Sheogorath Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, burnin είπε καταρχας, οι ειρωνιες στην οικογενεια σου και στους φιλους σου αγαπητε. ναι σου φαινονται απιστευτα ολα αυτα. οκ. δε θα κατσω να σου αλλαξω εγω τον τροπο σκεψης. θα σου πω μονο το εξης. χαλασε το raspberry pi b+. στον ενα χρονο και 9 μηνες. το οποιο το ειχα παρει απο καποιον φιλο απο εδω. ειχε την αποδειξη στο ονομα του. αρχικα λεγαν δεν ισχυει η εγγυηση 2 χρονων. μετα πως πρεπει να παρω υπευθυνη δηλωση απο το παλικαρι που μου το πουλησε για να το παραλαβω εγω. μετα λεγαν δε γινεται τιποτα. εφαγαν μια καταγγελια και πηρα το raspberry pi 3 model b. αυτα για το οτι δεν παιρνεις αναβαθμισμενα προιοντα... το αν εχω αδικο ή οχι δεν το ξερω. γιαυτο και εκανα θρεντ εδω. τη δικη σου γνωμη ομως σιγουρα δε θα τη λαβω υποψην. αυτα Καταρχήν ανθρωπάκι με ειρωνία είσαι εσύ, και πολύ ασχολήθηκα. Πες μας να γελάσουμε ΑΝ ποτέ καταφέρεις να πάρεις ΝΟΜΙΜΑ την 32άρα. Λες άνοιξες το τόπικ για να δεις αν έχεις δίκιο. Σου λέω έχεις άδικο, αλλά επιλέγεις να ακούσεις ΟΠΟΙΟΝ σου πει ότι έχεις δίκιο, και να με αγνοήσεις. Οκ παλικάρι μου, "έχεις δίκιο, επέμεινε λίγο να γελάσουμε" 2 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 @burnin o @Sheogorath έχει δίκιο. Πρακτικά δεν υποχρεούνται να σου δώσουν κάποιο άλλο προϊόν, πρόταση κάνουν και στο χέρι σου είναι αν θα την αποδεχθείς. Το "καλύτερων χαρακτηριστικών" προϊόν ενδεχομένως να είναι άτυπο, δεδομένου ότι δεν το βρήκα στη συγκεκριμένη Ευρωπαϊκή οδηγία (αν μου ξέφυγε και το έχει βρει κάποιος, ας το γράψει). Στην περίπτωση που το ίδιο το προϊόν δεν υπάρχει, απλά θα σου επιστρέψουν τα χρήματα, ή θα σου προτείνουν εναλλακτική. Αν εσύ θα τη δεχτείς, είναι στο χέρι σου. Επίσης, το αν το προϊόν το πήρες σε τρελή προσφορά και δεν ξέρω τι, δεν είναι κάτι που αφορά το κατάστημα.
poulinos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 On 17/1/2018 at 3:12 PM, Sheogorath said: Ναι, αλλά αν δεν βγαίνει 40άρα ΔΕΝ θα σου δώσουν 55άρα, αλλά τα λεφτά σου πίσω. Το κατάλαβες αυτήν την φορά; εχω πετυχει διαφορες περιπτωσεις.μου εχει χτυπησει raptor Δισκος.τον πηγα πλαισιο και τον εστειλαν στην wd και μετα απο 15 μερες παρελαβα αλλο δισκο .θα μπορουσαν να κοψουν πιστωτικο αλλα επειδη ο δισκος δεν υπηρχε σαν μοντελο ουτε παιζει να μου γυρναγαν τα λεφτα που ειχα δωσει καποτε που ηταν παρα πολλα ουτε βεβαια να μου δωσουν διπλασια χωρητικοτητα raptor που ηταν ακριβως. σε sd card που μου ειχε χαλασει και την εστειλα Kingston καταφεραν και μου βρηκαν ακριβως την ιδια 32 gb class 4. σε western digital εχω στειλει δισκο για αλλαγη .τους εστειλα 1 tb δισκο και μου εστειλαν 2 tb δισκο.οποτε ολα ειναι σχετικα παντα. On 19/1/2018 at 8:30 PM, Orestis_G said: @burnin o @Sheogorath έχει δίκιο. Πρακτικά δεν υποχρεούνται να σου δώσουν κάποιο άλλο προϊόν, πρόταση κάνουν και στο χέρι σου είναι αν θα την αποδεχθείς. Το "καλύτερων χαρακτηριστικών" προϊόν ενδεχομένως να είναι άτυπο, δεδομένου ότι δεν το βρήκα στη συγκεκριμένη Ευρωπαϊκή οδηγία (αν μου ξέφυγε και το έχει βρει κάποιος, ας το γράψει). Στην περίπτωση που το ίδιο το προϊόν δεν υπάρχει, απλά θα σου επιστρέψουν τα χρήματα, ή θα σου προτείνουν εναλλακτική. Αν εσύ θα τη δεχτείς, είναι στο χέρι σου. Επίσης, το αν το προϊόν το πήρες σε τρελή προσφορά και δεν ξέρω τι, δεν είναι κάτι που αφορά το κατάστημα. πολλα καταστηματα σου επιστρεφουν οχι τα χρηματα που εδωσες αλλα τα χρηματα που κανει εκεινη την στιγμη το προιον αν δεν εχουν να στο αλλαξουν με αλλο.αυτο μαλλον γινεται διοτι καποιος θα μπορουσε να καψει μια καρτα που την πηρε 800 ευρω και να περιμενει να παρει 800 ευρω πισω.αυτο σε περιπτωση που δεν εχουν να του δωσουν την ιδια καρτα πισω. On 17/1/2018 at 1:37 PM, burnin said: 16αρα δε βλεπω καν να υπαρχει ουτε εξω. το θεμα μου, και για αυτο σας ρωτω, ειναι αν εχω δικιο να επιμενω να μου δωσουν σαμσουνγκ εβο και οχι οτι ναναι. καλα δεν κανω? εχω παραγγειλει και μου ερχεται (για αλλο μπλιμπλικι) μια αλλη εβο οποτε οποια καθυστερηση δε με απασχολει Γιατι ειναι σα να εχεις παρει τηλεοραση σαμσουνγκ απο κωτσοβολο να χαλασει και να σου λενε θα σου δωσουμε φουναι με τα ιδια χαρακτηριστικα... Κανονικα ναι δεν πρεπει να ειναι απλα ιδιας χωρητικοτητας αφου μπορει να υπαρχει καρτα με 10 ευρω και γρηγορη καρτα με 50 ευρω.επισης οτι δεν εχει το καταστημα πχ 16 αρα ή οτι δεν πουλανε στο εξωτερικο δεν σημαινει οτι η αντιπροσωπεια ειτε ελλαδα ειτε εξωτερικο δεν εχει 16αρες καρτες .απλα αν ειναι να παει εξωτερικο η καρτα και να ερθει αλλη πισω θα αργησει λιγακι.οπως εγραψα με τους raptor περιμενα πανω απο 20 μερες.
Sheogorath Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Άλλο τι κάνουν αυτοί, άλλο τι λέει ξεκάθαρα ο νόμος. Προφανώς και θα θέλουν να σου δώσουν πχ 400 ευρώ για μια κάρτα με ποσό αγοράς τα 800, και να πιστωθούν απο τον κατασκευαστή 800 ευρώ. Γιατί αυτό γίνεται, και κερδίζουν 400 ευρώ καθαρά. Φυσικά και μπορούν να δώσουν παραπάνω σε ποσότητα/ποιότητα (βλέπε Corsair, Evga, Logitech κάποιες εταιρίες που το κάνουν συχνά), αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι.
poulinos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 καλα ναι η θεωρια απο την πραξη αλλαζει .οπως και αυτο που ειπες.το τι ισχυει νομικα αλλα με το τι γινεται παλι εχει διαφορα.πιστευω βεβαια και οτι ο κατασκευαστης μετα για να μην πιστωσει χρηματα ειδικα αν η τιμη εχει αλλαξει πολυ απλα θα δωσει καμια καλυτερη καρτα ή την ιδια αν εχει αποθεμα.εξαρτατε το καταστημα εξαρτατε την αντιπροσωπεια.αν πχ η αντιπροσωπεια πει οτι δωσε 32 αρα και την καλυψει στο καταστημα δεν εχει λογο να μην το κανει,.οπως και την αντιπροσωπεια δεν την συμφερει να πιστωσει 100 ευρω για μια 16 αρα οταν πχ η 32 αρα μπορει να εχει τα μισα λεφτα.εκει συμφερει απλα να δωσει κατι καλυτερο 6 minutes ago, Sheogorath said: Άλλο τι κάνουν αυτοί, άλλο τι λέει ξεκάθαρα ο νόμος. Προφανώς και θα θέλουν να σου δώσουν πχ 400 ευρώ για μια κάρτα με ποσό αγοράς τα 800, και να πιστωθούν απο τον κατασκευαστή 800 ευρώ. Γιατί αυτό γίνεται, και κερδίζουν 400 ευρώ καθαρά. Φυσικά και μπορούν να δώσουν παραπάνω σε ποσότητα/ποιότητα (βλέπε Corsair, Evga, Logitech κάποιες εταιρίες που το κάνουν συχνά), αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι. On 17/1/2018 at 3:07 PM, Alxnks said: Υποχρεωμένοι, per se, δεν είναι να του δώσουν μεγαλύτερης χωρητικότητας, είναι όμως υποχρεωμένοι να του δώσουν ίδιων ή αλλιώς καλύτερων δυνατοτήτων. Και ναι, μετράει και η ταχύτητα και όλα τα χαρακτηριστικά, μέχρι του τελευταίου. Αν εσύ πάλι δεχόσουν να πάρεις sedan Mercedes και να στην ανταλλάξουν με οποιοδήποτε άλλο επίσης μεν sedan αντίστοιχου κυβισμού, φθηνότερο και χαμηλότερων δυνατοτήτων δε....δικαίωμα σου. Αλλά, ευτυχώς για τους λοιπούς, ο νόμος δεν λέει έτσι. Επίσης, είναι στην επιλογή του αγοραστή το τι θα ζητήσει. Αντικατάσταση/υπαναχώρηση με μετρητά/υπαναχώρηση με πιστωτικό. Η πρακτική που κόβουν ένα πιστωτικό με το παραμικρό αποτελεί επίσης καταπάτηση των δικαιωμάτων του αγοραστή. Απλά βρίσκουν και τα κάνουν, σε καταναλωτές που δεν ξέρουν τα δικαιώματα τους και δεν φροντίζουν να τα μάθουν. Πολλες φορες πολλα ατομα τους βολευει να παρουν πιστωτικο ειδικα αν ειναι στην αρχικη τιμη απο οτι να τους δωσουν το ιδιο προιον αφου μπορει με τα ιδια λεφτα να παρεις κατι πολυ καλυτερο.
Sheogorath Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Απλά το αναφέρω γιατί κλασσικά πχ στο πλ##σιο έχουν την ατάκα "η 980ti σου έχει 40 ευρώ τώρα γιατί είναι 2 χρονών", "αυτό θα πάρεις και όχι τα 800 ευρώ στην απόδειξη". και φυσικά μετά η Nvidia στέλνει 980ti, 1070 ή 1080 ανάλογα την περίπτωση, την οποία πουλάν ξανά 500-600-800 ευρώ. Όπως και να έχει, με τσαμπουκά ο TS δεν θα κάνει τίποτα, αφού δεν υπάρχει καμία νομική υποχρέωση απο το κατάστημα για αυτό που ζητάει, εκτός αν θέλουν να ξεφορτωθούν την γκρίνια του και του κάνουν το χατήρι. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2018 από Sheogorath
Alxnks Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, poulinos είπε καλα ναι η θεωρια απο την πραξη αλλαζει .οπως και αυτο που ειπες.το τι ισχυει νομικα αλλα με το τι γινεται παλι εχει διαφορα.πιστευω βεβαια και οτι ο κατασκευαστης μετα για να μην πιστωσει χρηματα ειδικα αν η τιμη εχει αλλαξει πολυ απλα θα δωσει καμια καλυτερη καρτα ή την ιδια αν εχει αποθεμα.εξαρτατε το καταστημα εξαρτατε την αντιπροσωπεια.αν πχ η αντιπροσωπεια πει οτι δωσε 32 αρα και την καλυψει στο καταστημα δεν εχει λογο να μην το κανει,.οπως και την αντιπροσωπεια δεν την συμφερει να πιστωσει 100 ευρω για μια 16 αρα οταν πχ η 32 αρα μπορει να εχει τα μισα λεφτα.εκει συμφερει απλα να δωσει κατι καλυτερο Πολλες φορες πολλα ατομα τους βολευει να παρουν πιστωτικο ειδικα αν ειναι στην αρχικη τιμη απο οτι να τους δωσουν το ιδιο προιον αφου μπορει με τα ιδια λεφτα να παρεις κατι πολυ καλυτερο. Εκτός αν η αρχική τιμή αφορά προϊόν σε τιμή προσφοράς Εκεί (εχεις το δικαίωμα και) επιμένεις για άλλο ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων.
poulinos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 4 minutes ago, Sheogorath said: Απλά το αναφέρω γιατί κλασσικά πχ στο πλ##σιο έχουν την ατάκα "η 980ti σου έχει 40 ευρώ τώρα γιατί είναι 2 χρονών", "αυτό θα πάρεις και όχι τα 800 ευρώ στην απόδειξη". και φυσικά μετά η Nvidia στέλνει 980ti, 1070 ή 1080 ανάλογα την περίπτωση, την οποία πουλάν ξανά 500-600-800 ευρώ. Όπως και να έχει, με τσαμπουκά ο TS δεν θα κάνει τίποτα, αφού δεν υπάρχει καμία νομική υποχρέωση απο το κατάστημα για αυτό που ζητάει, εκτός αν θέλουν να ξεφορτωθούν την γκρίνια του και του κάνουν το χατήρι. ναι συνηθως δεν κοβουν αυτο που γραφει η αποδειξη αλλα την τιμη που κανει εκεινη την στιγμη η καρτα.εκει βεβαια ναι μπορεις να ζητησεις ιδια καρτα και οτι δεν θες πιστωτικο μεχρι και email αντιπροσωπεια αν υπαρξει προβλημα.βεβαια αν σου κοβαν πιστωτικο 800 ευρω και μετα αυτοι εστελναν την χαλασμενη στην αντιπροσωπεια και η αντιπροσωπεια τους εστελνε ιδια καρτα τοτε το καταστημα θα ειχε χασει.εσυ θα ειχες παρει 800 ευρω πισω και το καταστημα θα επαιρνε απλα μια καρτα που στην πραξη δεν θα την πουλησει ουτε 100.οποτε εκει καλυτερα ειναι το καταστημα να την στελνει αντιπροσωπεια και να αναμενεις να σου ερθει ειτε η ιδια ειτε κατι καλυτερο αν εισαι τυχερος.αλλιως ναι το 800αρι δεν προκειται να το κοψουν με τιποτα αν τους το πεις.θα σου πουν οκ περιμενε την αντιπροσωπεια να στειλει κατι.
Sheogorath Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλά, αν είναι να βρούνε ίδια κάρτα, φυσικά θα σου δώσουν κάρτα. Αν δεν βρούν (οπότε θα πάρουν νέο μοντέλο έτσι και αλλιώς), δεν χάνουν τίποτα. Πάντα η επιλογή πιστωτικό (ή και λεφτά πίσω αν δεν θες πιστωτικό που δεν είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς), γίνεται αν δεν μπορούν να βρούν/δεν υπάρχει ίδια κάρτα. ΥΓ, πρέπει να "συνηθίσω" να κάνω παράθεση αλλά το νέο φόρουμ δεν βολεύει... Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2018 από Sheogorath
poulinos Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 12 minutes ago, Alxnks said: Εκτός αν η αρχική τιμή αφορά προϊόν σε τιμή προσφοράς Εκεί (εχεις το δικαίωμα και) επιμένεις για άλλο ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων. ναι σε τιμη προσφορας το πιστωτικο ειναι θανατος εκτος αν εχουν περασει κανα δυο χρονια οποτε εκει παλι με τα ιδια λεφτα θα μπορεις να παρεις κατι καλυτερο 3 minutes ago, Sheogorath said: Καλά, αν είναι να βρούνε ίδια κάρτα, φυσικά θα σου δώσουν κάρτα. Αν δεν βρούν (οπότε θα πάρουν νέο μοντέλο έτσι και αλλιώς), δεν χάνουν τίποτα. Πάντα η επιλογή πιστωτικό (ή και λεφτά πίσω αν δεν θες πιστωτικό που δεν είσαι υποχρεωμένος να δεχτείς), γίνεται αν δεν μπορούν να βρούν/δεν υπάρχει ίδια κάρτα. ΥΓ, πρέπει να "συνηθίσω" να κάνω παράθεση αλλά το νέο φόρουμ δεν βολεύει... to quote πατας παλι ή απλα το + για Multiquote.αν σου κοψουν 800 ευρω πιστωτικο και παρουν το αμεσως επομενο μοντελο απο αυτην που εχεις παλι δεν το συμφερει το καταστημα:) 1
Sheogorath Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Παίρνουν ίδιας απόδοσης, τιμολογιακά το ίδιο (δες το σαν πιστωτικό μεταξύ μαγαζιού και προμηθευτή). Απο όσο γνωρίζω αυτό γίνεται. Τώρα ίσως έχεις και δίκιο. Τελοσπάντων, όπως και να έχει, δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν κάτι καλύτερο απο αυτό που πήρες, αν δεν έχουν αυτό που πήρες. Και απο την στιγμή που σου δίνουν τα λεφτά της απόδειξης, είναι καλυμμένοι 100%.
