Προς το περιεχόμενο

"Κλέβετε" το ebay;


Voodooman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Silverage είπε

Όχι, ήταν γενική αλλαγή πολιτικής.

Όντως τώρα που το έψαξα έχεις δίκιο. Λάθος θυμόμουν.

https://www.digitallife.gr/to-amazon-co-uk-katargei-to-pronomio-twn-dwrean-metaforikwn-pros-ellada-87857

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 193
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Εγώ είχα παραγγείλει από bookdepository 1η Δεκέμβρη 2 βιβλία, έφυγαν 5 και 6 αντίστοιχα, και λέγανε ότι θα έρθουν πριν τα Χριστούγεννα. Στέλνω 3-4 Γενάρη mail ρωτώντας τι έγινε, γιατί τα βιβλία φεύγουν από διαφορετικές αποθήκες και είναι ξεχωριστές αποστολές, και μου φαινόταν περίεργο να μην έχει έρθει κανένα. Προχτές μου έρχεται το ένα από τα δύο, αφού τα είχαν ξαναστείλει οι άλλοι και τους λέω ότι ήρθε το ένα, μου λένε αν μπορώ να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα. Τους ρωτάω αν γίνεται να πληρώσω έξτρα για tracking (γιατί αυτό είχε ξαναγίνει) και μου λένε όχι. Ε τι να τους κάνω τώρα; Όταν μου έρθει το δεύτερο που μου στείλανε θα τους το γυρίσω πίσω. Είχατε εσείς συχνά παρόμοια προβλήματα με το συγκεκριμένο μαγαζί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα δεν είναι αν κλέβουμε εμείς το ebay αλλά το ότι μας κλέβουν οι ίδιοι οι τελωνειακοί. έχω παραγγείλει πράγματα από τις 18/7/2016 και από τα 12 δέματα που περίμενα έχουν έρθει μόνο τα 4. το περίεργο της υπόθεσης είναι πως στα υπόλοιπα μου είχαν δώσει αριθμούς αποστολής και όλα φαίνονται ακόμα να βρίσκονται στο τελωνείο της Αθήνας. σχεδόν 6 μήνες δε νομίζω να κάνει κάτι να έρθει ακόμα και αν έρχεται από παράλληλο σύμπαν σε διαφορετική χρονική περίοδο. και είναι πράγματα με συνολικό κόστος περίπου στα 200 ευρώ. ναι τα 123 ευρώ τα πήρα πίσω από τους πωλητές (αξεσουάρ και ανταλλακτικά κινητού) αλλά με αυτά που έχουν μείνει στο "τελωνείο" τι γίνεται; επίσης άλλη μια εμπειρία που είχα πριν σχεδόν έναν χρόνο είχα παραγγείλει μια 980ti kingpin edition η οποία για όποιον γνωρίζει ξέρει πόσο σπάνια είναι. την είχα βρει στα 400 δολάρια από ιδιώτη στο ebay στην Αμερική. την κλείνω μου τη στέλνει το παιδί με βίντεο και φωτογραφίες που την πακετάρει στο αντίστοιχο ταχυδρομείο της περιοχής του και με τον αριθμό αποστολής φυσικά. μέλος με 100% θετικό feedback και με πάνω από 700 συναλλαγές σε όλες πωλητής. τώρα βέβαια όταν έκλεισε η κάμερα δε μπορώ ακριβώς να πω τι συνέβη αλλά ας μείνουμε στην αξιοπιστία των feedback που είχε ώστε να μου πείτε τη γνώμη σας. περνάει λοιπόν ένας μήνας και κάτι και βλέπω το δέμα να είναι στο τελωνείο. μετά από 2 ακόμη εβδομάδες ήρθε η ώρα να πάω να το πάρω φυσικά πληρώνοντας το χαράτσι του τελωνείου στα 71 ευρώ. το δέμα λοιπόν που έλαβα στα χέρια μου είχε τελείως διαφορετική συσκευασία από εκείνη στις φωτογραφίες και τα βίντεο του αποστολέα και φαινόταν ξεκάθαρα ότι είχε ανοιχτεί με την κάρτα να λείπει από μέσα. φυσικά έκανα φασαρία στο ταχυδρομείο λαμβάνοντας τις κλασικές απαντήσεις ότι με εξαπάτησε ο πωλητής άσχετα με τα βίντεο και τις φωτογραφίες που έδειξα στον διευθυντή του ταχυδρομείου και όλα αυτά με ειρωνεία. μίλησα και εξήγησα στον πωλητή τι συνέβη και μου επέστρεψε ολόκληρο το ποσό ζητώντας μου μάλιστα και συγγνώμη. και εδώ χρειάζομαι τα φώτα σας. εάν ήθελε ο πωλητής να με εξαπατήσει αγνοώντας το feedback γιατί να μπει στον κόπο να μου στείλει φωτογραφίες και βίντεο και στο τέλος να μου επιστρέψει τα χρήματα κιόλας; εδώ ποιόν να κατηγόρησω; εγώ αυτό που βλέπω είναι πως επειδή τελικά τα ανοίγουν κανονικότατα τα δέματά μας στα τελωνεία σε κάποιον άρεσε η κάρτα την πήρε με τη σκέψη ότι θα ρίξω το φταίξιμο στον άγνωστο πωλητή. μπορεί να κάνω λάθος αλλά έτσι το βλέπω βάση των γεγονότων και κάθε σώφρων άνθρωπος πιστεύω έτσι θα το έβλεπε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Kercyn είπε

Εγώ είχα παραγγείλει από bookdepository 1η Δεκέμβρη 2 βιβλία, έφυγαν 5 και 6 αντίστοιχα, και λέγανε ότι θα έρθουν πριν τα Χριστούγεννα. Στέλνω 3-4 Γενάρη mail ρωτώντας τι έγινε, γιατί τα βιβλία φεύγουν από διαφορετικές αποθήκες και είναι ξεχωριστές αποστολές, και μου φαινόταν περίεργο να μην έχει έρθει κανένα. Προχτές μου έρχεται το ένα από τα δύο, αφού τα είχαν ξαναστείλει οι άλλοι και τους λέω ότι ήρθε το ένα, μου λένε αν μπορώ να το στείλω πίσω με δικά μου έξοδα. Τους ρωτάω αν γίνεται να πληρώσω έξτρα για tracking (γιατί αυτό είχε ξαναγίνει) και μου λένε όχι. Ε τι να τους κάνω τώρα; Όταν μου έρθει το δεύτερο που μου στείλανε θα τους το γυρίσω πίσω. Είχατε εσείς συχνά παρόμοια προβλήματα με το συγκεκριμένο μαγαζί;

Είχε τύχει και σε γνωστό μου αλλά όταν τους ειδοποίησε οτι τελικά έφθασαν και ρωτούσε τι έπρεπε να κάνει με τα δεύτερα που του έστειλαν του είπαν να τα κρατήσει:P.

Αυτό έχει 2-3 χρόνια που έγινε οπότε ίσως να έχει αλλάξει κάτι από τότε + έχει αγοράσει αρκετές φορές οπότε ίσως και αυτό να έπαιξε ρόλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω (περα του οτι εχω μειώσει αισθητά τις αγορές μου) ζητάω τα λεφτά πίσω και αν το λάβω το αντικείμενο τον ξανά πληρώνω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spect~ είπε

Ναι και οταν καποια στιγμη δεν θα στελνουν Ελλαδα ή θα χτυπανε στα εξοδα μεταφορας τοτε θα ξερουμε γιατι.

Αυτο τους λεω τοσο καιρο.

Μετα οταν θα ειμαστε σε λιστα εξαιρεσης διπλα σε ζιμπαμπουε και τρινινταν θα  αναρωτιομαστε και θα βριζουμε τους ξενους κλασσικα.
Μακαρι να αφανιστει το  ειδος μας μπας και ηρεμησει ο πλανητης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Voodooman είπε

Με τις καθυστερήσεις που δημιουργούνται τους τελευταίους μήνες στο τελωνείο, είναι σύνηθες φαινόμενο ένα δέμα να κάνει πάνω από δύο μήνες να έρθει στα χέρια μας και, σχεδόν πάντα, να ξεπερνάει την εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης που μας δίνει ο έμπορος.

Το ερώτημα είναι, τί κάνετε όταν περάσει η ημερομηνία; Ζητάτε τα χρήματά σας πίσω, ζητάτε να σας ξαναστείλει το αντικείμενο ή δεν κάνετε τίποτα και περιμένετε; Προσωπικά, μετά τις δύο πρώτες φορές που φτάσαμε λίγο πάνω από τους δύο μήνες και που ζήτησα αποστολή του ίδιου προϊόντος, κατάλαβα ότι το δέμα τελικά θα έρθει, οπότε σταμάτησα να δημιουργώ προβλήματα. Δυστυχώς βαρέθηκα να επιστρέψω τα δεύτερα προϊόντα που παρέλαβα (συνολικής αξίας €18) και τα κράτησα...

Κάνεις τη λαμογιά οκ, ΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΟΛΕ;;; 

Ανάθεμα που μπήκα στο thread, πάει η ζαχαρένια μου!! :mad:

 

Spoiler

Βαρέθηκε λέει :blink:, λες και θα τα επεστρεφε με τα πόδια...:angry:

 

Α και για να είμαι και στο θέμα: Θα τα επέστρεφα, αυτό θα έκανα.

Επεξ/σία από sargio01
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Πιστεύω το τρακινγκ πρέπει και λογικά θα γίνει μονόδρομος στο εγγύς μέλλον για όλες τις παραγγελίες. 

Αν γίνει, όλα θα περνούν τελωνείο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον ερώτημα, και προ ημερών το συζητούσα με την παρέα μου... 

Από αυτους η πλειοψηφία θα ζητούσαν claim αν τους αργήσει έστω και 1 ημέρα, και δεν μιλάμε και για κανένα τρομερό ποσό.

Προσωπικά δεν μου αρέσει η λαμογια, ακόμα και σε αυτά τα μικροποσά. Μοναδικές φορές που έχω ζητήσει τα χρήματα μου πίσω ήταν από κάποια powerbank που ήταν fake, ενώ άλλα έλεγε η περιγραφή ή αν κάποιο καλώδιο - φορτιστής δεν λειτουργούσε ή αν μου ερχόντουσαν τίποτα σπασμένα τζαμακια.

Σιγά μην σωθω από τα πέντε και δέκα ευρώ που συνήθως αγοράζω πράγματα στο σύνολο 

Εδώ γνωστές μου είχαν παραγγείλει μια λαμπα(?) για τα νύχια αξίας 30€, άργησε μια μέρα, πήραν τα χρήματα τους πίσω ενώ το δέμα κατέφτασε λίγες μέρες αργότερα. Και όταν εγώ ρώτησα γτ δεν το πληρώνουν η απάντηση ήταν η κλασική. Χαζές είμαστε;  και χαιροντουσαν κιόλας που νομίζουν πως κορόιδευαν τους πωλητές, λες και αυτοί δεν ξέρουν 

 

Έτσι όπως πάμε είναι στάνταρ πως θα μας αποκλείσουν, αλλά αν φερομαστε έτσι θα αναγκαστούμε να αγοράζουμε αντικείμενα που εδώ τα έχουν σε πενταπλασια και δεκαπλάσια τιμη, και καλά να πάθουμε στην τελική με τέτοιο "επιχειρηματικό μυαλό" 

 

Επεξ/σία από greekbusters
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποιοι γραφετε χωρις να εχετε μπλεξει..Οι αποστολες προς κινα θα βγουν πολλαπλασιες απο την αξια του προιοντος...δεν γινεται να στειλεις πραγματα πισω μικρης αξιας.-

αυτοι εχουν συμφωνιες/επιδοτηση για αστεια ποσα αποστολων.

Εννοειτε σε money refund απλα του στελνεις λεφτα ξανα..

Εφοσον εχουν registered δεματα ας κανουν claim στα ελτα οι ιδιοι για να πιεσουν και αυτοι..οι made in gr πιεσεις ιδιωτων ειναι μονο η αίτηση αναδασμολόγησης :P

Εγω θα συμφωνησω να αποκλεισουν τις αποστολες αν αυτο πιεσει και κανει να δουλεψουν καλυτερα τα ελτα τελωνεια και πλεον εκτελωνιστες των ελτα...

Ετσι και αλλιως αν θες κατι αξιας απο κινα αγοραζεις με την τριγωνικη αποστολη των lightinthebox gearbest bangood geekbuying tomtop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά όσοι καταριεστε τη φυλη, όσοι χαλάτε την ζαχαρένια σας, όσοι εύχεστε μνημόνια (κλασική ευχη-καταρα) τι καταλαβαίνετε από αυτό το θέμα;

Βλέπετε προσπάθεια εξαπάτησης; Τι σας χαλάει; Και εγώ έχω καθυστερήσεις. Το κακο είναι ότι δεν μπορώ να πω ότι πάντα φτάνουν. Ένα ποσοστό χανεται για πάντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έχω πατήσει αρκετές φορές με ψιλό ακριβά ποσά(20-30 ευρώ) και με τις χαζομάρες δεν είχα ποτέ θέμα (1-5 ευρώ)

βεβαια έχω πάρει τα χρήματα μου πίσω και με το παραπάνω. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο δικιο. Αν σου λέει διορία 2 μήνες θα του στείλω μήνυμα να του ζητησω refund. Σε κάποιους πολύ ευγενικούς έχω χαριστεί άπειρα. Παλιότερα λόγο άσχημης βρισιές σε πωλητή στο να ebay έφαγα μπαν. Από τότε δεν ξανά ψώνισα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, orck είπε

Πραγματικά όσοι καταριεστε τη φυλη, όσοι χαλάτε την ζαχαρένια σας, όσοι εύχεστε μνημόνια (κλασική ευχη-καταρα) τι καταλαβαίνετε από αυτό το θέμα;

Βλέπετε προσπάθεια εξαπάτησης; Τι σας χαλάει; Και εγώ έχω καθυστερήσεις. Το κακο είναι ότι δεν μπορώ να πω ότι πάντα φτάνουν. Ένα ποσοστό χανεται για πάντα...

Ναι, με την διαφορά εδω πως δεν χάθηκε κάπου στον δρόμο, το καβάτζωσε. :mad:

Κατά τα άλλα, μου κάνεις πλάκα έτσι; :o
Μα είναι δυνατόν να δικαιολογείς την κατακράτηση εμπορεύματος όποιας αξίας;; Πιο παραλογισμός, πεθαίνεις!

Ελα σε παρακαλώ, συγκεντρώσου...
Ανεξαρτήτως αν ο άλλος αποζημιώνεται ή οχι, δεν παύεις να κρατάς κάτι που ΔΕΝ σου ανήκει(οχι εσυ συγκεκριμένα, γενικά μιλάω) ή έστω δεν έχεις συνεννοηθεί με τον ιδιοκτήτη του ώστε να σ'το παραχωρήσει. Αει ντε...

Spoiler

...και το οτι επέλεξε ο πωλητής το ebay για τις πωλήσεις του λόγω refund, είναι προφανέστατα απο το thread εδω επειδή ακριβώς υπάρχουν λαμόγια.
(κι απ' οσο διάβασα στο θέμα, επηρρεάζουν σε εθνικό επίπεδο. κοινώς τα δικά μας, μας κάνουν και ρόμπα, ξεφτύλα, πώς το λένε!; )

 

Επεξ/σία από sargio01
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...