vant Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Εγώ σε παρόμοια περίπτωση με ακύρωση της παραγγελιάς και δέσμευσης του ποσού (πωλητής το Αmazon) , όπως και εσείς μίλησα με το Amazon και έλαβα το παρακάτω.(πριν λίγες μέρες έγινε) Spoiler Hello Vant, This is Nina from Amazon Email Support. I've received your email today. I'll be glad to help you with your query. When you place an order with Amazon, we contact your payment card's issuing bank to approve the payment method. Upon approval, the requested amount is reserved in your account. This is known as an authorisation. The authorisation is only released as a charge at the time of dispatch, completing the transaction. If the authorisation remains unused, the funds reserved in your account will be made available to you by your bank according to their policies. The authorisation drops off automatically within your bank's individual time frame for releasing unused authorisations. It depends on the policies of your bank, but the authorisation code below may be able to help your bank locate and remove the authorisation in question: Authorisation Code: ΧΧΧΧΧ In this matter, I've forwarded this issue on the relevant department to investigate this concern. If you have any future query, feel free to contact us. We are glad to help you anytime. Every one of us here is trying to solve our customer's problem as quickly as possible. We hope this helps and we look forward to seeing you again soon. Thank you and have a great day! Οπότε επικοινώνησα με την τράπεζα μου, συγκεκριμένα την Πειραιώς και μου είπαν ξεκάθαρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα αν ο ίδιος ο πωλητής δεν κάνει ακύρωση αποδοχής της συναλλαγής. Τους διαβεβαίωσα πως έχω μιλήσει με τον πωλητή (Amazon) και δεν θα κάνει την χρέωση αλλά δεν μπορεί να κάνει και ακύρωση. Αποτέλεσμα από όλα αυτά(με τηλεφωνά στην τράπεζα και με το Amazon) , τα χρήματα να βρίσκονται στο λογιστικό υπόλοιπο μου αλλά όχι στο διαθέσιμο και να πρέπει να περιμένω 15+ μέρες να επιστρέψουν στο διαθέσιμο. (έτσι μου είπαν από Πειραιώς τα ίδια και από Amazon). Όσον αφορά τον κωδικό που λέτε ,Authorisation Code, δεν βοηθάει σε τίποτα παρά μόνο ως αναφορά της συναλλαγής δηλαδή να βρει η τράπεζα την συναλλαγή πιο εύκολα κατά την επικοινωνία σας. Επίσης αν έχετε και winbank , ebanking , i-bank ... μπορείτε να δείτε την συναλλαγή και όλα τα σχετικά από την κάρτα σας στις εκκρεμείς συναλλαγές ,εκεί έχει και αυτό τον κωδικό... Ελπίζω σε άλλες τράπεζες εκτός Πειραιώς να έχει πιο γρήγορη διαδικασία αποδέσμευσης. (5-7 που λέτε...)
Inler Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Μου εχει τυχει σε Εθνικη και περιμενα 15 μερες να γινει αποδεσμευση.... Αρα τεινει να γινει συχνο φαινομενο
nek4d Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Η αποδεσμευση μπορει να γινει νωριτερα μονο απο τον πωλητη. Δεν αξιζει ομως τον χρονο και τον μπελα, εφ'οσον ειναι αυτοματη διαδικασια. Εκτος και αν θελετε το διαθεσιμο υπολοιπο νωριτερα ντε και καλα για δικουας σας λογους.
Moderators matrixxx Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 6 ώρες πριν, Inler είπε Μου εχει τυχει σε Εθνικη και περιμενα 15 μερες να γινει αποδεσμευση.... Αρα τεινει να γινει συχνο φαινομενο 17-18 ημερολογιακες μερες απο Εθνικη προ λιγων μηνων για αποδεσμευση ποσου απο αποτυχημενη προσπαθεια πληρωμης σε Ελληνικο ιντερνετικο μαγαζι (ο Θεος να το κανει) της Βορειας Ελλαδας με αθλητικα παπουτσια το οποιο δεν εβλεπε οπως μου ελεγε καν (ουτε ως αποτυχημενη) προσπαθεια πληρωμης. Εγω την εβλεπα ως δεσμευση ποσου με το ονομα της εταιριας επι ολες αυτες τις ημερες στο ebanking στις κινησεις της καρτας.
Innersense Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 13 λεπτά πριν, matrixxx είπε Εγω την εβλεπα ως δεσμευση ποσου με το ονομα της εταιριας επι ολες αυτες τις ημερες στο ebanking στις κινησεις της καρτας. Αν κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις, μπορούμε να δούμε κάπου στο ibanking της Εθνικής ποιες κινήσεις είναι δεσμευμένες; (θα ήταν χρήσιμο όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ "λογιστικού υπόλοιπου" και "διαθέσιμου υπόλοιπου" και ψαχνόμαστε τι έχει γίνει) Επίσης (off topic) τώρα τελευταία έχουν αρχίσει και με εκνευρίζουν οι μεταχρονολογιμένες τιμολογήσεις που μετά από 10μέρες πχ χτυπιέσαι από το άσχετο όνομα που εμφανίζεται (πχ generic VIVA POS PAYMENTS που έχουν πολλά καταστηματάκια) να θυμηθείς τι είχες πάρει.
Vasilis 07 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Να την πω την κακία μου ? Βλέπετε ότι είναι λάθος, ηθελημένα παραγγείλατε και τώρα ψάχνεστε για τα λεφτά που σας χρέωσαν. Γιατί σας αρέσει να χαλιέστε ? Πάντως τελευταία πολλά περιστατικά με λάθος τιμές. Χάλασε και το amazon μάλλον αλλά ο Μπέζος κάτι πήρε το αυτί μου ότι έβγαλε το 17 10μπιλιόνια. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από Vasilis 07 3
Exploticon Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 τι θα γινει ρε τσακαλια θα βαλετε ενα ακυρο στον τιτλο? γραφεται τοσα ατομα για τις πληρωμες και νομιζουμε πως ισχυει ακομα η προσφορα 1
Inler Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Οσοι κανατε παραγγελια απο Bora-Computer διαγραφτηκε-φαγατε ακυρο ή υπαρχει ακομα?
plan B Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Μετα απο ακυρωση παραγγελιας απο τo Amazon περιμενα 15 μερες για refund και δεν γινοταν τιποτα ωσπου πηγα προσωπικα στην Alpha και με γραπτη αιτηση ζητησα refund και μεσα σε 4 μερες ειχα τα χρηματα πισω.
zio10 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Στις 16/1/2018 στις 3:25 ΜΜ, matrixxx είπε Dispatched from and sold by Bora-Computer GbR. Δεν ειναι του αμαζον. Σιγα μην στειλουν... Κι από το amazon να ήταν σιγά μη το έστελναν! Για πλάκα ακυρώνουν.
master1992g Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Εγώ πάντως πιστεύω ότι είναι στο χέρι της τράπεζας να τα αποδεσμεύσει, και εξηγούμαι, πρόσφατα πήγα να κλείσω εισιτήρια σε site γνωστής ταξιδιωτικής εταιρίας και λόγω συστημικού λάθους με χρεώνουν 2 φορές για τα εισιτήρια και στην συνέχεια τρώω άκυρο γιατί εμφανίζονταν διαθέσιμα χωρίς να είναι(2 x 120€) . Οπότε επικοινωνώ με την εταιρία η οποίοι με ενημερώνουν θα στείλουν αίτηση για ακύρωση της συναλλαγής καθώς τα χρήματα δεν έχουν χρεωθεί αλλά είναι δεσμευμένα από την τράπεζα. Σε 3 εργάσιμες μπαίνουν τα 120€. Ξανα επικοινωνώ με την εταιρία η οποίοι με διαβεβαιώνουν ότι η αίτησή που έκαναν ήταν για ακύρωση και των 2 χρεώσεων. Ξαναμιλάω με τράπεζα όπου με ενημερώνουν ότι λόγω κάποιου λάθους τα χρήματα θα φανούν στις επόμενες 3 εργάσιμες. Λόγω υποχρεώσεων ,15 μέρες μετά την αίτηση της ταξιδιωτικής και ενώ τα υπόλοιπα 120€ δεν έχουν επιστραφεί ξαναεπικοινωνώ με τράπεζα και όπου ο εκπρόσωπος μου ζητάει 10 φορές συγγνώμη και μου αποδεσμεύει τα χρήματα το επόμενο λεπτό. Άρα, ίσως οι τράπεζες εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι τα χρήματα είναι δεσμευμένα και το καθυστερούν όσο μπορούν. Πάντως σε επικοινωνία με την Πειραιώς η εκπρόσωπος μου είπε ότι αφού έγινε αίτηση για ακύρωση από το amazon, αν σε 3 εργάσιμες δεν έχω τα λεφτά στον λογαριασμό να ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα