29gk Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 ....κι αν τελος παντων σε ενοχλησε τοσο πολυ η σχεση του συγκεκριμενου μαγαζιου με τον καταναλωτη οπως την προωθει μεσω της πλατφορμας τιμων, στειλε ενα ερωτημα-παραπονο ( δεν παιζει η "καταγγελια" ουτε καν σαν λεξη ) στο skroutz και ζητα διευκρινησεις. Λεφτα και πελατεια οπως λεει κι φιλος παραπανω, δεν χρειαζεται να τους δωσεις και ουτε κανεις σε υποχρεωνει για κατι τετοιο. Φυσικα ουτε και αυτους τους υποχρεωνει κανεις να σου δωσουν την τιμη που εσυ τους ζητας.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Για αυτο το αγοραζεις μεσω ιντερνετ μολις δεις την καλη τιμη και το βαζεις για παραλαβη απο το μαγαζι. Ακομα και να ανεβει η τιμη μετα δεν σε νοιαζει... 2
theoritikos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2018 Το κάνουν πολλά μαγαζιά αυτό το "Χρηματιστήριο " τιμών. Στα κινητά γίνεται συνήθως
radamanthos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Έγινε παραγγελία online από το διάσημο πια mxstore για κινητό τηλέφωνο. Στο site δήλωσα τιμολόγιο και έγραφε άμεσα διαθέσιμο. Αφού έδωσα τα στοιχεία τιμολογίου και επικοινωνίας, έλεγξα την τιμή προχώρησα στην παραγγελία. Το κινητό ήρθε (μετά από καθυστέρηση) και συνοδευόταν από τιμολόγιο που συμπεριλάμβανε το ΦΠΑ. Πιστεύοντας ότι είναι απλή περίπτωση επικοινωνώ μαζί τους να τους πω ότι έπρεπε να κοπεί τιμολόγιο 39Α. Αφού μου λένε ότι κακώς δεν τους το επισήμανα στα σχόλια, μου ζητάνε τα δικαιολογητικά για να κοπεί πιστωτικό. Και εκεί αρχίζει το πανηγύρι... Ζητάνε βεβαίωση με γνήσιο της υπογραφής ότι δεν έχει αγοραστεί άλλη ηλεκτρονική συσκευή (όχι μόνο κινητό) μέσα στο 2018 με τιμολόγιο 39Α. (προφανώς και έχει αγοραστεί) Η δικαιολογία είναι για να μην γίνεται κατάχρηση του νόμου (sic) Μετά από επίμονα τηλέφωνα (δεν τους βρίσκεις ποτέ) έχω ακούσει όλες τις απίθανες δικαιολογίες: μας έχει δώσει εντολή ο έφορας να το κάνουμε, θα σας πάρει τηλέφωνο το αφεντικό που είναι και λογιστής να σας εξηγήσει γιατί χρειαζόμαστε την υπεύθυνη δήλωση, έχουμε φάει πρόστιμο επειδή δεν ζητάγαμε τις υπεύθυνες δηλώσεις και πολλά άλλα. Έχω αφήσει τηλέφωνο και στοιχεία πολλές φορές για να επικοινωνήσει μαζί μου το λογιστήριο τους και προφανώς δεν με έχει πάρει κανένας. (έφτιαξα λογαριασμό μόνο και μόνο για να εκφράσω την αγανάκτησή μου)
lightsout Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, radamanthos είπε Έγινε παραγγελία online από το διάσημο πια mxstore για κινητό τηλέφωνο. Στο site δήλωσα τιμολόγιο και έγραφε άμεσα διαθέσιμο. Αφού έδωσα τα στοιχεία τιμολογίου και επικοινωνίας, έλεγξα την τιμή προχώρησα στην παραγγελία. Το κινητό ήρθε (μετά από καθυστέρηση) και συνοδευόταν από τιμολόγιο που συμπεριλάμβανε το ΦΠΑ. Πιστεύοντας ότι είναι απλή περίπτωση επικοινωνώ μαζί τους να τους πω ότι έπρεπε να κοπεί τιμολόγιο 39Α. Αφού μου λένε ότι κακώς δεν τους το επισήμανα στα σχόλια, μου ζητάνε τα δικαιολογητικά για να κοπεί πιστωτικό. Και εκεί αρχίζει το πανηγύρι... Ζητάνε βεβαίωση με γνήσιο της υπογραφής ότι δεν έχει αγοραστεί άλλη ηλεκτρονική συσκευή (όχι μόνο κινητό) μέσα στο 2018 με τιμολόγιο 39Α. (προφανώς και έχει αγοραστεί) Η δικαιολογία είναι για να μην γίνεται κατάχρηση του νόμου (sic) Μετά από επίμονα τηλέφωνα (δεν τους βρίσκεις ποτέ) έχω ακούσει όλες τις απίθανες δικαιολογίες: μας έχει δώσει εντολή ο έφορας να το κάνουμε, θα σας πάρει τηλέφωνο το αφεντικό που είναι και λογιστής να σας εξηγήσει γιατί χρειαζόμαστε την υπεύθυνη δήλωση, έχουμε φάει πρόστιμο επειδή δεν ζητάγαμε τις υπεύθυνες δηλώσεις και πολλά άλλα. Έχω αφήσει τηλέφωνο και στοιχεία πολλές φορές για να επικοινωνήσει μαζί μου το λογιστήριο τους και προφανώς δεν με έχει πάρει κανένας. (έφτιαξα λογαριασμό μόνο και μόνο για να εκφράσω την αγανάκτησή μου) Το πρόβλημα ποιο ακριβώς είναι; Αφού θα συμψηφίσεις ΦΠΑ ούτως ή άλλως 1
radamanthos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, lightsout είπε Το πρόβλημα ποιο ακριβώς είναι; Αφού θα συμψηφίσεις ΦΠΑ ούτως ή άλλως σύμφωνα με τον λογιστή μου ,αλλά και άλλους επαγγελματίες που ρώτησα, πλέον δεν επιτρέπεται να κάνεις συμψηφισμό για τις συσκευές που κανονικά πρέπει να κόψεις 39Α. Για αυτό και βγήκε το 39Α. Το πρόβλημα το δικό τους δεν έχω καταλάβει...
ProponitisTouKanape Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 28 λεπτά πριν, lightsout είπε Το πρόβλημα ποιο ακριβώς είναι; Αφού θα συμψηφίσεις ΦΠΑ ούτως ή άλλως Αμα τον πληρωσεις, προβλημα σου. Δεν συμψηφιζεται πλεον. Αν θελεις να εκμεταλλευτεις την απαλλαγη, πρεπει υποχρεωτικα να μη τον πληρωσεις στο καταστημα. 39 λεπτά πριν, radamanthos είπε Έγινε παραγγελία online από το διάσημο πια mxstore για κινητό τηλέφωνο. Στο site δήλωσα τιμολόγιο και έγραφε άμεσα διαθέσιμο. Αφού έδωσα τα στοιχεία τιμολογίου και επικοινωνίας, έλεγξα την τιμή προχώρησα στην παραγγελία. Το κινητό ήρθε (μετά από καθυστέρηση) και συνοδευόταν από τιμολόγιο που συμπεριλάμβανε το ΦΠΑ. Πιστεύοντας ότι είναι απλή περίπτωση επικοινωνώ μαζί τους να τους πω ότι έπρεπε να κοπεί τιμολόγιο 39Α. Αφού μου λένε ότι κακώς δεν τους το επισήμανα στα σχόλια, μου ζητάνε τα δικαιολογητικά για να κοπεί πιστωτικό. Και εκεί αρχίζει το πανηγύρι... Ζητάνε βεβαίωση με γνήσιο της υπογραφής ότι δεν έχει αγοραστεί άλλη ηλεκτρονική συσκευή (όχι μόνο κινητό) μέσα στο 2018 με τιμολόγιο 39Α. (προφανώς και έχει αγοραστεί) Η δικαιολογία είναι για να μην γίνεται κατάχρηση του νόμου (sic) Μετά από επίμονα τηλέφωνα (δεν τους βρίσκεις ποτέ) έχω ακούσει όλες τις απίθανες δικαιολογίες: μας έχει δώσει εντολή ο έφορας να το κάνουμε, θα σας πάρει τηλέφωνο το αφεντικό που είναι και λογιστής να σας εξηγήσει γιατί χρειαζόμαστε την υπεύθυνη δήλωση, έχουμε φάει πρόστιμο επειδή δεν ζητάγαμε τις υπεύθυνες δηλώσεις και πολλά άλλα. Έχω αφήσει τηλέφωνο και στοιχεία πολλές φορές για να επικοινωνήσει μαζί μου το λογιστήριο τους και προφανώς δεν με έχει πάρει κανένας. (έφτιαξα λογαριασμό μόνο και μόνο για να εκφράσω την αγανάκτησή μου) Στο σαϊτ τους δεν εγραφαν τιποτα για το τιμολογιο; Γιατι αγορασα προσφατα συσκευη και σχεδον σε ολα, υπηρχε αναλυτικα η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις.
lightsout Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, radamanthos είπε σύμφωνα με τον λογιστή μου ,αλλά και άλλους επαγγελματίες που ρώτησα, πλέον δεν επιτρέπεται να κάνεις συμψηφισμό για τις συσκευές που κανονικά πρέπει να κόψεις 39Α. Για αυτό και βγήκε το 39Α. Το πρόβλημα το δικό τους δεν έχω καταλάβει... 59 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Αμα τον πληρωσεις, προβλημα σου. Δεν συμψηφιζεται πλεον. Αν θελεις να εκμεταλλευτεις την απαλλαγη, πρεπει υποχρεωτικα να μη τον πληρωσεις στο καταστημα. Στο σαϊτ τους δεν εγραφαν τιποτα για το τιμολογιο; Γιατι αγορασα προσφατα συσκευη και σχεδον σε ολα, υπηρχε αναλυτικα η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις. Ok, τώρα κατάλαβα που είναι το πρόβλημα, δεν ήξερα ότι έχει αλλάξει αυτό!
radamanthos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Αμα τον πληρωσεις, προβλημα σου. Δεν συμψηφιζεται πλεον. Αν θελεις να εκμεταλλευτεις την απαλλαγη, πρεπει υποχρεωτικα να μη τον πληρωσεις στο καταστημα. Στο σαϊτ τους δεν εγραφαν τιποτα για το τιμολογιο; Γιατι αγορασα προσφατα συσκευη και σχεδον σε ολα, υπηρχε αναλυτικα η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησεις. Δεν είναι έτσι όπως τα λες (..πρόβλημά σου...). Υπάρχει η σωστή και νομότυπη διαδικασία (39Α) και η παράτυπη (πλέον). Αυτό διορθώνεται με μία απλή λογιστική διαδικασία την οποία δυσκολεύουν επίτηδες γιατί θέλουν να εισπράξουν τα λεφτά του ΦΠΑ ( προφανώς για κάποια λαμογιά ). Στο site δεν λένε τίποτα για το 39Α.Έχουν απλά τη φόρμα για να δηλώσεις τα στοιχεία σου και σε άλλα μαγαζιά σε παίρνουν οι ίδιοι και σου ζητάνε τα φυσιολογικά δικαιολογητικά (στα οποία ποτέ,μα ποτέ, δεν υπάρχει η υπεύθυνη δήλωση που ζητάνε και την οποία δεν μπορεί κανείς να τους δώσει). Τα ψέματα που έχουν δασκαλέψει τους τηλεφωνητές να λένε είναι απλά για φυλακή. 1
opcorsa Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, lightsout είπε Το πρόβλημα ποιο ακριβώς είναι; Αφού θα συμψηφίσεις ΦΠΑ ούτως ή άλλως το προβλημα ειναι οτι πηγε να παρει το κινητο για εναν φιλο και πηγαν για μαλλι και τωρα θα βγουν κουρεμενοι
Moderators Malthador Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Αυτό με την ΥΔ για μία συσκευή ανά έτος μόνο ως φάρσα μπορώ να το εκλάβω. Ανοίγω αύριο μία εταιρεία με δέκα πωλητές και θέλω να αγοράσω δέκα κινητά, ένα για τον καθένα. Θα μας πει ο κάθε τελειωμένος που νομίζει ότι τρέχει μαγαζάκι από το πατάρι του πως δεν μπορώ να το κάνω γιατί «θα γίνει κατάχρηση!!!!11» μόνο και μόνο επειδή θέλει να τσεπώσει τον ΦΠΑ. Εάν επέμεναν, θα έκανα μια ερώτηση με ονοματεπώνυμο στην ΔΟΥ. Τα θέλει ο κώλος τους. 1 1
radamanthos Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2018 13 ώρες πριν, Malthador είπε Αυτό με την ΥΔ για μία συσκευή ανά έτος μόνο ως φάρσα μπορώ να το εκλάβω. Ανοίγω αύριο μία εταιρεία με δέκα πωλητές και θέλω να αγοράσω δέκα κινητά, ένα για τον καθένα. Θα μας πει ο κάθε τελειωμένος που νομίζει ότι τρέχει μαγαζάκι από το πατάρι του πως δεν μπορώ να το κάνω γιατί «θα γίνει κατάχρηση!!!!11» μόνο και μόνο επειδή θέλει να τσεπώσει τον ΦΠΑ. Εάν επέμεναν, θα έκανα μια ερώτηση με ονοματεπώνυμο στην ΔΟΥ. Τα θέλει ο κώλος τους. Το τελείως παράλογο του πράγματος ( και εκεί φαίνεται ο δόλιος σκοπός τους ) είναι ότι δεν ζητάνε ΥΔ για π.χ. μόνο κινητό. Ζητάνε ΥΔ που να περιλαμβάνει όλες τις συσκευές. Δηλαδή ότι δεν έχω αγοράσει αλλά ούτε και θα αγοράσω π.χ.λάπτοπ μέσα στο 2018 γιατί αγόρασα από αυτούς κινητό. Επειδή έκατσα και διάβασα τα ΦΕΚ και τις διευκρινιστικές μέσα ο νόμος ξεκαθαρίζει απόλυτα ότι ο πωλητής δεν έχει καμία σχέση με τη χρήση που κάνει ο αγοραστής και δεν πρέπει να ανακατεύεται. ΠΟΛ.1150/29.9.2017 Παράγραφος Ε Στο ίδιο στο άρθρο Ζ ξεκαθαρίζει ότι αν έχει κοπεί λάθος μορφή τιμολογίου πρέπει να κοπεί διορθωτικό, πράγμα που αρνούνται να κάνουν...
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2018 "Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας του πωλητή θα πρέπει να επιβαρύνεται το φορολογικό στοιχείο με Φ.Π.Α." Επιπλέον, υπάρχει ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στις αρνητικές των καταστημάτων κινητής. - Κωλυσιεργια - Λάθος διαθεσιμότητα όταν υπάρχει τιμολόγιο στη μέση - Παράλογες απαιτήσεις σε έγγραφα/αποδεικτικά στοιχεία
lab_user Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Στις 12/1/2018 στις 3:59 ΜΜ, Johnfrank είπε Πάντως εγώ σαν επιχειρηματίας που θα ήθελα να έχω ευχαριστημένους πελάτες, αν το σύστημα μου δεν έβγαζε τον ΦΠΑ απλά θα έστελνα σε τιμή web offer με χειρόγραφο τιμολόγιο. Ούτως η άλλως εγώ σαν επιχειρηματίας υποχρεούμαι να έχω χειρόγραφα για περίπτωση πτώσης του ρεύματος για παράδειγμα Σωστός και επιπλέον ένα σωστά στημένο eshop σου δίνει την δυνατότητα κατά την επιλογή του τρόπου πληρωμής να επιλέξεις απόδειξη ή τιμολόγιο. Το αν δεν το κάνουν αυτοί έγκειται κατά κύριο λόγο στο ότι θέλουν να κάνουν την γνωστή τακτική απάτης με την είσπραξη του ΦΠΑ και μετά έγκειται σε λάθος της πλατφόρμας που χρησιμοποιούν για το eshop τους.
insomnia888 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2019 Στις 12/1/2018 στις 4:32 ΜΜ, vasilk είπε Σε online αγορές δεν γίνεται να σου δώσουν τιμολόγιο (χωρίς ΦΠΑ) γιατί πρέπει να γίνει ταυτοποίηση στοιχείων. Τιμολόγιο μόνο στα φυσικά καταστήματα. Άρα δεν μπορείς να απαιτήσεις τιμή online (web offer) για αγορά από φυσικό κατάστημα. Μπορεί να μην σου (μας) αρέσει αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Και καταγγελία να κάνεις δεν θα βγάλεις κάτι. Δεν υπάρχει κάποια εξαπάτηση. Σου αναγράφουν από την αρχή σε ποια τιμή θα το αγοράσεις. Αυτή είναι η κανονική τιμή. Η άλλη είναι "web offer" και ισχύει μόνο για online αγορές. Δεν είναι για εσένα (για τιμολόγια γενικά). μου κάνει εντύπωση αυτό επειδή η Media Markt κόβει τιμολόγιο για web offers. Καλό είναι να υπάρξει επικοινωνία πρώτα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή και αν τελικά η πρακτική αυτή είναι παράνομη, να γίνει καταγγελία. http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις