vasilk Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 2 λεπτά πριν, 29gk είπε Προσθεσα μια ακομη προταση στο παραπανω μηνυμα. Γραφει και για υπολογιστες, desktop υποθετω. Αφορα και αυτες τις περιπτωσεις η διαταξη; Και στη συνεχεια, η πρακτικη της αναγραφομενης τιμης ως "online προσφορα" δεν θα πρεπει να διευκρινιστει απο το υπουργειο στο πως πλεον θα πρεπει να διαμορφωθει ωστε να μην υπαρχουν διπλοτριπλες τιμες στο ραφι, κατι παρανομο ως σημερα; ΔΕΝ ισχύει για desktop. Τώρα για το αν θα έπρεπε να κάνει κάτι παραπάνω το υπουργείο δεν ξέρω. Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου έποψη είναι πως δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο εδώ. Η (ας πούμε "κανονική") τιμή είναι αυτή που περιγράφεται ως "Αρχική τιμή / τιμή καταστήματος". Η άλλη (web offer) είναι μόνο για όσους πληρούν τα κριτήρια που θέτει το κατάστημα (online αγορά). Δεν μπορείς να την απαιτήσεις με το έτσι θέλω. Στα ΣΜ πχ πολλές φορές σου λένε "15% έκπτωση μόνο με την κάρτα τάδε". Δεν μπορείς να απαιτήσεις να έχεις και εσύ 15% έκπτωση αν δεν έχεις την κάρτα. Θα το πάρεις στην "κανονική" τιμή.
29gk Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 6 λεπτά πριν, vasilk είπε ΔΕΝ ισχύει για desktop. Τώρα για το αν θα έπρεπε να κάνει κάτι παραπάνω το υπουργείο δεν ξέρω. Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου έποψη είναι πως δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο εδώ. Η (ας πούμε "κανονική") τιμή είναι αυτή που περιγράφεται ως "Αρχική τιμή / τιμή καταστήματος". Η άλλη (web offer) είναι μόνο για όσους πληρούν τα κριτήρια που θέτει το κατάστημα (online αγορά). Δεν μπορείς να την απαιτήσεις με το έτσι θέλω. Στα ΣΜ πχ πολλές φορές σου λένε "15% έκπτωση μόνο με την κάρτα τάδε". Δεν μπορείς να απαιτήσεις να έχεις και εσύ 15% έκπτωση αν δεν έχεις την κάρτα. Θα το πάρεις στην "κανονική" τιμή. Δεν ειναι το ιδιο ομως. Δηλαδη ενω η εκδοση παραστατικου βασει νομου ειναι υποχρεωτικη και ταυτοχρονα για τον επαγγελματια ειναι υποχρεωτικο οχι μονον να κανει αγορες με παραστατικο αλλα και αυτο το παραστατικο να ειναι μονον τιμολογιο αγορας και οχι αποδειξη λιανικης, απο τη στιγμη που ενα καταστημα με φυσικη ή online παρουσια θετει ενα "ναι μεν αλλα", επειδη ειναι και αυτο υποχρεωμενο με τη σειρα του στην ταυτοποιηση που εξηγησες παραπανω, εχουμε μια αντιθεση, μια συγκρουση. Αρα χρειαζεται διευκρινιση ειτε απο το υπ οικονομικων ειτε το αναπτυξης/εμποριου για το θεμα. Για παραδειγμα, μια αναγραφομενη σημανση του τυπου "η τιμη web offer ισχυει μονον για πελατες λιανικης" θα ηταν χρησιμη και κατατοπιστικη αρκει να διευκρινιστει το ζητημα της αρνησης εκδοσης τιμολογιου, που ειναι σημερα παραπτωμα σε καθε περιπτωση.
vasilk Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, 29gk είπε Δεν ειναι το ιδιο ομως. Δηλαδη ενω η εκδοση παραστατικου βασει νομου ειναι υποχρεωτικη και ταυτοχρονα για τον επαγγελματια ειναι υποχρεωτικο οχι μονον να κανει αγορες με παραστατικο αλλα και αυτο το παραστατικο να ειναι μονον τιμολογιο αγορας και οχι αποδειξη λιανικης, απο τη στιγμη που ενα καταστημα με φυσικη ή online παρουσια θετει ενα "ναι μεν αλλα", επειδη ειναι και αυτο υποχρεωμενο με τη σειρα του στην ταυτοποιηση που εξηγησες παραπανω, εχουμε μια αντιθεση, μια συγκρουση. Αρα χρειαζεται διευκρινιση ειτε απο το υπ οικονομικων ειτε το αναπτυξης/εμποριου για το θεμα. Για παραδειγμα, μια αναγραφομενη σημανση του τυπου "η τιμη web offer ισχυει μονον για πελατες λιανικης" θα ηταν χρησιμη και κατατοπιστικη αρκει να διευκρινιστει το ζητημα της αρνησης εκδοσης τιμολογιου, που ειναι σημερα παραπτωμα σε καθε περιπτωση. Η έκδοση παραστατικού παντού είναι υποχρεωτική, είτε είναι απόδειξη, είτε είναι τιμολόγιο. Το τιμολόγιο όμως θέλει φυσική παρουσία. Δεν εξαρτάται από το μαγαζί αυτό. Δεν το κάνει επίτηδες για μην του δώσει την προσφορά του ανθρώπου. Του το έχουν επιβάλει. Το πρόβλημα το TS δεν ήταν πως δεν ήξερε την τιμή. Το πρόβλημα του ήταν γιατί για το τιμολόγιο αφαιρούσαν το ΦΠΑ από την "αρχική τιμή" και όχι από τιμή του "web offer" (online προσφορά). Η κάθε επιχείρηση μπορεί να ορίσει μια πιο χαμηλή τιμή, μια προσφορά με όποια κριτήρια θέλει. Δεν μπορείς να τις τα επιβάλεις. Το ΑΒ μόνο για τους κατόχους "ΑΒ plus", ο Γερμανός μόνο για τους συνδρομητές Cosmote, το Πλαίσιο μόνο για τους κατόχους Mastercard και πάει λέγοντας. Το μαγαζί θέλει μόνο για online αγορές. Η ίδια λογική είναι. Εγώ έχω εστιατόριο και προσφέρω δωρεάν γλυκό σε όποιον έχει γενέθλια. Δεν μπορείς να μου επιβάλεις να δώσω δωρεάν γλυκό σε όλους. Δεν νομίζω να χρειάζεται κάποια επιπλέον διευκρίνιση. Η τιμή web φυσικά αφορά μόνο πελάτες λιανικής (όχι τιμολόγιο) καθώς περιλαμβάνει ΦΠΑ. Η τιμή για τιμολόγιο είναι χωρίς ΦΠΑ. Από τι γράφει ο TS περιγραφόταν κανονικά πια θα είναι η τιμή με τιμολόγιο.
BritGreek Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Αν δραστηριότητα (ΚΑΔ) του επαγγελματία που αγοράζει κινητό, παιχνιδομηχανή ή τάμπλετ δεν εμπίπτει σε καθεστώς ΦΠΑ, εκδίδεται κανονικά τιμολόγιο με ΦΠΑ όταν τα αγοράζει. 2 φορές το έχω κάνει αυτό από τον Σεπτέμβριο, και έχω κανονικά τιμολόγια με ΦΠΑ. Από φυσικό κατάστημα όμως. Συγκεκριμένο πολύ γνωστό eshop αρνήθηκε να μου πουλήσει κινητό με τιμολόγιο, παρά το ότι πήγα ο ίδιος εκεί, γιατί περίμεναν κάποιες διευκρινιστικές. Και το πήρα από Cosmodata κανονικότατα με τιμολόγιο (με ΦΠΑ) μισή ώρα αργότερα. Η δική μου δραστηριότητα δεν εμπίπτει σε ΦΠΑ. 2
Super Moderators paredwse Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 18 minutes ago, BritGreek said: Αν δραστηριότητα (ΚΑΔ) του επαγγελματία που αγοράζει κινητό, παιχνιδομηχανή ή τάμπλετ δεν εμπίπτει σε καθεστώς ΦΠΑ, εκδίδεται κανονικά τιμολόγιο με ΦΠΑ όταν τα αγοράζει. 2 φορές το έχω κάνει αυτό από τον Σεπτέμβριο, και έχω κανονικά τιμολόγια με ΦΠΑ. Από φυσικό κατάστημα όμως. Συγκεκριμένο πολύ γνωστό eshop αρνήθηκε να μου πουλήσει κινητό με τιμολόγιο, παρά το ότι πήγα ο ίδιος εκεί, γιατί περίμεναν κάποιες διευκρινιστικές. Και το πήρα από Cosmodata κανονικότατα με τιμολόγιο (με ΦΠΑ) μισή ώρα αργότερα. Η δική μου δραστηριότητα δεν εμπίπτει σε ΦΠΑ. Επειδή τα έχουμε μπερδέψει πολύ, ισχύουν τα παραπάνω, όπως τα γράφει συνοπτικά ο BritGreek. Αναλυτικότερα: Εάν ο επαγγελματίας έχει ως ΚΑΔ δραστηριότητα που εμπίπτει σε ΦΠΑ, τότε ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ μπορεί να αγοράσει συγκεκριμένα είδη με τιμολόγιο στο οποίο έχει ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ο ΦΠΑ. Τα είδη αυτά είναι συγκεκριμένα και μόνο αυτά: Κινητά τηλέφωνα, Κονσόλες για παιχνίδια, Ταμπλέτες ηλεκτρονικών υπολογιστών και φορητοί υπολογιστές. Στο καθεστώς αυτό (της αφαίρεσης ΦΠΑ) υπάγονται και τα αξεσουάρ αυτών, ΜΟΝΟ ΕΦ'ΟΣΟΝ αγοραστούν μαζί με το κυρίως προϊόν στο ΙΔΙΟ τιμολόγιο. Όλα αυτά τα λέει η ΠΟΛ 115/2017 της ΑΑΔΕ. Ψάξτε την, βρείτε την, τα λέει όλα. Παράδειγμα: επαγγελματίας ο οποίος έχει ΚΑΔ με δραστηριότητα που εμπίπτει σε ΦΠΑ αγοράζει κινητό κανονικής αξίας (με ΦΠΑ) 1.240 ευρώ. Θα κοπεί τιμολόγιο 1.000 ευρώ και ο επαγγελματίας θα πληρώσει 1.000 ευρώ. Εάν ΜΑΖΙ με το κινητό του και στο ίδιο τιμολόγιο, αγοράσει και μια θήκη για το κινητό του κανονικής αξίας 124 ευρώ, θα αφαιρεθεί ο ΦΠΑ και από τη θήκη και θα πληρώσει για αυτήν 100 ευρώ. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει το κατάστημα που θα κόψει το τιμολόγιο να βεβαιωθεί ότι ο επαγγελματίας έχει δραστηριότητα που εμπίπτει σε ΦΠΑ και δικαιούται να εκδώσει τιμολόγιο χωρίς υπολογισμό ΦΠΑ. Γι'αυτό και τα καταστήματα απαιτούν τη φυσική παρουσία του αγοραστή με τα σχετικά δικαιολογητικά (ταυτότητα + ΚΑΔ από το taxisnet). 2
txcellas Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2018 Μπράβο ts. Πολύ γουστάρω να βλέπω άτομα που ψάχνονται!
agamoi-thytai Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Το πρόβλημα είναι σύμφωνα με τον TS πως θεωρεί παράνομο να ισχύουν οι τιμές web μόνο για τη λιανική. Προσωπικα με ενοχλεί αν και σε τέτοιες συμπεριφορές τους γράφω στη μαύρη λίστα. επιπλεον ειδα πολλά μαγαζιά πλέον να μην έχουν καν την επιλογή να πάρεις τιμολόγιο από το καταστημα τους. Τους γειωσα και αυτούς και ψώνισα από το Amazon και μάλιστα με 3€ φθηνότερα .
kanesaxo Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 5 ώρες πριν, vasilk είπε Δεν του αρνήθηκαν να του εκδόσουν τιμολόγιο. Το τιμολόγιο όμως μπορεί να εκδοθεί μόνο με φυσική παρουσία στο κατάστημα γιατί πρέπει να γίνει διασταύρωση. Αυτό είναι το σύστημα πια για τέτοιες αγορές. Πρέπει να πας στο κατάστημα. Άρα δεν μιλάμε για online αγορές αλλά αγορές από κατάστημα. Και η τιμή είναι αυτή που γράφουν "Αρχική τιμή/ τιμή καταστήματος". Η άλλη τιμή είναι "web offer" και είναι ακριβώς αυτό που γράφει, για online (web) αγορες και μόνο για αυτές. Φυσικά και δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν την online (web) τιμή για αγορές από φυσικό κατάστημα. Ούτε εφορία, ούτε κανένας άλλος δεν μπορεί να τους πει τίποτα. Εχω αγοράσει 50 πράγματα, δεν ισχύει επουδενί αυτό που αναφέρεις. Σε οτι eshop εχω συναντήσει, γράφει στη παραγγελία αποδειξη ή τιμολόγιο. Σιγά που θα διασταυρώσει το κατάστημα αν εχω υποβάλλει εγώ σωστά το ΑΦΜ μου ή τη ΔΟΥ μου. Το μόνο πρόβλημα που συναντώ ειναι που μπερδεύουν την δνση έδρας με δνση αποστολής καμμια φορά.
Ntinaras Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 11 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε Το πρόβλημα είναι σύμφωνα με τον TS πως θεωρεί παράνομο να ισχύουν οι τιμές web μόνο για τη λιανική. Προσωπικα με ενοχλεί αν και σε τέτοιες συμπεριφορές τους γράφω στη μαύρη λίστα. επιπλεον ειδα πολλά μαγαζιά πλέον να μην έχουν καν την επιλογή να πάρεις τιμολόγιο από το καταστημα τους. Τους γειωσα και αυτούς και ψώνισα από το Amazon και μάλιστα με 3€ φθηνότερα . Πολλοι επαγγελματιες πανε και αγοραζουν προσφορες με το κιλο και τις μεταπωλουν.
agamoi-thytai Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Έστω και να ήταν έτσι, δεν απαγορεύεται.
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 17 hours ago, DrLo said: Έχεις 100% Λάθος. Η κάθε προσφορά είναι μια προωθητική ενέργεια που μπορεί να απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό γιατί αυτό το κομμάτι στοχεύει το marketing της εταιρείας και κάνει το "κάτι παραπάνω" από τη βασική του τιμή. Πιθανόν να θεωρεί ότι έχει καλό "μερίδιο" στους επαγγελματίες και να θέλει να κάνει μια στοχευμένη προωθητική νεέργεια μόνο στους ιδιώτες, και αυτός είναι ένας τρόπος να ξεχωρίσει αναγνωρίσει αυτούς στους οποίους απευθύνεται η προσπφορά. Όπως μπορεί να κάνει προσφορά σε όσους φοράνε 43 νούμερο παπούτσι μπορεί να κάνει προσφορά μόνο σε ιδιώτες, γιατί έτσι γουστάρει. Αυτά σύμφωνα με τη δική μου λογική. Με τη δική σου λογική πάντα, μπορώ να κάνω προωθητική ενέργεια μόνο στους Έλληνες ή μόνο στους λευκούς πελάτες μου; Σου φαίνεται λογικό να είναι νόμιμο κάτι τέτοιο;
DrLo Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε Το πρόβλημα είναι σύμφωνα με τον TS πως θεωρεί παράνομο να ισχύουν οι τιμές web μόνο για τη λιανική. Προσωπικα με ενοχλεί αν και σε τέτοιες συμπεριφορές τους γράφω στη μαύρη λίστα. επιπλεον ειδα πολλά μαγαζιά πλέον να μην έχουν καν την επιλογή να πάρεις τιμολόγιο από το καταστημα τους. Τους γειωσα και αυτούς και ψώνισα από το Amazon και μάλιστα με 3€ φθηνότερα . Νομίζω ότι θα έπρεπε να σε ενοχλούν περισσότερο τα τζιμάνια της ελληνικής κυβέρνησης που λόγω αδυναμίας (ή που να ξεβολευομαστε τώρα) κάνανε μια αγορά Μπάχαλο στο συγκεκριμένο θέμα. Ο καταστηματάρχης να πουλήσει θέλει ... Δεν έχει κανένα λόγο να σε δυσκολέψει να αγοράσεις από αυτόν ή να χάνει πελατεία. 10 λεπτά πριν, Malthador είπε Με τη δική σου λογική πάντα, μπορώ να κάνω προωθητική ενέργεια μόνο στους Έλληνες ή μόνο στους λευκούς πελάτες μου; Σου φαίνεται λογικό να είναι νόμιμο κάτι τέτοιο; Ναι. (αν και δεν απαιτείται κάτι να είναι λογικό για να είναι νόμιμο ούτε αν κάτι είναι παράνομο σημαίνει ότι είναι παράλογο) Δε ξέρω αν είναι νόμιμο αλλά είναι απόλυτα λογικό. Και για να προλάβω τις γνωστές καραμέλες μπορεί ένα μαγαζί να κάνει και προωθητικές ενεργειες μόνο σε γυναίκες πχ (δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται γιατί αυτό γίνεται χρόνια τώρα) , μόνο σε ξένους, μόνο σε Κινέζους, μόνο σε Μαορί ... Και άλλα πολλά. Το "δικαίωμα" να μπορεί να αντιμετωπίζει ένας ιδιώτης διαφορετικά ιδιωτες και επαγγελματίες αν θες, στα μάτια μου / στη λογική μου, το έχει δώσει το ελληνικό κράτος το οποίο 1ο τους αντιμετωπίζει διαφορετικά. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2018 από DrLo
vasilk Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 11 ώρες πριν, kanesaxo είπε Εχω αγοράσει 50 πράγματα, δεν ισχύει επουδενί αυτό που αναφέρεις. Σε οτι eshop εχω συναντήσει, γράφει στη παραγγελία αποδειξη ή τιμολόγιο. Σιγά που θα διασταυρώσει το κατάστημα αν εχω υποβάλλει εγώ σωστά το ΑΦΜ μου ή τη ΔΟΥ μου. Το μόνο πρόβλημα που συναντώ ειναι που μπερδεύουν την δνση έδρας με δνση αποστολής καμμια φορά. Αυτό που αναφέρω ισχύει από τον Αύγουστο του 2017 και για κινητά τηλέφωνα, tablet, laptop, κονσόλες (αυτά που συζητάμε σε αυτό το topic). Μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι συζητάμε εδώ. Τα 50 πράγματα που λες ή ήταν πριν τον Αύγουστο, ή δεν ήταν κινητά τηλέφωνα, tablet, laptop, κονσόλες (αυτά που συζητάμε σε αυτό το topic). Διάβασε καλύτερα το post του @paredwse πιο πάνω που τα λέει πιο αναλυτικά και την απόφαση που αφορά το θέμα "Όλα αυτά τα λέει η ΠΟΛ 115/2017 της ΑΑΔΕ. Ψάξτε την, βρείτε την, τα λέει όλα."
vasilk Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Πολλοι επαγγελματιες πανε και αγοραζουν προσφορες με το κιλο και τις μεταπωλουν. Λίγο δύσκολο να γίνει αυτό και τόσο περισσότερο "με το κιλό". Δεν μπορείς να δικαιολογήσεις 10 κινητά ή 10 laptop το χρόνο. Σε κάνουν ντα-ντα. Υπάρχουν όρια, μπορείς 1 ανά 2 χρόνια. Ούτε μπορείς να τα πουλήσεις όποτε θέλεις. Πρέπει να γίνει απόσβεση κτλ. Αλλιώς πρέπει να δώσεις πίσω το ΦΠΑ. Μπορεί να γίνεται αλλά σε καμιά περίπτωση μαζικά (εκτός και αν δεν μιλάς για κινητά, laptop αλλά γενικά. πχ περιπτεράς αγοράζει σοκολάτες σε προσφορά και τα μεταπωλεί) 32 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε Έστω και να ήταν έτσι, δεν απαγορεύεται. Δεν είναι όπως τα γράφει ο φίλος @Ntinaras (εξήγησα γιατί) και ναι μεν δεν απαγορεύεται αλλά υπάρχει σχετική διαδικασία αν θέλεις να τα πουλήσεις, διαθέσεις, καταστρέψεις. Αν δεν την τηρήσεις μπορεί να βρεις τον μπελά σου σε ενδεχόμενο έλεγχο. Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2018 από vasilk
agamoi-thytai Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2018 1 ώρα πριν, DrLo είπε Νομίζω ότι θα έπρεπε να σε ενοχλούν περισσότερο τα τζιμάνια της ελληνικής κυβέρνησης που λόγω αδυναμίας (ή που να ξεβολευομαστε τώρα) κάνανε μια αγορά Μπάχαλο στο συγκεκριμένο θέμα. Ο καταστηματάρχης να πουλήσει θέλει ... Δεν έχει κανένα λόγο να σε δυσκολέψει να αγοράσεις από αυτόν ή να χάνει πελατεία. Ναι. (αν και δεν απαιτείται κάτι να είναι λογικό για να είναι νόμιμο ούτε αν κάτι είναι παράνομο σημαίνει ότι είναι παράλογο) Δε ξέρω αν είναι νόμιμο αλλά είναι απόλυτα λογικό. Και για να προλάβω τις γνωστές καραμέλες μπορεί ένα μαγαζί να κάνει και προωθητικές ενεργειες μόνο σε γυναίκες πχ (δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται γιατί αυτό γίνεται χρόνια τώρα) , μόνο σε ξένους, μόνο σε Κινέζους, μόνο σε Μαορί ... Και άλλα πολλά. Το "δικαίωμα" να μπορεί να αντιμετωπίζει ένας ιδιώτης διαφορετικά ιδιωτες και επαγγελματίες αν θες, στα μάτια μου / στη λογική μου, το έχει δώσει το ελληνικό κράτος το οποίο 1ο τους αντιμετωπίζει διαφορετικά. Για τα τζιμανια, άστο, είναι για γέλια αυτό που κάνουν. Αντί να βάλουν ΦΠΑ στην εισαγωγή το έβαλαν να το πληρώνει ο τελικός που είναι με τιμολόγιοΣτις αποδείξεις όμως, πάλι φοροδιαφεύγουν. Σπουδαιο κατορθώματα. Λύσαμε το πρόβλημα έτσι. Κατα τα αλλα όμως, δεν μπορείς να αφαιρείς την επιλογή τιμολόγιο για ουσιαστικά είδη, όπως π.χ. ένας φορτιστής η κάτι άλλο ηλεκτρονικο που ζήτησα πρόσφατα. Και μιλάμε για είδος που δεν ανήκει στο νόμο που ανέφεραν σε προηγούμενο ποστ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις