Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ThReSh είπε Νομίζω ότι με το νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ ο κάθε παροχος είναι υποχρεωμένος να έχει αριθμό για βλάβες χωρίς χρέωση. εχει γινει όμως κατι πανω σε αυτό?γιατι ακομα νμζ υπαρχουν χρεωσεις. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από Αλεξανδρος A.92
Super Moderators Thresh Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στο site της Cyta πάντως βλέπω 5ψηφιο που είναι δωρεάν από σταθερά/κινητά της Cyta. Κανονικά νομίζω ότι πρέπει να γίνει να είναι δωρεάν ανεξαρτήτως παρόχου... Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από ThReSh
jkoukos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μέχρι σήμερα οι πάροχοι έχουν υποχρέωση για δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών μόνο από κλήσεις εντός του δικού τους δικτύου. O νέος κανονισμός Γενικών Αδειών, αναφέρει ότι πλέον οι δωρεάν κλήσεις για βλάβες θα ισχύουν από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Έναρξη της νέας ρύθμισης, από αρχές Ιούνη του 2018 (6 μήνες από το ΦΕΚ). Δεν ισχύει για οποιαδήποτε άλλη τηλεφωνική επικοινωνία (π.χ. εξυπηρέτηση πελατών), όπου κανείς έχει δυνατότητα εφαρμογής της δικής του πολιτικής. Αναφορά σε κείμενο γ) Ο πάροχος Δημόσιων Τηλεφωνικών Υπηρεσιών εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω μίας ή περισσότε ρων τηλεφωνικών γραμμών, οι οποίες λειτουργούν σε αριθμούς όχι πρόσθετης χρέωσης, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Η χρέωση των γραμμών εξυπηρέτησης καταναλωτών δεν μπορεί να είναι υψηλότερη από την χρέωση του δικτύου προς συνδρομητικούς αριθμούς σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας ανάλογα με το τύπο του δικτύου που καλείται. Ειδικά για θέματα βλαβών, η γραμμή εξυπηρέτησης λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο. Στις ώρες λειτουργίας της εν λόγω γραμμής περιλαμβάνονται οι εργάσιμες ώρες, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε (5) λεπτά με την επιφύλαξη περιπτώσεων ανωτέρας βίας λόγω εκτεταμένων βλαβών στο δίκτυο. Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2018 από jkoukos 1 1
Homecinemakias Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Να ρωτήσω κάτι; Έχω vdsl ote 30άρι και πληρώνω 35 τον μήνα, δηλαδή 70 το δίμηνο μιας και κάθε δίμηνο έρχεται ο λογαριασμός. Έχει μέσα και σταθερή τηλεφωνία την οποία δεν χρησιμοποιώ ποτέ. Το δίμηνο αυτό μου ήρθε 82,5 ευρώ!!!!! Το ερώτημά μου δεν θα είναι τεχνικό, όχι απαξιώ να ασχοληθώ με δαύτους σε σοβαρό επίπεδο. Άλλο λοιπόν θα σας ρωτήσω. Πείτε μου, είναι κλέφτες ή όχι;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Φυσικα και ειναι... τις πιο πολλες φορες τουλαχιστον,δες αναλυτικα τον λογαριασμο σου που ξοδεψες 12,5 ευρο.Μηπως κινητα?Μηπως 5ψηφια?Και μετα ψαχνεις για το αν ειναι κλεφτες
darkman Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 11 ώρες πριν, Homecinemakias είπε Να ρωτήσω κάτι; Έχω vdsl ote 30άρι και πληρώνω 35 τον μήνα, δηλαδή 70 το δίμηνο μιας και κάθε δίμηνο έρχεται ο λογαριασμός. Έχει μέσα και σταθερή τηλεφωνία την οποία δεν χρησιμοποιώ ποτέ. Το δίμηνο αυτό μου ήρθε 82,5 ευρώ!!!!! Το ερώτημά μου δεν θα είναι τεχνικό, όχι απαξιώ να ασχοληθώ με δαύτους σε σοβαρό επίπεδο. Άλλο λοιπόν θα σας ρωτήσω. Πείτε μου, είναι κλέφτες ή όχι; Απορω γιατι με αυτες της τιμες εισαι ακομα στον οτε ..... 1
LLLEFTERIS Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Ναι και εμεις που ειμαστε στην Wind και δεν εχω προς σταθερα γιατι απλα δεν το δουλευουμε αλλα χρειαστηκε να παρει η γυναικα μου απο σταθερο σε σταθερο σε συναδελφο της και για 30 λεπτα χρεωσαν 9 ευρω. Κρυφες αυξησεις που δεν σε ενημερωνουν με αμεσο τροπο αλλα το γραφουν με ψιλα γραμματα στον λογαριασμο και ακομα και να το δεις δεν προλαβαινεις να πεις δεν δεχομαι κανω καταγγελια της συμβασης. Τους εχω ειδοποιησει ηδη οτι τον Αυγουστο που τελειωνει και το VDSL θα τους σουταρω.
bill2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε Ναι και εμεις που ειμαστε στην Wind και δεν εχω προς σταθερα γιατι απλα δεν το δουλευουμε αλλα χρειαστηκε να παρει η γυναικα μου απο σταθερο σε σταθερο σε συναδελφο της και για 30 λεπτα χρεωσαν 9 ευρω. Κρυφες αυξησεις που δεν σε ενημερωνουν με αμεσο τροπο αλλα το γραφουν με ψιλα γραμματα στον λογαριασμο και ακομα και να το δεις δεν προλαβαινεις να πεις δεν δεχομαι κανω καταγγελια της συμβασης. Τους εχω ειδοποιησει ηδη οτι τον Αυγουστο που τελειωνει και το VDSL θα τους σουταρω. Αν δεν έχεις πακέτο σε χρεώνει πολλά λεφτά παραπάνω Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από bill2015
LLLEFTERIS Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Μόλις τώρα, bill2015 είπε έχει για βλάβες η wind δωρεάν Δεν εγραψα καπου για βλαβες το ξερω αυτο, εγω εκτος απο το 1212 τους παιρνω οταν εχω βλαβη απο οποιο κινητο και χωρις να εχει μοναδες στο 8005001212
bill2015 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) ναι σορρυ μπερδευτικα αλλά η χρέωση στα σταθερά αν δεν έχεις πακέτο σε χρεώνει πολλά Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από bill2015
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα