Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Les Miserables” της Αpple και της iStorm Tsimiski.

 Στις 04/01/2017 είχα στην κατοχή μου ένα τηλεφωνο iphone 6 plus , το οποίο ξαφνικά έβγαλε πρόβλημα στην οθόνη αφής, η οποία κολλούσε, και στο πάνω μέρος της οθόνης εμφάνιζε άσπρες γραμμές που κατέβαιναν μέχρι το μέσο της οθόνης. Το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό παγκοσμίως με την ονομασία touch disease, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεια Apple το αναγνώρισε ως Multi Touch. Για το συγκεκριμένο αποδεδειγμένα κατασκευαστικό πρόβλημα της συγκεκριμένης συσκευής η εταιρεία δημιούργησε ένα πρόγραμμα αντικατάστασης στο οποίο ο πελάτης καταβάλει το ποσό των 180 ευρώ, και του αντικαθίσταται η συσκευή. https://www.apple.com/gr/support/iphone6plus-multitouch/

Έτσι και εγώ μή όντας στην εγγύηση το κινητό προτίμησα να καταβάλλω το ανωτέρω ποσό και να πάρω μια καινούρια λειτουργική συσκευή που δεν θα αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα.

  Τον Δεκέμβριο του 2017 όμως, έντεκα μήνες σχεδόν μετά, η νεα συσκευή που πήρα,  εμφάνισε ακριβως το ίδιο πρόβλημα, κολλούσε η οθόνη, και εμφανίζονταν άσπρες γραμμές στο πάνω μέρος, γεγονός που το το έκανε μη λειτουργικό. Ο μοναδικός τρόπος για να ξεκολλήσει η συσκευή απο τα συμπτώματα αυτά ήταν με χτύπημα στο πίσω μέρος ή με ελαφρά στρέβλωση του πάνω μέρους του κινητού.

  Έτσι λοιπόν το πήγα πίσω στο κατάστημα αγοράς, και τους έδειξα το πρόβλημα του κινητού. Έλεγξαν το τηλέφωνο, και μου απάντησαν οτι το κινητό, όντως έχει αυτο το πρόβλημα, αλλά είναι εκτός εγγύησης. Παρότι νέα συσκευή, πακεταρισμένη, με νεο serial number κτλ., είχε εγγύηση διάρκειας μόνο 3 μήνων απο την ημερομηνία παραλαβής.

 Έτσι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ξαναπάρουν το τηλεφωνο πίσω, να τους ξαναπληρώσω 180 ευρώ και να μου ξαναδώσουν ίδιο τηλέφωνο. Τους τόνισα οτι ο νόμος ορίζει οτι νεα συσκευη έχει δύο έτη εγγύησης και όχι 3 μήνες ( http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html) Αυτή την πολιτική ακολουθεί η εταιρεία μου απαντησαν, και οπως είναι φυσικό δεν παρέδωσα την συσκευή μου και έφυγα.

 Επικοινώνησα αμέσως με την τηλεφωνική υποστήριξη της Apple στο τηλ 00800 4414 5417 τους ανέφερα το πρόβλημα και μου άνοιξαν φάκελλο με Αριθμό Υπόθεσης Apple. Μου είπαν οτι θα επικοινωνήσουν αυτοί με την iStorm Tsimiski, και μου  ζήτησαν να παραδώσω την επομένη το τηλέφωνο στο μαγαζι, για να διαπιστωθεί το πρόβλημα απο τεχνικό, και να δούνε τι μπορούν να κάνουν.

  Το πηγαίνω λοιπόν την επομένη στο σέρβις, το παίρνει στα χέρια του ο υπάλληλος να το κοιτάξει, κολλάει πάλι η οθόνη, κατεβάζει τις άσπρες γραμμές, προσπαθεί να το ξεκολλήσει, δεν ξέρει τον τρόπο, του το ζητάω, το παίρνω στα χέρια μου στρέφω λίγο το πάνω μέρος της συσκευής, ξεκολλάει.

 Το βλέπει αυτό ο υπάλληλος, βάζει το τηλέφωνο στο γραφείο, μου λέει το τηλέφωνο είναι στραβό, και το στράβωμα μπορεί να προκαλέσει αυτό το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ στράβωμα το τηλέφωνο δεν είχε τίποτα, όπως βλέπετε στις φωτογραφίες που τράβηξα πριν το παραδώσω. Του λέω που το βλέπεις το στράβωμα; Εγώ γιατί δεν το βλέπω στραβο; και αν είναι χιλιοστά θα οφείλετε στην κίνηση που το κάνω για να ξεκολλήσει, εδώ και μια βδομαδα που εμφάνισε το πρόβλημα. Μηπως είναι στραβο το γραφείο; το γραφείο είναι ειδικό για αυτο το πραγμα μου είπε. Κατάλαβα οτι έπεσα σε περίπτωση και θα έχουμε γολγοθά. Φώναξε και αλλον να το δεί του λεω, φωνάζει κάποιον ερχεται το κοιταζει, μια-δυο με το μάτι, και απαντά και αυτός αφού κατάλαβε τι γίνεται, οτι είναι στραβό. Εγώ δεν συμφωνούσα για το στραβό τηλέφωνο, και τότε ο υπάλληλος μου είπε οτι αν θέλω μπορώ να πάρω το τηλέφωνο και να φύγω.

 Ακολουθώντας όμως την συννενόηση που έκανα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που μου ζήτησε να διαπιστώσει το πρόβλημα τεχνικός, και θεωρώντας οτι το τηλέφωνο θα αποσταλεί σε τεχνικό στην Αθήνα, τελικά το παρέδωσα, στέλνωντας αμέσως όμως email στην υποστήριξη της Apple, για να προλάβω καταστάσεις, όπου τόνισα την περίεργα ύπουλη προδιάθεση του υπαλλήλου, να καταγράψει πρόβλημα που δεν υπήρχε. Επίσης ζήτησα απο το σέρβις συσκευή αντικατάστασης, για την περίοδο των γιορτών που πλησίαζαν, και μου είπαν ξερά ότι δεν έχουν.

 Στην ουσία για άλλο πρόβλημα πήγα το κινητό έγω στο σέρβις, και άλλο ανακάλυψαν οι κύριοι. Με το ΜΑΤΙ και μόνο κατάλαβαν τι είχε το κινητο. Πρώτα σημείωσαν το στράβωμα και μετά το πρόβλημα για το οποίο το πήγα, απο το οποίο δεν έγραψαν και το δεύτερο βασικό σύμπτωμα το οποίο πρόσθεσαν με στυλό μετά απο αίτημα μου.  Να σημειωθεί πάλι οτι το υποτιθέμενο στράβωμα δεν το διαπίστωσαν την πρώτη φορά που το πήγα και το έλεγξαν, αλλά μόνο την δεύτερη φορά μετά που μίλησαν με την τηλεφωνική υποστήριξη.

 Μένω λοιπόν απο τις 18/12 και όλες τις γιορτές χωρίς τηλεφωνο. Στις δε προσπάθειές μου να επικοινωνήσω με στο τηλ 2310 231 020 για να ρωτήσω αν υπήρχε συσκευή αντικατάστασης, δεν απαντούσε ποτέ κανεις.

 Στις 21/12/2017 μιλάω στο τηλέφωνο με την υποστήριξη της Apple και μου λένε οτι θα σταλεί το τηλέφωνο στο εξωτερικό για να μας απαντήσουν σχετικά οι εκεί τεχνικοί.

 Περνάνε οι γιορτές λοιπόν, και στις 9/01/2018 στέλνω μαιλ στην υποστήριξη, μου τηλεφωνούν και μου απαντούν οτι τελικά δεν μπορούν να κάνουν τιποτα, γιατι το τηλέφωνο είναι στραβό. Μα εγώ δεν σας έδωσα το τηλεφωνο για το υποτιθέμενο στράβωμα αλλά για το πρόβλημα της οθόνης. Για αυτό μου λεεί πρέπει να γίνει ότι και πριν, να πληρώσετε 180 ευρώ. Μα το εκανα αυτο και μου δώσατε πάλι τηλέφωνο με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, ποιός ο λόγος να το ξανακάνω;

 Επικοινωνώ με το iStorm Tsimiski, μου λένε και εκείνοι το ίδιο, οτι το τηλεφωνο επειδή είναι στραβό βγαίνει εκτός εγγύησης, και πρέπει να πληρώσετε 180 ευρώ να σας δώσουμε άλλο.

 Μα ποιά εγγύηση αφου εσείς μου είπατε οτι δεν ήταν σε εγγύηση γιατι πέρασαν οι 3 μήνες που δίνατε.

  Όταν τους ρώτησα, αν ο ξενος τεχνικός που έλεγξε το τηλέφωνο, αποφάνθηκε οτι είναι όντως στραβό, μου απαντησαν οτι δεν πήγε σε κανένα εξωτερικό το τηλέφωνο και ότι μόνο αυτοί το κοίταξαν. Άρα εγώ απο ποιο εξωτερικό περίμενα να έρθει το τηλέφωνο;  

  Όταν τους ρώτησα με τί όργανο μέτρησαν το τηλέφωνο, πόσο στράβωμα έχει, και σε ποιά μεριά είναι; μου απαντήσανε οτι δεν υπάρχει όργανο, με το μάτι φαίνεται. Όμως απο κοντά και στις φώτος το μάτι το δικό μου το βλέπει ίσιο.

 Όταν τους είπα οτι δεν με ενδιαφέρει το αόρατο στράβωμα που ανακάλυψαν αυτοί, αλλά το κατασκευαστικό πρόβλημα που εμφάνισε και καθιστά άχρηστη την συσκευή, και πρέπει να γίνει αντικατάσταση αφού είναι μέσα στην εγγύηση, μου απάντησαν οτι το στράβωμα που βρήκαν θέτει εκτός εγγύησης την συσκευή, άρα δεν μπορούν να προχωρήσουν σε αντικατάσταση.

 Όμως δέχονται, αφού πάρουν τα λεφτά, να αναγνωρίσουν το πρόβλημα της οθόνης (touch disease) και να μου δώσουν άλλη συσκευή, εφαρμόζοντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εκεί το στράβωμα δεν παίζει ρόλο.

 

Αρα εχουμε συνοπτικά:

      Στην πρώτη επίσκεψη διαπιστώθηκε το πρόβλημα της οθόνης, δεν ανακάλυψαν στραβώμα, αλλά επειδή πέρασαν οι τρεις μήνες της εγγύησης, έπρεπε να καταβάλω πάλι 180 ευρώ για να μου δώσουν παλί ίδιο κινητο.

      Στην δευτερη επίσκεψη, μετά την παρέμβαση της τεχνικής υποστήριξης, ανακαλύπτεται αμέσως αόρατο στράβωμα της συσκευής, μή δίνοντας σημασία στο πραγματικό πρόβλημα.

      Η τεχνική υποστήριξη δεν έστειλε ποτέ το τηλέφωνο στο εξωτερικό για έλεγχο.

      Στην αρχή το τηλέφωνο έχει 3 μήνες εγγύηση, αλλά μετά 11 μήνες το αόρατο στράβωμα βγάζει εκτός εγγύησης το κινητό, και έτσι δεν μπορεί να εφαρμοστεί η εγγύηση για να γίνει αντικατάσταση λόγω του touch disease.

      Το αόρατο στράβωμα προκάλεσε το πρόβλημα της οθόνης, άρα δεν φταίει το touch disease αλλά το στράβωμα που την προκάλεσε.

      Γιατι να στραβώσει ένα τηλέφωνο χωρίς χτύπημα, μόνο με απλή χρήση; Τι είναι τα τηλέφωνα πλαστελίνες για να στραβώνουν στις τσέπες; Αρα και αυτό αποτελεί ελάττωμα της συσκευης και πρέπει να αντικατασταθεί. Έιχε επίσης δημιουργηθεί θέμα παγκοσμίως για αυτο το ελάττωμα.

      Eξάρχής το τηλέφωνο που αγόρασα με το πρόγραμμα δεν ήταν καινούριο, ήταν επανακατασκευής (refurbished), ελαττωματικό, προδιαγεγραμμένο να εμφανίσει το πρόβλημα, όπως τα περισσότερα της σειράς. Και το σοβαρότερο, που τώρα μου ήρθε στο μυαλό, ήταν και στραβό εξ’αρχής γίατι πάντα θυμάμαι το screen protector που έβαζα δεν εφάρμοζε σωστά πάνω αριστερά. Αλλά δεν το έδωσα σημασία γιατι δεν είναι αξιοσημείωτο, και το σπουδαιότερα αν το πήγαινα πίσω για αυτό το στράβωμα θα μου απαντούσαν οτι το τηλέφωνο δεν έχει τίποτα είναι ίσιο.

 

 

Συμπέρασμα: Φταίμε εμείς οι ΑΘΛΙΟΙ κακομεταχειριστές των υπέροχων τηλεφώνων κόσμημα που απο την τόσο ζεστή μας αγάπη μας τα λυγίζουμε στην τσέπη μας και αυτό με την σειρά του “κολλάει” την οθόνη για πάρτι μας.

 

 

 

         Σύνδεσμος που επεξηγεί το πρόβλημα της οθόνης : https://ifixit.org/blog/8309/iphone-6-plus-gray-flicker-touch-death/

 

         Σύνδεσμοι για το στράβωμα :

http://www.businessinsider.com/apple-iphone-6-plus-touchscreen-problem-makes-it-unusable-2016-8

http://www.businessinsider.com/apple-has-fixed-the-bending-iphone-issue-2015-8 https://www.macrumors.com/2015/08/10/iphone-6s-addresses-bendgate-video/

Σύνδεσμος περί της νομοθεσίας : http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/128550-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-apple-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC/

 

2.png

Δημοσ.

Με όλη αυτή τη συμπεριφορά, προτείνω να προχωρήσεις σε καταγγελίες σε φορείς καταναλωτών, όπως και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Είναι αστείο να μιλάνε για στράβωμα με ευθύνη του χρήστη, όταν έχει αποδειχτεί ότι ο ίδιος ο κατασκευαστής είχε σημαντικά προβλήματα εξαρχής κατασκευαστικά σε τέτοιο επίπεδο.

Από εκεί και πέρα, ανεξάρτητα από τί άκρη θα βγάλεις με την υπόθεση αυτή, για να βρεις την υγειά σου μπορείς να φύγεις από την επιλογή του iPhone. Το iPhone δεν είναι το δυνατό προϊόν της Apple. To value-for-money προϊόν της Apple είναι το iPad, όπου και αφήνει σημαντικά μακριά τους ανταγωνιστές.

  • Like 1
Δημοσ.

Συγνωμη αν γινομαι κακος αλλα η αληθεια ειναι καπου στη μεση, και εξηγουμαι: δεν σου εδωσαν καινουργι οτηλεφωνο αλλα ανακατασκευασμένο - τα οποία εχουν 3 μηνες εγγυησης. Οποτε απο αυτη την πλευρα και μόνο δε μπορούσες να ζητησεις το νομο για τα καινουργια.

Απο εκει και περα, εφόσον ειδες οτι πανε να σου κανουν λαδια επρεπε να φυγεις κατευθείαν και να μιλήσεις με την Infoquest για να στειλεις το τηλ με κουριερ...αλλα και πάλι μην περιμένεις να σου καλύψουν εγγυηση μετα απο 1 χρόνο για κάτι που εχει εκ των πραγματων 3 μηνες εγγυηση... Αν ψαξεις τα χαρτια που σου ειχαν δωσει μαζι με το τηλ θα δεις οτι ειχε 3 μηνες... αν δε στα ειχαν δωσει οφειλαν να στα εχουν δωσει, σιγουρα τα εχεις υπογράψει παντως στην παραλαβη!

  • Like 1
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τα παιδιά ποιο πάνω αλλά δυστυχώς εσύ έχεις μπλέξει από την υπαιτιότητα και τον υπερβολικό ζήλο προς την εταιρεία των υπαλλήλων που πήγες και το κατέθεσες και εκεί είναι το λάθος σου . 

Από την στιγμή που έγραψαν αυτοί ότι το παρέλαβαν στραβό και το υπέγραψες είναι σαν να συμφώνησες . Έπρεπε να μην υπογράψεις ή αν συνεχίσουν το βιολάκι τους να τους πεις να σου αποδείξουν με μέτρηση ότι είναι στραβό το τηλέφωνο .

Το άλλο λάθος σου είναι ότι τους έδειξες πως διορθώνει δυστυχώς στην Ελλάδα δεν αρέσει αυτό και γι αυτό και πιστεύω τραβάς ότι τραβάς τώρα . 

Πάμε από την άλλη μεριά τώρα . Για εμένα από την αρχή έπρεπε να το δώσεις όπως σου ήρθε και να πάρεις ένα άλλο εγώ δεν κράτησα ποτέ ανακατασκευασμένο και δεν το κάνω γιατί δεν είμαι σίγουρος το τι μου δίνουν το ότι έξω είναι βιτρίνα δεν μου λέει τίποτα .Δεν ξέρω ο άλλος που το είχε τι έκανε .Μπορεί και να είναι και καλύτερο από καινούριο αλλά προτιμώ να το δώσω και να πάρω άλλο.

Τώρα πρέπει ο δικηγόρος σου να δει τα στοιχεία όλα αναλυτικά και να δει και να βρει τα πατήματα που έχουν γίνει λάθη και με βάση κάποιον εμπειρογνώμονα να πληρώσεις για να σου γράψει μια έκθεση ότι και στραβό να είναι το τηλέφωνο μέχρι κάποιες μοίρες αυτό δεν επηρεάζει το πρόβλημα που είχε το τηλέφωνο σου .

Επίσης δες αν μπορείς να τρέξεις και αυτούς ονομαστικά να φοβηθούν. 

Μετά με αυτά που θα σου πει ο δικηγόρος σου κάνε το κοινοποίηση παντού για να τους διασύρεις.

 

 

Δημοσ.

Καλώς ή κακώς όταν επιλέγουμε συσκευή επιλέγουμε ταυτόχρονα και την υποστήριξη που συνοδεύει την συσκευή.

Δεν εκπλησομαι που τόσο ακριβές συσκευές έχουν τόσο κακή υποστήριξη. Ελπίζω να μην θόλωσει η κρίση μου στα γεράματα και να παραμείνω πιστός στα φτηνά τηλέφωνα που όλως παραδόξως συνηθως δεν χαλάνε ποτέ.

Εάν ζητάς την γνώμη μας εγώ λέω με αυτά τα 180 που ζητάνε ξανά μην τους τα δωσεις. Πάρε ένα Huawei η lenovo και καθάρισες (έχουν όμως μειονέκτημα στην καφετέρια)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, orck είπε

Καλώς ή κακώς όταν επιλέγουμε συσκευή επιλέγουμε ταυτόχρονα και την υποστήριξη που συνοδεύει την συσκευή.

Δεν εκπλησομαι που τόσο ακριβές συσκευές έχουν τόσο κακή υποστήριξη. Ελπίζω να μην θόλωσει η κρίση μου στα γεράματα και να παραμείνω πιστός στα φτηνά τηλέφωνα που όλως παραδόξως συνηθως δεν χαλάνε ποτέ.

Εάν ζητάς την γνώμη μας εγώ λέω με αυτά τα 180 που ζητάνε ξανά μην τους τα δωσεις. Πάρε ένα Huawei η lenovo και καθάρισες (έχουν όμως μειονέκτημα στην καφετέρια)

Είναι απίστευτα απαράδεκτοι να μου δίνουν refurbished τηλεφωνο και να μου το ονοματιζουν καινουριο, και να μου πασάρουν την μούργα. εννοείτε οτι δεν θα συνεχίσω με τους εν λόγω απατεώνες. 

Επεξ/σία από everything30
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kostasrodos29 είπε

Θα συμφωνήσω με τα παιδιά ποιο πάνω αλλά δυστυχώς εσύ έχεις μπλέξει από την υπαιτιότητα και τον υπερβολικό ζήλο προς την εταιρεία των υπαλλήλων που πήγες και το κατέθεσες και εκεί είναι το λάθος σου . 

Από την στιγμή που έγραψαν αυτοί ότι το παρέλαβαν στραβό και το υπέγραψες είναι σαν να συμφώνησες . Έπρεπε να μην υπογράψεις ή αν συνεχίσουν το βιολάκι τους να τους πεις να σου αποδείξουν με μέτρηση ότι είναι στραβό το τηλέφωνο .

Το άλλο λάθος σου είναι ότι τους έδειξες πως διορθώνει δυστυχώς στην Ελλάδα δεν αρέσει αυτό και γι αυτό και πιστεύω τραβάς ότι τραβάς τώρα . 

Πάμε από την άλλη μεριά τώρα . Για εμένα από την αρχή έπρεπε να το δώσεις όπως σου ήρθε και να πάρεις ένα άλλο εγώ δεν κράτησα ποτέ ανακατασκευασμένο και δεν το κάνω γιατί δεν είμαι σίγουρος το τι μου δίνουν το ότι έξω είναι βιτρίνα δεν μου λέει τίποτα .Δεν ξέρω ο άλλος που το είχε τι έκανε .Μπορεί και να είναι και καλύτερο από καινούριο αλλά προτιμώ να το δώσω και να πάρω άλλο.

Τώρα πρέπει ο δικηγόρος σου να δει τα στοιχεία όλα αναλυτικά και να δει και να βρει τα πατήματα που έχουν γίνει λάθη και με βάση κάποιον εμπειρογνώμονα να πληρώσεις για να σου γράψει μια έκθεση ότι και στραβό να είναι το τηλέφωνο μέχρι κάποιες μοίρες αυτό δεν επηρεάζει το πρόβλημα που είχε το τηλέφωνο σου .

Επίσης δες αν μπορείς να τρέξεις και αυτούς ονομαστικά να φοβηθούν. 

Μετά με αυτά που θα σου πει ο δικηγόρος σου κάνε το κοινοποίηση παντού για να τους διασύρεις.

Οταν πλήρωσα το τηλέφωνο δεν μου ειπαν οτι ειναι ανακατασκευασμενο αλλα καινούριο σε συσκευασια χωρις παρελκόμενα. Δεν ήξεραν οτι έπαιρνα την μούργα. Υπόγραψα γιατι δεν δέχοταν να παραλαβουν το τηλεφωνο, έχοντας ομως συννενοηθεί με την επίσημη εξυπηρετηση έπρεπε να το ελέγξουν και για αυτο τους έστειλα αμέσως όπως γράφω εμαιλ οπου τόνιζα και να μείνει καταγεγραμένη η αντιδραση μου και η διαφωνία μου με την πρακτική και τον χαρακτηρισμό του στραβού απο τον υποπτο υπάλληλο. Επισης το θέμα δεν είναι να φυγει απο μένα και να μπλέξει άλλος συμπολιτης μας. Το θέμα ειναι να ειναι σωστοί και να μην κοροιδευουν τον κοσμο με μουφα προιοντα. Πλήρωσα και μου εσωσαν πάλι χαλασμένο τηλέφωνο. Τι εκανα δηλαδη εγω αγόρασα με 180 ευρω χρόνο με το τηλέφωνο? Ετσι οπως το ειπες δικηγόρος, πραγματογνώμονας, και προχωράμε.

9 ώρες πριν, paylidis είπε

Συγνωμη αν γινομαι κακος αλλα η αληθεια ειναι καπου στη μεση, και εξηγουμαι: δεν σου εδωσαν καινουργι οτηλεφωνο αλλα ανακατασκευασμένο - τα οποία εχουν 3 μηνες εγγυησης. Οποτε απο αυτη την πλευρα και μόνο δε μπορούσες να ζητησεις το νομο για τα καινουργια.

Απο εκει και περα, εφόσον ειδες οτι πανε να σου κανουν λαδια επρεπε να φυγεις κατευθείαν και να μιλήσεις με την Infoquest για να στειλεις το τηλ με κουριερ...αλλα και πάλι μην περιμένεις να σου καλύψουν εγγυηση μετα απο 1 χρόνο για κάτι που εχει εκ των πραγματων 3 μηνες εγγυηση... Αν ψαξεις τα χαρτια που σου ειχαν δωσει μαζι με το τηλ θα δεις οτι ειχε 3 μηνες... αν δε στα ειχαν δωσει οφειλαν να στα εχουν δωσει, σιγουρα τα εχεις υπογράψει παντως στην παραλαβη!

Μου είπαν οτι μου εδιναν καινουριο τηλεφωνο σε συσκευασια χωρις παρελκομενα, αρα με συμφερει με 180 ευρω να παρω καινουριο.

9 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Με όλη αυτή τη συμπεριφορά, προτείνω να προχωρήσεις σε καταγγελίες σε φορείς καταναλωτών, όπως και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Είναι αστείο να μιλάνε για στράβωμα με ευθύνη του χρήστη, όταν έχει αποδειχτεί ότι ο ίδιος ο κατασκευαστής είχε σημαντικά προβλήματα εξαρχής κατασκευαστικά σε τέτοιο επίπεδο.

Από εκεί και πέρα, ανεξάρτητα από τί άκρη θα βγάλεις με την υπόθεση αυτή, για να βρεις την υγειά σου μπορείς να φύγεις από την επιλογή του iPhone. Το iPhone δεν είναι το δυνατό προϊόν της Apple. To value-for-money προϊόν της Apple είναι το iPad, όπου και αφήνει σημαντικά μακριά τους ανταγωνιστές.

Αυτο και έκανα όπως και επισης εχω στα χερια μου ενα υπεροχο νοκια 8 να μου δείχνει ποσο μαλακας ημουν τόσο καιρο με τις σαβουρες τους.

Δημοσ.

Σου είπαν ψέματα. Το εχεισ Γραμμένο ότι σου έδωσαν καινουργιο; Μπορείς να το διαπιστώσεις κ από το imei ότι είναι refurbished. Ο κανονισμός πάντως της apple όντως λέει refurbished. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σου είπαν ψέματα. Το εχεισ Γραμμένο ότι σου έδωσαν καινουργιο; Μπορείς να το διαπιστώσεις κ από το imei ότι είναι refurbished. Ο κανονισμός πάντως της apple όντως λέει refurbished. 

τι θα πει γραμμενο καινούριο; με τον υπαλληλο μιλησα και μου ειπε οτι νομιζει οτι ειναι πολυ καλη περιπτωση να δωσει καποιος 180 ευρω και να παρει καινουρια συσκευη. Δες και πως ονομαζει το χαρτί της παραλαβης την συσκευη. Αν το νεα εννοει refurbished ειμαι ηλίθιος.

Στιγμιότυπο 2018-01-09, 10.56.34 μμ.png

Δημοσ.

Μόλις είδα ένα δικό μου χαρτί του 2014 που γράφει ακριβώς το ίδιο αυτοματοποιημένο μυνημα. Η συσκευή που μου έδωσαν προφανώς refurbished. Είσαι ακριβώς στην ίδια περίπτωση απλά εμπλέξες με ανόητο άρπα κόλλα πωλητή που δε ξέρει που του παν τα τέσσερα. Ποτέ η apple δε δίνει ολοκαίνουργια συσκευή. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μόλις είδα ένα δικό μου χαρτί του 2014 που γράφει ακριβώς το ίδιο αυτοματοποιημένο μυνημα. Η συσκευή που μου έδωσαν προφανώς refurbished. Είσαι ακριβώς στην ίδια περίπτωση απλά εμπλέξες με ανόητο άρπα κόλλα πωλητή που δε ξέρει που του παν τα τέσσερα. Ποτέ η apple δε δίνει ολοκαίνουργια συσκευή. 

Α παίζουνε με τις λεξούλες? Εναν καλό πρόεδρο μόνο θελω να τύχω.

Δημοσ.

Αυτή είναι η πολιτική της apple σε όλο τον κόσμο. Το τι σου είπε ο πωλητής και τι κατάλαβες ή τι ήθελες να καταλάβεις έχει διαφορά. Κακά τα ψέματα... 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...