Προς το περιεχόμενο

21 Grams


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προς μεγάλη μου τέρψιν είδα ότι σήμερα αρχίζει να προβάλλεται ΚΑΙ στην Πάτρα (πάλι καλά, που φώτισε ο Θεός τα Europlex και το έφεραν στην πανελλήνια πρεμιέρα). Οπότε απόψε θα πάω να το δω στάνταρ. Την περίμενα πως και πως τη φετινή σεζόν για τη συγκεκριμένη ταινία (όπως κάποιοι την περίμεναν για το ROTK ή το Μάτριξ), εξ' ου και ο ενθουσιασμός.

Η ταινία είναι ένα δράμα χαρακτήρων και διαφορετικών ιστοριών, που συμπλέκονται μετά από ένα συμβάν. Παραλλαγή δηλαδή του μοτίβου του Amores Perros ("Χαμένες Αγάπες" η βλακώδης μετάφραση), το οποίο και είναι μία από τις all-time αγαπημένες μου ταινίες. Το πρωταγωνιστικό τρίο αποτελείται από τους Σων Πεν, Μπενίτσιο Ντελ Τόρο και Ναόμι Γουάτς. Όσο για τον τίτλο, "They say everyone loses 21 Grams at the exact moment of their death" λέει τα tagline. Θα το δούμε απόψε!

Είναι η δεύτερη ταινία του Alejandro Gonzalez Inarritu, ο οποίος (απ' ότι φάνηκε στο 1ο φιλμ) έχει πολλές επιρροές από το σινεμά του Ταραντίνο. Θεωρώ θα τον βλέπουμε από δω και πέρα πιο συχνά...

Θα επιστρέψω το βράδυ με τις εντυπώσεις μου από την προβολή.:-)

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

tin tyxi mou!!!Vlepoume otidipote malakia edw stin Agglia kana 3mino pio nwris apo tin Ellada,alla molis einai kamia pio ideteri tainia tha mas tin feroun to kalokairi.Opws kali wra to "All the people I know" me ton Pacino(oxi oti xetrelathika alla den itan asximo) pou to deixnoun auto ton mina!!!!!!

Δημοσ.

Κάιζερ ένα έχω να σου πω...είσαι άτυχος γιατί η ταινία ήταν με μία λέξη αριστούργημα!

Το αίσθημα που είχα βγαίνοντας από την αίθουσα σήμερα, πραγματικά δε θυμάμαι να το χω ξανανιώσει τα τελαυταία χρόνια σε άλλη ταινία. Και το παράξενο είναι ότι περίμενα ότι πολύ δύσκολα θα ενθουσιαστώ, ακριβώς γιατί είχα πολύ υψηλές προσδοκίες. Η καλύτερη ταινία της χρονιάς κατά τη γνώμη μου (χωρίς να έχω δει το Mystic River, αλλά δεν πιστεύω ότι θα μπορεί να πιάσει τη δυναμική του 21 Grams).

Ακόμα και στην αρχή και τα πρώτα 30 λεπτά, όπου όλοι λίγο πολύ άρχισαν να τσινίζουν τριγύρω, άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα ψήγματα μιας ιδιοφυούς δημιουργίας. Ο Ιναριτού παραδίδει μαθήματα σκηνοθεσίας, δεν συμβιβάζει το νευρικό στυλ που όλοι αγαπήσαμε στο Amores Perros, ένα από τα πιο καλογραμμένα σενάρια των τελευταίων χρόνων και ένα καταπληκτικό μοντάζ που το αξιοποιεί.

Αλήθεια, περίμενα και κοντά 3 ώρες ώστε να ωριμάσουν οι εντυπώσεις μέσα μου, αλλά...ναι, ακόμα πιστεύω ότι ήταν τέλεια. Οι τρεις πρωταγωνιστές δίνουν ασύλληπτες ερμηνείες, σε τρεις απίστευτα απαιτητικούς και δραματικούς ρόλους.

Αυτό που πραγματικά χάρηκα είναι ότι μια χρονιά με Μάτριξ, Άρχοντες και Σαμουράι, επιτέλους είδα μια ταινία που ξαναφέρνει ένα καλό, βαθύ, ελκυστικό, πολλές φορές αντισυμβατικό - αλλά και εμπνευσμένο - κινηματογράφο στις αίθουσες. Απίστευτα ταλαντούχος ο Αλεχάντρο...σε σκηνοθεσία, μοντάζ, σενάριο, διήγηση, φωτογραφία (έχω μια αμφιβολία αν είναι δική του αρμοδιότητα, αλλά είναι το ίδιο σκοτεινή με το Amores Perros...). Πιστεύω ότι το μέλλον του ανήκει...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

δεν εχω δει ακομα την ταινια αν και σκοπευω γιατι ακουσα οτι ειναι πολυ καλη κατι που ο κονακ μαλλον υποστηριζει:)

 

αλλα, ξερετε τι ειναι αυτο το 21 γραμμαρια? εμενα το μυαλο μου πηγε σε ηρωινες κτλ αλλα τελικα ειναι το βαρος που χανουμε την στιγμη του θανατου ολοι οι ανθρωποι

Δημοσ.

Δεν την ειδα(καποιοι φιλοι που την ειδαν ηταν τοσο ενθουσιασμενοι οσο ο konnak) αλλα το 21gram ειναι τα γραμμαρια που χανει το ανθρωπινο σωμα οταν πεθαινει....καποιοι υποστηριζουν οτι αυτα ειναι η ψηχη μας :shock: :wink:

Δημοσ.

Ego pali tin eida tin proigoumeni evdomada kai kata ti gnomi mou einai mia arketi kali tainia alla tipota parapano. Katoteri tou anamenomenou, sas diavevaio, kati vevaia pou exei na kanei kai me ta gousta tou kathenos alla, apoti exo paratirisei, kai apo ton arithmo ton tainion pou exei dei kaneis sinolika alla kai tin sixnotita me tin opoia episkeptetai tis skoteines aithouses (i giagia mou px tha tin latreve an tin katalavaine, ego, pou pigaino 3 fores tin vdomada cinema, oxi). Poli asximo, panta kata ti gnomi mou, to xroniko "bros piso", kati pou se mena apodeiknuei tin adinamia tou idiou tou senariou (an to skefteite me mia xroniki grammikotita tha katalavete ti ennoo). Tha mou peite, etsi einai i tainia, etsi tin krinoume. Pantos, omologo oti to "oxi kai toso prototipo trik pleon" oxi mono diasozei tin tainia alla tin kathista an mi ti allo poli endiaferousa gia pollous, toulaxiston sto proto imioro, opote kai arxizei na ginetai antilipto ti prokeitai na simvei sti sinexeia kai kata sinepeia, eksafanizetai h arxiki "mageia" tou trik, faneronontas pia tis eos tote "kamouflarismenes" adinamies tou senariou.

 

what you dont know cant hurt you:)

Δημοσ.

"They say we all lose 21 grams at the exact moment of our death. Everyone... 21 grams..." -- Paul Rivers (Sean Penn).

Ωστόσο το συγκεκριμένο είναι απλά η αφορμή για μια σπαρακτική ματιά στην απώλεια, και το τι αυτή συνεπάγεται. Δηλαδή μην περιμένετε να δείτε μεταφυσικές αναζητήσεις στην ταινία σε σχέση με τέτοιες θεωρίες (ότι τόσο "ζυγίζει" η ψυχή του ανθρώπου που αφήνει το σώμα τη στιγμή του θανάτου). Διάβασα πολλά για την ταινία, άλλοι είπαν ότι είναι μια κισλοφσκική ματιά τύπου Ταραντίνο, άλλοι ότι είναι μια σύγχρονη σαιξπηρική τραγωδία, το θέμα είναι ότι πρόκειται για μια πολύ δυνατή ταινία, αλλά και πρωτότυπη. Παρ' όλα αυτά αγνοήθηκε επιδεικτικά από την Ακαδημία. Αυτά που είπε ο Kirileman ότι δεν του άρεσαν, εγώ θεωρώ είναι μεγάλες αρετές της ταινίας.

Το χρονικό "μπρος-πίσω" (σ' αυτό αναφερόμουν όταν είπα ότι κάποιοι "τσίνιξαν" στην αρχή) χρησιμοποίησε και ο Νόλαν στο Μεμέντο, και έκανε μία από τις καλύτερες ταινίες του σύγχρονου σινεμά. Η αρχική μαγεία του τρικ για μένα έμεινε μέχρι και μετά από το τέλος, αφού είναι από τις ταινίες που σε στοιχειώνουν μετά το τέλος της προβολής.

Δική μου συμβουλή είναι να την δείτε, αλλιώς θεωρώ ότι θα χάσετε πολλά περισσότερα από...21 γραμάρια! :D :D :D

Δημοσ.

Asxeto,mias kai anaferthike o Nolan:Exei kanei kaneis to kolpaki na dei to Memento anapoda mesw DVD?Diladi na dei prwta to teleutaio kefalaio,meta to prwteleutaio ktl wste na mpei i seira sta isia tis???Skeftomoun na to kanw alla olo to xexnaw.An to exei kanei kaneis,katalavainei kati diaforetiko apo mas pou to exoume dei kanonika?

Δημοσ.

Ego pali nomizo oti afto to "bros piso" exei sovarotato provlima sto 21 gram. Skefteite oti me mia random anakatanomi ton skinon tha borousan na prokipsoun kamia 20ria diaforetika, alla epi tis ousias idia, 21 gram!!! To Memento einai mia entelos diaforetiki istoria. Oi skines den exoun bei tixaia kai sigoura den boroun na "epanakollithoun" me diaforetiko tropo. H istoria ekselisetai me maestria, ta stoixeia dinontai sto theati ena-ena kai me prosoxi kai to mistirio paramenei mexri telous opou kai korifonetai (sto 21 gram omos???). Alloste, sti sigkekrimeni tainia, i skinothetiki afti prototipia sindeetai amesa me tin istoria, afou sxetizetai me tin adinamia tou "provlimatikou" mialou tou protagonisti na "sinthesei" to parelthon tou (pazl anamniseon-pazl afigisis). Einai meros tis tainias diladi, oxi ena aplo trik, opos meros tis tainias ka tis plokis einai i "afairetiki" xrisi ton skinikon sto Dogville. Kati thelei na pei o "poiitis" ekei. Sto 21 gram ti thelei na pei me afti ti texniki? To "etsi ithela, etsi to kana kai einai epilogi mou" den borei na apotelesei dikaiologia (leme tora). To Memento i to Dogville den tha borousan na einai diaforetika afou i "idiaiterotita" tous itan meros tis "kentrikis ideas". To 21 gram omos.....

Pantos katalavaino to logo pou borei kapoios na agapisei tin tainia afti. An mi ti allo einai (sxetika) ksexoristi.

Δημοσ.

Άντε πάλι...

Για πάμε...

Ego pali nomizo oti afto to "bros piso" exei sovarotato provlima sto 21 gram. Skefteite oti me mia random anakatanomi ton skinon tha borousan na prokipsoun kamia 20ria diaforetika, alla epi tis ousias idia, 21 gram!!!

Διαφωνώ, γιατί πρέπει η ανακατανομή να εξυπηρετήσει τη διήγηση, και η συγκεκριμένη επιλογή του Ιναριτού για την αλληλουχία των πλάνων το κάνει. Δεν θα είναι επί της ουσίας ίδια η ταινία (τι άλλωστε εννοείς με τη φράση "επί της ουσίας"; Μια ταινία είναι ένα έργο τέχνης - τουλάχιστον αυτό πρέπει να είναι. Πας απλά να δεις μια ιστορία; Διάβασε μυθιστορήματα αν ψάχνεις κάτι τέτοιο).

To Memento einai mia entelos diaforetiki istoria. Oi skines den exoun bei tixaia kai sigoura den boroun na "epanakollithoun" me diaforetiko tropo. H istoria ekselisetai me maestria, ta stoixeia dinontai sto theati ena-ena kai me prosoxi kai to mistirio paramenei mexri telous opou kai korifonetai (sto 21 gram omos???).

Γιατί στο 21 grams πότε ακριβώς έγινε προφανής η εξέλιξη όλων των επιμέρους υποπλοκών; Δε θέλω να δώσω spoiler αλλά πιστεύω ότι το τέλος δεν απογοήτευσε κανέναν (όπως και στο Μη αναστρέψιμος επίσης κάποια παραπάνω πληροφορία δίνει στο θεατή το τέλος), ίσα ίσα εμένα μου άρεσε απίστευτα. Όταν είπα "ιδιοφυής δημιουργία" εννοούσα ακριβώς αυτό, ότι τα στοιχεία οδηγούν σιγά-σιγά το θεατή στην σύνδεση των ιστοριών.

Alloste, sti sigkekrimeni tainia, i skinothetiki afti prototipia sindeetai amesa me tin istoria, afou sxetizetai me tin adinamia tou "provlimatikou" mialou tou protagonisti na "sinthesei" to parelthon tou (pazl anamniseon-pazl afigisis). Einai meros tis tainias diladi, oxi ena aplo trik, opos meros tis tainias ka tis plokis einai i "afairetiki" xrisi ton skinikon sto Dogville. Kati thelei na pei o "poiitis" ekei. Sto 21 gram ti thelei na pei me afti ti texniki? To "etsi ithela, etsi to kana kai einai epilogi mou" den borei na apotelesei dikaiologia (leme tora). To Memento i to Dogville den tha borousan na einai diaforetika afou i "idiaiterotita" tous itan meros tis "kentrikis ideas". To 21 gram omos.....

Εδώ μιλάμε για σκηνοθετική άποψη...Αυτό που έχω boldάρει θεωρώ ότι δεν μπορεί να το λέει κάποιος που, όπως εσύ, παινεύεται ότι ασχολείται με τον κινηματογράφο και ότι βλέπει 3 ταινίες την εβδομάδα...Φυσικά ο σκηνοθέτης ό.τι θέλει κάνει! Θα κάνει ό,τι θέλει για να δώσει μια καλλιτεχνική δημιουργία. Όλες οι τέχνες έχουν αυτό σαν βάση. Ο δημιουργός έχει πάντα την ελευθερία να διαμορφώσει το έργο του όπως αυτός θεωρεί ότι εξυπηρετεί καλύτερα τον σκοπό του. Θεωρείς ότι πρέπει μία αντισυμβατική σκηνοθετική ματιά να προκαλείται πάντα από το σενάριο, όπως π.χ. στο Μεμέντο (λόγω της σύμβασης που εισάγει ο Νόλαν για την ασθένεια), αλλιώς αυτή την κατατάσσεις ως αναίτια, "αδικαιολόγητη" (όπως είπες παραπάνω και συ) και λάθος; Αυτό που εσύ αποκαλείς ως "τέχνασμα" και "τρικ", εγώ το αποκαλώ σκηνοθετική άποψη και τεχνοτροπία...Π.χ. εγώ θεωρώ ότι το Dogville κάλλιστα θα μπορούσε να γυριστεί με κανονικά σκηνικά και εξωτερικά γυρίσματα, καθώς και το Μεμέντο και το Μη αναστρέψιμος με γραμμική συνέχεια του χρόνου - σίγουρα δε θα είχαν κάνει την αντύπωση που έκαναν, αλλά θα μπορούσαν να γίνουν. Όμως γι' αυτό ακριβώς μου άρεσαν τόσο πολύ. Θεωρώ ότι στο 21 grams δεν διαμόρφωσε τη γνώμη μου η συγκεκριμένη τεχνική μόνο, τουλάχιστον όχι σε τέτοιο βαθμό όσο στις προηγούμενες ταινίες, όπου ήταν καταλυτικής σημασίας.

Αλήθεια έχεις δει π.χ. το Mulholland Drive? Πόσο αδικαιολόγητος ήταν εκεί ο ποιητής, που αυθαιρέτησε τόσο πολύ ώστε κανείς να μην καταλάβει το τρικ του;

Δημοσ.

Ekeino vasika pou thelo na sxoliaso einai afto pou evales se bold. Epeidi tixainei, os arxitektonas na eimai kai go kata mia ennoia dimiourgos, an kai neos akoma, ipertonizo gia mia akomi fora afto pou eipa, oti i aitiologisi mia epilogis (mousikis, arxitektonikis, skinothetikis, sinthetikis genikotera) tou tipou "etsi ithela, etsi to kana kai einai dikaioma mou" den apotelei isxiro epixeirima gia na peisei kanenan gia tis protheseis tou dimiourgou kai poli perissotero gia to apotelesma. Sxetika me to 21gram, epimeno oti to skinothetiko afto "trik" den dikaiologeitai, parolo pou exei endiaferon, kai ksanaleo oti me mia apli anakatanomi ton klips tha borousan me tin idia anesi kai xoris na xathei to noima kai i kentriki idea, na prokipsoun polla diaforetika "21 gram". Sxetika me to telos tis tainias, den eipa oti apogoitefse kanenan. Apla to gnorizame apo ti arxi, kati pou den simvaivei sto memento px. To ilithio tis ipothesis, gia na katalaveis akrivos ti ennoo, einai oti tha borouse i proteleftaia skini (xronologika) me to aftokinito pros to nosokomeio na paixtei kai misi ora argotera i noritera xoris na trexei tipota. To idio isxiei kai gia oles. Milame diladi gia entelos random topothetisi ton skinon tou ergou. Den boresa na katalavao to giati kai den vlepo na boreis na eksigiseis kai si to logo. Apla eipes oti einai dikaiomai tou dimiourgou, i tainia einai erxo texnis klp klp. Afto de leei tipota omos. Ti tha pei "edo milame gia skinothetiki apopsi"???. Sxediazo kai kataskevazo kai go mia gigantiaia paparia (me to simpatheio) se kapoio kentriko dromo dipla se ena neoklassiko kai ti dikaiologo os "arxitektoniki mou apopsi". Pos dikaiologeitai afto pou ekana? Ti sinepeies exei? Kai se teliki analisi, opos to diko mou kataskevasma (den leo ergo) tha dextei kritiki, etsi kai mia tainia, ena opoiodipote ergo texnis To "oles oi texnes exoun afto san vasi" den to sxoliazo kan...

Telos, an to "Mi anastrepsimos" den eixe giristei "anapoda" tha itan mia tragodia, to idio kai gia to Memento!. Kai nai, exo dei to Mullholand drive 3 fores kai den exe kamia sxesi me ta tixaia "bros piso" tou 21 gram. Ierosilia na ta sigkrinoume. H texnotropia diaferei alloste.

 

To "ante pali" den to katalava. Sorry re paidia pou diafono grafontas tin apopsi mou, kai malista me epixeirimata. An einai tin epomeni fora na grapso "yo megale, ti oraia pou ta les, give me 5". Den anagkazei kaneis kanenan na grapsei to otidipote. Se kamia periptosi den thelo na fano ereistikos, apla iper tou deontos "glafiros" isos, mono kai mono epeidi fovamai oti me ipious tonous merikoi den katalavainoun (oxi den peithontai, den katalavainoun) kai epeidi den mou poliarese to "kapoios pou painevetai oti klp klp" Den paineftika tipota. Gia na kleiso, to 21 gram einai mia kaloutsiki tainia, oxi omos aristourgima, gia tous logous pou eksigisa alla kai giati to senario den einai kai toso spoudaio. Kata ta alla, vlepetai mia xara.

Δημοσ.

Exwntas dei mono 40min(Atoimo avi,den katevikes swsta) pisteuw pws kai oi 2 exete dikio:

Kirile:Sevasou auto pou leei o konnak.Opws otan pas se mia synaulia kai akouseis as poume palia kai nea kommatia anamikta xwris emfani logw kai syndesi mporei na goustareis giati sou tairiazei auto,opws otan pas sto gipedo kai deis tin omada sou na paizei me mia omada B ethnikis kai o proponitis katevasei 9 epithetikous,etsi ,epeidi mporouse,kai o skinothetis mporei na goustarei,mporei na thelei na se kratisei se endiaferon kai gia tin ypothesi(to Magnolia p.x. pou emoiaze apexw-apexw enw to goustara poly DEN eixa endiaferon gia tin ypothesi).Pantws egw goustara ,mou fanike ok,mou edine na katalavw aitia kai apotelesmata.Se auta ta prwta 40 lepta skeftika "Re sy,eides pou den itan opws ta nomiza" ,kati pou einai kalo dioti polles fores stin zwi mas niwthoume pragmata xwris na xeroume ola ta peristatika pou odigisan se ena gegonos

 

Konnak:Kalws i kakos,to kolpaki tha MPOROUSE na eleipe.Sto Memento pou anaferthike as poume o Nolan se vazei sto trippaki:Poso axiopisti einai i mnimi sou?Nomizeis pio poly apo tou prwtagwnisti?Nai,e?Gia des tin tainia anapoda,na doume an tha exeis kai sy provlima enw sto Irreversible the point is simple:O xronos den anastrefetai,oti kanoume,oti poume,oti apofasisoume katagrafetai.Isws ta mpalwsoume,isws epanorthwsoume,isws pali oxi.Simasia exei oti grafei den xegrafei.Time is Irreversible.Edw omws,aposo exw dei DEN itan aparaitito,i toulaxiston pros to paron egw den mporw na diakrinw mia anagaiotita tou trik tis xronikis palindromisis

 

and please,min to kanete personal etsi?

Δημοσ.

Katevazoume kai avi e? xe xe. Den iparxei thema mi sevasmou pantos. Apla de simfono kai eksigisa to logo. To teleftaio pou eipes itan sosto fisika, apla eniosa prosvevlimenos (ta paraleme tora) apo mia frasi. Afta gia to 21gram. Epomenos statmos "diafonias', "Mystic river". :wink:

Δημοσ.

Εμενα παιδια παντως που δεν με συναρπαζουν αυτες οι ταινιες με κοινωνικό χαρακτήρα με αγγιξε,με έριξε...,με εκανε να νοιώσω στενάχωρα στο σινεμα ....και να κουνάω νευρικά το πόδι μου (μεχρι που η καλή μου μου είπε να σταματήσω..).

 

Η κατάπτωση του ανθρώπου , Η στάση του απέναντι στο θανατο ,Η αδυναμία του μπροστά στον θεο οι ανθρώπινες σχέσεις υπάρχουν διασπαρτα στη ταινία.

 

Μου άρεσαν και οι τρεις ερμηνίες.Με στεναχώρησε , μου έφερε στο μυαλό μου δοκιμασίες που πέρασα και εγώ στη ζωή μου....

 

Αν σας αρέσουν αυτές οι ταινίες σας τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Δημοσ.

@kirileman: Θες να μου συγκρίνεις την αρχιτεκτονική με τον κινηματογράφο τώρα; Φυσικά αν εσύ κάνεις μια γιγαντιαία π@π@ριά θα έχει συνέπειες (η π@π@ριά μπορεί ακόμα και να πέσει και να πάρει ζωές. Στο σινεμά, αν δε σου αρέσει κάτι απλά κλαις για λίγο τα 6 ευρώ που έσκασες). Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα με τέτοιες μεταφορές...Φυσικά ο αρχιτέκτονας έχει ευθύνες και δεν μπορεί να κάνει ότι του καπνίσει, ο σκηνοθέτης (ο συνθέτης, ο ζωγράφος, ...) έχει τέτοιες ευθύνες;!; Εγώ δεν σε προσέβαλλα, πάντα απαντούσα σε κάτι που έλεγες εσύ, προσπαθώντας να αμυνθώ αυτών που εγώ είπα παραπάνω. Δεν αμφισβήτησα τη γνώμη σου, αλλά τα επιχειρήματά σου. Δικαίωμά σου να μη σου άρεσε, να σου άρεσε λίγο, να σου άρεσε πολύ. Φυσικά και παινεύτηκες, και δεν το είπα ειρωνικά, με γειά σου με χαρά σου ΑΛΛΑ αφού είσαι τόσο πολυταξιδεμένος στο χώρο του κινηματογράφου (όπως λες) δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να ζητάς δικαιολογία από κάποιον δημιουργό όταν αυτός υιοθετεί μια διαφορετική τεχνοτροπία. Θα το λεγες και για τον Ταραντίνο αυτό όταν έκανε το Pulp Fiction; Ακριβώς, ο κόσμος κρίνει την τέχνη του, και αν δεν του αρέσει δεν βλέπει την επόμενη ταινία του.

@The_player (συνάδελφε): Φυσικά και συμφωνώ σε όλα όσα λες. Σε όποιον είπα ότι ήταν καταπληκτική ταινία, του είπα αμέσως μετά ότι είναι πολύ "βαριά", κοινώς αν κάποιος ψάχνει ένα ευχάριστο βραδάκι στο σινεμά, να δει καλύτερα κάποια άλλη. Ξέρω ακριβώς τι εννοείς, π.χ. εγώ δεν θα δω ποτέ ξανά το Ρέκβιεμ για ένα Όνειρο λόγω του πολύ ψυχοφθόρου και οδυνηρού φινάλε. Και ούτε μου άρεσε με την έννοια ότι με κανε να νιώθω απαίσια. Αλλά παρ' όλα αυτά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι πρόκειται για μεγάλη δημιουργία. Κάτι που ισχύει π.χ. και για τις πεσσιμιστικές και μηδενιστικές ταινίες του Κισλόφσκι, και άλλων πολλών.

@Κάιζερ: Φυσικά και δεν είναι αναγκαίο, αλλά από πότε χρειάζεται να είναι, ειδικά αν το αποτέλεσμα είναι τόσο καλό;Αν δεις και το υπόλοιπο και ολοκληρωθεί η άποψή σου για την ταινία, θα δεις ότι δεν πρόκειται το μυαλό σου να μείνει στην τεχνική αυτή- γι'αυτό και σε πολλά reviews δεν αναφέρεται καν ότι χρησιμοποιείται.

Εγώ εφόσον απαντάω σε επιχειρήματα και όχι σε αυτούς που τα εκφράζουν, δεν το κάνω personal, όρεξη λες να 'χω; Το "Άντε πάλι" αναφερόταν στις πολλοστές διαμάχες που είχα με τον kirileman αυτή την εβδομάδα, για να μην παρεξηγηθώ δεν το εννοούσα με άσχημο τρόπο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...