Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου τα full synthetic έχουν ακριβώς ίδιο μέγεθος μορίων. Τα ημισυνθετικά έχουν σχεδόν το ίδιο μέγεθος μορίων αφού γίνεται τεχνιτά διαχωρισμός και φιλτράρισμα χρησιμοποιόντας οργανικά λάδια. Τα οργανικά έχουν τυχαία μεγέθη μορίων και γενικά δεν χρησιμοποιούνται πλέον στα αυτοκίνητα. 

Επεξ/σία από Rzarector
  • 3 χρόνια αργότερα...
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κάτι άσχετο, όταν συμπληρώνω λάδι στο αυτοκίνητο, πρέπει να είναι ακριβώς το ίδιο που βάζει κ ο μηχανικός στην αλλαγή λαδιών σωστά? 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Vladfis είπε

Κάτι άσχετο, όταν συμπληρώνω λάδι στο αυτοκίνητο, πρέπει να είναι ακριβώς το ίδιο που βάζει κ ο μηχανικός στην αλλαγή λαδιών σωστά? 

Σωστά. Τώρα αν βάλεις ίδιο ιξώδες πχ 10/40 άλλη μάρκα για λίγο καιρό δεν υπάρχει θέμα (μέχρι να τα αλλάξεις θέλω να πω). Επίσης στην τραγική περίπτωση να υπάρχει πιθανότητα το αυτοκίνητο να μείνει από λάδια βάζεις ότι βρεθεί μέχρι να πας συνεργείο.

  • Like 1
Δημοσ.

πρέπει να είσαι πολύ βλάκας για να μείνεις από λάδια. Εξαιρούμε την περίπτωση που έχουμε βλάβη και βγούνε όλα...

Μια στο τόσο καλό είναι να κάνουμε έναν έλεγχο στο αυτοκίνητο. Στη χειρότερη Ίσα ίσα να ανοίγουμε το καπό να δούμε τι γίνεται. Απλά πράγματα που δε χρειάζονται γνώσεις.

έλεγχος στα λάδια, υαλοκαθαριστήρες, πίεση ελαστικών

  • Like 1
Δημοσ.

επειδή το αμάξι ειναι παλιο,θα σου προτεινα το Valvoline Max Life 10W-40 .Tο εβαζα στο προηγουμενο αμαξι μου του 2004 που τσιμπουσε λαδακια απο την αρχη,εχοντας δοκιμασει πολλες μαρκες,και ειδα την διαφορα.Φυσικα αλλαγη λαδια φιλτρο  στις 7,5 χιλιαδες χλμ(το πολυ 10χιλιαδες χλμ)

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, jimmy1966 είπε

επειδή το αμάξι ειναι παλιο,θα σου προτεινα το Valvoline Max Life 10W-40 .Tο εβαζα στο προηγουμενο αμαξι μου του 2004 που τσιμπουσε λαδακια απο την αρχη,εχοντας δοκιμασει πολλες μαρκες,και ειδα την διαφορα.Φυσικα αλλαγη λαδια φιλτρο  στις 7,5 χιλιαδες χλμ(το πολυ 10χιλιαδες χλμ)

Μαζί με τα Motul 6100 τα καλύτερα λάδια για αυτοκίνητα με χλμ που τσιμπάνε. Τα Valvoline μάλιστα κάνουν διαφορά από την πρώτη κιόλας αλλαγή. 

Βέβαια στα περισσότερα συνεργεία δεν τα έχουν. Εγώ έχω συμφωνία με τον μάστορα ότι αν δεν βρίσκει αυτά που θέλω (ανταλλακτικά γενικότερα) θα του τα πηγαίνω εγώ. 

  • Like 1
Δημοσ.

τα motul 7100 βάζω στη μοτοσυκλέτα, στο αμάξι βάζω amsoil. Απ όταν είχα ένα fiat παλιά που τα χρησιμοποιώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και στο mazda τώρα 3 χρόνια όλα ρολόι

Δημοσ.
13 ώρες πριν, jimmy1966 είπε

επειδή το αμάξι ειναι παλιο,θα σου προτεινα το Valvoline Max Life 10W-40 .Tο εβαζα στο προηγουμενο αμαξι μου του 2004 που τσιμπουσε λαδακια απο την αρχη,εχοντας δοκιμασει πολλες μαρκες,και ειδα την διαφορα.Φυσικα αλλαγη λαδια φιλτρο  στις 7,5 χιλιαδες χλμ(το πολυ 10χιλιαδες χλμ)

Και στα δύο τα αυτοκίνητα που έχω βάζω valvoline synpower (το xl-iii c3 για το ένα και το fe στο άλλο, φουλ συνθετικά και τα δυο). Μου προκαλεί εντύπωση κάθε φορά που ανοίγω την τάπα πλήρωσης λαδιού, το ποσό καθαρός είναι ο χώρος των εκκεντροφόρων. Είναι πολύ καλά λάδια και δεν νομίζω να ξανά αλλάξω μάρκα. 

Δημοσ.

Σε ένα λάδι αυτοκινήτου θες να έχει

α) όσο το δυνατό μεγαλύτερο Δείκτη Ιξώδους (Viscosity Index)

β) όσο το δυνατό μεγαλύτερο δείκτη φθοράς (HTHS) ώστε να δημιουργείται ανθεκτικότερο λιπαντικό φιλμ στις επιφάνειες του μοτερ

γ) όσο το δυνατό μεγαλύτερο Flash Point (σημείο βρασμού/εξάτμισης). Πρακτικά δεν πρόκειται να φτάσει εκεί πάνω ποτέ γιατί πρώτα θα εχει διαλυθεί το μοτερ αλλά είναι και αυτό ένα στοιχείο της αντοχής του λαδιού.

Δημοσ.

Απλα στα λαδια να προσέχετε που δεν το κανουν ολοι τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και αυτα που σας βαζεις.

Υπάρχουν τα ιδια λαδια με διαφορετικές προδιαγραφές. Πχ A3/B3 A3/B4 C2 C3, δειτε το λιγο. Μην βαζετε μονο οτι σας προτεινουν.

 

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 15/2/2022 στις 10:35 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Σε ένα λάδι αυτοκινήτου θες να έχει

α) όσο το δυνατό μεγαλύτερο Δείκτη Ιξώδους (Viscosity Index)

β) όσο το δυνατό μεγαλύτερο δείκτη φθοράς (HTHS) ώστε να δημιουργείται ανθεκτικότερο λιπαντικό φιλμ στις επιφάνειες του μοτερ

γ) όσο το δυνατό μεγαλύτερο Flash Point (σημείο βρασμού/εξάτμισης). Πρακτικά δεν πρόκειται να φτάσει εκεί πάνω ποτέ γιατί πρώτα θα εχει διαλυθεί το μοτερ αλλά είναι και αυτό ένα στοιχείο της αντοχής του λαδιού.

σε πειπτωση που καποιος βρει αυτο το παλιο θεμα αυτη η αποψη ειναι σχεδον λαθος αν εξαιρεσω το β και εν μερει το γ που ναι σωστα ειναι ενας δεικτης για λαδι που αντεχει ζοριλικια αλλα δνε ειναι τοσο ενδεικτικος.θα ελεγα μονο το hths,noack εχουν περισοτερη σημασια.θα ανοιξω ενα νεο τοπικ να εξηγησω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...