nikosmykoniaths Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Συντνει. Που μένω εγώ συζητάνε να βάλουν επιπλέων φόρους στα ηλεκτροκίνητα λόγο του ότι δεν χρειάζονται καύσιμα και αρα δε πληρώνουν φόρους και άρα χρησιμοποιούν τους δρόμους δωρεάν χχαχαχα. Ποιο περιβάλλον τε σεις τα πάντα κινουνται γύρο από το χρήμα και ιδίως το κράτος θέλει φόρους να εισπράτει αλλιώς δεν θα ειναι βιώσιμο
Zaknafein Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Σου φαινεται παραλογη η φορολογια βασει κυβισμου? Εχμ, ναι; Είναι ένα νούμερο που από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα για το υπόλοιπο αμάξι. (Φθορά στο οδόστρωμα λόγω κύλισης, κατανάλωση καυσίμου, εκπομπές ρύπων κτλ)
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 43 λεπτά πριν, Zaknafein είπε Εχμ, ναι; Είναι ένα νούμερο που από μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα για το υπόλοιπο αμάξι. (Φθορά στο οδόστρωμα λόγω κύλισης, κατανάλωση καυσίμου, εκπομπές ρύπων κτλ) ηταν ενας απλος τροπος να φορολογησουν την πολυτελεια
Zaknafein Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Απλός ναι, σωστός/λογικός όχι. Εκτός αν είναι πολυτέλεια το μτχ 2λιτρο των 2-3Κ αλλά καταραμένη φτώχεια το 1.8 των 30Κ+ 1
cpc464 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Εάν ήθελαν έναν απλό τρόπο υπάρχει, η εμπορική αξία αγοράς του αυτοκινήτου, έχεις αμάξι 30κ? 500€ 15κ? 250€ κτλ κτλ. 1
akishellas1979 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 ειναι πολλα τα λεφτα απο το σεβ που θα χασουν,φυσικα κ δεν τους συμφερει .
chriskirza Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Το κόστος παραγωγής ενός ηλεκτρικού ή και plug in υβριδικού είναι ακόμα μεγάλο λόγο του ότι και οι παραγώγή μπαταρίας τώρα κοστίζει περισσότερο. Αυτήν την στιγμή δημιουργούνται εργοστάσια παραγωγής μπαταριών σε όλο τον κόσμο για να μπορεί να αντιμετοπισθεί η ζήτηση που θα υπάρχει σε λίγο καιρό. Κάπου το 2024 εκτιμάται ότι το κόστος παραγωγής μπαταρίας θα είναι το 1/4 από τώρα. Αμάξια ηλεκτρικά θα υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες και για όλες τις τσέπες.Γιατι ηλεκτρικό θα φθάσει να κοστίζει και λιγότερο να το κατασκευάσεις από το συμβατικό. Εδώ που τα λέμε ίσως τώρα συμφαίρει και πιο πολύ γιατί η χρέωση της kwh είναι ακόμα χαμήλη. Για φανταστείτε όταν τα μισά αμάξια θα είναι ηλεκτρικά αλλα και λιγότερα θα σου βάλει και επιπλέον φόρο το κράτος στο ρεύμα γιατί δεν θα κερδίζουν φόρο από τα πετρέλαια ή την βενζίνη.
De@th L0rd Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 πιο πιθανό το κόβω να γεμίσουμε παπιά, επειδή δε θα έχει κανεις να ταΐζει βενζίνη το αυτοκίνητο,παρα ηλεκτροκίνητα. Αυτα προς 2040 μεριά που οι περισσότεροι θα είμαστε παππούληδες κ δε θ οδηγούμε ούτως η άλλως. 2
what_if Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 μ αρεσει που συζηταμε ταχαμου σοβαρα για επιδοτηση αγορας ηλεκτρικου αυτοκινητου ενω οι περισσοτεροι δεν μπορουμε να αγορασουμε ουτε καινουργιο παπι 1 1
De@th L0rd Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, chriskirza είπε . Για φανταστείτε όταν τα μισά αμάξια θα είναι ηλεκτρικά αλλα και λιγότερα θα σου βάλει και επιπλέον φόρο το κράτος στο ρεύμα γιατί δεν θα κερδίζουν φόρο από τα πετρέλαια ή την βενζίνη. Αυτος ειναι κ ο μεγάλυτερος μου φοβος για το μελλον. Ας ελπισουμε μεχρι τοτε να εχουμε παρει μερικα κεφαλια απο λαμογια πολιτικους μπας κ σταματησουν να ψηφισουν μαλακιες νομους.
adtakhs Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 19 ώρες πριν, Expecto Patronum είπε Άν συνεχίζεις και καίς λιγνίτη για παραγωγή ΗΕ, δεν βλέπω πουθενά την λογική του "οικολογικού" όφελους. Οικολογική είναι η ενέργεια που χρησιμοποιείς, όταν αυτή παράγεται απο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο μέγιστο μεγαλύτερο βαθμό. Τώρα, για το άν και πότε θα κυκλοφορήσουν έχει να κάνει με το κράτος...και συγκεκριμένα με τον ΚΛΕΦΤΗ-ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΡΑΤΟΣ. Όταν αποζουμήσει και το τελευταίο ευρώ για όσο μπορεί, τότε θα μπεί και στα ηλεκτροκίνητα. Γνωστά εδώ και χρόνια. Αν καις λιγνίτη και πάρεις υβριδικό, τότε όχι μόνο δεν κάνεις τον κόσμο καλύτερο αλλά τον κάνεις χειρότερο !!!! Ας φτασουμε να τροφοδοτούμε τις σταθερές καταναλώσεις με ΗΕ και μετά ας κοιτάξουμε στα αυτοκινητα . Πολύ σωστός ! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 10 ώρες πριν, Ntinaras είπε Σου φαινεται παραλογη η φορολογια βασει κυβισμου? Ναι.
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 8 ώρες πριν, Zaknafein είπε Απλός ναι, σωστός/λογικός όχι. Εκτός αν είναι πολυτέλεια το μτχ 2λιτρο των 2-3Κ αλλά καταραμένη φτώχεια το 1.8 των 30Κ+ Μη συγκρινεις μτχ με καινουρια... Αλλωστε παντα στην Ελλαδα ηταν τεκμηριο και πολυτελεια το διλιτρο. Αν δεν ειχες λεφτα, δεν επαιρνες μεγαλου κυβισμου, ηταν τοσο απλο. Μετα ηρθε το downsizing και φορολογηθηκαν οι ρυποι... 1
Zaknafein Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εχμ απ'τη στιγμή που η φορολογία δεν τα διακρίνει, μια χαρά μπορώ να κάνω την σύγκριση και είναι οφθαλμοφανές ότι ο συγκεκριμένος τρόπος φορολογίας είναι άδικος & παράλογος. Το σωστό-λογικό είναι προοδευτική κλίμακα ανάλογα με την ισχύ/το βάρος/τους ρύπους, γιατί μιλάμε για ΤΕΛΗ κυκλοφορίας και όχι φόρο (λεπτή η διαφορά στο φορομπηχτιστάν αλλά υπάρχει). Μόνο στην Ελλάδα θεωρείται μεγάλος κυβισμός το 2λιτρο, σε άλλες αγορές είναι το μικρότερο διαθέσιμο μέγεθος κινητήρα. Τέσπα, τέλος το offtopic από μένα, καλή τύχη στους εμπόρους που περιμένουν επιδότηση, τα λεφτόδεντρα δεν τα πήγαν καλά φέτος, του χρόνου πάλι (ή μέχρι να σταματήσει το 3,5% πρωτογενές πλεόνασμα, καλό 2025 δλδ) Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από Zaknafein
Expecto Patronum Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, adtakhs είπε Αν καις λιγνίτη και πάρεις υβριδικό, τότε όχι μόνο δεν κάνεις τον κόσμο καλύτερο αλλά τον κάνεις χειρότερο !!!! Ας φτασουμε να τροφοδοτούμε τις σταθερές καταναλώσεις με ΗΕ και μετά ας κοιτάξουμε στα αυτοκινητα . Πολύ σωστός ! Φαντάσου οτι τα εργοστάσια το καλοκαίρι παίρνουν φωτιά απο την ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια λόγω κλιματιστικών κτλ. Φαντάσου τώρα να καίς λιγνίτη και να πρέπει να εξυπηρετήσεις εκατομμύρια αμάξια τα οποία θα φορτίζουν τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα αναλόγως αναγκών. Τα φουγάρα θα καλύψουν τον ουρανό. Σκέψουν όμως να παράγεις κατά 70% ηλεκτρική ενέργεια απο ανανεώσιμες πηγές και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εκπέμππουν ΜΗΔΕΝ καυσαέρια! Στις πόλεις θα αναπνέεις ΚΑΘΑΡΟ ΟΞΥΓΟΝΟ. Τα οφέλη στη φύση και το περιβάλλον αλλά και στην ανθρώπινη υγεία ΑΠΟΛΥΤΥΤΩΣ άψογα. Όταν όμως η ΔΕΗ συνάπτει συμφωνίες με ιδιώτες και δεν τις τηρεί θα είμαστε τρικοσμική χώρα πάντα. Τα συμφέροντα δεν αφήνουν αυτή την χώρα να πάει μπροστά. Μπροστά σε βασικά πράγματα επωφελή για την υγεία πρωτίστως και το περιβάλλον. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από Expecto Patronum 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα