Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Ό,τι λέει ο τίτλος. Είναι απαραίτητο; Προσωπικά δεν μπορώ να το πετύχω δυστυχώς.
scrooge Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Απαραίτητο για τι; Για την καθημερινή οδήγηση; Οχι. Θα είσαι πιο smooth στις (γρήγορες) αλλαγές (κατεβασιές) σου χωρις να αναταράζεις την ισορροπία του αυτοκινήτου σε ρυθμους γρηγορης οδηγησης; Ναι. Πιο απαραίτητο για τα πισωκίνητα, λιγότερο για τα μπροστοκίνητα. Εγω το κάνω αυθόρμητα εδω κ λίγα χρόνια. Μονο downshift rev match, heel and toe while braking δε μπορω να κανω. Δε βολευουν κ τα πεταλια του αυτοκινητου μου. Takes practice. Οταν το μαθεις θα σου βγαινει αυτοματα. 3
Fubar.gr Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, whoose είπε Προσωπικά δεν μπορώ να το πετύχω δυστυχώς. Αυτό δέν σημαίνει απαραίτητα οτι κάνεις εσύ κάτι λάθος. Για να πετύχει το rev matching πρέπει να βοηθα και το αυτοκίνητο. Πολλά απο τα καινούρια αυτοκίνητα είναι αναίσθητα στη γρήγορη γκαζιά και δέν ανεβάζουν στροφές, πρέπει να έχεις έχεις πολύ ώρα το γκάζι πατημένο για να ανέβουν. Αυτό βγάζει εκτός όλο το timing και κάνει δύσκολο εώς αδύνατο το συγχρονισμό στροφών. Κάποιος παλιός δημοσιογράφος περιοδικού αυτοκινήτων (4τροχοί?) για να δοκιμάσει την απόκριση του γκαζιού το πάταγε και άφηνε όσο πιό γρήγορα μπορούσε με νεκρά, και σημείωνε μέχρι πόσες στροφές έφτανε το στροφόμετρο. Νομίζω το ρεκόρ είχε κάποιο παλιό Alfa Romeo με 4-5 χιλιάδες στροφές. Αν κάνεις αυτή την απότομη γκαζιά σε σύγχρονο αυτοκίνητο, το πιό πιθανό είναι οτι δέν θα κουνηθεί καθόλου ο δείκτης των στροφών 1
cuspid Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Στην καθημερινή οδήγηση, με δεδομένο ότι τα σύγχρονα σασμάν είναι λίγο - πολύ ευκολόχρηστα δεν νομίζω ότι θα σου χρειαστεί ποτέ... Από την άλλη αν ψάχνεσαι λίγο στην οδήγηση, με λίγο practice μπορείς να το κάνεις και να "βοηθάς" τα "συγχρονιζέ" του κιβωτίου σου σε "δύσκολα" κατεβάσματα. Προσωπικά το κάνω πολλές φορές μηχανικά, χωρίς να το καταλάβω και το αντιλαμβάνομαι μετά. Γενικά στα αυτοκίνητα μου πετυχαίνει πάντα, σε ξένα θέλει λίγες ώρες οδήγησης να εξοικειωθείς με τα ποδοστήρια. Πάντως ο Fubar έχει δίκιο, η απόκριση του γκαζιού σε ένα καλορυθμισμένο καρμπυρατέρ ήταν ανεπανάληπτη. Βέβαια τότε τα πεντάλ δεν ήταν ρυθμισμένα για οδήγηση με ψηλοτάκουνο (...σεξιστικό σχόλιο.... σόρρυ ) Στα σημερινά αυτοκίνητα με τα ηλεκτρικά τιμόνια, τα ηλεκτρονικά γκάζια και τα μαλακά αλλά πολύ "αργαααααααά" σαζμάν η οδήγηση μοιάζει σαν να παίζεις PlayStation, η μόνη πληροφόρηση είναι από αυτά που βλέπεις από το παρμπρίζ.... Από την άλλη είναι πολύ πιο καλοφτιαγμένα, οικονομικά και άνετα, μην μιλήσουμε για παθητική ασφάλεια. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 σε αυτό έχεις δίκιο. Πατάω απότομα το γκάζι αρκετά, αργεί να στροφάρει. Απλά κάτι βιντεάκια που έχω δει στο youtube, λένε ότι είναι καλό για την ζωή του δίσκου (συμπλέκτη).
mphxths Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αν σας πω οτι δεν καταλαβα πως γινεται το rev matching αφου ειδα 20 βιντεο στο ΥΤ θα με πειτε αχρηστο? Δηλ μιλαμε να γκαζωσεις , να ανεβεις σχεση και να μην πολυκουνηθουν οι στροφες?Να γκαζωσεις να πηγαινεις με την Χ σχεση να κατεβασεις σχεση και να μην βογκηξει το αμαξι? Το 1ο ισως το καταλαβαινω..γιατι συνηθως αναλογα την σχεση και ποσο στο μαξ την εχεις παει , θα αλλαξεις σχεση και θα πεσουν οι στροφες κατα λιγο ή πολυ αναλογα οπως ειπα ποσο μαξ την εχεις παει την σχεση που ειχες. Αλλα να σαι π.χ. 4η , ετοιμος να μπεις 5η...αρα πας με ποσα ? 100+? και να γυρισεις χωρις φρεναρισμα σε 3η και δεν θα την ακουσει το αμαξι , εσυ και ολο το οδοστρωμα?Που γινονται αυτα? Rev matching σε downshifting με φρεναρισμα το βρισκω πιο λογικο να υφισταται...χωρις φρεναρισμα...λογικα παιζει ρολο ποσο "μεσα" εισαι στην σχεση απο την οποια θα κατεβεις...γιατι αν εισαι στα ορια της να πας στην επομενη και γυρισεις στην προηγουμενη..δεν παιζει να μην χτυπησεις κεφαλι σε παρπριζ Kαι οι στροφες θα πανε στο διαολο σιγουρα... Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2018 από mphxths 1
DhZou Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Εγώ το κάνω κατά περίπτωση στη μηχανή για ομαλό κατέβασμα. Στο αυτοκίνητο (σύγχρονο μπροστοκίνητο) δεν χρειάζεται πρακτικά σχεδόν ποτέ.
mp123 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2018 Αντε με το καλο και στο ραλλυ Ακρόπολης.μικροι είστε ακόμα θα σας περάσει.αυτοματο αυτοκίνητο αυτόματη μηχανη εμείς τώρα πια οι πιο μεγάλοι .
dollyyy19 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 σημερα με κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη....με λιγο συγχρονισμο ταχυτητων, εφτασα κοντα στο σπιτι,αλλα θελει οχημα που να το ακους ....αν ειναι κανα σουπερ ντουπερ μονωμενο,δυσκολα κανεις συγχρονισμο........
mp123 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε σημερα με κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη....με λιγο συγχρονισμο ταχυτητων, εφτασα κοντα στο σπιτι,αλλα θελει οχημα που να το ακους ....αν ειναι κανα σουπερ ντουπερ μονωμενο,δυσκολα κανεις συγχρονισμο........ Να λες να εισαι τυχερός μην την εχει ακούσει στερεοφωνικά το κιβώτιο ταχυτήτων.αμα δεν την εχει ακούσει το κιβώτιο εισαι έτοιμος για f1. (Πλάκα κανω). Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2018 από mp123
dollyyy19 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 ευτηχως,εκανα πειραματα νεαροτερος,στο ιδιο οχημα,για αλλαγες χωρις συμπλεκτη,διοτι ακομη πιο νεος,αλλαζα ταχυτητες στην μοτοσυκλετα ,καρφωτες,μεσα στην πιστα των σερρων,οταν εγιναν οι πρωτοι αγωνες εκει.......εχει μια διαφορα το ενα κιβωτιο απο το αλλο,αλλα ημανε περιεργος........ 2
meletis_m Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2018 Στις 18/1/2018 στις 9:59 ΜΜ, dollyyy19 είπε σημερα με κοπηκε η ντιζα του συμπλεκτη....με λιγο συγχρονισμο ταχυτητων, εφτασα κοντα στο σπιτι,αλλα θελει οχημα που να το ακους ....αν ειναι κανα σουπερ ντουπερ μονωμενο,δυσκολα κανεις συγχρονισμο........ Μου θύμισες το φορτηγό που είχα με Fuller κιβώτιο. Δέν την έβαζες την ταχύτητα εάν δεν έβρισκες τις συγκεκριμένες στροφές στο κινητήρα. Απο εκεί έμαθα και το διπλό σεμπλέκταρισμα
fisherman95 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2018 Πλέον, τα σημερινά οχήματα, δε χρειάζονται συγχρονισμό στροφών, κουβαλάν τεχνολογία. Βασικά από το 1990, και μετά, αν όχι και πιο πριν, είναι κάτι άχρηστο το να κάνεις συγχρονισμό, αν όχι και επιβλαβές για το όχημα και το συμπλέκτη σου ειδικότερα. Εξαιρούνται supersport μηχανές, και αυτοκίνητα, με πολλά άλογα.
cuspid Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2018 16 ώρες πριν, fisherman95 είπε Πλέον, τα σημερινά οχήματα, δε χρειάζονται συγχρονισμό στροφών, κουβαλάν τεχνολογία. Βασικά από το 1990, και μετά, αν όχι και πιο πριν, είναι κάτι άχρηστο το να κάνεις συγχρονισμό, αν όχι και επιβλαβές για το όχημα και το συμπλέκτη σου ειδικότερα. Εξαιρούνται supersport μηχανές, και αυτοκίνητα, με πολλά άλογα. Φίλε μου, μας εξηγείς σε παρακαλώ τι σχέση έχει η "τεχνολογία" με το διπλοσυμπλεκτάρησμα και τον συγχρονισμό από τον οδηγό των στροφών μεταξύ βολάν και δίσκου - πλατό και πως θα χαλάσω το σασμάν μου (μετά από 30 χρόνια που το κάνω στα αμάξια μου)? Γιατί εγώ όποτε το κάνω νομίζω ότι "βοηθάω" το κιβώτιο μου και μειώνω την φθορά του συμπλέκτη? Επίσης πριν από το 1990 τα σασμάν ήταν "ίσια" (χωρίς συγχρονιζέ γρανάζια) και έπρεπε ο οδηγός να διπλοσυμπλεκτάρει σε κάθε αλλαγή σχέσης, γιατί δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο (εκτός από τα Στάγιερ του στρατού και κάποια φορτηγά του 60). Τέλος στα πόσα άλογα αμάξι να ξεκινήσω να το κάνω, στο XR μου και το KTM να το κάνω ή δεν πρέπει γιατί δεν είναι supersport? Σόρρυ που είμαι εριστικός αλλά δεν πρέπει να γράφουμε ότι νάνε και να μην το αιτιολογούμε... Το να κατανοείς πως δουλεύει ένα εργαλείο που χρησιμοποιείς κάθε μέρα (και στηρίζεις την ζωή σου και αυτές των αγαπημένων σου στην σωστή χρήση του) είναι πολύ βασικό κατά την γνώμη μου. Αν υπάρχει τρόπος να μειώσω την ταχύτητα μου από τα 120 στα 20 αν έχω "μείνει" από φρένα χωρίς να διαλύσω το κιβώτιο μου, θέλω να μπορώ να το κάνω και προτρέπω και τους πιο νέους οδηγούς να μάθουν να το κάνουν... Όταν κάποιος θέλει να μάθει το κάτι παραπάνω και να μην αρκείται στον "εφησυχασμό" της καθημερινής οδήγησης είναι θετικό και πρέπει να τον στρέφουμε στην σωστή κατεύθυνση 2
fisherman95 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2018 Στις 25/1/2018 στις 12:25 ΠΜ, cuspid είπε Φίλε μου, μας εξηγείς σε παρακαλώ τι σχέση έχει η "τεχνολογία" με το διπλοσυμπλεκτάρησμα και τον συγχρονισμό από τον οδηγό των στροφών μεταξύ βολάν και δίσκου - πλατό και πως θα χαλάσω το σασμάν μου (μετά από 30 χρόνια που το κάνω στα αμάξια μου)? Γιατί εγώ όποτε το κάνω νομίζω ότι "βοηθάω" το κιβώτιο μου και μειώνω την φθορά του συμπλέκτη? Επίσης πριν από το 1990 τα σασμάν ήταν "ίσια" (χωρίς συγχρονιζέ γρανάζια) και έπρεπε ο οδηγός να διπλοσυμπλεκτάρει σε κάθε αλλαγή σχέσης, γιατί δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο (εκτός από τα Στάγιερ του στρατού και κάποια φορτηγά του 60). Τέλος στα πόσα άλογα αμάξι να ξεκινήσω να το κάνω, στο XR μου και το KTM να το κάνω ή δεν πρέπει γιατί δεν είναι supersport? Σόρρυ που είμαι εριστικός αλλά δεν πρέπει να γράφουμε ότι νάνε και να μην το αιτιολογούμε... Το να κατανοείς πως δουλεύει ένα εργαλείο που χρησιμοποιείς κάθε μέρα (και στηρίζεις την ζωή σου και αυτές των αγαπημένων σου στην σωστή χρήση του) είναι πολύ βασικό κατά την γνώμη μου. Αν υπάρχει τρόπος να μειώσω την ταχύτητα μου από τα 120 στα 20 αν έχω "μείνει" από φρένα χωρίς να διαλύσω το κιβώτιο μου, θέλω να μπορώ να το κάνω και προτρέπω και τους πιο νέους οδηγούς να μάθουν να το κάνουν... Όταν κάποιος θέλει να μάθει το κάτι παραπάνω και να μην αρκείται στον "εφησυχασμό" της καθημερινής οδήγησης είναι θετικό και πρέπει να τον στρέφουμε στην σωστή κατεύθυνση Ναι, αρχικά, δε καταλαβαίνω γιατί η τεχνολογία υποτιμάτε έτσι, ώστε να χρίζει εισαγωγικών. Τεχνολογία δε σημαίνει μονάχα καλώδια, αλλά κάτι, που έχει βασιστεί σε μελέτη. Τα σασμάν λοιπόν, που λες, Έχουν εξελιχθεί. Κάνεις διπλοσυμπλεκτάρισμα, σε αυτοκίνητο πόσο ετών; Και νιώθεις ότι βοηθάς το αυτοκίνητο; Δε μίλησα για φορτηγό, αλλά για επιβατηγό αυτοκίνητο. Β κατηγορίας. Στο αμάξι, όχι δε χρειάζεται να το κάνεις, εκτός αν είναι αντίκα. Εκτός, αν το αμάξι σου είναι 800 άλογα, και σε κάθε αλλαγή μυρίζει ο τόπος μέταλλο, τότε κάνε διπλό. Στις μηχανές, δε μπορώ να σου απαντήσω, δε καβαλάω, και δε συμπαθώ και τα δίκυκλα ιδιαίτερα, να σου πω την αλήθεια, αλλά όσους έχω δει, δε διπλο/ρουν. Και η μεγαλύτερη που έχω δει μηχανή, είναι ρ1 της Yamaha. Στο θέμα, μιλάμε να κάνουμε αλλαγή μία- μία ταχύτητες, όχι παράληψη, σε 2 μαζί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα