shadowmann Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, 1.3power είπε Nαι και γινεται αποστολη απο UK. 70 ποντους υψος εχει το γραφειο μου ok σε ευχαριστώ! πήρα και εγώ μια omega ,για να δούμε. πόσες μέρες σου έκανε να έρθει? Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2018 από shadowmann
1.3power Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Μόλις τώρα, shadowmann είπε ok σε ευχαριστώ! πήρα και εγώ μια omega ,για να δούμε. Καλοριζικη φιλε μου. Υπομονη κανα 10ημερο μεχρι να ερθει τωρα
shadowmann Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2018 Μόλις τώρα, 1.3power είπε Καλοριζικη φιλε μου. Υπομονη κανα 10ημερο μεχρι να ερθει τωρα σε ευχαριστώ ! το πήγα λίγο ανάποδα αλλα δεν πειράζει ,λίγο υπομονή τώρα να πάρω και μια οθόνη τις προκοπής . θα γράψω εντυπώσεις όταν παραλάβω 1
gismotolis Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Η καινούρια καρέκλα της NEC, είναι η Comfort 04 Plus II. Έχει κάποιος άποψη για την συγκεκριμένη ή γενικότερα για τις Comfort Plus; Δείχνουν να είναι σωστές και το σκέφτομαι σοβαρά.
Iamthagod Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπερα παιδια. Τελικα εκανα refund την titan υπο τον φοβο του υψους . Τωρα βεβαια εχω προβληματιστει, ειναι καλυτερα να κανω παραγγελια την omega, ή μήπως την καρέκλα της ergohuman? Δικαιολογεί η εργονομία που προσφερει η ergohuman τη διαφορα 200 ευρω στην τιμή; επίσης υπαρχει και η επιλογη της nec comfort plus οπως αναφερει παραπανω ο gismotolis.. Επεξ/σία 3 Φεβρουαρίου 2018 από Iamthagod
gismotolis Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τελικά πήγα χθές στο Βόλο για να δώ από κοντά τις comfort plus της NEC. Κατέληξα στην 1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άκρως θετικές. Είναι πολύ άνετη, έχει καλή ποιότητα κατασκευής και φαίνεται ανθεκτική. Βέβαια, αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Η εξυπηρέτηση ήτανε άψογη. Στα θετικά, επίσης, η 3ετής εγγύηση και η ύπαρξη ανταλλακτικών σε λογικές τιμές. Αν χαλάσει κάτι λόγω κακής χρήσης δεν την πετάς. Θα επανέλθω μετά από κάποιο διάστημα, για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2018 από gismotolis 2 1
Leon90 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, gismotolis είπε Τελικά πήγα χθές στο Βόλο για να δώ από κοντά τις comfort plus της NEC. Κατέληξα στην 1. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άκρως θετικές. Είναι πολύ άνετη, έχει καλή ποιότητα κατασκευής και φαίνεται ανθεκτική. Βέβαια, αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Η εξυπηρέτηση ήτανε άψογη. Στα θετικά, επίσης, η 3ετής εγγύηση και η ύπαρξη ανταλλακτικών σε λογικές τιμές. Αν χαλάσει κάτι λόγω κακής χρήσης δεν την πετάς. Θα επανέλθω μετά από κάποιο διάστημα, για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Δυστυχώς φίλε αν και ήμουν απο τους πρώτους ένθερμους υποστηρικτές της συγκεκριμένης μάρκας καρεκλών, απο προχθές έχω πάει στο άλλο άκρο. Έχω ξεκινήσει επικοινωνία εδώ και πλέον δύο εβδομάδες με τον "υπεύθυνο" της εταιρίας