Προς το περιεχόμενο

Αυτόνομο Ι.Χ. της GM το 2019 χωρίς τιμόνι και πεντάλ


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, oldnew είπε

Ατυχο το παράδειγμα..  Ηταν ηδη το ασφαλέστερο μεσο,  πριν μπουν υπολογιστες και αυτοματοποιηση στο αεροπλάνο.. 

δεν εχει σημασια αν ηταν πιο ασφαλες απο αλλα μεσα πριν την αυτοματοποιηση προφανως...σημασια εχει ποσο πιο ασφαλες εκανε το μεσο, η αυτοματοποιηση...και η απαντηση ειναι προφανης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

19 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Ωραια αυτα που λετε ρε παιδια, αλλα εμενα δεν με ανησυχεί η ταχύτητα, οι ηλίθιοι οδηγοί με φοβίζουν..

Τα 180χλμ τα χω πιάσει και κανεις δεν επαθε τιποτα γιατι απλα ειχα τη λογικη να το κανω εκει που με παίρνει..

Το θεμα δεν ηταν τα χιλιομετρα σαν νουμερο αλλα το οτι υπαρχουν λυσεις χωρις να μας θεωρουν ηλιθιους και αβουλους στα παντα πλεον οσο περναει ο καιρος. Οι μετακινησεις εντος αστικων περιοχων ισως ευνοηθουν αλλα κατα την γνωμη μου τα ταξιδια εκτος πολεως κατοικιας θα γινουν αισθητα πιο αργα. Τελος για τα τροχαια στην ελλαδα παντα φταιει ο οδηγος το κρατος ποτε. Οι δρομοι ειναι παντου τελειοι λες και βγηκαν απο πιστα ταχυτητας. Ναι για πολλα εννοειται οτι φταινε οι οδηγοι αλλα οχι για ολλα και οχι παντα, οι ελεγχοι ειναι κατω του ελαχιστου και οι επιπτωσεις, ακομα και σε περιπτωση θανατου ακομα και μετα εγκαταλειψεως, ειναι επιεικως αστειες. Εξω λεμε οτι οδηγουν πολιτισμενα και σεβονται τους πεζους. Θα λεγα τι σεβονται αλλα εχε χαρη, τα προστιμα και τις επιπτωσεις φοβουνται και η αποδειξη ειναι οταν ερχονται εδω, και βλεπουν οτι δεν ελεγχεται τιποτα, γιναονται τα ιδια και χειροτερα με μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Droulas13 είπε

Η ερώτησή σου δεν με αφορά.

Έγραψες, ότι οι χώρες έχουν όρια ταχύτητα 130-140 χλμ/ω. Σου απάντησα, ότι στην Γερμανία δεν έχουν ορισμένοι αυτοκινητόδρομοι όρια ταχύτητας. Συνεπώς, αυτό που έγραψες περί περιορισμού της ταχύτητας από το εργοστάσιο είναι λάθος. Τόσο απλά.

Άντε να το ξαναπώ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΕΣ...δεν είπα Γερμανία και εξαιρέσεις.

http://gr.euronews.com/2017/02/02/need-for-speed-how-european-counties-compare

http://mentality10.com/technologia-category/item/2637-poies-xores-exoun-to-ypsilotero-orio-taxytitas

 

Αναφέρθηκα ρητώς σε χώρες ΜΕ ΟΡΙΑ  και για ποιόν λόγο να γίνεται αυτό που ρωτησα; ο primeragt σου είπε μία λύση.

Εσύ πρέπει απευθείας να δείς τις εξαιρέσεις; Άλλωστε δεν είπες επίσης και άν ακόμη στην Γερμανία χωρίς ορίων σκοτώνονται ή όχι.

Το θέμα είναι πάρα πολύ απλό. 

Οι εταιρείες φουσκώνουν τα μυαλά των γκ@#$%^&& που δίνουν δεκάδες-εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, μετά έρχεσαι στην χώρα σου και πληρώνεις πρόστιμα (άρα τα αρπάζει το μαμημένο το κράτος στην ζουπωχτή, μετά σκοτώνονται άνθρωποι άλλη πόση ζημία πληθυσμιακη (σε βαθμό γενοκτονίας), μετά οι ασφαλιστικές, και στο τέλος μόνο οι μακαρίτες είναι οι χαμένοι.

Αυτό δεν το λέω σοβαρή αντιμετώπιση απο το κράτος αλλά ΑΛΗΤΕΙΑ!

Βάζεις κόφτη και τέλος. Όποιος θέλει να σκοτώνει κοσμάκη πρώτα να αυτοκτονεί για να μην κλείνουν τα σπίτια αλλονών. Αρκετά με πρόσφατα παραδείγματα και κακομαθημένα .

Υπάρχουν πίστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Expecto Patronum είπε

Άντε να το ξαναπώ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΕΣ...δεν είπα Γερμανία και εξαιρέσεις.

http://gr.euronews.com/2017/02/02/need-for-speed-how-european-counties-compare

http://mentality10.com/technologia-category/item/2637-poies-xores-exoun-to-ypsilotero-orio-taxytitas

Αναφέρθηκα ρητώς σε χώρες ΜΕ ΟΡΙΑ  και για ποιόν λόγο να γίνεται αυτό που ρωτησα; ο primeragt σου είπε μία λύση.

Εσύ πρέπει απευθείας να δείς τις εξαιρέσεις; Άλλωστε δεν είπες επίσης και άν ακόμη στην Γερμανία χωρίς ορίων σκοτώνονται ή όχι.

Το θέμα είναι πάρα πολύ απλό. 

Οι εταιρείες φουσκώνουν τα μυαλά των γκ@#$%^&& που δίνουν δεκάδες-εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, μετά έρχεσαι στην χώρα σου και πληρώνεις πρόστιμα (άρα τα αρπάζει το μαμημένο το κράτος στην ζουπωχτή, μετά σκοτώνονται άνθρωποι άλλη πόση ζημία πληθυσμιακη (σε βαθμό γενοκτονίας), μετά οι ασφαλιστικές, και στο τέλος μόνο οι μακαρίτες είναι οι χαμένοι.

Αυτό δεν το λέω σοβαρή αντιμετώπιση απο το κράτος αλλά ΑΛΗΤΕΙΑ!

Βάζεις κόφτη και τέλος. Όποιος θέλει να σκοτώνει κοσμάκη πρώτα να αυτοκτονεί για να μην κλείνουν τα σπίτια αλλονών. Αρκετά με πρόσφατα παραδείγματα και κακομαθημένα .

Υπάρχουν πίστες.

Επί λέξει έγραψες:

........................................................................................................................................

Επειδή βλέπω πολλούς να λένε την φιλοσοφία τους και να νοιάζονται τόσο για τα ατυχήματα λέω λοιπόν, αναρωτηθήκατε κύριοι γιατί βγαίνουν αυτοκίνητα (δρόμου, όχι Πίστας) με τέτοιον κυβισμό που χώρια απο άποψη καυσίμων ασύμφορα και μή περιβαλλοντικά κτλ, αναπτύσουν ταχύτητες τεράστιες απο την στιγμή που μέγιστη ταχύτητα παγκοσμίως θεωρούνται τα 130-140 χλμ/ώρα;

Μετά μας πείραξε που κάποιοι θέλουν να έχουν υποτυπώδη έλεγχο στα οχήματα που πληρώνουν και είναι δικά τους.

Να βγάζουν αμάξια με 140 χλμ/ωρα τελική, και ανάλογους κόφτες. Τα υπόλοιπα να είχαμε να λέγαμε.

........................................................................................................................................

 

Για παγκοσμίως μέγιστη ταχύτητα μίλησες, όχι για κάποιες χώρες. Αν γράφεις σουρωμένος και δεν θυμάσαι τι γράφεις, καλό θα ήταν να διαβάζεις ξανά τα μηνύματά σου πριν συνεχίσεις μια από λάθος σου λεκτική αντιπαράθεση.

Ακόμα όμως και αν είχες γράψεις για κάποιες χώρες και πάλι αυτό που ζητάς είναι λάθος. Δεν είναι λογικό να ζητάς από μια βιομηχανία να ζητάς εργοστασιακό περιορισμό ταχύτητας στα 130-140 χλμ/ω, όταν υπάρχουν χώρες χωρίς περιορισμό. Άσε που, όπως είπε ένας φίλος από πάνω, υπάρχουν και οι πίστες και γενικώς οι ιδιωτικοί χώροι στους οποίους δεν ισχύουν τα όρια ταχύτητας των δημόσιων δρόμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 10-15 και χρόνια τα αυτόνομα ταξί και  50 και χρόνια τα ιχ. Και φυσικά όχι σε όλο τον κόσμο. Σε κάποιες χώρες και πόλεις μόνο. Πρώτα θα στηθεί ο κατάλληλος δρόμος όπου θα απαγορεύεται να κυκλοφορούν τα χειροκίνητα οχήματα και μετά όλα τα άλλα. Έχουμε μέλλον ακόμη. Κάτι σαν τραμ δίχως γραμμές μεταλλικές. 

Εννοείται ότι οι ανήσυχοι λάτρεις τεχνολογίας όπως και εγώ φαντάζονται κάπως διαφορετικά τα πράγματα αλλά αυτά αργούν πολύ ακόμη. Ίσως οι δικές μας γενιές να μην προλάβουν να τα δουν. Γεύση θα πάρουμε αλλά να δούμε χλωμό. Σε 100-200 χρόνια θα είναι τα πάντα αυτόνομα ακόμη και τα ιχ όπου θα απαγορεύεται να επεμβαίνεις σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και εντός πόλης απλά θα έχεις το δικαίωμα αλλά θα γίνεται με τόση χειρουργική ακρίβεια από το σύστημα που δε θα αγγίζεις τίποτε. Ένα πράγμα όπως στο i-robot με τον will smith αν θυμάστε. 

 

Και ρε παιδιά διορθωστε τον τίτλο. Όχι ιχ αλλά ταξί. Τι σας έχει πιάσει με τόσο παραπλανητικούς τίτλους άρθρων τον τελευταίο καιρό?

 

Επεξ/σία από nectons
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Droulas13 είπε

Επί λέξει έγραψες:

........................................................................................................................................

Επειδή βλέπω πολλούς να λένε την φιλοσοφία τους και να νοιάζονται τόσο για τα ατυχήματα λέω λοιπόν, αναρωτηθήκατε κύριοι γιατί βγαίνουν αυτοκίνητα (δρόμου, όχι Πίστας) με τέτοιον κυβισμό που χώρια απο άποψη καυσίμων ασύμφορα και μή περιβαλλοντικά κτλ, αναπτύσουν ταχύτητες τεράστιες απο την στιγμή που μέγιστη ταχύτητα παγκοσμίως θεωρούνται τα 130-140 χλμ/ώρα;

Μετά μας πείραξε που κάποιοι θέλουν να έχουν υποτυπώδη έλεγχο στα οχήματα που πληρώνουν και είναι δικά τους.

Να βγάζουν αμάξια με 140 χλμ/ωρα τελική, και ανάλογους κόφτες. Τα υπόλοιπα να είχαμε να λέγαμε.

........................................................................................................................................

Για παγκοσμίως μέγιστη ταχύτητα μίλησες, όχι για κάποιες χώρες. Αν γράφεις σουρωμένος και δεν θυμάσαι τι γράφεις, καλό θα ήταν να διαβάζεις ξανά τα μηνύματά σου πριν συνεχίσεις μια από λάθος σου λεκτική αντιπαράθεση.

Ακόμα όμως και αν είχες γράψεις για κάποιες χώρες και πάλι αυτό που ζητάς είναι λάθος. Δεν είναι λογικό να ζητάς από μια βιομηχανία να ζητάς εργοστασιακό περιορισμό ταχύτητας στα 130-140 χλμ/ω, όταν υπάρχουν χώρες χωρίς περιορισμό. Άσε που, όπως είπε ένας φίλος από πάνω, υπάρχουν και οι πίστες και γενικώς οι ιδιωτικοί χώροι στους οποίους δεν ισχύουν τα όρια ταχύτητας των δημόσιων δρόμων.

Άλλοι πίνουν άλλοι σουρώνουν...Παγκοσμίως μιλώ Παγκοσμίως μίλησα. Τί δεν καταλαβαίνεις;

Εσύ εξαιρέσεις ανέφερες που ποτέ δεν συμπεριλαμβάνονται στον κανόνα.

Τόσο απλό αλλά τόσο δυσνόητο για μερικούς...

Και ξαναρωτώ...ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΚΥΒΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ;

ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ Ή ΟΧΙ...ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ;

Επεξ/σία από Expecto Patronum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, primeragt είπε

Το θεμα δεν ηταν τα χιλιομετρα σαν νουμερο αλλα το οτι υπαρχουν λυσεις χωρις να μας θεωρουν ηλιθιους και αβουλους στα παντα πλεον οσο περναει ο καιρος. Οι μετακινησεις εντος αστικων περιοχων ισως ευνοηθουν αλλα κατα την γνωμη μου τα ταξιδια εκτος πολεως κατοικιας θα γινουν αισθητα πιο αργα. Τελος για τα τροχαια στην ελλαδα παντα φταιει ο οδηγος το κρατος ποτε. Οι δρομοι ειναι παντου τελειοι λες και βγηκαν απο πιστα ταχυτητας. Ναι για πολλα εννοειται οτι φταινε οι οδηγοι αλλα οχι για ολλα και οχι παντα, οι ελεγχοι ειναι κατω του ελαχιστου και οι επιπτωσεις, ακομα και σε περιπτωση θανατου ακομα και μετα εγκαταλειψεως, ειναι επιεικως αστειες. Εξω λεμε οτι οδηγουν πολιτισμενα και σεβονται τους πεζους. Θα λεγα τι σεβονται αλλα εχε χαρη, τα προστιμα και τις επιπτωσεις φοβουνται και η αποδειξη ειναι οταν ερχονται εδω, και βλεπουν οτι δεν ελεγχεται τιποτα, γιναονται τα ιδια και χειροτερα με μας.

ζωα και διαφορα πεσμενα υλικα (δεντρα, βραχοι, κολωνες, κλπ) που εχει ευθυνη το κρατος, και οι πεζοι που την ευθυνη εχουν οι ιδιοι. ολα τα αλλα ειναι ευθυνη του οδηγου και θα μπορουσαν να αποτραπουν. οι δρομοι που το λες και σαν παραδειγμα δεν παιζει ρολο στην ασφαλεια διοτι μπορεις να πας πιο αργα. ναι ειναι βλακεια να ειναι χαλια οι δρομοι και καθυστερεις, αλλα η βιασυνη του οδηγου ειναι αυτη που θα προκαλεσει τη συγκρουση οχι ο δρομος

επισης, για να δεις ποσο κλασσικοι ελληναραδες ειμαστε ολοι και ας μη το καταλαβαινουμε, εγραψες μια παραγραφο και ουσιαστικα ειχε τρια πραγματα - δικαιολογιες, μοιρασμα ευθυνων (μακρια απο εμας εννοειτε) και λασπες σε αλλους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν εγραψα τιποτα απο οσα λες. Το μονο που εγραψα ειναι οτι δεν φταινε παντα οι οδηγοι για τα ατυχηματα. Αν ο δρομος ειναι σε Α κατασταση κ ο οδηγος κινηται αναλογα και ξαφνικα γινεται Γ η κατασταση του και δεν προλαβει να κανει κατι ή ειναι σε σημειο που δεν μπορει να κανει κατι δεν φταιει.

Δεν φταιει ο δρομος ποτε, μαλιστα.Πανω σε δρομους κινουνται τα οχηματα οχι σε ταρατσες. Εχει μεγαλο μεριδιο ευθηνη και το κρατος για τους δρομους. Το οτι δεν ευθυνεται το κρατος για τους δρομους πες το σε δεκαδες δικυκλιστες που πεφτουν απο λακουβες ή τις ηλιθιες ασπρες γραμμες που μονο αντιολισθητικες δεν ειναι οπως θα επρεπε και δεκαδες αλλους λογους ακομα.

Το οτι πολοι οδηγοι τρεχουν ή δε φορανε κρανος ή ζωνη και εχουν πιει και ευθυνονται για τα περισσοτερα ατυχηματα που μαθαινουμε (γτ δε τα μαθαινουμε ολα) δεν αναιρει τις ευθηνες του κρατους απεναντι στους πολιτες του.Ξερεις δεν εχουμε μονο εμεις ευθηνες απεναντι στη κοινωνια και το κρατος αλλα και το κρατος απεναντι μας.

Οι λασπες που ειναι??? Εθιξα μηπως τους πολιτισμενους αλλοδαπους απο την Αγγλια Γερμανια κλπ κλπ που ερχονται καθε χρονο και ενω στη χωρα τους ειναι Κυριοι εδω καθε τοσο ακουμε για μεθυστακες και τραμπουκισμους που γινονται.... τραβα σε κανα νησι καλοκαιρι να τους δεις πως οδηγανε και σε τι κατασταση και ελα να μας ξαναπεις για την οδηκη τους συμπεριφορα και για τις λασπες που τους εριξα. Βεβαια εριξα λασπη και στην τροχαια που ξυναιτε ολη μερα και απο ελεγχους τιποτα, τους εθιξα και δεν θα πανε τωρα για καφε σε κανα μικελ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, d_crazy είπε

 Απο την άλλη χάνεται και λίγο η χαρά της οδήγησης.

λογικά τέτοια οχήματά προορίζονται για άτομα με αναπηρία πχ τυφλούς, χωρίς χέρια - ποδιά, επιληπτικούς, μεγάλης ηλικίας χωρίς δίπλωμά που αν γίνει τίποτα να τους πάει σε νοσοκομείο, σε γιατρούς κτλ ... θα μου πεις ας πάρουν ταξί ... υπάρχουν μέρη που είναι ελάχιστα ή δεν υπάρχουν καθόλου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα windows αμα κολλησουν κανεις κι ενα hard reset. Το κινητο, ταμπλετ το ιδιο. Αμα κολλησει το αυτοκινητο στο δρομο τι ακριβως θα κανεις αν δεν εχεις manual override???

Δεν υπαρχει περιπτωση απο τα πρωτα μοντελα κιολας να μην εχουν καποια μορφη χειροκινητης λειτουργειας. Αν δεν ειναι τιμονι και πενταλ, θα ειναι καποιο joystick... Ετσι οπως το δειχνει η φωτο, και να τα κυκλοφορησουν δεν προκειται να μπει κανενας μεσα. Εγω παντως δεν θα παρω, ευχαριστω.

Επεξ/σία από qspock
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, primeragt είπε

Οχι δεν εγραψα τιποτα απο οσα λες. Το μονο που εγραψα ειναι οτι δεν φταινε παντα οι οδηγοι για τα ατυχηματα. Αν ο δρομος ειναι σε Α κατασταση κ ο οδηγος κινηται αναλογα και ξαφνικα γινεται Γ η κατασταση του και δεν προλαβει να κανει κατι ή ειναι σε σημειο που δεν μπορει να κανει κατι δεν φταιει.

Δεν φταιει ο δρομος ποτε, μαλιστα.Πανω σε δρομους κινουνται τα οχηματα οχι σε ταρατσες. Εχει μεγαλο μεριδιο ευθηνη και το κρατος για τους δρομους. Το οτι δεν ευθυνεται το κρατος για τους δρομους πες το σε δεκαδες δικυκλιστες που πεφτουν απο λακουβες ή τις ηλιθιες ασπρες γραμμες που μονο αντιολισθητικες δεν ειναι οπως θα επρεπε και δεκαδες αλλους λογους ακομα.

Το οτι πολοι οδηγοι τρεχουν ή δε φορανε κρανος ή ζωνη και εχουν πιει και ευθυνονται για τα περισσοτερα ατυχηματα που μαθαινουμε (γτ δε τα μαθαινουμε ολα) δεν αναιρει τις ευθηνες του κρατους απεναντι στους πολιτες του.Ξερεις δεν εχουμε μονο εμεις ευθηνες απεναντι στη κοινωνια και το κρατος αλλα και το κρατος απεναντι μας.

Οι λασπες που ειναι??? Εθιξα μηπως τους πολιτισμενους αλλοδαπους απο την Αγγλια Γερμανια κλπ κλπ που ερχονται καθε χρονο και ενω στη χωρα τους ειναι Κυριοι εδω καθε τοσο ακουμε για μεθυστακες και τραμπουκισμους που γινονται.... τραβα σε κανα νησι καλοκαιρι να τους δεις πως οδηγανε και σε τι κατασταση και ελα να μας ξαναπεις για την οδηκη τους συμπεριφορα και για τις λασπες που τους εριξα. Βεβαια εριξα λασπη και στην τροχαια που ξυναιτε ολη μερα και απο ελεγχους τιποτα, τους εθιξα και δεν θα πανε τωρα για καφε σε κανα μικελ.

κατσε ρε παιδι μου, και εγω δηλαδη γιατι δεν πεφτω απο τις λακουβες ή τις ασπρες γραμμες? και να πεις οτι ειμαι καλος οδηγος? σκατα ειμαι. αρα κατι μαλακια κανουν οσοι πεφτουν και αυτα που λες ειναι πως το δικαιολογουν στον εαυτο τους και τους αλλους

το να γινει κατι ξαφνικο στο ειπα και πριν, πεζους - ζωα - υλικα, μη τα ξαναλεμε.

το να "δειχνεις" τους αλλους δεν διορθωνει εμας, εκει ειναι οι λασπες.

δε διαφωνω οτι θα επρεπε να υπαρχει ελεγχος απο τη τροχαια, αλλα επισης πιστευω οτι σε πολιτισμενη χωρα δεν θα επρεπε να ειναι απαραιτητο. στη γερμανια πχ που χω παει μια χαρα οδηγαγανε και στα χωρια που δεν ειχαν καν αστυνομια ποσο μαλλον τροχαια (βασικα κανενα ενστολο δεν ειδα στα χωρια, μη παθεις τιποτα τη πατησες :P). τωρα για το πως οδηγανε εδω δεν ξερω αλλα δεν θα απορουσα αμα ειναι οπως τα λες, αμα βαλεις το καλο μαθητη σε κακια ταξη περιμενεις να γινει καλη ταξη ή κακος ο μαθητης?

επισης ναι το ξερω οτι και το κρατος εχει ευθυνη προς εμας, πως γινεται να μη το ξερω αφου αυτο λενε ΟΛΟΙ. κανενας ποτε δεν αναφερει το αντιστροφο, οπως επισης οτι ΕΜΕΙΣ ειμαστε το κρατος. θελουμε να λεγομαστε ενηλικοι και υπευθυνοι, αλλα οταν κανουμε μαλακια ριχνουμε ευθυνες στο κρατος που δεν καθετε απο πανω μας να μας ελεγχει.. ενταξει αυτο ειναι κοροϊδια λιγο δεν νομιζεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γλυστρανε οι γραμμες ναι η οχι? Θα επρεπε? ΟΧΙ! Κανε φρεναρισμα με μηχανη/σκουτερ/παπακι σε δρομο κουκουρουκου και ελα να μου πεις αν δεν φρεναρες εστω και 2-2,5 μετρα πιο μετα απο κει που θελες και ας μην ετρεχες.Αυτα ειναι κακως κειμενα των καταστασεων των δρομων. Επισης φαναρια και πινακιδες πισω απο δεντρα και χιλιες αλλες αηδιες στους δρομους μας. Στη Γερμανια που εφερες παραδειγμα τους δινουν στεγνα οι γειτονες και οι καμερες, εστω και καταγγελια να φας το ψαχνουν, τελος ουτε στα δικα μας χωρια ειναι κατι το συνηθες η παρουσια ενστολων αλλα και στις πολεις που εχουμε ειναι σαν να μην εχουμε.Το φαναρι με τις περισσοτερες παραβασεις ερυθρου σηματοδωτη στην Αττικη τυχαινει και ειναι εξω ακριβως απο τα Κεντρικα της Τροχαιας Αττικης και δεν ιδρωνει το αυτακι τους εδω και χρονια ακομα και αφου το παιξανε θεμα πριν μερικα χρονια στα καναλια!!!

Φιλε μου δεν διορθωνουν αυτα που λεω εμας αλλα ουτε και λασπωνω αμα λεω το πως φερονται στις χωρες τους και πως εδω. 

Το ξαναλεω το οτι εμεις σαν οδηγοι στο συνολο μας πρεπει να ειμαστε πιο προσεκτικοι συμφωνω απολυτως αλλα και αυτο να γινει δεν αναιρει το γεγονος οτι και η πολιτεια μας πρεπει να πραξει και αυτη τα δεοντα γιατι το πραγμα το σκεφτονται μονο οταν θενε κανα φραγκακι ενοψη δωρων και διακοπων γενικοτερα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...