Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω ενα nissan almera μοντελο '05 με κοντα 150Κ χλμ.

Ειμαι σε έρευνα για αλλαγη των αμορτισερ. Ειμαι μεταξυ των kayaba excel g και των monroe reflex. Αλλου διαβαζω οτι το ενα ειναι πιο σκληρο και αλλου διαβαζω το αντιθετο ή οτι το ενα ή το αλλο δεν αντεχει.

Ποια η αποψη σας???

Βασικα θα  ενδιέφερε να σφιξει η αναρτηση λιγο αλλα δεν θελω να χασω σε ανεση,  Επισης με ενδιαφέρει να ειναι ανθεκτικο και να μεινει η αποδοση του οσο το δυνατο περισσοτερο καιρο σταθερή, μην ξαφνικα μετα απο λιγες χιλιάδες χλμ δω καθετη πρωση τους, οπως με κατι bilstein που ειχα βαλει καποτε στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα.

Επίσης λογω υγραεριοκινησης και της δεξαμενης πισω εχωτην εντυπωση οτι εχει καθισει ελαφρώς και θελω να επανελθει στα ισια του.

Παράλληλα θα αλλαξω δισκοπλακες και τακακια μπρος πισω. Στο συνεργειο η ακριβη προταση ηταν zimmermann δισκοι και textar τακακια ή το αντιστροφο δεν θυμαμαι ακριβως και η οικονομικη προταση για japanparts. Ειχα ρωτησει και για brembo αλλα μου ειπαν οτι δεν ειναι τοσο για γιαπωνεζικα και προτεινει τους παραπανω συνδιασμούς. 

Να προσθεσω οτι σαν οδηγος δεν τρεχω ιδιαιτερα , κοντα στα ορια ταχυτητας παω και η οδηγηση ειναι κυριως σε πολη αλλα με αρκετα σχετικα ανωμαλο οδοστρωμα, λακουβες σαμαρακια κτλπ.

Οποτε συμφορουμιτες μου θα ηθελα να ακουσω τις προτασεις και τις αποψεις σας για το θεματακι μου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

STOP THE PRESS .

Οχι μην αλλαξεις αμορτισερ πρωτα να κανεις αυτο που λεω παρακατω  .
Hyundai i30 με αεριο ειμαι 7 χρονια τωρα
Αυτο  που εχω κανει ειναι οτι εχω ηδη αλλαξει ελατηρια πισω επειδη το αμαξι "επλεε" λογω υγραεριου ( δεξαμενη 55λτ στην θεση της ρεζερβας + την ρεζερβα - κανονικος τροχος - απο πανω ).
Εχω βαλει τα MAD HV-373128 που ειναι ειδικα για αυτο το σκοπο

Βαλε τα στοιχεια του αμαξιου εδω : http://www.mad-tooling.com/en/suspensio ... y-springs/
και δες τι δινει για σενα ( ποιο part number )
Μετα απο εδω : http://mad-springs.co.uk/auxiliary-springs/ 
βλεπεις τι τυπο βγαζει για σενα ( Ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του part number είναι και το είδος των ελατηρίων που ταιριάζει σε κάθε αμάξι (The last digit of the part number (e.g. HV-223098), determines the configuration of any chosen spring system, as detailed below:)

Εγω προσωπικα τα πηρα απο τον μπουκηστον πειραια

Επεξ/σία από villasg
  • Like 1
Δημοσ.

Τα ξερω τα mad , το ειχα κοιταξει και πιο παλια. Εχει διαφορους τυπους νομιζω 5-6 ειναι και επιλεγεις τον καταλληλο αναλογα το αυτοκινητο. Σε εμενα παιρνει τον χειροτερο, ειναι ενα ελατηριο λεπτο που μπαινει μετα απο το υπαρχον, γυρω στο κατοσταρικο μου ειπαν τιμη. Τελευταια στιγμη δεν τα εβαλα , δεν νομιζω να εκανε κατι. Τυχεροι σε οσους παιρνει τυπου coil over .

 

Δημοσ.

teddy71  Κοίτα να δεις που συμβαδίζουμε.Πριν 4-5 μήνες άλλαξα δισκόπλακες και τακάκια μπρος πίσω. Δισκόπλακες για πρώτη φορά γιατί είμαι στα 242.000 χιλιόμετρα.

Είχα πάρει τις fedi από maxparts μαζί με τακάκια γύρω στα 160-170 ευρώ.Μου δουλεύουν πολύ καλά και δεν έχω παράπονο. Τελευταία και εγώ ψάχνομαι για αμορτισέρ γιατί έχω πιάσει  145.000 χιλιόμετρα με αυτά που έχω πάνω.Έχω τα KYB τα οποία είχα βάλει στίς 95.000 χιλιόμετρα (τα μαμίσια είχαν πρόβλημα) και ήδη βαδίζει στις 242.000 χιλιόμετρα το opel vectra του 2005.Μια χαρά με πήγαν και σκεφτόμουν να βάλω τα ίδια.Ακούω και γνώμες.Πάντως και για τα bilstein καλά λόγια ακούγονται απλά προβληματίζομαι με την φτηνή τους τιμή τελευταία.

Αυτό το mad που λέτε τι κάνει.Μπαίνει πάνω από το ελατήριο και προσθέτει ύψος στο αυτοκίνητο;;;; 

 

Edit. teddy αν έχεις το ίδιο νικνέϊμ πρέπει να τα λέμε και στο υγραεριοκίνητο φόρουμ το οποίο τελευταία έχει πτώση.Εγώ πάντως το ίδιο έχω.

Δημοσ.

Ο κατασκευαστής τι προτείνει;
Εάν θέλεις κάτι πιο σύγχρονο, κοίτα πάλι τι σου προτείνει η αντιπροσωπεία.
Να επιλέξεις καλό συνεργείο. Τώρα λόγω του μόνιμου επιπλέον βάρους πίσω, λόγω της δεξαμενής, θα πας αναγκαστικά σε πιο σκληρές αναρτήσεις. Αλλά θα χάσει σε άνεση σίγουρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ελα βρε papou , αυτος που νομιζεις ειμαι και ο villag στο autogas ειναι γιατι στο ψαξιμο επεσα σε μυνημα που ελεγε και εκει για τα mad. Μπαινω και εκει καθημερινα αλλα δεν γραφω συχνα...παλιοσαμε δεν εχουμε πλεον πολλες αποριες. Οτι γραφετε το διαβασαμε και πιο παλια.

Ναι αυτο που καταλαβες ειναι περιπου βγαινει σε διαφορους τυπους και κανουν αναλογα το μοντελο του αυτοκινητο. βγαινει ως ελατηριο που αλλου μπαινει μεσα απο το ελατήριο αλλου διπλα και σε καποιες περιπτωσεις βγαινει ως αμορτισερ με ελατηριο. Σε μενα βγαίνει μονο ως ελατήριο που μπαινει απο μεσα.

@villag το μοντελο μου βγαίνει μονο ως χάτσμπακ και σενταν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, fisherman95 είπε

Ο κατασκευαστής τι προτείνει;
Εάν θέλεις κάτι πιο σύγχρονο, κοίτα πάλι τι σου προτείνει η αντιπροσωπεία.
Να επιλέξεις καλό συνεργείο. Τώρα λόγω του μόνιμου επιπλέον βάρους πίσω, λόγω της δεξαμενής, θα πας αναγκαστικά σε πιο σκληρές αναρτήσεις. Αλλά θα χάσει σε άνεση σίγουρα.

Δεν ξερω τι προτεινει; Δεν αναφερει κατι και στο μανιουαλ...οσο αφορα την αντιπροσωπια τι προτεινει, δεν τους πολυεμπιστευομαι απο την εννοια οτι προτεινουν αυτο που εμπορευονται...παλια πηγαινα για σερβις σε εξουσιοδοτημενο ο καθενας εβαζε λαδια απο τον εμπορο που ειχε καλυτερη προσφορα. Και τα δυο νομιζω οτι θεωρουνται αμορτισερ αντικαταστασης και καπου διαβασα οτι η πιο ακριβη εκδοση του μοντελου φοραει τα μονροε αλλα σε αυτο το μοντελο λογο παραπανω ιπποδυναμης ειχε και αλλη αναρτηση, ελαστικα, φρενα.

Αλλα μιας και το ανεφερες ισως παρω τηλ στην αντιπροσωπια για προσφορα και τι βαζουν...παρολο που πιστευω με τη τιμη που θα ακουσω θα την κανω.

Επεξ/σία από teddy71
Δημοσ.
Στις 10/1/2018 στις 9:00 ΜΜ, teddy71 είπε

Εχω ενα nissan almera μοντελο '05 με κοντα 150Κ χλμ.

Ειμαι σε έρευνα για αλλαγη των αμορτισερ. Ειμαι μεταξυ των kayaba excel g και των monroe reflex. Αλλου διαβαζω οτι το ενα ειναι πιο σκληρο και αλλου διαβαζω το αντιθετο ή οτι το ενα ή το αλλο δεν αντεχει.

Ποια η αποψη σας???

Βασικα θα  ενδιέφερε να σφιξει η αναρτηση λιγο αλλα δεν θελω να χασω σε ανεση,  Επισης με ενδιαφέρει να ειναι ανθεκτικο και να μεινει η αποδοση του οσο το δυνατο περισσοτερο καιρο σταθερή, μην ξαφνικα μετα απο λιγες χιλιάδες χλμ δω καθετη πρωση τους, οπως με κατι bilstein που ειχα βαλει καποτε στο προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα.

Επίσης λογω υγραεριοκινησης και της δεξαμενης πισω εχωτην εντυπωση οτι εχει καθισει ελαφρώς και θελω να επανελθει στα ισια του.

Παράλληλα θα αλλαξω δισκοπλακες και τακακια μπρος πισω. Στο συνεργειο η ακριβη προταση ηταν zimmermann δισκοι και textar τακακια ή το αντιστροφο δεν θυμαμαι ακριβως και η οικονομικη προταση για japanparts. Ειχα ρωτησει και για brembo αλλα μου ειπαν οτι δεν ειναι τοσο για γιαπωνεζικα και προτεινει τους παραπανω συνδιασμούς. 

Να προσθεσω οτι σαν οδηγος δεν τρεχω ιδιαιτερα , κοντα στα ορια ταχυτητας παω και η οδηγηση ειναι κυριως σε πολη αλλα με αρκετα σχετικα ανωμαλο οδοστρωμα, λακουβες σαμαρακια κτλπ.

Οποτε συμφορουμιτες μου θα ηθελα να ακουσω τις προτασεις και τις αποψεις σας για το θεματακι μου.

ΚYB EXCEL G έβαλα πρίν 6 μήνες σε Honda Accord.

Γενικά σε Ιαπωνικό αμάξι δεν βάζουμε γερμανικο αμορτισέρ.

Τα KYB σε άνεση είναι λίγο πιο σκληρά.

Έχω και εγω υγράεριο, και ελατήρια δεν άλλαξα, το αμάξι όμως σηκώθηκε αμέσως.

Πρίν ελένξεις για 4αδα αμορτισέρ , δες μηπως χρειάζεσαι και μπαλάκια ψαλιδιών, ημίμπαρα, ακρόμπαρα ή ψαλίδια. Κάνε 1 έλεγχο στα παραπάνω για τζόγους κ.λ.π

 

Οσο αφορά τα φρένα στις 300.000 άλλαξα 1η φορά τους δίσκους.

Επέλεξα τις Brempo-AP στα 80 ευρώ μαζί με μαλακό τακάκι Ztec.

Ημουν προσεκτικός στο στρώσιμο, ωστόσο αποτέλεσμα ήταν να στραβώσουν μέσα σε 10.000χλμ και να μην με καλύπτει η εγυήση.

Τους πέταξα αμέσως και έβαλα ιδιους με τους εργοστασιακούς.Τους αγόρασα απο Αγγλία , γλίτωσα 40 ευρω.

Εδω και 50.000 χλμ κανένα πρόβλημα.Μονο τακάκια άλλαξα πρίν μια εβδομάδα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως πριν αλλαξεις αμορτισερρ , δωσε 10€ και κανε μια αμορτσερομετρηση σε ενα κτεο .
Εγω ειχα αγχωθει ειμουν ετοιμος να αλλαξω αμορτισερ .
Αλλα εκανα μια μετρηση και μου τα εβγαλε αψογα , οποτε εψαξα αλλα πραγματα και βρηκα τα MAD .
 

Δημοσ.

Κτεο περασα περυσι  τα εβγαλε οκ, αλλα το αυτοκίνητο το αισθανομαι οτι κοπαναει σε λακουβες και ανωμαλιες. Σε αλλα φορουμ διαβασα οτι οι αμορτησερομετρησεις δεν ειναι τοσο αξιοπιστες, προβλημα θα σου δειξουν οταν διαλυθουν. Περυσι μου ειξαν κοντα στο 80% και στο πιο προηγουμενο κτεο που περασε οτι ηταν στο 70%. Πως γινεται μετα απο δυο χρονια να βελτιωθει δεν τπαρχει λογική.

Ναι βςβαια  θα γινει θα  ελεγχος και στα αλλα σχετικα μερη μηπως χρειάζεται και τιποτα αλλο αλλαγη... 

Δημοσ.

Teddy όπως είπαν και παραπάνω δες ψαλίδια μπαράκια και ημίμπαρα.

Τα χτυπήματα και οι τριγμοί που ακούμε σε λακούβες τις περισσότερες φορές προέρχονται από εκεί.Τα άλλαξα πακέτο και εγώ πριν 2 μήνες (αποφάσισα να κρατήσω το 12χρονο vectra) επειδή είχαν σοβαρό πρόβλημα και άλλαξε τελείως οδηγική συμπεριφορά ειδικά σε σαμαράκια και μικρολακούβες.

Για τέτοιες επισκευές όμως μην εμπιστεύεσαι συνεργεία .Σε συνεγείο ο μηχανικός μου πρότεινε τα SWAG με 135 ευρώ το ένα και τα πήρα μόνος από onparts με 88.

Για εργοστασιακά αμορτισέρ που λέει φίλος θυμάμαι παλιά πήγα στην opel και μου ζήτησαν 500 συν ευθυγράμιση.Πήρα τα KYB μόνος από έξω με 170 με άλλα 30 τα πέρασα.Άσε πονεμένη ιστορία τα εξουσιοδοτημένα και πολλές φορές και τα εξειδικευμένα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...