isay Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί να δοθούν επιδοτήσεις για να βγάζει λεφτα ο κλάδος των εισαγωγέων. Να δώσει επιδοτήσεις για να κάνουμε παιδια το καταλαβαίνω, να δώσει επιδοτήσεις για πραγματα που παραγουμε στην Ελλάδα το θεωρώ λογικό, να δώσει επιδοτήσεις για εργασία το κρίνω έξυπνο, να δώσει επιδοτήσεις για έρευνα και αναπτυξη θα ειναι πανεξυπνο .... αλλά να δώσει επιδοτήσεις για να πάρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα ... το θεωρώ καιροσκοπικό και πεταμένα χρήματα.. Εχουμε άλλες πιο σοβαρές προτεραιότητες από το να τα ακουμπάμε όλοι μας για να αγοράζουν κάποιοι λίγοι φθηνότερα αυτοκίνητα. Μια χαρά οικονομικά ειναι και τα πετρέλαιου ή αερίου και μην διαβάσω χαζές απαντησεις για οικολογία και απε γιατί πάλι λιγνίτη θα καίμε για να τα φορτίζουμε. Το αν το κάνει η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία (όποιος το κάνει) σκασίλα μου, άλλωστε αυτοι εχουν παραγωγή αυτοκινήτων και τους συμφερει τα άλλα κρατή να επιδοτουν τις αγορές τους. 8 λεπτά πριν, LordPanag είπε Η μονη πιθανη παροχη που βλεπω ειναι οτι αφου ηλεκτροδοτουνται να πληρωνουν ενφια Καλό! 13 1
logistoulis Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, umbrella co. είπε Εδω μεχρι προσφατα ειχαμε απαγορευσει τα πετρελαιοκινητα οχηματα σε Αθηνα και Θεσσαλονικη επειδη <<μολυνουν>> το περιβαλλον...αλλα μολις η τιμη του πετρελαιου εγινε σχεδον ιδια με αυτη της βενζινης, τοτε ξαφνικα ολα διορθωθηκαν. Τα ιδια θα συμβουν και εδω. γιατί δεν μολύνουν τα ντίζελ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα; 2
isay Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Μόλις τώρα, logistoulis είπε γιατί δεν μολύνουν τα ντίζελ περισσότερο από τα βενζινοκίνητα; Χωρίς να απαντήσω γιατί εχει υποπεριπτώσεις που βγάζουν και ναι και οχι ... τόσα χρόνια που δεν επιτρεπονταν τα πετρελαιοκίνητα σε Αθηνα/Σαλονίκη μια χαρά κυκλοφορουσαν πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, φορτηγά, φορτηγακια, ταξι και καραντουμανιαζαν τον τόπο. Συμφέροντα όμως. Ή επετρεψε τα όλα ή κόψε τα όλα ή (το πιο λογικό) βάλε αυστηρους κανόνες εκπομπών ρύπων (με συχνους ελεγχους στο δρόμο) και ασε τα όλα ελευθερα.
likor Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Ποια ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα? Δεν υπαρχει ουτε ενας supercharger! Μονο στην Καλιφορνια κυκλοφορεις ανετα με ηλεκτρικο και μονο με Tesla αφου οι αλλοι κατασκευαστες δεν εχουν superchargers.
isay Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ας έρθει λοιπον η εκάστοτε εταιρεία, να επιδοτήσει με δικά της κεφάλαια για εγκαταστασεις φόρτισης, να κάνει εκπτώσεις για την Ελλάδα και αν μας συμφερει αγοράζουμε. Κοινή λογική (οχι όμως με βάση το marketing). Αντίθετα ερχεται ο έμπορας και γκρινιάζει οτι πρεπει όλοι μας να χώσουμε λεφτα (επιδοτήσεις), για να βγάλει αυτός κέρδη. Ρε ουστ! Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από isay 5
ELMastas Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Για δεκαετίες οι πολιτικοί μας λένε για πράσινη ανάπτυξη,όμως ως τώρα έχουμε δει λίγο πολύ,μόνο πράσινα άλογα ! ... Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από ELMastas 2
fsbmaniac Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Ποση ηλιθιοτητα ... ποσο ειναι ενα καλο ειςοδημα αυτη τη στιγμη για οικογενεια ; Με 2 εργαζομενους και πληρωμενη εφορια μενουν 20 κ ευρω ... με μετρια ζωη και 2 παιδια ... δεν μενει Τιποτα ... ποια ηλεκτροκινητα και παπαριες λενε , εδω δεν μπορουν να συντηρησουν τα 1400 ... ποιος θα δωσει 40-60Κ για να πηγαινει βολτα τετοιες εποχες ; Παει το 2000 και η πασοκαρα μαγκες οσοι φαγαν φαγαν .
speedman_26 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Τα αυτοκινητα πια για την ελλαδα ειναι πολυτελεια αν ζουσαμε σε αλλη χωρα ισως να αξιζε η αγορα. Εδω οπως πανε τα πραγματα μας βλεπω να αγοραζουμε ενα αυτοκινητο και θα το εχουμε μεχρι να πεθανουμε. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Αναφορά σε κείμενο Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Επιτροπής, οι μέσες εκπομπές CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά θα πρέπει να μειωθούν κατά-30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές του 2021, στόχος ιδιαίτερα φιλόδοξος. Η απόφαση για μείωση των εκπομπών κατά 30% επιβάλλει την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και συνεπώς θα αναμορφώσει την παραγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέτοντας νέους ορίζοντες. Αυτά είναι για τους άμπαλους τους Ευρωπαίους που όταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες αυτοί τρώγανε βελανίδια. Εμείς θα το επιτύχουμε κόβωντας τα αυτοκίνητα
Skylined Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Anaisthitos είπε Τι κινητρα να δωσει η χωρα η οποια φορολογει τις πλαστικες σακουλες για "οικολογικους" λογους? Πολλές χώρες πλέον έχουν χρέωση για χρήση πλαστικής σακούλας. Πρόσφατα η Ε.Ε. ανακοίνωσε ότι μέχρι το 30 όλες οι πλαστικες συσκευασίες θα πρέπει να είναι ανακυκλώσιμες ή βιοδιασπώμενες. Τα σχόλια του insomnia βρίθουν μιζέριας, απαισιοδοξίας, αρνητικότητας. Κάτι που στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες θεωρείται σοβαρή κουβέντα για την "πραγματικότητα". Ίδιες συζητήσεις, ίδια λόγια, τις ίδιες φράσεις έχω ακούσει και διαβάσει χιλιάδες φορές. Σε αυτού του είδους την ανακύκλωση τα πάει μια χαρά η χώρα Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από Skylined 4 1
jokr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Ειναι πολλα τα εκατομμύρια που καθημερινά κερδίζει το κράτος απο τη φορολογία των καυσίμων. Κίνητρα δίνονται σε χώρες όπου υπάρχει βιομηχανία και ευρεία χρίσει φυσικού αερίου.
Anaisthitos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, Skylined είπε Πολλές χώρες πλέον έχουν χρέωση για χρήση πλαστικής σακούλας. Πρόσφατα η Ε.Ε. ανακοίνωσε ότι μέχρι το 30 όλες οι πλαστικες συσκευασίες θα πρέπει να είναι ανακυκλώσιμες ή βιοδιασπώμενες. Τα σχόλια του insomnia βρίθουν μιζέριας, απαισιοδοξίας, αρνητικότητας. Κάτι που στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες θεωρείται σοβαρή κουβέντα για την "πραγματικότητα". Ίδιες συζητήσεις, ίδια λόγια, τις ίδιες φράσεις έχω ακούσει και διαβάσει χιλιάδες φορές. Σε αυτού του είδους την ανακύκλωση τα πάει μια χαρά η χώρα εκεινο που θελω να θιξω ειναι το γενονος οτι δεν το κανουν για περιβαλοντικους λογους, το κανουν επειδη ετσι τους ειπαν, γιαυτο αντι να μου χρεωνεις την σακουλα 4 λεπτα που ετσι και αλλιως δεν θα με εκαναν πιο φτωχο ή πιο πλουσιο, γιατι να μην κανεις ολες τις σακουλες βιοδιασπωμενες 1
Omnigeek Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τα επιχειρήματα για την μόλυνση που προκαλούν τα ηλεκτρικά είναι τουλάχιστον αστεία. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πολύ καθαρότερα ακόμα και όταν φορτίζουν στα πιο βρώμικα δίκτυα της Ευρώπης (Πολώνία ~60% άνθρακας) https://www.transportenvironment.org/press/electric-cars-emit-less-co2-over-their-lifetime-diesels-even-when-powered-dirtiest-electricity Στην Ελλάδα λιγότερο από το μισό ρεύμα παράγεται από λιγνίτη, ποσοστό που μειώνεται συνεχώς και αντικαθίσταται από το σημαντικά καθαρότερο φυσικό αέριο (>50%) και τις εντελώς καθαρές ανανεώσιμες πηγές. Tο ρεύμα γίνεται καθαρότερο μέρα με την μέρα, το πετρέλαιο όχι. Επίσης τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ενδιαφέρονται από που έρχεται ο ηλεκτρισμός, θα μπορούσες να κάνεις και πετάλ για να τον παράγεις, αντίθετα με τα πετρελαιοκίνητα που απαιτούν διυλισμένο, πανάκριβο, εισαγόμενο, υπερβολικά βρώμικο (παντού, δεν εμφανίζεται μαγικά στο ντεπόζιτο από το υπερπέραν η βενζίνη), μη ανανεώσιμο καύσιμο (ακόμα και αέριο να καις, στο εργοστάσιο έχει απόδοση 60+% και όχι 16-20 που έχει στον κινητήρα). Συν το γεγονός ότι παράγουμε ήδη ρεύμα για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρικά που απλά "πετάμε". Η Πτολεμαΐδα δεν κλείνει το πρωί που κανείς δεν την χρειάζεται. Όσο για το κόστος. Το πρόβλημα είναι ότι στα ηλεκτρικά είναι εμπροσθοβαρές και χτυπάει άσχημα. Αν βάλουμε κάτω και υπολογίσουμε τα συνολικά κόστη (καύσιμα, αναλώσιμα, σέρβις, βλάβες) τότε το ηλεκτρικό γίνεται σήμερα το ίδιο ακριβό με ένα αντίστοιχο ΜΕΚ. Και το κόστος μειώνεται με ταχείς ρυθμούς, στα επόμενα χρόνια θα είναι σημαντικά φθηνότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά αφού (εκτός των μπαταριών) το κόστος κατασκευής είναι σημαντικά μικρότερο. Ένα ηλεκτρικό θυμίζω έχει μόνο μια μπαταρία, ένα inverter και ένα ηλ.μοτέρ. Ένα συμβατικό έχει εκατοντάδες πανάκριβα πράγματα που αναλώνονται ή χαλάνε. Ταξί tesla s στην Ευρώπη έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με συνολικό κόστος (ρεύμα και αναλώσιμα) πολύ κάτω του 10% ενός αντίστοιχου συμβατικού. Όταν υπολογίσουμε όλα αυτά πόσο ακριβό είναι πραγματικά ένα renault zoe με τιμή 15000 ευρώ (+leasing την μπαταρία 50ε/m) Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από Omnigeek 4 4
nectons Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δεν καταλαβαίνω. Γιατί δεν αφήνουν τον elon musk να φέρει γραμμή παραγωγής στην Ελλάδα? Έτσι και εξαγωγή θα κάνουμε και θα ωφεληθεί το κράτος και θα έχουμε ασφαλή αυτοκίνητα δίχως ρύπους και με μεγάλη οικονομία στο καύσιμο (τώρα προς το παρόν μόνο οι οικονομικά άνετοι με το model 3 αλλά σίγουρα στο μέλλον θα φτιάξει και με του δεκάρικου ηλεκτρικά) αλλά και θα αλλάξει η ψυχολογία/παραγωγικότητα του Έλληνα αφού με τα ηλεκτρικά εκτός από τους ρύπους θα έχουμε ησυχία στην πόλη και στην ψυχή μας. Αλλά όσο καραγκιόζηδες και αν είμαστε στο τέλος νικά πάντα η εξέλιξη και τεχνολογία. Όπως είπε ένας φίλος ποιο πάνω θα αργήσουμε αλλά στο τέλος θα έχουμε και εμείς. Μακάρι! 5 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Τα επιχειρήματα για την μόλυνση που προκαλούν τα ηλεκτρικά είναι τουλάχιστον αστεία. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πολύ καθαρότερα ακόμα και όταν φορτίζουν στα πιο βρώμικα δίκτυα της Ευρώπης (Πολώνία ~60% άνθρακας) https://www.transportenvironment.org/press/electric-cars-emit-less-co2-over-their-lifetime-diesels-even-when-powered-dirtiest-electricity Στην Ελλάδα λιγότερο από το μισό ρεύμα παράγεται από λιγνίτη, ποσοστό που μειώνεται συνεχώς και αντικαθίσταται από το σημαντικά καθαρότερο φυσικό αέριο (>50%) και τις εντελώς καθαρές ανανεώσιμες πηγές. Tο ρεύμα γίνεται καθαρότερο μέρα με την μέρα, το πετρέλαιο όχι. Επίσης τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν ενδιαφέρονται από που έρχεται ο ηλεκτρισμός, θα μπορούσες να κάνεις και πετάλ για να τον παράγεις, αντίθετα με τα πετρελαιοκίνητα που απαιτούν διυλισμένο, πανάκριβο, εισαγόμενο, υπερβολικά βρώμικο (παντού, δεν εμφανίζεται μαγικά στο ντεπόζιτο από το υπερπέραν η βενζίνη), μη ανανεώσιμο καύσιμο (ακόμα και αέριο να καις, στο εργοστάσιο έχει απόδοση 60+% και όχι 16-20 που έχει στον κινητήρα). Συν το γεγονός ότι παράγουμε ήδη ρεύμα για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρικά που απλά "πετάμε". Η Πτολεμαΐδα δεν κλείνει το πρωί που κανείς δεν την χρειάζεται. Όσο για το κόστος. Το πρόβλημα είναι ότι στα ηλεκτρικά είναι εμπροσθοβαρές και χτυπάει άσχημα. Αν βάλουμε κάτω και υπολογίσουμε τα συνολικά κόστη (καύσιμα, αναλώσιμα, σέρβις, βλάβες) τότε το ηλεκτρικό γίνεται σήμερα το ίδιο ακριβό με ένα αντίστοιχο ΜΕΚ. Και το κόστος μειώνεται με ταχείς ρυθμούς, στα επόμενα χρόνια θα είναι σημαντικά φθηνότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά αφού (εκτός των μπαταριών) το κόστος κατασκευής είναι σημαντικά μικρότερο. Ένα ηλεκτρικό θυμίζω έχει μόνο μια μπαταρία, ένα inverter και ένα ηλ.μοτέρ. Ένα συμβατικό έχει εκατοντάδες πανάκριβα πράγματα που αναλώνονται ή χαλάνε. Ταξί tesla s στην Ευρώπη έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με συνολικό κόστος (ρεύμα και αναλώσιμα) πολύ κάτω του 10% ενός αντίστοιχου συμβατικού. Σε ευχαριστώ φίλτατε. Καλύτερα δεν μπορεί να τα πει κανείς! Αν είμαστε όλοι οι Έλληνες με το 50% της δικής σου σκέψης θα είμαστε και πρώτοι στην Ευρώπη. Διάβασα ποιο πάνω κάποια παράλογα αλλά λόγο μη γνώσης του αντικειμένου είπα αι στα κομμάτια. Σχολίασα κάτι άλλο. Και τσουπ το μήνυμα σου. 1
Omnigeek Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Αν κάνω τον κόπο να γράφω όλα αυτά είναι για να προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω κάποιους από τους μύθους που υπάρχουν που μας εμποδίζουν να βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά. Όπως λένε οι Κινέζοι, η νιφάδα δεν καταλαβαίνει την ευθύνη της σε μια χιονοστιβάδα. Μόνο αν καταλάβουμε όλοι μαζί τι θέλουμε μπορούμε να το πετύχουμε. 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα