Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εντάξει, σημασία δεν έχει αν προτιμάμε να οδηγάμε ή όχι, φαντάζομαι θα υπάρχει η επιλογή για πολλά χρόνια ακόμα και ο άνθρωπος θα καλείται να πάρει τις αποφάσεις που θα πάει ειδικά σε αχαρτογράφητους δρόμους. Σημασία έχει ότι είμαστε κοντά στο σημείο που τα αυτοκίνητα θα μπορούν να είναι πραγματικά αυτόνομα και από την στιγμή που θα κυκλοφορούν τέτοια αυτοκίνητα στους δρόμους και η βάση τους θα εμπλουτίζεται με κάθε λογής περιστατικά θα βελτιώνεται και η συμπεριφορά τους.

 

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ισως να μην κολλαει με το θεμα ακριβως αλλα καποιοι επειδη αναφερονται για τα τροχαια τα δικα μας ας κοιταξουν και απο ρωσια μερια :P,  καλα ετσι οδηγανε οι ρωσοι? :o

 

Επεξ/σία από μπουρτζοβλαχος
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, AtiX είπε

Για πες μας τότε πόσοι πέθαιναν για το abs πχ?

ενταξυ τωρα.... να σου πω φιλε! ηλικρινα ποσοι πεθαναν για το abs  δεν ξερω, ομως αν θελεις να σου πω ποσοι πεθαναν τρακαροντας με μαμουθ ξερω! αν θελεις σου λεω....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή βλέπω πολλούς να λένε την φιλοσοφία τους και να νοιάζονται τόσο για τα ατυχήματα λέω λοιπόν, αναρωτηθήκατε κύριοι γιατί βγαίνουν αυτοκίνητα (δρόμου, όχι Πίστας) με τέτοιον κυβισμό που χώρια απο άποψη καυσίμων ασύμφορα και μή περιβαλλοντικά κτλ, αναπτύσουν ταχύτητες τεράστιες απο την στιγμή που μέγιστη ταχύτητα παγκοσμίως θεωρούνται τα 130-140 χλμ/ώρα;

Μετά μας πείραξε που κάποιοι θέλουν να έχουν υποτυπώδη έλεγχο στα οχήματα που πληρώνουν και είναι δικά τους.

Να βγάζουν αμάξια με 140 χλμ/ωρα τελική, και ανάλογους κόφτες. Τα υπόλοιπα να είχαμε να λέγαμε.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
  • Like 1
Δημοσ.

too much too soon.....ως είθισται τα τελευταία χρόνια....ας κάνουν το ΙΚΑ και τις δημόσιες υπηρεσίες χωρίς υπαλλήλους πρώτα και μετά ας κάνουμε και τα αυτοκίνητα χωρίς τιμόνι. :P

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Expecto Patronum είπε

Επειδή βλέπω πολλούς να λένε την φιλοσοφία τους και να νοιάζονται τόσο για τα ατυχήματα λέω λοιπόν, αναρωτηθήκατε κύριοι γιατί βγαίνουν αυτοκίνητα (δρόμου, όχι Πίστας) με τέτοιον κυβισμό που χώρια απο άποψη καυσίμων ασύμφορα και μή περιβαλλοντικά κτλ, αναπτύσουν ταχύτητες τεράστιες απο την στιγμή που μέγιστη ταχύτητα παγκοσμίως θεωρούνται τα 130-140 χλμ/ώρα;

Μετά μας πείραξε που κάποιοι θέλουν να έχουν υποτυπώδη έλεγχο στα οχήματα που πληρώνουν και είναι δικά τους.

Να βγάζουν αμάξια με 140 χλμ/ωρα τελική, και ανάλογους κόφτες. Τα υπόλοιπα να είχαμε να λέγαμε.

Το ξέρεις, ότι στην Γερμανία υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι στους οποίους δεν υπάρχει όριο ταχύτητας;

Σε κάθε περίπτωση, δεν αποκλείεται στο μέλλον να περιορίζεται αυτόματα η μέγιστη ταχύτητα ανάλογα με τον δρόμο στον οποίον κινείσαι. Και αυτό είναι κάτι που και μπορεί να γίνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φαντάζομαι δεν θα είναι και τόσο δύσκολο. Και να προβλέπεται πχ, ότι όποιος χακάρει τον περιορισμό θα του αφαιρείται πχ το δίπλωμα οδήγησης οριστικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το ξέρεις, ότι στην Γερμανία υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι στους οποίους δεν υπάρχει όριο ταχύτητας;

 

Και εκεί δεν σκοτώνονται;

Γενικά να μην χακάρουν τους ανθρώπους μέσα στο αυτοκίνητο (δές ανάλογες ταινίες) και μετά θα σου πώ ποιός θα σώζεται και ποιός θα βρίσκει τον μπελά του. Είναι που είναι τρυπητήρια οι υπολογιστές και όλα τα συστήματα άς προσθέσουμε ακόμη ένα. Μόνο που εκεί φίλε μου θα κουβαλάς φίλους και την οικογενειά σου. Χώρια η παρακολούθηση που θα υποστούνε οι πάντες ΚΑΙ σε αυτό το επίπεδο. Διότι περί αυτού πρόκειται ώς ένας απο τους κύριους λόγους.

Επεξ/σία από Expecto Patronum
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Droulas13 είπε

Το ξέρεις, ότι στην Γερμανία υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι στους οποίους δεν υπάρχει όριο ταχύτητας;

Σε κάθε περίπτωση, δεν αποκλείεται στο μέλλον να περιορίζεται αυτόματα η μέγιστη ταχύτητα ανάλογα με τον δρόμο στον οποίον κινείσαι. Και αυτό είναι κάτι που και μπορεί να γίνει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και φαντάζομαι δεν θα είναι και τόσο δύσκολο. Και να προβλέπεται πχ, ότι όποιος χακάρει τον περιορισμό θα του αφαιρείται πχ το δίπλωμα οδήγησης οριστικά.

Επισης υπαρχουν πολλες πιστες για να μπορεις να τρεχεις οσο θες σε πολλα μερη του κοσμου, αλλα αυτο δεν ειναι λογος να θετεις σε κινδυνο τη δημοσια ασφαλεια. Θα επρεπε ξεκαθαρα να υπαρχει συστημα που να περιοριζει το οριο ταχυτητας για στους δημοσιους δρομους και δεν νομιζω οτι δεν ειναι εφικτο..εδω εχουν υλοποιησει ενα σορρο "παπαδες" στο τομεα της ασφαλειας του αυτοκινητου.

Μαλλον ειναι ποιο κερδοφορο να πουλανε συστηματα ασφαλειας ως εξτρα, παρα ενα απλο κοφτη, γιατι αλλιως θα υπηρχαν 2-3 κατασκευαστες και ολοι θα κρατουσαμε τα αμαξια μας για καμια 20ετια πριν αλλαξουμε..

Επεξ/σία από cpgr
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Expecto Patronum είπε

Και εκεί δεν σκοτώνονται;

Γενικά να μην χακάρουν τους ανθρώπους μέσα στο αυτοκίνητο (δές ανάλογες ταινίες) και μετά θα σου πώ ποιός θα σώζεται και ποιός θα βρίσκει τον μπελά του. Είναι που είναι τρυπητήρια οι υπολογιστές και όλα τα συστήματα άς προσθέσουμε ακόμη ένα. Μόνο που εκεί φίλε μου θα κουβαλάς φίλους και την οικογενειά σου. Χώρια η παρακολούθηση που θα υποστούνε οι πάντες ΚΑΙ σε αυτό το επίπεδο. Διότι περί αυτού πρόκειται ώς ένας απο τους κύριους λόγους.

Ναι τα αυτοκινητα της GM περιμενανε για να παρακολουθουν αν ο μητσαρας παει στο περιπτερο να παρει τσιγαρα...

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Expecto Patronum είπε

Και εκεί δεν σκοτώνονται;

 

Η ερώτησή σου δεν με αφορά.

Έγραψες, ότι οι χώρες έχουν όρια ταχύτητα 130-140 χλμ/ω. Σου απάντησα, ότι στην Γερμανία δεν έχουν ορισμένοι αυτοκινητόδρομοι όρια ταχύτητας. Συνεπώς, αυτό που έγραψες περί περιορισμού της ταχύτητας από το εργοστάσιο είναι λάθος. Τόσο απλά.

Δημοσ.

Γιατι ειναι λαθος? Το κανει η nissan στο GTR απο το 2007 στην Ιαπωνια. Το αμαξι πωλήται μονο με το gps module και εχει περιορισμενη τελικη στα 180km/h που ειναι η νομοθεσια εκει. Αν καποιος οδηγος περασει την εισοδο σε πιστα ταχυτητας αμμεσα και αυτοματα ξεκλειδωνει η τελικη και παει οσο μπορει το αμαξι. Εκτος απο αυτο κοφτες τελικης οι Ιαπωνες ειχαν εδω και 40 χρονια στα δικης τους αγορας και ηταν μια απλη ρυθμιση στον εγκεφαλο του αυτοκινητου. Πλεον ειναι απολυτα ευκολο να γινει κατι αναλογο και να εχεις εστω και απλους περιορισμους διαχωρισμενους σε πολεις και εθνικες.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Γιατι ειναι λαθος? Το κανει η nissan στο GTR απο το 2007 στην Ιαπωνια. Το αμαξι πωλήται μονο με το gps module και εχει περιορισμενη τελικη στα 180km/h που ειναι η νομοθεσια εκει. Αν καποιος οδηγος περασει την εισοδο σε πιστα ταχυτητας αμμεσα και αυτοματα ξεκλειδωνει η τελικη και παει οσο μπορει το αμαξι. Εκτος απο αυτο κοφτες τελικης οι Ιαπωνες ειχαν εδω και 40 χρονια στα δικης τους αγορας και ηταν μια απλη ρυθμιση στον εγκεφαλο του αυτοκινητου. Πλεον ειναι απολυτα ευκολο να γινει κατι αναλογο και να εχεις εστω και απλους περιορισμους διαχωρισμενους σε πολεις και εθνικες.

Το θεμα ειναι γιατι δεν εφαρμοζεται και στον υπολοιπο κοσμο..αν και τα 180 παλι πολλα ειναι..

Δημοσ.

Ωραια αυτα που λετε ρε παιδια, αλλα εμενα δεν με ανησυχεί η ταχύτητα, οι ηλίθιοι οδηγοί με φοβίζουν..

Τα 180χλμ τα χω πιάσει και κανεις δεν επαθε τιποτα γιατι απλα ειχα τη λογικη να το κανω εκει που με παίρνει..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...