Manjaro Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δεν είναι νομικά υποχρεωμένοι να του δώσουν ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων μπορούν να του δώσουν απλά τα χρήματα του πίσω. Απλά είναι δεοντολογικά υποχρεωμένοι να του δώσουν ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων έχει σχέση με πράγματα που μαθαίνει κάποιος αν πάει σε σοβαρό πανεπιστήμιο και σπουδάσει οικονομικά αλλά στην Ελλάδα την χώρα της αρπαχτής και το ελάχιστο αυτονόητο να κάνουν (να επιστρέψουν τα χρήματα) ήρωες θα αισθάνονται πως είναι και πως κάνανε κάτι μεγαλόψυχο.
poulinos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 On 24/1/2018 at 5:09 PM, Sheogorath said: Παίρνουν ίδιας απόδοσης, τιμολογιακά το ίδιο (δες το σαν πιστωτικό μεταξύ μαγαζιού και προμηθευτή). Απο όσο γνωρίζω αυτό γίνεται. Τώρα ίσως έχεις και δίκιο. Τελοσπάντων, όπως και να έχει, δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν κάτι καλύτερο απο αυτό που πήρες, αν δεν έχουν αυτό που πήρες. Και απο την στιγμή που σου δίνουν τα λεφτά της απόδειξης, είναι καλυμμένοι 100%. ναι ουτε εγω γνωριζω ακριβως τι ισχυει μετα στην συμφωνια καταστηματος και αντιπροσωπειας .και μπορει η καθε αντιπροσωπεια απλα να εχει τον δικο της τροπο.το βασικο ειναι οτι το καταστημα δεν πρεπει να μπει μεσα οπως εγραψα στο πιο πανω παραδειγμα. On 24/1/2018 at 8:52 PM, Manjaro said: Δεν είναι νομικά υποχρεωμένοι να του δώσουν ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων μπορούν να του δώσουν απλά τα χρήματα του πίσω. Απλά είναι δεοντολογικά υποχρεωμένοι να του δώσουν ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων έχει σχέση με πράγματα που μαθαίνει κάποιος αν πάει σε σοβαρό πανεπιστήμιο και σπουδάσει οικονομικά αλλά στην Ελλάδα την χώρα της αρπαχτής και το ελάχιστο αυτονόητο να κάνουν (να επιστρέψουν τα χρήματα) ήρωες θα αισθάνονται πως είναι και πως κάνανε κάτι μεγαλόψυχο. χρηματα ειναι το πιο δυσκολο.πιστωτικο παει συνηθως και η τιμη οτι σκεφτει ο καθενας.και σου λενε 50 κανει τωρα 50 σου κοβω.γενικως δεν βγαζεις ακρη.οτι πολλες φορες παει να βγει εις βαρος σου ολο αυτο ναι ειναι αληθεια και αυτος ειναι ο λογος που πολλες φορες κατευθειαν email εξωτερικο για τετοια πραγματα.
Manjaro Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, poulinos είπε ναι ουτε εγω γνωριζω ακριβως τι ισχυει μετα στην συμφωνια καταστηματος και αντιπροσωπειας .και μπορει η καθε αντιπροσωπεια απλα να εχει τον δικο της τροπο.το βασικο ειναι οτι το καταστημα δεν πρεπει να μπει μεσα οπως εγραψα στο πιο πανω παραδειγμα. χρηματα ειναι το πιο δυσκολο.πιστωτικο παει συνηθως και η τιμη οτι σκεφτει ο καθενας.και σου λενε 50 κανει τωρα 50 σου κοβω.γενικως δεν βγαζεις ακρη.οτι πολλες φορες παει να βγει εις βαρος σου ολο αυτο ναι ειναι αληθεια και αυτος ειναι ο λογος που πολλες φορες κατευθειαν email εξωτερικο για τετοια πραγματα. Πανεύκολο είναι απλά του δίνουν τα χρήματα πίσω όπως θα κάνανε αν κάνανε λάθος στο τιμολόγιο κτλ ή όπως γίνεται όταν κάνεις λάθος σε παραγγελία από e-shop και την ακυρώνεις.. δύσκολο (αν η επιχείρηση έχει πάρει την κατηφόρα) είναι αν έχει περάσει καιρός από την αγορά του προϊόντος και τα χρήματα της είσπραξης κατά την πώληση του έχουν πάει περίπατο σε δάνεια κτλ Όπως και αν έχει εφόσον δεν γίνεται για τον χ,y λόγο να αλλαχτεί με άλλο προϊόν ειναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη το να συμφωνήσει πιστωτικό. Δηλαδή αν ο πελάτης δεν θέλει πιστωτικό, το προϊόν καλύπτεται απο εγγύηση και όντως ειναι ελαττωματικό και δεν γίνεται να αλλαχτεί με άλλο τότε υποχρεούται (απο τον νόμο) να του δώσει τα χρήματα πίσω η επιχείρηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα