Προς το περιεχόμενο

Αυτόνομο Ι.Χ. της GM το 2019 χωρίς τιμόνι και πεντάλ


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η General Motors σχεδιάζει να ξεκίνησει από το 2019 τη μαζική παραγωγή αυτοκινήτων που δεν θα διαθέτουν τιμόνι και πεντάλ.

Το συγκεκριμένο μοντέλο θα αποτελεί την τέταρτη “γενιά” του αυτόνομου, ηλεκτροκίνητου Chevy Bolts, τα οποία αυτή τη στιγμή δοκιμάζονται στους δημόσιους δρόμους του  San Francisco και του Phoenix.

Τα αυτοκίνητα θα παράγονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο  Michigan. Στόχος είναι να χρησιμοποιηθούν ως “ρομποτικά ταξί” σε μία σειρά από αμερικανικές πόλεις.

Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που ασχολούνται με την αυτόνομη οδήγηση, η General Motors έδωσε μια πρόγευση του εσωτερικού των μελλοντικών φουτουριστικών οχημάτων της. Σε αυτό, η θέση που κανονικά θα ήταν τοποθετημένο το τιμόνι είναι κενή. Κάτω από το ταμπλό, ακόμη περισσότερο κενό.

Η αυτοκινητοβιομηχανία κατέθεσε αίτημα για την παροχή άδειας, ώστε να αναπτύξει ένα όχημα το οποίο δεν θα τηρεί κανένα από τα ομοσπονδιακά πρότυπα ασφάλειας (Federal Motor Vehicle Safety Standards).

Η σχετική ανακοίνωση προαναγγέλλει την έκδοση μιας μελέτης ασφάλειας 33 σελίδων προς την Υπηρεσία Μεταφορών των ΗΠΑ. H GM χωρίζει την αξιολόγηση ασφάλειας σε 12 τομείς μεταξύ των οποίων τα συστήματα ασφάλειας, ο τομέας του λειτουργικού σχεδιασμού, η διάδραση ανθρώπου-μηχανής, ο τομέας της cybersecurity, η συμπεριφορά μετά τη σύγκρουση, η εκπαίδευση των χρηστών κ.λπ. Πρόκειται για μια λεπτομερή οπτική στο πώς η GM σχεδιάζει και προγραμματίζει τα οχήματά της, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν όλες τις καταστάσεις που μπορούν να ανακύψουν στους αμερικανικούς δρόμους.

The Verge


Δείτε ολόκληρο το article

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

14 λεπτά πριν, masteripper είπε

Γουαου....αλλά...λίγο τιμόνι...λιγουλάκι φρένο όταν πεταχτεί το Datsun με τις πατάτες στο Manhattan....

Άλλος ένας σουμάχερ που πιστεύει οτι θα έχει ταχύτερη, σωστότερη και πιο υπολογισμένη αντίδραση από το μικροτσίπ

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Pantelwolf είπε

Άλλος ένας σουμάχερ που πιστεύει οτι θα έχει ταχύτερη, σωστότερη και πιο υπολογισμένη αντίδραση από το μικροτσίπ

Σε περιπτωση δηλαδη καποιας βλαβης πχ. ή οτι δηποτε αλλο να μην μπορεις να επεμβεις χειροκινητα σωστα; Δεν βλεπω λογικη σε αυτο που λες. Ας βγαλουμε και τον χειροκινητο απο τα αεροπλανα τοτε. Τι λες;

  • Like 9
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμεις παντως που προερχομαστε απο κανονικα αυτοκινητα θα εχουμε θεμα σε τετοια οχηματα.......θα παταμε αντανακλαστικα φρενα γκαζι χειροφρενα κτλ(τα τεσλα δεν ειναι ιδια κατηγορια για παραδειγμα)...... 

 

Επεξ/σία από kargo130
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vastegial_74 είπε

Σε περιπτωση δηλαδη καποιας βλαβης πχ. ή οτι δηποτε αλλο να μην μπορεις να επεμβεις χειροκινητα σωστα; Δεν βλεπω λογικη σε αυτο που λες. Ας βγαλουμε και τον χειροκινητο απο τα αεροπλανα τοτε. Τι λες;

 

Αυτό ακριβώς. Σε περίπτωση βλάβης δέν θα υπάρχει τρόπος ούτε καν να το σπρώξεις στην άκρη του δρομου.

Το πρόβλημα αυτό ήδη υπάρχει (σε μικρότερο βαθμό) σε κάποια αυτοκίνητα, οπου αν μείνουν απο μπαταρία ή άλλη ηλεκτρολογική βλάβη, δέν μπορείς να λύσεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο ή να ξεκλειδώσεις το τιμόνι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το αυτοκίνητο πέρα από το ο,τι το παίρνεις για να μετακινείσαι με ταχύτητα σε μεγάλες αποστάσεις, είναι και ένα μέσο ευχαρίστησης, η οδήγηση δηλαδή αυτή καθ'εαυτή. Προσωπικά δε θα παίρνω ικανοποίηση από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Το μόνο θετικό είναι ο,τι ενδεχομένως αυτό να οδηγεί ασφαλέστερα από μερικούς εδώ στη χώρα μας. Αυτό μάλιστα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό ακριβώς. Σε περίπτωση βλάβης δέν θα υπάρχει τρόπος ούτε καν να το σπρώξεις στην άκρη του δρομου.

Το πρόβλημα αυτό ήδη υπάρχει (σε μικρότερο βαθμό) σε κάποια αυτοκίνητα, οπου αν μείνουν απο μπαταρία ή άλλη ηλεκτρολογική βλάβη, δέν μπορείς να λύσεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο ή να ξεκλειδώσεις το τιμόνι.

Υπάρχουν εφεδρικά συστήματα που κάνουν ότι ακριβώς περιγράφεις, και συνυπολογίζουν μεταβλητές που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε.

Επεξ/σία από Mourloz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Pantelwolf είπε

Άλλος ένας σουμάχερ που πιστεύει οτι θα έχει ταχύτερη, σωστότερη και πιο υπολογισμένη αντίδραση από το μικροτσίπ

Το σκέφτηκες πολύ για να το πεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Saiyan είπε

Το αυτοκίνητο πέρα από το ο,τι το παίρνεις για να μετακινείσαι με ταχύτητα σε μεγάλες αποστάσεις, είναι και ένα μέσο ευχαρίστησης, η οδήγηση δηλαδή αυτή καθ'εαυτή. Προσωπικά δε θα παίρνω ικανοποίηση από ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Το μόνο θετικό είναι ο,τι ενδεχομένως αυτό να οδηγεί ασφαλέστερα από μερικούς εδώ στη χώρα μας. Αυτό μάλιστα.

Όχι μόνο εδώ, παντού.

http://asirt.org/initiatives/informing-road-users/road-safety-facts/road-crash-statistics

https://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics_en

Για κάθε νεκρό στην άσφαλτο έχουμε 50 (ναι πενήντα) τραυματίες παγκοσμίως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Expecto Patronum είπε

Το σκέφτηκες πολύ για να το πεις;

Να φανταστώ έχεις γρήγορο αμάξι, ή αν δεν έχεις τα $$ θα περιμένεις να πας 50 να φύγουν τα παιδιά για να πάρεις μπε-εμ-βε. Συμβαίνουν αυτά. Πάλι καλά που η τεχνολογία σας ξεπερνάει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...