Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2018 Super Moderators Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2018 Η λειτουργία της αποστολής αναφοράς αποτελεί για τη συντονιστική ομάδα σημαντικό εργαλείο, και τον προσφορότερο τρόπο για τα μέλη να ενημερώνουν για προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν ή έχουν εντοπίσει. Εκτιμούμε τη βοήθεια των μελών, και με την ευκαιρία να επισημάνω-υπενθυμίσω δύο πράγματα: 1. Μην στέλνετε προσωπικά μηνύματα στα οποία αναφέρετε προβλήματα λειτουργίας, άσχημες συμπεριφορές, καταχρήσεις λειτουργιών του site κτλ. Αυτά πρέπει να στέλνονται με αναφορά. Τα προσωπικά μηνύματα τα βλέπει -προφανώς- μόνο ο συντονιστής στον οποίο τα απευθύνετε, ενώ τις αναφορές πολύ περισσότεροι συντονιστές, άρα θα έχετε ταχύτερη ανταπόκριση στο θέμα που σας προβληματίζει. 2. Δεν χρειάζεται να γράψετε έκθεση στην αναφορά, όμως, θερμή παράκληση, μην τις στέλνετε κενές, χωρίς κείμενο. Δυσκολεύει και καθυστερεί η διαχείρισή τους. Πέντε λόγια, μια περιγραφή του προβλήματος σύντομη, βοηθάνε πολύ. Αναφορές του στυλ "delete it" επίσης δεν βοηθούν. Υ.Γ. Ακόμη και σε προφανή προβλήματα (υβρεολόγιο, λ.χ.) δεν είναι κακό να γράψει το μέλος "προσβλητικοί χαρακτηρισμοί". Πόσω μάλλον σε περιπτώσεις που δεν είναι προφανές το τι οδήγησε το μέλος να στείλει την αναφορά. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Super Moderators Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2018 Επανέρχομαι στο θέμα για να θυμίσω στα μέλη ότι οι κενές αναφορές δεν βοηθούν στην επίλυση του όποιου θέματος. Στην καλύτερη περίπτωση μας καθυστερούν, στη χειρότερη δεν μας επιτρέπουν να προχωρήσουμε σε καμία ενέργεια. Κυρίως όταν στέλνετε αναφορά για δική σας αγγελία ή μήνυμα, το να μη γράψετε το λόγο που ζητάτε παρέμβαση συντονιστή ισοδυναμεί με κλείσιμο της αναφοράς χωρίς καμία απολύτως ενέργεια εκ μέρους μας. Είναι αδύνατο να μαντέψουμε τι θέλετε να κάνουμε. Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις