Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

«Η Ελλάδα συνεχίζει να βρίσκεται σε δυσμενή θέση όσον αφορά την αγορά της ηλεκτροκίνησης», σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων - Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων.

Ως κύριες αιτίες για την υστέρηση επισημαίνονται -πέραν της οικονομικής κρίσης- τα εξής: η πλήρης απουσία οικονομικών κινήτρων, οι πολύπλοκες διαδικασίες μεταξύ δήμων και των αρμόδιων φορέων για την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης, η εξαίρεση των ηλεκτροκίνητων από τα κοινοτικά προγράμματα στήριξης των επιχειρήσεων, αλλά και η μη προώθησή τους από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Ο Σύνδεσμος επισημαίνει σχετικά ότι η ελληνική πολιτεία θα πρέπει να ακολουθήσει τα ευρωπαϊκά παραδείγματα για την παροχή φορολογικών και κυκλοφοριακών κινήτρων, να ενοποιήσει τη νομοθεσία και να προωθήσει τη χρήση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στους δήμους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται, η Κομισιόν ανακοίνωσε την 8η Νοεμβρίου 2017 την πρόταση νέων στόχων για τη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα. 

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Επιτροπής, οι μέσες εκπομπές CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά θα πρέπει να μειωθούν κατά-30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές του 2021, στόχος ιδιαίτερα φιλόδοξος. Η απόφαση για μείωση των εκπομπών κατά 30% επιβάλλει την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και συνεπώς θα αναμορφώσει την παραγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέτοντας νέους ορίζοντες.

Ως ηλεκτροκίνητα (ή εξαιρετικά χαμηλών ρύπων) οχήματα ορίζονται τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, τα ηλεκτροκίνητα με βοηθητικό κινητήρα καθώς και τα plug in υβριδικά αυτοκίνητα, όλοι δηλαδή οι τύποι οχημάτων που φορτίζονται από εξωτερική πηγή. Η ηλεκτροκίνηση είναι μία λύση πολύ φιλική προς το περιβάλλον, καθώς περιορίζεται η χρήση ορυκτών καυσίμων και ελαχιστοποιείται η ηχορύπανση.

Seaa.gr


Δείτε ολόκληρο το article

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εδω μεχρι προσφατα ειχαμε απαγορευσει τα πετρελαιοκινητα οχηματα σε Αθηνα και Θεσσαλονικη επειδη <<μολυνουν>> το περιβαλλον...αλλα μολις η τιμη του πετρελαιου εγινε σχεδον ιδια με αυτη της βενζινης, τοτε ξαφνικα ολα διορθωθηκαν. Τα ιδια θα συμβουν και εδω.

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ.

μαλιστα, τι φορολογικα κινητρα να δωσει αφου κακα τα ψεματα οποιος παρει ηλεκτροκινητο δεν θα ειναι και στο κατωτερο φορολογικο στρωμα. και εαν συνυπολογισουμε οτι σε περιπτωση βλαβης στο ηλεκτρικο δεν βαζεις χερι τοτε ανεβαινουν τα εξοδα.

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι και να δώσει κίνητρα η Ελλάδα για ηλεκτροκίνηση. Κάτι τέτοιο θα ήταν γελοίο και θα γινόταν μόνο εξαιτίας πιέσεων από συμφέροντα. Θα καίμε δηλαδή λιγνίτη για να κινήσουμε τα αυτοκίνητα, ενώ έχουμε λιγότερους ρύπους καίγοντας απλά βενζίνη στη ΜΕΚ του αυτοκινήτου κατευθείαν και δίχως απώλειες μεταφοράς και αποθήκευσης. Όταν η Ελλάδα αποκτήσει κάποιο πυρηνικό εργοστάσιο ή σοβαρή διύσδειση των ΑΠΕ, τότε έχουν νόημα όλα αυτά...

  • Like 17
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άν συνεχίζεις και καίς λιγνίτη για παραγωγή ΗΕ, δεν βλέπω πουθενά την λογική του "οικολογικού" όφελους.

Οικολογική είναι η ενέργεια που χρησιμοποιείς, όταν αυτή παράγεται απο ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο μέγιστο μεγαλύτερο βαθμό.

Τώρα, για το άν και πότε θα κυκλοφορήσουν έχει να κάνει με το κράτος...και συγκεκριμένα με τον ΚΛΕΦΤΗ-ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΡΑΤΟΣ. Όταν αποζουμήσει και το τελευταίο ευρώ για όσο μπορεί, τότε θα μπεί και στα ηλεκτροκίνητα. Γνωστά εδώ και χρόνια.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τι ελαφρύνσεις; Νομίζω θα ήμαστε χαρούμενοι αν δεν υπάρχουν επιβαρύνσεις. Αν θυμάμαι καλά, στο Ampera απο τα 54Κ τιμη αγοράς, τα 14Κ ηταν φόροι  (πολυτελείας κ.λ.).

  • Like 1
Δημοσ.

Αν φέρουν ηλεκτροκίνητα στο Ελλαδιστάν, μετά το ρεύμα θα έχει δυο τιμές, μια για χρήση στο σπίτι και μια για φόρτιση του αυτοκινήτου, η οποία θα έχει μέσα φόρους υπέρ τρίτων, φόρους υπέρ δεύτερων και πρώτων, εισφορά αλληλεγγύης 15%, έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης 15%. Άρα καταλαβαίνετε από ποιον θα τα τσεπώσουν πάλι! :-)

  • Like 2
Δημοσ.

Όταν σε όλη την Ευρώπη σου δίνει το κράτος κίνητρα για να πάρεις ηλεκτροκίνητο εδώ καταλήγεις να πληρώνεις και φόρο πολυτελείας. Δείχνει την κατάντια μας σαν χώρα.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Αν (λέω αν) τα ηλεκτροκίνητα ξεκινούν από 6-7 χιλιάρικα (αισιόδοξο σενάριο), εμείς με κάτω από 10.000 το χρόνο τελειώσαμε. Άσε η φορολογία, εκτός κι αν δεν τα φορολογούν όπως τα βενζινοκίνητα (αισιόδοξο σενάριο). 

 

Δημοσ.

αργά ή γρήγορα θα γίνει και αυτό. θα επανέλθει η απόσυρση αυτοκινήτου για να φύγουν τα παλιά και να υπάρχει κίνητρο και ίσως και βοήθεια του κράτους με επιστροφή χρημάτων για αγορά ηλεκτρικού όπως γίνεται στο εξωτερικό. μέχρι το 2035 όλη η Ευρώπη θα έχει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. εμείς θα αργήσουμε λίγο παραπάνω αλλά θα γίνει και αυτό 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Οι εισαγωγείς αυτοκινήτων είναι έμποροι και εκφράζονται βάση συμφέροντος. Ούτε το κράτος αγαπάνε, ούτε τους καταναλωτές αγαπάνε, ούτε το περιβάλλον τους ένιαξε.

Ταπεινή μου άποψη, δεν αποτελεί εφαλτήριο ουσιαστικής συζήτησης  ή λόγος να αγχωνόμαστε το δελτίο τύπου ενός εμπορικού συνδέσμου.

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...