ο οποίος μου φάνηκε "ωραίος και σωστός" μέσω τηλεφώνου. Επίσης , άμεσα έλαβα μέσω "e-mail" , μία προσφορά που ζήτησα. ΑΛΛΑ Στην προσφορά λοιπόν που μου έστειλε μέσω "e-mail" , περιείχε ένα μικρό "μπλα μπλά" ότι και καλά τα νέα μοντέλα καρεκλών που προετοιμάζονται να βγούν το επόμενο διάστημα θα ΄χουν αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά κλπ. καθώς επίσης και τιμές για τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν. Εγώ ζητήσα αρχικά προσφορά για την "Comfort Plus 01" και για την "Comfort Plus 04" που και καλά ο ίδιος δεν την πρότεινε (την "Comfort Plus 04" δηλαδή) διότι θα αντικατασταθεί όπως μου είπε τις επόμενες μέρες απο την "Comfort 02 Plus 2". Άμεσα έστειλα δεύτερο "e-mail" ζητώντας εξτρα πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά των αναμενόμενων καρέκλών γιατί όπως έγραψα, το αρχικό τους "e-mail ήταν τελείως "Λακωνικό" και περιείχε μόνο "φρού φρού και αρώματα". Τελικά απαντητικό "e-mail" δεν έλαβα ποτέ και όταν κάλεσα για να με ενημερώσουν σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους , ο υπεύθυνος "μάσαγε τα λόγια του" και οι απαντήσεις που έλαβα ήταν τελείως "άκυρες". Το ότι οι απαντήσεις που έλαβα ήταν άκυρες το κατάλαβα όταν την Παρασκευή που μας πέρασε, "ανεβάσαν" τα πολυαναμενόμενα χαρακτηριστικά στο "site" τους. Αναρωτιόμουν απο την αρχή, πρίν δηλαδή ξεκινήσω όλη αυτήν την διαδικασία επικοινωνίας με την συγκεκριμένη εταιρία, για ποιο λόγο μια τόσο "δυνατή ιδέα" και ένα τόσο "δυναμικό προϊόν" σαν τις ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΣ ορθοπεδικές και ανατομικές καρέκλες που εμπορεύται, δεν έχουν λάβει τα απαιτούμενα ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ απο την Ελληνική αγορά. Δεν νομίζω λοιπόν ότι οι "ανεβασμένες" τιμές των καρεκλών είναι αυτές που αποτρέπουν τους υποψήφιους πελάτες απο το να τις αγοράσουν. Σημαντικότερο ρόλο παίζει η πραγματική ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ που θα παρέχουν τα προϊόντα αυτά αλλά φυσικά και η σωστή εξυπηρέτηση που πρέπει να λάβει ο πελάτης πρίν προβεί σε κάποια αγορά. Εγώ δυστυχώς δεν ένιωσα τίποτα απο όλα αυτά , διαπίστωσα όμως ότι όσα χρόνια και να λειτουργεί μια επιχείρηση (η συγκεκριμένη λειτουργεί απο το 1954) δεν θα πάει πολύ μακριά η βαλίτσα αν οι πελάτες "κοροϊδεύονται" με αυτόν τον τρόπο. Περισσότερο απο ότι καταλαβαίνω ενδιαφέρονται για το άμεσο κέρδος και την γρήγορη πώληση και όχι τόσο για την σωστή και αληθινή εξυπηρέτηση του πελάτη. Κάτι τελευταίο και σημαντικό για τους υποψήφιους αγοραστές των συγκεκριμένων καρεκλών : Στο "Site" τους αν και ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΊΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΟΥΛΟΥΝ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Συγνώμη λοιπόν για το μεγάλο αυτό κείμενο άλλα κάποια πράγματα πρέπει να γράφονται ώστε οι μελλοντικοί αγοραστές να είναι υποψιασμένοι. Να τονίσω και πάλι ότι ήμουν αρχικά ένθερμος υποστηρικτής των καρεκλών αυτών και σε όλα τα τηλέφωνα που έκανα αλλά και στα "e-mail" που απέστειλα, ουδέποτε ζήτησα αποδεικτικά ή πιστοποιητικά για την "ανατομικότητα" ή την "ορθοπεδικότητα" των καρεκλών αυτών. Το μόνο που ήθελα ήταν έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση για τα προιόντα τους, κάτι που δεν έγινε ποτέ, λές και ο υπεύθυνος της εταιρίας με τον οποίο επικοινωνούσα ήταν "περαστικός" απο το μαγαζί. Ένα ακόμη στοιχείο που ήθελα να προσθέσω είναι ότι στο συνεργαζόμενο κατάστημα της "NEC" στην Αθήνα επ΄ονόματη "lysishop.gr" που και το επισκέφθηκα για να δοκιμάσω τα μοντέλα καρεκλών που διαθέτει , είχα και εκεί άσχημη εμπειρία μιάς και όλες οι καρέκλες, ήταν πολύ ταλαιπωρημένες και είχαν ελαττώματα για αυτό προφανώς και τις είχαν στην άκρη ώς δοκιμαστικές - εκθεσιακές. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Έτσι μου ρχεται να αγοράσω την "Titan" .... Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από Leon90
shadowmann Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2018 ενώ περίμενα ότι θα παραλάβω την άλλη βδομάδα γυρνάω σπίτι και με το που μπαίνω βλέπω το τεράστιο κουτί...αν και κουρασμένος δεν έχασα χρόνο και έκατσα να την συναρμολογήσω. όλα καλά δεν δυσκολεύτηκα πουθενά και η συναρμολόγηση πολύ γρηγορη. το κουτί ήταν λίγο ταλαιπωρημένο και μέσα κάποια πράγματα δεν ήταν όπως τα είχα δει από διαφορα unboxing και στο installation guide τις εταιρίας. οι πρώτες εντυπώσεις από την καρεκλα είναι παρα πολύ καλές, την είχα φοβηθεί η αλήθεια είναι αλλα τελικά χαίρομαι που το τόλμησα. την περίμενα πολύ πιο ογκώδη αλλα τελικά είναι μια χαρά. 1
gismotolis Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 15 ώρες πριν, Leon90 είπε Δυστυχώς φίλε αν και ήμουν απο τους πρώτους ένθερμους υποστηρικτές της συγκεκριμένης μάρκας καρεκλών, απο προχθές έχω πάει στο άλλο άκρο. Έχω ξεκινήσει επικοινωνία εδώ και πλέον δύο εβδομάδες με τον "υπεύθυνο" της εταιρίας ο οποίος μου φάνηκε "ωραίος και σωστός" μέσω τηλεφώνου. Επίσης , άμεσα έλαβα μέσω "e-mail" , μία προσφορά που ζήτησα. ΑΛΛΑ Στην προσφορά λοιπόν που μου έστειλε μέσω "e-mail" , περιείχε ένα μικρό "μπλα μπλά" ότι και καλά τα νέα μοντέλα καρεκλών που προετοιμάζονται να βγούν το επόμενο διάστημα θα ΄χουν αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά κλπ. καθώς επίσης και τιμές για τα μοντέλα που με ενδιαφέρουν. Εγώ ζητήσα αρχικά προσφορά για την "Comfort Plus 01" και για την "Comfort Plus 04" που και καλά ο ίδιος δεν την πρότεινε (την "Comfort Plus 04" δηλαδή) διότι θα αντικατασταθεί όπως μου είπε τις επόμενες μέρες απο την "Comfort 02 Plus 2". Άμεσα έστειλα δεύτερο "e-mail" ζητώντας εξτρα πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά των αναμενόμενων καρέκλών γιατί όπως έγραψα, το αρχικό τους "e-mail ήταν τελείως "Λακωνικό" και περιείχε μόνο "φρού φρού και αρώματα". Τελικά απαντητικό "e-mail" δεν έλαβα ποτέ και όταν κάλεσα για να με ενημερώσουν σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους , ο υπεύθυνος "μάσαγε τα λόγια του" και οι απαντήσεις που έλαβα ήταν τελείως "άκυρες". Το ότι οι απαντήσεις που έλαβα ήταν άκυρες το κατάλαβα όταν την Παρασκευή που μας πέρασε, "ανεβάσαν" τα πολυαναμενόμενα χαρακτηριστικά στο "site" τους. Αναρωτιόμουν απο την αρχή, πρίν δηλαδή ξεκινήσω όλη αυτήν την διαδικασία επικοινωνίας με την συγκεκριμένη εταιρία, για ποιο λόγο μια τόσο "δυνατή ιδέα" και ένα τόσο "δυναμικό προϊόν" σαν τις ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΣ ορθοπεδικές και ανατομικές καρέκλες που εμπορεύται, δεν έχουν λάβει τα απαιτούμενα ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ απο την Ελληνική αγορά. Δεν νομίζω λοιπόν ότι οι "ανεβασμένες" τιμές των καρεκλών είναι αυτές που αποτρέπουν τους υποψήφιους πελάτες απο το να τις αγοράσουν. Σημαντικότερο ρόλο παίζει η πραγματική ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ που θα παρέχουν τα προϊόντα αυτά αλλά φυσικά και η σωστή εξυπηρέτηση που πρέπει να λάβει ο πελάτης πρίν προβεί σε κάποια αγορά. Εγώ δυστυχώς δεν ένιωσα τίποτα απο όλα αυτά , διαπίστωσα όμως ότι όσα χρόνια και να λειτουργεί μια επιχείρηση (η συγκεκριμένη λειτουργεί απο το 1954) δεν θα πάει πολύ μακριά η βαλίτσα αν οι πελάτες "κοροϊδεύονται" με αυτόν τον τρόπο. Περισσότερο απο ότι καταλαβαίνω ενδιαφέρονται για το άμεσο κέρδος και την γρήγορη πώληση και όχι τόσο για την σωστή και αληθινή εξυπηρέτηση του πελάτη. Κάτι τελευταίο και σημαντικό για τους υποψήφιους αγοραστές των συγκεκριμένων καρεκλών : Στο "Site" τους αν και ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΊΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΟΥΛΟΥΝ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ, ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Συγνώμη λοιπόν για το μεγάλο αυτό κείμενο άλλα κάποια πράγματα πρέπει να γράφονται ώστε οι μελλοντικοί αγοραστές να είναι υποψιασμένοι. Να τονίσω και πάλι ότι ήμουν αρχικά ένθερμος υποστηρικτής των καρεκλών αυτών και σε όλα τα τηλέφωνα που έκανα αλλά και στα "e-mail" που απέστειλα, ουδέποτε ζήτησα αποδεικτικά ή πιστοποιητικά για την "ανατομικότητα" ή την "ορθοπεδικότητα" των καρεκλών αυτών. Το μόνο που ήθελα ήταν έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση για τα προιόντα τους, κάτι που δεν έγινε ποτέ, λές και ο υπεύθυνος της εταιρίας με τον οποίο επικοινωνούσα ήταν "περαστικός" απο το μαγαζί. Ένα ακόμη στοιχείο που ήθελα να προσθέσω είναι ότι στο συνεργαζόμενο κατάστημα της "NEC" στην Αθήνα επ΄ονόματη "lysishop.gr" που και το επισκέφθηκα για να δοκιμάσω τα μοντέλα καρεκλών που διαθέτει , είχα και εκεί άσχημη εμπειρία μιάς και όλες οι καρέκλες, ήταν πολύ ταλαιπωρημένες και είχαν ελαττώματα για αυτό προφανώς και τις είχαν στην άκρη ώς δοκιμαστικές - εκθεσιακές. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Έτσι μου ρχεται να αγοράσω την "Titan" .... Έγραψα καθαρά την εμπειρία μου. Έκανα έρευνα πριν πάω να τις δω και καρέκλα με τόσες ρυθμίσεις και μη bucket δεν βρήκα. Τουλάχιστον όχι κάτω απο 600ρικο. Στα 300 τι εναλλακτική υπάρχει, πιστοποιημένη ή μη? Όσον αφορά την πιστοποιημένη "ανατομικότητα" και "ορθοπεδικότητα" της καρέκλας, προσωπικά δεν με ενδιέφερε εξ'αρχής από τη στιγμή που θα μου καθόταν καλά. Το σωστό, βέβαια, θα ήτανε να την διαφημίζουν ως εργονομική και να μην διατυμπανίζουν χαρακτηριστικά που πιθανώς να μην υπάρχουν. Τέλοσπάντων. Αν προκύψει οτιδήποτε, καλό ή κακό από την εμπειρία μου με την συγκεκριμένη καρέκλα και το συγκεκριμένο κατάστημα, θα το αναφέρω προς γνώση των υπολοίπων. 2
mcgerger Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, gismotolis είπε Έγραψα καθαρά την εμπειρία μου. Έκανα έρευνα πριν πάω να τις δω και καρέκλα με τόσες ρυθμίσεις και μη bucket δεν βρήκα. Τουλάχιστον όχι κάτω απο 600ρικο. Στα 300 τι εναλλακτική υπάρχει, πιστοποιημένη ή μη? Όσον αφορά την πιστοποιημένη "ανατομικότητα" και "ορθοπεδικότητα" της καρέκλας, προσωπικά δεν με ενδιέφερε εξ'αρχής από τη στιγμή που θα μου καθόταν καλά. Το σωστό, βέβαια, θα ήτανε να την διαφημίζουν ως εργονομική και να μην διατυμπανίζουν χαρακτηριστικά που πιθανώς να μην υπάρχουν. Τέλοσπάντων. Αν προκύψει οτιδήποτε, καλό ή κακό από την εμπειρία μου με την συγκεκριμένη καρέκλα και το συγκεκριμένο κατάστημα, θα το αναφέρω προς γνώση των υπολοίπων. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την συγκεκριμένη καρέκλα NEC, αν και ίσως να είναι εκτός θέματος. Το κάθισμα είναι από ύφασμα; Αν ναι, γνωρίζει κάποιος αν θα "ποτίζει" με τον καιρό, π.χ. με ιδρώτα; Το καλοκαίρι δεν θα ρουφάει τον ιδρώτα; Ειδικά αν πρόκειται για χρήση σπιτιού και όχι γραφείου και κάθεται κάποιος με κοντό παντελόνι, σορτς κλπ...
kalaxan Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Ήρθε σε κανέναν η ΤΙΤΑΝ ή έστω να τους έρθει καποιο mail τη στέιλανε? Παρήγγειλα στις 17/1/2018 και ακόμη δεν.
nikos3000 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 16 ώρες πριν, shadowmann είπε το κουτί ήταν λίγο ταλαιπωρημένο και μέσα κάποια πράγματα δεν ήταν όπως τα είχα δει από διαφορα unboxing και στο installation guide τις εταιρίας. Αγόρασα την secretlab omega 2018, το κουτί ήρθε σε μένα πολύ ταλαιπωρημένο (κατεστραμμένες κάποιες γωνίες του από πτώσεις και στη μία πλευρά του ήταν σκισμένο), οι οδηγίες συναρμολόγησής της λείπανε και το αριστερό μπράτσο είναι ελαφρώς στραβό, το τελευταίο δεν θα το είχα προσέξει αν κάποιος χρήστης εδώ δεν είχε αναφέρει το ίδιο πρόβλημα στη δική του καρέκλα GENESIS. Η δεξιά πλευρά της πλάτης, εσωτερικά, είναι καλύτερα τεντωμένη από την αριστερή (δεν ξέρω αν πρέπει να θεωρήσω ότι, η δεξιά πλευρά αγγίζει την τελειότητα ή αν η αριστερή πλευρά εμφανίζει ένα μικρό ελλάτωμα, που μπορεί να μεγεθυνθεί στο μέλλον). 1 3
shadowmann Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 51 λεπτά πριν, nikos3000 είπε Αγόρασα την secretlab omega 2018, το κουτί ήρθε σε μένα πολύ ταλαιπωρημένο (κατεστραμμένες κάποιες γωνίες του από πτώσεις και στη μία πλευρά του ήταν σκισμένο), οι οδηγίες συναρμολόγησής της λείπανε και το αριστερό μπράτσο είναι ελαφρώς στραβό, το τελευταίο δεν θα το είχα προσέξει αν κάποιος χρήστης εδώ δεν είχε αναφέρει το ίδιο πρόβλημα στη δική του καρέκλα GENESIS. Η δεξιά πλευρά της πλάτης, εσωτερικά, είναι καλύτερα τεντωμένη από την αριστερή (δεν ξέρω αν πρέπει να θεωρήσω ότι, η δεξιά πλευρά αγγίζει την τελειότητα ή αν η αριστερή πλευρά εμφανίζει ένα μικρό ελλάτωμα, που μπορεί να μεγεθυνθεί στο μέλλον). Να τους στείλεις email ,θέλω να πιστεύω πως θα απαντήσουν όπως πρέπει να απαντήσουν και ότι θα λυθεί το θέμα άμεσα . Κάνε μια ενημέρωση όταν θα έχεις νεότερα . Ελπίζω να βγάλεις άκρη . 1
Leon90 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, gismotolis είπε Έγραψα καθαρά την εμπειρία μου. Έκανα έρευνα πριν πάω να τις δω και καρέκλα με τόσες ρυθμίσεις και μη bucket δεν βρήκα. Τουλάχιστον όχι κάτω απο 600ρικο. Στα 300 τι εναλλακτική υπάρχει, πιστοποιημένη ή μη? Όσον αφορά την πιστοποιημένη "ανατομικότητα" και "ορθοπεδικότητα" της καρέκλας, προσωπικά δεν με ενδιέφερε εξ'αρχής από τη στιγμή που θα μου καθόταν καλά. Το σωστό, βέβαια, θα ήτανε να την διαφημίζουν ως εργονομική και να μην διατυμπανίζουν χαρακτηριστικά που πιθανώς να μην υπάρχουν. Τέλοσπάντων. Αν προκύψει οτιδήποτε, καλό ή κακό από την εμπειρία μου με την συγκεκριμένη καρέκλα και το συγκεκριμένο κατάστημα, θα το αναφέρω προς γνώση των υπολοίπων. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο ασχολήθηκα περαιτέρω με τις εν λόγω καρέκλες διότι μου φάνηκαν και εμένα ποιοτικές (τουλάχιστον εξ αποστάσεως) και φυσικά λόγω και των χαμηλότερων τιμών σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όμως, όπως έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμα μου, δεν μπόρεσα να βγάλω σωστά συμπεράσματα για τις καρέκλες διότι τα δοκιμαστικά-εκθεσιακά μοντέλα που διαθέτει το "Lysishop.gr" ήταν πολύ ταλαιπωρημένα και ελλατωματικά. Για να καταλάβεις η έδρα απο την "Comfort Plus 01", κινούταν μπρός-πίσω, με την παραμικρή κίνηση που έκανες, το σύστημα δήλαδή της ρύθμισης της έδρας, ήταν χαλασμένο. Εκτός αυτού, δεν μπόρεσα να καταλάβω ακριβώς πόσο σκληρό ή μαλακό είναι πραγματικά το κάθισμα του συγκεκριμένου μοντέλου γιατί ήταν και αυτό κάπως "ταλαιπωρημένο". Στη μέση όντως προσφέρει κάποια στήριξη χάρις στο σύστημα που διαθέτει η συγκεκριμένη που εκτός απο το ότι μπορείς να το ανεβοκατεβάσεις μέχρι κάποιο σημείο , μπορείς επίσης με τον ρυθμιστή πίεσης , μια "στρόφιγγα" δηλαδή , να ρυθμίσεις την ένταση της πίεσης που θέλεις να σου ασκεί. Εσύ τουλάχιστον πήγες στον "Βόλο" που έχουν το "κεντρικό κατάστημα" και το "Εργαστήρι" τους. Αυτό έλειπε δηλαδή να συναντούσες και εκει πέρα την ίδια κατάσταση ή να είχες την ίδια αντιμετώπιση απο τον "Κύριο Δημήτρη" που λογικά αυτός πρεπει να σε εξυπηρέτησε διότι αυτός είναι και "υπεύθυνος". Ένα τελευταίο που θα ήθελα να προσθέσω είναι το ότι απο εδω μέσα χάρις στο μέλος "liovag" που ανέβασε ένα βιντεάκι , γνώρισα αρχικά τις "NEC" και στην συνέχεια όλος τυχαίως , μέσω ενός "γνωστού μου" που συνεργάζεται με την εν λόγω εταιρία , κατάφερα να πάρω μία έκπτωση 10% στις καρέκλες τους. Η πλάκα όμως ήταν ότι λίγες μέρες πρίν ανανεώσουν το "site" και προσθέσουν και τις "ανανεωμένες καρέκλες", μου έστειλαν προσφορά για την "Comfort Plus 01" που με ενδιέφερε περισσότερο, η τιμή της οποίας διαμορφωνόταν "και καλά" απο τα 393 Ευρώ που την πωλούσαν στο "site" τους , στα 350 Ευρώ με την "έκπτωση" που "είχα". Έλα όμως που λίγες μέρες αργότερα (την Παρασκευή που μας πέρασε δηλαδή) αντίκρισα την καρέκλα "Comfort Plus 01" να έχει πέσει "για όλους" τους υποψήφιους πελάτες στα 335 Ευρώ. Αυτό μου δείχνει ότι έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους. Ελπίζω φίλε να την αγόρασες στα 335 Ευρώ και όχι στα 393 ... Να χαρείς εύχομαι την καρέκλα σου και να μην συνατήσεις προβλήματα μαζί της στο μέλλον. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Υποσημείωση : Για το θέμα της πιστοποιήσης περί "ανατομικότητας" - "ορθοπεδικότητας" (που κατα πάσα πιθανότητα δεν διαθέτουν αλλιώς θα τις είχαν αναρτημένες στο "site" τους, αφού μόνο και μόνο απο αυτό θα "ψάρευαν" σωστά τον υποψήφιο πελάτη) για τις καρέκλες που πουλούν, μας πηγαίνει σε κλάδους της "Ιατρικής" και μπορεί να τους "κάψει", έστω και εάν οι καρέκλες αυτές διαθέτουν "κάποια "υποστήριξη στην μέση. Εγω δεν είχα κανένα ενδοιασμό και δεν ήταν αυτός ο λόγος που δεν προχώρησα σε αγορά όπως το ξαναέγραψα και στο άλλο μήνυμα μου, οι λόγοι ήταν η "κακή εξυπηρέτηση" και η "κακή εικόνα" που εδείξαν, λές και ειμαι "υποχρεωμένος" με τα "φρού φρού και αρώματα" που μου έστειλαν μέσω ΕΝΟΣ και ΜΟΝΟ "e-mail" , να τους "σκάσω" τα χρήματα μου , μη έχοντας έγκυρη και έγκαιρη πληροφορίση για τα χαρακτηριστικά των "ανανεωμένων" καρεκλων που "αναμένονταν", ενώ τους είχα στείλει 2 "e-mail" συνολικά και τους είχα καλέσει 4-5 φορές, χωρίς τελικά να "καταφέρουν" να λυσούν τις απλές απορίες που είχα, αναφεροντάς μου κιόλας ανακρίβειες για τα προιόντας τους και δινοντάς μου και λανθασμένα χαρακτηριστικά των καρεκλών, που τα εντοπισα στην συνέχεια μόνος μου , όταν τα ανέβασαν στο "site" τους. Εάν είχα "μείνει" στα λόγια τους και είχα παραγγείλει την "COMFORT-02 PLUS ΙΙ" που πρότειναν , ούτε το κεφάλι μου θα είχε σωστή υποστήριξη μιάς και απο ότι φαίνεται και στο βιντεο που ανέβηκε 2 εβδομάδες αφότου είχα ζητήσει αναλυτικά χαρακτηριστικα και πληροφορίες εγγράφως και που ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ , αυτή φαίνεται να "ταιριάζει" σε ανθρώπους πιο κοντούς απο 1.85 αλλά ούτε και ρυθμιστή έντασης - πίεσης της μέσης διαθέτει τελικά, ενώ με είχαν διαβεβαιώση τηλεφωνικά ότι θα διαθέτει. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις αναρωτιέσαι μετά γιατί δεν σκέφτηκες να κάνεις ηχογράφηση των συνομιλιών.... Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2018 από Leon90
Cartman Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, kalaxan είπε Ήρθε σε κανέναν η ΤΙΤΑΝ ή έστω να τους έρθει καποιο mail τη στέιλανε? Παρήγγειλα στις 17/1/2018 και ακόμη δεν. Και εγώ την έχω παραγγείλει από 13/1 αλλά ακόμη δεν ενημέρωσαν ότι έγινε η αποστολή. Άλλωστε λέγανε εξ αρχής για αποστολή στα μέσα Φεβρουαρίου... Υπομονή λοιπόν..
Προτεινόμενες αναρτήσεις