idefixius Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Kαι είστε σίγουροι πως όταν ψωνίζετε από ηλεκτρονικό κατάστημα παίρνετε πάντα κλειστή-σφραγισμένη και αχρησιμοποίητη συσκευή??
SeNNinhA Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Σας απανταω παραθετοντας αυτουσια την νομοθεσια και μου απαντατε παραθετοντας συζητηση σε forum οπου κανενας απο αυτους που μιλανε δεν εκανε καν τον κοπο να διαβασει την νομοθεσια. Στο σχετικο θεμα που μου παραθεσατε αναφερονται πραγματα που δεν βρισκονται μεσα στον νομο. Παραπληροφορηση και εικασιες και προσωπικες αποψεις. Ο νομος ειναι ξεκαθαρος. Το εαν εφαρμοζεται απο τα καταστηματα ειναι αλλο θεμα. Το οτι δεν εφαρμοζεται απο πολλους δεν τον ακυρωνει. Απλα θελει να μαλωσεις ή να το κυνηγησεις νομικα. Και αυτα φυσικα αναφερονται σε αγορες εξ αποστασεως ειτε απο Ελλαδα ειτε απο Ευρωπη. Εαν εχετε να αντιπαραταξετε κατι αλλο απο το «πηρα τηλεφωνο και μου είπαν» (ποιος και που το στηριζει;) ή το «ετσι νομιζω» ευχαριστως να το συζητησουμε. Μεγαλα παιδια ειστε καντε οπως νομιζετε. Οταν σαν λενε κατι να ζητατε να σας πουνε και απο που προκυπτει.
ziaba Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, idefixius είπε Kαι είστε σίγουροι πως όταν ψωνίζετε από ηλεκτρονικό κατάστημα παίρνετε πάντα κλειστή-σφραγισμένη και αχρησιμοποίητη συσκευή?? ναι 100%
petran91 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 15 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Εαν εχετε να αντιπαραταξετε κατι αλλο απο το «πηρα τηλεφωνο και μου είπαν» (ποιος και που το στηριζει;) ή το «ετσι νομιζω» ευχαριστως να το συζητησουμε. Μεγαλα παιδια ειστε καντε οπως νομιζετε. Οταν σαν λενε κατι να ζητατε να σας πουνε και απο που προκυπτει. Ελπίζω να αντιλαμβάνεστε ότι δεν πήρα τηλέφωνο έναν φίλο μου, αλλά την γενική γραμματεία καταναλωτή. Αν θεωρείτε ότι έπρεπε να τους υποδείξω εγώ τον νόμο τότε με συγχωρείτε για την άγνοια μου. Καλή συνέχεια.
SeNNinhA Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, petran91 είπε Ελπίζω να αντιλαμβάνεστε ότι δεν πήρα τηλέφωνο έναν φίλο μου, αλλά την γενική γραμματεία καταναλωτή. Αν θεωρείτε ότι έπρεπε να τους υποδείξω εγώ τον νόμο τότε με συγχωρείτε για την άγνοια μου. Καλή συνέχεια. Toν νομο τον εβαλα σε link. Τον διαβασες? Αν οχι γιατι? Βαριεσαι να κανεις κατι που σε αφορα? Θελεις ετοιμη τροφη με ενα απλο τηλεφωνο? Ξερεις ποσες τετοιες γνωμες απο υπαλληλους σε διαφορες θεσεις εχω ακουσει και ειναι μπουρδες? Ξερεις ποσες φορες οταν τους εχω ρωτησει, "Οκ, να το δεχτω αλλα που το στηρίζετε αυτο που λετε? Μπορειτε να μου υποδείξετε την σχετική νομοθεσια/εγκυκλιο κλπ? Να διαβασουμε μαζι τι ακριβως λεει?" και ξερεις ποσες φορες τελικα ειτε απλα δεν ηξεραν αλλα τους είχαν πει, ειχαν ακούσει κλπ, ή διαβαζαν και καταλαβαιναν αλλανταλων? Παρακαλω να μου υποδειξετε λοιπον που στηριζετε την οποιαδηποτε αποψη και θα το δεχτω. Το μου το ειπε καποιος υπαλληλος δεν στεκει σε οποιαδηποτε απαιτηση. Αλλιως να το γραψετε και στις καταγγελίες σας. Λετε να το δεχτουν σαν νομιμη αιτιαση? Δεν επιμενω. Οπως ειπα μεγαλα παιδια ειστε. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2018 από SeNNinhA
gadgetlove Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2018 Καλησπέρα. Μια ερώτηση..αν το αγοράσω μεταχειρισμένο τι παίζει με την εγγύηση?
SeNNinhA Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Οι εγγυησεις ισχυουν κανονικα για το συνολο του χρονου ισχυος ασχετα ιδιοκτητη. Μην ακουτε οτι αλλο. Αρκει να υπαρχει η αποδειξη/τιμολογιο
HALF EVIL Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δεν ξερω αν εχει ηδη αναφερθει αλλου. Αυτό το mail έλαβε φίλος μου σήμερα που είχε αγοράσει πριν μια βδομάδα το 1+5Τ Άλλα η φάση είναι ότι επειδή δεν διέθετε πιστωτική κάρτα , χρησιμοποιήσαμε την δικιά μου. Dear user, We are deeply sorry to inform you that following an attack on our systems, your credit card data may have been compromised. This data includes the card number, expiry date and security code that you entered at oneplus.net. As soon as we were made aware of the attack, we launched an urgent investigation. We suspended credit card payments and have been working with a cybersecurity firm to reinforce our systems. We recommend that you check your card statements and report any charges you don't recognize to your bank. They will help you initiate a chargeback and prevent any financial loss. If you run into any problems, or need further guidance, don't hesitate to reach out to us. Meanwhile, we are looking for a suitable way to offer one year's credit monitoring to affected users. Credit monitoring is a service that alerts you to any abnormal or fraudulent use of your credit card. We will be in touch over email with details on how to claim your credit monitoring. Once again, we cannot apologize enough for this incident and the trouble it may have caused you. We have informed the relevant authorities to monitor your card status, and will take measures to ensure this never happens again. If you have any questions, our customer support team is available at [email protected]. Our deepest apologies, The OnePlus Team
idefixius Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2018 Δεν ξέρω τι είναι αυτή η παπάτζα αλλά για κανέναν μα κανένα λόγο μη δώσεις στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας σε οποιονδήποτε στα ζητήσει, δήθεν για να την παρακολουθεί για απάτη ή αφύσικη δραστηριότητα ή ό,τι άλλο σου ζητηθεί.
HALF EVIL Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, idefixius είπε Δεν ξέρω τι είναι αυτή η παπάτζα αλλά για κανέναν μα κανένα λόγο μη δώσεις στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας σε οποιονδήποτε στα ζητήσει, δήθεν για να την παρακολουθεί για απάτη ή αφύσικη δραστηριότητα ή ό,τι άλλο σου ζητηθεί. Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση είναι αυτό που λες. Αφού έχουν ήδη τα στοιχεία της πιστωτικής. Ίσως εννοούν να τους δοθεί άδεια μέσω εμού από την Τράπεζα για παρακολούθηση. Πάντως δεν φαίνεται να είναι fake μήνυμα και τουλάχιστον δεν το κουκούλοσαν.
idefixius Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Έχουν τα στοιχεία εφόσον είναι από την ΟnePlus. Είσαι σίγουρος όμως ότι δεν κρύβεται κάποιος επιτήδειος από πίσω?? Σε περιπτώσεις υποκλοπής στοιχείων από εταιρίες, βγαίνει ανακοίνωση στο site της εταιρίας με οδηγίες και δε στέλνουν emails στους πελάτες τους. Το email μπορεί να προέρχεται από οπουδήποτε. Τσέκαρε το site - αν και δε νομίζω να δεις κάτι.
HALF EVIL Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Οχι δεν μπορω να δω κατι. Ένας τρίτος όμως που ξέρει ότι πρόσφατα αγοράστηκε το συγκεκριμένο τηλεφωνο; Εκτός αν το κόλπο προέρχεται απο ατομο μέσα από την ίδια την εταιρία.
Fulgore Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=463186 Ειναι γνωστο θεμα. Η εν λογω εταιρεια για να περιορισει το θεμα αυτο εχει σταματησει τις αγορες μεσω καρτων για τωρα. Απλα ενημερωνει τον κοσμο για αυτο που συνεβει και τους λεει να δωσουν προσοχη μην τυχει κατι οπως εχει τυχει σε ορισμενους.Αν φυσικα θες να εισαι 100% ησυχος πανω σε αυτο το πραγμα μπορεις απλα να βγαλεις αλλη καρτα.
HALF EVIL Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Thanks δεν το ειχα δει. Αρα ειναι αυθεντικο μήνυμα. Οκ θα εχω το νου μου. Υπαρχουν παντως και προσθετες δικλείδες ασφαλειας και απο την τραπεζα που αν δει μεγαλη συναλλαγή απο πιστωτικη καρτα, την μπλοκάρει προσωρινά και ζητα την επιβεβαιωση σου. Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2018 από HALF EVIL
idefixius Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2018 Πράγματι, έχει ανακοίνωση στο επίσημο site: https://forums.oneplus.net/threads/jan-19-update-an-update-on-credit-card-security.752415/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα