον λιγνίτη. Οι ΑΠΕ μπορεί σήμερα να χρειάζονται εργοστάσια βάσης ορυκτών καυσίμων και τεράστια αναποτελεσματικά δίκτυα διανομής, αλλά σύντομα αυτό πρόκειται να αλλάξει. Αυτή την στιγμή χιλιάδες εταιρίες και ερευνητικά κέντρα εργάζονται σε δεκάδες τεχνολογίες αποθήκευσης ενέργειας, από μπαταρίες, δεξαμενές με αντλίες, έως υπεραποδοτικούς αεροσυμπιεστές. Το ηλεκτρικό ρεύμα όπως είπα γίνεται κάθε μέρα καθαρότερο, το πετρέλαιο όχι. 1
billiboo Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων αυτοι που ξερουν οτι εχουν πολλα λεφτα, και παιρνουν ο,τι γουσταρουν και δεν τους αγγιζει τιποτα αυτοι που ξερουν οτι δεν εχουν πολλα λεφτα, και αγοραζουν συγκεκριμενα πραγματα, φτηνα, αξιοπιστα και value for money και τελος, αυτοι που νομιζουν οτι εχουν λεφτα και οτι θα εχουν για παντα λεφτα και αγοραζουν κατι με 720 δοσεις. Μαντεψε ποιοι γκρινιαζουν περισσοτερο. Τα οικογενειακα μεσαια αμαξια ηταν γυρω στα 20-25χιλ, και ηταν συνηθως 1.6. Αυτοι οι καρμιρηδες λοιπον, ειναι αυτοι που αποφασισαν οτι "χρειαζονται" 2+ λιτρα κινητηρα. Περαστικα τους, μιας και φυσικα αυτοι ευθυνονται για την κατασταση αυτη. παρόλο που έχεις δικιο πρεπει να συμφωνήσουμε και με τον φίλο που παρεθεσες. όταν πας να κάνεις μια τέτοια αγορά τα βάζεις κάτω και μετράς τι μπορείς να πάρεις και τι όχι. τώρα εάν στο μεταξύ προκύψει μια κρίση και το κράτος αρχίσει να φορολογεί μέχρι και τον αέρα τι να κάνουμε θα αναγκαστείς και να πουλήσεις κάποια πράγματα ή να ακινητοποιησεις. μην το κάνουμε οπως μια καθηγήτρια μου που έλεγε οτι εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματιας και τώρα δεν μπορείς να αποδείξεις οτι συντηρείς ενα μεγάλο σπίτι να στο περνει το κράτος...
primeragt Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων αυτοι που ξερουν οτι εχουν πολλα λεφτα, και παιρνουν ο,τι γουσταρουν και δεν τους αγγιζει τιποτα αυτοι που ξερουν οτι δεν εχουν πολλα λεφτα, και αγοραζουν συγκεκριμενα πραγματα, φτηνα, αξιοπιστα και value for money και τελος, αυτοι που νομιζουν οτι εχουν λεφτα και οτι θα εχουν για παντα λεφτα και αγοραζουν κατι με 720 δοσεις. Μαντεψε ποιοι γκρινιαζουν περισσοτερο. Τα οικογενειακα μεσαια αμαξια ηταν γυρω στα 20-25χιλ, και ηταν συνηθως 1.6. Αυτοι οι καρμιρηδες λοιπον, ειναι αυτοι που αποφασισαν οτι "χρειαζονται" 2+ λιτρα κινητηρα. Περαστικα τους, μιας και φυσικα αυτοι ευθυνονται για την κατασταση αυτη. Το οικογενειακα αμαξια με 1.6 μονος σου λες οτι εκαναν 20-25χιλ. και σου λεω εγω οτι την περιοδο 2004-2008 που κρατισε αυτη η νομοθεσια (αν θυμαμαι καλα) και γεμισε με 1.8 κ 2.0 οτι ο μεσος ορος των διλιτρων ηταν 28-32χιλ. δλδ γυρω στα 8χιλ παραπανω. Το προβλημα φιλε μου ποτε δεν ηταν η αγορα τους αλλα η πραλογη φορολογηση μεσω τεκμηριων που εκτοξευονται παραλογα απο τα 1.8 και πανω χωρις να υπαρχει αντιστοιχια κοστους. Το δικο μας που αγοραστικε μετρητης με αυτη τη νομοθεσια 2.3 στα 30χιλ. δεν θα το περναμε και θα επιλεγαμε μια αλλη προταση στα 1.8τουρμπο πιο ακριβο και θα ημασταν και μαγκες!!! Καταλαβαινεις που κ ποσο χωλαινει ολο αυτο!!! Σκεψεις σαν την δικη σου ειναι εντελως λαθος, επιλογες κανεις με βαση τις εκαστωτε συνθηκες και τις αναγκες σου. Σε διαβαζω και ειναι λες και ακουω τον ξαδερφο μου, ναυτικος καπετανιος Α, που εδωσε την πρωτη slk 1.8comp στη mercendes (18χιλ 3 ετων με 12000χλμ) και επειδη δεν ειχε υπομονη να περιμενει 1 μηνα για να ερθει το αμαξι που ηθελε εδωσε αλλα 60 για να παρει το φουλ εξτρα σουπερ ντουπερ νεο μοντελο (25χιλ πανω απο το 3,2amg για 1.8) και μετα τη νεα νομοθεσια μου κουναει και το δακτυλο οτι κακως παραπονιεμε γιατι εχω μεγαλο αμαξι και τον διαολοστελνω καθε φορα (δεν παει σε σενα φυσικα).
Zaknafein Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 7 ώρες πριν, Ntinaras είπε Υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων αυτοι που ξερουν οτι εχουν πολλα λεφτα, και παιρνουν ο,τι γουσταρουν και δεν τους αγγιζει τιποτα αυτοι που ξερουν οτι δεν εχουν πολλα λεφτα, και αγοραζουν συγκεκριμενα πραγματα, φτηνα, αξιοπιστα και value for money και τελος, αυτοι που νομιζουν οτι εχουν λεφτα και οτι θα εχουν για παντα λεφτα και αγοραζουν κατι με 720 δοσεις. Μαντεψε ποιοι γκρινιαζουν περισσοτερο. Τα οικογενειακα μεσαια αμαξια ηταν γυρω στα 20-25χιλ, και ηταν συνηθως 1.6. Αυτοι οι καρμιρηδες λοιπον, ειναι αυτοι που αποφασισαν οτι "χρειαζονται" 2+ λιτρα κινητηρα. Περαστικα τους, μιας και φυσικα αυτοι ευθυνονται για την κατασταση αυτη. Πραγματικά απορώ με αυτά που γράφεις, τόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι τα κυβικά ΔΕΝ έχουν σχέση με την κατηγοριοποίηση αυτή (που και αυτή ακόμα είναι λάθος και συνεχίζει τα λάθος στερεότυπα και κακέκτυπα, αλλά έστω ότι την δέχομαι σαν βάση συζήτησης). Η γραμμή που τραβάς στα 2 λίτρα δεν υπάρχει στην αγορά, υπάρχει μόνο στην φορολόγηση και μάλιστα για τα μοντέλα μέχρι το 2009 έγινε εκ των υστέρων (αλλά με την λογική σου η ευθύνη δεν είναι του Μπανανιστάν που τα φορολόγησε αναδρομικά). Σε ορισμένα μοντέλα (που δεν έχουν σχέση με "μούρη" και να "γκαζώνουν χωρίς λόγο" οι κάτοχοι και λοιπά μαργαριτάρια που γράφεις), τα 2000 κυβικά ήταν ο μικρότερος διαθέσιμος κινητήρας, αλλά θεωρείς σωστό να φορολογούνται παράλογα(=υψηλότερα) από μοντέλα που κοστίζουν τα διπλά-τριπλά απλά γιατί ο κινητήρας τους είναι 2000 κυβικά, ακόμα κι αν κινητήρες με μικρότερο κυβισμό έχουν καλύτερες επιδόσεις (λόγω τούρμπο κτλ). Και τα γράφεις όλα αυτά, γιατί; Για να μην παραδεχτείς ότι το λογικό θα ήταν μια κλίμακα βάσει εμπορικής αξίας και όχι κυβισμού; Να υποθέσω ότι συμμερίζεσαι αυτή τη λογική και στα ακίνητα πχ και υποστηρίζεις ότι ένα διαμέρισμα 100τμ στο Κερατσίνι θα πρέπει να φορολογείται περισσότερο απ'ότι ένα διαμέρισμα 80τμ στην Κηφισιά, γιατί είναι μεγαλύτερο; Ή ξαφνικά εκεί ανακτάς την λογική σου και αντιλαμβάνεσαι πόσο ηλίθια ακούγονται όλα αυτά που γράφεις μέχρι τώρα; 1
billiboo Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 5 ώρες πριν, Zaknafein είπε Πραγματικά απορώ με αυτά που γράφεις, τόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι τα κυβικά ΔΕΝ έχουν σχέση με την κατηγοριοποίηση αυτή (που και αυτή ακόμα είναι λάθος και συνεχίζει τα λάθος στερεότυπα και κακέκτυπα, αλλά έστω ότι την δέχομαι σαν βάση συζήτησης). Η γραμμή που τραβάς στα 2 λίτρα δεν υπάρχει στην αγορά, υπάρχει μόνο στην φορολόγηση και μάλιστα για τα μοντέλα μέχρι το 2009 έγινε εκ των υστέρων (αλλά με την λογική σου η ευθύνη δεν είναι του Μπανανιστάν που τα φορολόγησε αναδρομικά). Σε ορισμένα μοντέλα (που δεν έχουν σχέση με "μούρη" και να "γκαζώνουν χωρίς λόγο" οι κάτοχοι και λοιπά μαργαριτάρια που γράφεις), τα 2000 κυβικά ήταν ο μικρότερος διαθέσιμος κινητήρας, αλλά θεωρείς σωστό να φορολογούνται παράλογα(=υψηλότερα) από μοντέλα που κοστίζουν τα διπλά-τριπλά απλά γιατί ο κινητήρας τους είναι 2000 κυβικά, ακόμα κι αν κινητήρες με μικρότερο κυβισμό έχουν καλύτερες επιδόσεις (λόγω τούρμπο κτλ). Και τα γράφεις όλα αυτά, γιατί; Για να μην παραδεχτείς ότι το λογικό θα ήταν μια κλίμακα βάσει εμπορικής αξίας και όχι κυβισμού; Να υποθέσω ότι συμμερίζεσαι αυτή τη λογική και στα ακίνητα πχ και υποστηρίζεις ότι ένα διαμέρισμα 100τμ στο Κερατσίνι θα πρέπει να φορολογείται περισσότερο απ'ότι ένα διαμέρισμα 80τμ στην Κηφισιά, γιατί είναι μεγαλύτερο; Ή ξαφνικά εκεί ανακτάς την λογική σου και αντιλαμβάνεσαι πόσο ηλίθια ακούγονται όλα αυτά που γράφεις μέχρι τώρα; αν και συμφωνώ μαζί στα περισσότερα, τα αυτοκίνητα δεν θα έπρεπε να πληρώνουν βάση του κυβισμού καθώς ΘΕΩΡΗΤΙΚΆ τα τέλη κυκλοφορίας είναι οτι ακριβός λέει ο τίτλος τους δηλαδή χρήματα που δίνεις για να κυκλοφορείς το όχημα σου στους δρόμους, επομένως ένας πιο δίκαιος τρόπος θα ήταν να φορολογουνται βάση των χιλιομέτρων που κάνουν κάθε χρόνο.
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 7 ώρες πριν, Zaknafein είπε Πραγματικά απορώ με αυτά που γράφεις, τόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι τα κυβικά ΔΕΝ έχουν σχέση με την κατηγοριοποίηση αυτή (που και αυτή ακόμα είναι λάθος και συνεχίζει τα λάθος στερεότυπα και κακέκτυπα, αλλά έστω ότι την δέχομαι σαν βάση συζήτησης). Η γραμμή που τραβάς στα 2 λίτρα δεν υπάρχει στην αγορά, υπάρχει μόνο στην φορολόγηση και μάλιστα για τα μοντέλα μέχρι το 2009 έγινε εκ των υστέρων (αλλά με την λογική σου η ευθύνη δεν είναι του Μπανανιστάν που τα φορολόγησε αναδρομικά). Σε ορισμένα μοντέλα (που δεν έχουν σχέση με "μούρη" και να "γκαζώνουν χωρίς λόγο" οι κάτοχοι και λοιπά μαργαριτάρια που γράφεις), τα 2000 κυβικά ήταν ο μικρότερος διαθέσιμος κινητήρας, αλλά θεωρείς σωστό να φορολογούνται παράλογα(=υψηλότερα) από μοντέλα που κοστίζουν τα διπλά-τριπλά απλά γιατί ο κινητήρας τους είναι 2000 κυβικά, ακόμα κι αν κινητήρες με μικρότερο κυβισμό έχουν καλύτερες επιδόσεις (λόγω τούρμπο κτλ). Και τα γράφεις όλα αυτά, γιατί; Για να μην παραδεχτείς ότι το λογικό θα ήταν μια κλίμακα βάσει εμπορικής αξίας και όχι κυβισμού; Να υποθέσω ότι συμμερίζεσαι αυτή τη λογική και στα ακίνητα πχ και υποστηρίζεις ότι ένα διαμέρισμα 100τμ στο Κερατσίνι θα πρέπει να φορολογείται περισσότερο απ'ότι ένα διαμέρισμα 80τμ στην Κηφισιά, γιατί είναι μεγαλύτερο; Ή ξαφνικά εκεί ανακτάς την λογική σου και αντιλαμβάνεσαι πόσο ηλίθια ακούγονται όλα αυτά που γράφεις μέχρι τώρα; Μονο που την γραμμη δεν την τραβηξα εγω, την ειχαν τραβηξει κυβερνησεις εδω και πολλες δεκαετιες. Υπαρχουν πολυ πιο αδικες φορολογησεις απο το impreza του μητσου που τωρα δεν εχει λεφτα να βαλει βενζινη επειδη 2πλασιαστηκαν τα τελη, η 100ρα βενζινη και τον εδιωξαν απο την καφετερια που δουλευε. Τα αυτοκινητα που δεν ειχαν κατω απο 2λιτρο κινητηρα, τα περισσοτερα αν οχι ολα, ηταν πολυτελειας. Τι να κανουμε τωρα που η porsche δε βγαζει αμαξι 1,8? Ετσι κι αλλιως αυτος που εχει λεφτα να παρει porsche δεν θα παει να παρει την πιο φτηνη boxter ισα ισα για να λεει οτι εχει porsche , αλλα θα παρει κανενα μοντελο της προκοπης. Ολοι αυτοι οι καρμιρηδες που νομιζαν οτι πιασαν τον παπα απο τα @@ επειδη μια μερα τους ταξανε οτι θα πεσει η φορολογια και το τεκμηριο για διλιτρα, ειναι πιο χαζοι και απο τα λαχανα. Λες και δε ξερουμε τοσα χρονια τι κυβερνησεις εχουμε και πως φορολογουν. Και προφανως θα ηταν πιο λογικη η φορολογηση βασει εμπορικης αξιας και οχι κυβισμου, αλλα επειδη ειμαι ρεαλιστης, και ξερω οτι αυτο δεν προκειται να γινει ποτε στην Ελλαδα, πραττω αναλογα με τις αγορες μου. 1 ώρα πριν, billiboo είπε αν και συμφωνώ μαζί στα περισσότερα, τα αυτοκίνητα δεν θα έπρεπε να πληρώνουν βάση του κυβισμού καθώς ΘΕΩΡΗΤΙΚΆ τα τέλη κυκλοφορίας είναι οτι ακριβός λέει ο τίτλος τους δηλαδή χρήματα που δίνεις για να κυκλοφορείς το όχημα σου στους δρόμους, επομένως ένας πιο δίκαιος τρόπος θα ήταν να φορολογουνται βάση των χιλιομέτρων που κάνουν κάθε χρόνο. Και ο ανθρωπος που θελει να παρει ενα απλο φτηνο αμαξι για να κανει τη δουλεια το θα πληρωνε περισσοτερο απο τον γιαπη που εχει παρει 2-3 4λιτρα jeep και τα εχει μονιμα παρκαρισμενα... Τα τελη δεν σου δινουν μονο την δυνατοτητα να κυκλοφορεις, αλλα και να παρκαρεις το αυτοκινητο σου σε δημοσιο δρομο. Επισης πως θα φορολογουσες βασει χιλιομετρων? Με gps στο καθε αμαξι? Η προσθετοντας κι αλλους φορους στην ηδη πανακριβη τιμη της βενζινης? Αν σου φαινεται λογικο το τελευταιο, μπορεις να παρεις ενα RX9, το οποιο φορολογειται ως 1.3 και καιει ως 6λιτρο. Περιεργως ομως εχουν εξαφανιστει ολα αυτα απο την Ελλαδα. Αρα δεν ειναι (μονο) τα ακριβα τελη το προβλημα...
Ntinaras Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, primeragt είπε Το οικογενειακα αμαξια με 1.6 μονος σου λες οτι εκαναν 20-25χιλ. και σου λεω εγω οτι την περιοδο 2004-2008 που κρατισε αυτη η νομοθεσια (αν θυμαμαι καλα) και γεμισε με 1.8 κ 2.0 οτι ο μεσος ορος των διλιτρων ηταν 28-32χιλ. δλδ γυρω στα 8χιλ παραπανω. Το προβλημα φιλε μου ποτε δεν ηταν η αγορα τους αλλα η πραλογη φορολογηση μεσω τεκμηριων που εκτοξευονται παραλογα απο τα 1.8 και πανω χωρις να υπαρχει αντιστοιχια κοστους. Το δικο μας που αγοραστικε μετρητης με αυτη τη νομοθεσια 2.3 στα 30χιλ. δεν θα το περναμε και θα επιλεγαμε μια αλλη προταση στα 1.8τουρμπο πιο ακριβο και θα ημασταν και μαγκες!!! Καταλαβαινεις που κ ποσο χωλαινει ολο αυτο!!! Σκεψεις σαν την δικη σου ειναι εντελως λαθος, επιλογες κανεις με βαση τις εκαστωτε συνθηκες και τις αναγκες σου. Σε διαβαζω και ειναι λες και ακουω τον ξαδερφο μου, ναυτικος καπετανιος Α, που εδωσε την πρωτη slk 1.8comp στη mercendes (18χιλ 3 ετων με 12000χλμ) και επειδη δεν ειχε υπομονη να περιμενει 1 μηνα για να ερθει το αμαξι που ηθελε εδωσε αλλα 60 για να παρει το φουλ εξτρα σουπερ ντουπερ νεο μοντελο (25χιλ πανω απο το 3,2amg για 1.8) και μετα τη νεα νομοθεσια μου κουναει και το δακτυλο οτι κακως παραπονιεμε γιατι εχω μεγαλο αμαξι και τον διαολοστελνω καθε φορα (δεν παει σε σενα φυσικα). Ο Ελληνας ηθελε life style, αμαξαρες και γκλαμουρια ενω παραλληλα δεν παραγει ουτε βιδα για αυτοκινητα. Οταν βγαζεις πολλα λεφτα πανε παρε ο,τι θες. Παρε και 3.2, παρε και veyron. Ηταν προφανες οτι θα γινει μαλακια με τις ξαφνικες φοροελαφρυνσεις και προτροπες για αγορες 2+ λιτρων. Οπως εγινε και μετα με τα υβριδικα, και με τα diesel... Χρηματιστηριο '99 καθε φορα θυμιζουν οι αγορες αυτοκινητων. Στη δικη σου περιπτωση, αληθεια, τι παραπανω μπορεις να κανεις με το 2.3 που δεν θα μπορουσες να κανεις με ενα μικροτερου κυβισμου? Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2018 από Ntinaras
Zaknafein Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Και προφανως θα ηταν πιο λογικη η φορολογηση βασει εμπορικης αξιας και οχι κυβισμου, αλλα επειδη ειμαι ρεαλιστης, και ξερω οτι αυτο δεν προκειται να γινει ποτε στην Ελλαδα, πραττω αναλογα με τις αγορες μου. Εντάξει, συμφωνήσαμε. Μετά βέβαια προκύπτει κι ένα άλλο θεματάκι, ότι λέγονται τέλη κυκλοφορίας και όχι φορολογία κατοχής Ι.Χ., αλλά εντάξει, αυτά είναι τεχνικές λεπτομέρειες μπροστά σε άλλα σημεία κ τέρατα... οπότε το αφήνω εδώ.
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 17 ώρες πριν, Vagosman είπε Για να προλάβω κακιες γλωσσες ηδη οι μπαταρίες ειναι 100% ανακυκλωσιμες και γινεται ήδη επανάχρηση σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. Δυστυχώς δέν είναι ακριβές αυτό. Αυτή τη στιγμή μπορούν να ανακτηθούν το λίθιο, το κοβάλτιο και κάποια άλλα υλικά, αλλά με πολλαπλάσιο κόστος σε σχέση με τα αντίστοιχα υλικά που προέρχονται απο εξόρυξη.. Γι αυτό το λόγο αυτή τη στιγμή απλά αποθηκεύουν τις παλιές μπαταρίες μέχρι να βρεθεί κάποια πιό αποδοτική μέθοδος ανακύκλωσης. Η χρήση παλιών μπαταριών για αποθήκευση δέν ξέρω πόσο καλή ιδέα είναι. Ναί μεν μπορείς να "ξεζουμίσεις" μια κουρασμένη μπαταρία λίγο ακόμα σε μια λιγότερο απαιτητικη εφαρμογή, αλλά αξίζει τον κόπο? Πιστεύω οτι όλο αυτό είναι μια προσπάθεια απο τους κατασκευαστές απλά να καθυστερήσουν για λιγο ακόμα το αναπόφευκτο, δηλαδή την ακριβή και μή αποδοτική ανακύκλωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα