pontez2 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Η Uber στην Ελλάδα ειναι ακομα σε πρωτογονο στάδιο. Δεν ελέγχεται και δεν έχει καμια σχέση με την uber των ΗΠΑ. Η Βeat ομως ειναι κάτι εντελως διαφορετικο, ειναι οργανωμένη, προσφέρει ποιότητα, και μόνο όσοι ειναι πραγματικά ΤΑΡΙΦΕΣ, της παλαιάς κοπής, του 4 άτομα στο ταξι για 4 διαφορετικές διαδρομές, του βρωμικου ταξί, του δε βολεύει, του 20 ευρω από Κτελ στο Μοσχάτο κτλ κτλ, δε το θέλουν. Ειναι απόλυτα λογικό αν εισαι άνθρωπος που έχεις συνηθισει να κάνεις 4-5 διαδρομές την ημέρα και να βγάζεις 100 ευρώ, να σε χαλάει η beat. Ο κόσμος άλλαξε και δε τους θέλει. Και καλό ειναι η beat να αρχισει να χτυπάει και πελάτες με κακή συμπεριφορά που νομιζουν οτι ο οδηγός ειναι σκλάβος. Τέτοιοι πελάτες χρειάζονται ταξι τα παλιά τα ορθόδοξα. Οι υπολοιποι θα λειτουργουν πολιτισμένα. 3
Speculoos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 17 λεπτά πριν, chill είπε Έλληνες μετανάστες οι ιθύνοντες των ολλανδοταξί ? Η αλήθεια είναι ότι σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις έχει πέσει ξύλο, Άμστερνταμ, Βρυξέλλες, Παρίσι σε σημείο που σε μεγάλες πρωτεύουσες η Uber δεν έχει μεγάλη διείσδυση. Πάντως στις μεγάλες απεργίες των ταξιτζήδων στις Βρυξέλλες πριν 3-4 χρόνια όπου οι ταξιτζήδες έσπαγαν Uber αυτοκίνητα ή έστηναν καρτέρι κλείνοντας και καλά ραντεβού σε ανυποψίαστους οδηγούς, ο πρόεδρος της βρυξελλιώτικης ομοσπονδίας ταξί λεγόταν Κωνσταντίνος Τσατσάκης.
christopher0016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 9 λεπτά πριν, pontez2 είπε Η Uber στην Ελλάδα ειναι ακομα σε πρωτογονο στάδιο. Δεν ελέγχεται και δεν έχει καμια σχέση με την uber των ΗΠΑ. Η Βeat ομως ειναι κάτι εντελως διαφορετικο, ειναι οργανωμένη, προσφέρει ποιότητα, και μόνο όσοι ειναι πραγματικά ΤΑΡΙΦΕΣ, της παλαιάς κοπής, του 4 άτομα στο ταξι για 4 διαφορετικές διαδρομές, του βρωμικου ταξί, του δε βολεύει, του 20 ευρω από Κτελ στο Μοσχάτο κτλ κτλ, δε το θέλουν. Ειναι απόλυτα λογικό αν εισαι άνθρωπος που έχεις συνηθισει να κάνεις 4-5 διαδρομές την ημέρα και να βγάζεις 100 ευρώ, να σε χαλάει η beat. Ο κόσμος άλλαξε και δε τους θέλει. Και καλό ειναι η beat να αρχισει να χτυπάει και πελάτες με κακή συμπεριφορά που νομιζουν οτι ο οδηγός ειναι σκλάβος. Τέτοιοι πελάτες χρειάζονται ταξι τα παλιά τα ορθόδοξα. Οι υπολοιποι θα λειτουργουν πολιτισμένα. Έχουν rating οι πελάτες του beat στο τελος της διαδρομής τους βαθμολογει ο οδηγός . Στην ουσία είναι κατα ποσο 100% αξιοπιστοι είναι. Πχ εαν 2 οδηγοι πατησαν αρνητικη το rating παει 98% κατω απο 70% δεν εχω δει ποτε λογικα μπλοκαρουν το Προφίλ.
Fabricated Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, chill είπε Χωρίς ορθογραφικά πάντως, It is No way Δεν θα είναι official μάλλον
masteripper Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, pontez2 είπε Η Uber στην Ελλάδα ειναι ακομα σε πρωτογονο στάδιο. Δεν ελέγχεται και δεν έχει καμια σχέση με την uber των ΗΠΑ. Η Βeat ομως ειναι κάτι εντελως διαφορετικο, ειναι οργανωμένη, προσφέρει ποιότητα, και μόνο όσοι ειναι πραγματικά ΤΑΡΙΦΕΣ, της παλαιάς κοπής, του 4 άτομα στο ταξι για 4 διαφορετικές διαδρομές, του βρωμικου ταξί, του δε βολεύει, του 20 ευρω από Κτελ στο Μοσχάτο κτλ κτλ, δε το θέλουν. Ειναι απόλυτα λογικό αν εισαι άνθρωπος που έχεις συνηθισει να κάνεις 4-5 διαδρομές την ημέρα και να βγάζεις 100 ευρώ, να σε χαλάει η beat. Ο κόσμος άλλαξε και δε τους θέλει. Και καλό ειναι η beat να αρχισει να χτυπάει και πελάτες με κακή συμπεριφορά που νομιζουν οτι ο οδηγός ειναι σκλάβος. Τέτοιοι πελάτες χρειάζονται ταξι τα παλιά τα ορθόδοξα. Οι υπολοιποι θα λειτουργουν πολιτισμένα. Αυτό με τις 4-5 διαδρομές των 100€ σε ποιο επεισόδειο του Twilight Zone το έχεις δει ...γιατί υπο Νορμαλ συνθήκες δεν έχει παίξει ποτέ.... Επειδή εσύ έκανες μια διαδρομή και έδωσες 5€ για μέτρα πόσες διαδρομές πρέπει να γίνουν (20) ...πόσος χρόνο πήρε για να φτάσει αυτά τα 5 € ,,,πόσο χρόνο αναμονής υπήρχε ενδιάμεσα και έλα μετά να το συζητήσουμε.... Δηλαδή εντάξει μην πετάμε ρουκέτες....
pontez2 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, masteripper είπε Αυτό με τις 4-5 διαδρομές των 100€ σε ποιο επεισόδειο του Twilight Zone το έχεις δει ...γιατί υπο Νορμαλ συνθήκες δεν έχει παίξει ποτέ.... Επειδή εσύ έκανες μια διαδρομή και έδωσες 5€ για μέτρα πόσες διαδρομές πρέπει να γίνουν (20) ...πόσος χρόνο πήρε για να φτάσει αυτά τα 5 € ,,,πόσο χρόνο αναμονής υπήρχε ενδιάμεσα και έλα μετά να το συζητήσουμε.... Δηλαδή εντάξει μην πετάμε ρουκέτες.... Τι εννοεις? Υπηρχαν ταριφες στα Κτελ που ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο έκαναν. Αραζαν 20 λεπτά, έπαιρναν 3 κουρσες μαζί, χρέωναν 20 ευρω στο άτομο, γυρναγαν μετά απο 2 ωρες, ξανά πάλι το ιδιο, τελείωνε η βάρδια. Δουλευομαστε τωρα? Ο βασικος λόγος που πηγε η τροχαία εκει ηταν συγκεκριμένη κλικα που ξεβράκωνε τους πελάτες. Εκατοντάδες οι καταγγελίες στον προεδρο των ταξι που έλεγε οτι "τα ξέρουμε"....Αστο. Κανένα ελαφρυντικο για τους συγκεκριμένους. Και προς αποφυγη παρεξηγήσεων ταρίφα χαρακτηριζω μονο τα συγκεκριμένα ανθρωπιδια που λειτουργουσαν με αυτο το τροπο. Οι υπόλοιποι ειναι επαγγελματίες αυτοκινητιστές Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2018 από pontez2 1 1
chill Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, pontez2 είπε του 4 άτομα στο ταξι για 4 διαφορετικές διαδρομές, του βρωμικου ταξί, του δε βολεύει, του 20 ευρω από Κτελ στο Μοσχάτο κτλ κτλ, δε το θέλουν. Ξέρεις πόσο έχει φτάσει η κασετίνα Άσσος και το Τσόνι; Τι να κάνουν οι άνθρωποι Είπαμε όχι στην καινοτομία!!! ΤΕΛΟΣ. Άσσος, Τσονι και καπετάν Αντρέα* στο τιμόνι!!! *όχι Στραματσόνι, όχι Παλομπαρίνι, όχι Ιβανσιτς τον άλλον ΝΤΕ
masteripper Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, pontez2 είπε Τι εννοεις? Υπηρχαν ταριφες στα Κτελ που ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο έκαναν. Αραζαν 20 λεπτά, έπαιρναν 3 κουρσες μαζί, χρέωναν 20 ευρω στο άτομο, γυρναγαν μετά απο 2 ωρες, ξανά πάλι το ιδιο, τελείωνε η βάρδια. Δουλευομαστε τωρα? Ο βασικος λόγος που πηγε η τροχαία εκει ηταν συγκεκριμένη κλικα που ξεβράκωνε τους πελάτες. Εκατοντάδες οι καταγγελίες στον προεδρο των ταξι που έλεγε οτι "τα ξέρουμε"....Αστο. Κανένα ελαφρυντικο για τους συγκεκριμένους. Σου είπα σε νορμαλ συνθήκες....δεν σου είπα 100%....και πές μου εσύ κάτι απλό...στα 10.000 ταξί δεν πιστεύεις ότι υπάρχει και μονοψήφιο ποσοστό σκάρτων ....είναι λογικό και μαθηματικώς αποδεκτό...αλλά δεν μπορεί για 200-300 βλάκες να καταδικάζεις όλους τους υπόλοιπους... Παλιά υπήρχαν "μαφίες" ...όπως αυτή του Καζίνο...βλακεία , λάθος ...δεν το συζητάω αλλά μιλάμε για μια χούφτα παρανοικών.... Σίγουρα γίνονται παρασπονδίες αλλά επειδή έτυχε μια φορά στο τόσο μην το κάνουμε οτι είναι το στανταρντ...θα πετύχει μια φορά ..θα πετύχει 2 ...εντάξει δεν είναι και μόνιμο....ειδικά στο ΚΤΕΛ εδώ και πολλά - πολλά χρόνια έχει μόνιμα αστυνομία οπότε...μην λέμε ιστορίες για αγρίους... Και επειδή έγινε αναφορά στο Αεροδρόμιο....και τα ιλιγγώδη ποσά...το να σου κάτσει να πας είναι το εύκολο...το να φύγεις ...για πηγαίντε μια βόλτα ξημερώματα να δείτε εκατοντάδες ταξί με τους οδηγούς να κοιμούνται μέσα στο αμάξι ελπίζοντας σε 1 καλό δρομολόγιο...εσύ σηκώνεσαι απο το κρεβατάκι σου 2-3 το ξημέρωμα να στηθείς 3 ώρες μπας και σου κάτσει 1 δρομολόγιο της προκοπής... Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2018 από masteripper 1
Joshua21 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, masteripper είπε Σου είπα σε νορμαλ συνθήκες.... Μα οι διπλο/τριπλοκούρσες νορμάλ συνθήκες ήταν... 3
pontez2 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, masteripper είπε Σου είπα σε νορμαλ συνθήκες....δεν σου είπα 100%....και πές μου εσύ κάτι απλό...στα 10.000 ταξί δεν πιστεύεις ότι υπάρχει και μονοψήφιο ποσοστό σκάρτων ....είναι λογικό και μαθηματικώς αποδεκτό...αλλά δεν μπορεί για 200-300 βλάκες να καταδικάζεις όλους τους υπόλοιπους... Σίγουρα γίνονται παρασπονδίες αλλά επειδή έτυχε μια φορά στο τόσο μην το κάνουμε οτι είναι το στανταρντ...θα πετύχει μια φορά ..θα πετύχει 2 ...εντάξει δεν είναι και μόνιμο....ειδικά στο ΚΤΕΛ εδώ και πολλά - πολλά χρόνια έχει μόνιμα αστυνομία οπότε...μην λέμε ιστορίες για αγρίους... Και επειδή έγινε αναφορά στο Αεροδρόμιο....και τα ιλιγγώδη ποσά...το να σου κάτσει να πας είναι το εύκολο...το να φύγεις ...για πηγαίντε μια βόλτα ξημερώματα να δείτε εκατοντάδες ταξί με τους οδηγούς να κοιμούνται μέσα στο αμάξι ελπίζοντας σε 1 καλό δρομολόγιο...εσύ σηκώνεσαι απο το κρεβατάκι σου 2-3 το ξημέρωμα να στηθείς 3 ώρες μπας και σου κάτσει 1 δρομολόγιο της προκοπής... Μέχρι πριν 10 χρονια, από τα 10.000 ταξί, το 50% λειτουργουσαν το λιγότερο αντιεπαγγελματικά. Το να βρεις σωστό επαγγελματία ηταν κάτι σπάνιο και άξιο προς συζήτηση. H διπλοτριπλο κουρσα ηταν ο κανονας. Δεν ηταν εξαιρεση. Τα τελευταία χρόνια και με τη κριση, αυτό άλλαξε. Μπήκε και η Beat στη μέση, έγιναν και πολλά τα ταξί, αυξηθηκε ο ανταγωνισμος και οι περισσότεροι ειναι καλοί. Η διαφορά ποιήτητας σαφώς υπάρχει από τον απλό ταξιτζι από τον δρομο, με τον ταξιτζι της beat που θα έρθει στο ραντεβού, αλλά πλέον δεν ειναι τοσο σοβαρή. ΤΩΡΑ οι παρασπονδίες ειναι λιγότερες. Τότε ηταν ο κανόνας. Οσο για το αεροδρόμιο, απ όσο ξέρω θέμα επιλογης ειναι. Αν θες να πας στο αεροδρόμιο να περιμένεις 2 ωρες για να σου τυχει να πας πχ μέχρι τη Ν. Μάκρη που δεν ειναι καλή κούρσα, εισαι άτυχος. Απ την άλλη, εγω έχω τυχει 2 φορές σε ταξι μετά το αεροδρόμιο που μπινελίκιαζε επειδη του ζητησα απόδειξη. Και μιλάμε για διαδρομη από αεροδρόμιο Ελευσίνα. Ε αυτος ηταν ο ορθόδοξος που λέγαμε Εγω δε ξέρω ταξιτζή που να λέει οτι ειναι ολα ευκολα. Οσοι γνωριζω μου λένε οτι ακομα και με αυτον τον ανταγωνισμο, βγαινει καλο μεροκάματο αμα εργαστεις σωστά και αρκετές ωρες. Υ.Γ- Εγω στα ΚΤΕΛ αναφέρθηκα παρεμπιπτόντως. Εκει ηταν η κλικα. Για αεροδρόμιο δε ξέρω. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2018 από pontez2 2 1
tzelen Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Λες και είναι γραμμένο στον γενετικό μας κώδικα, από τη στιγμή που κάποιος γίνεται επαγγελματίας οδηγός και δη ταξιτζής μεταμορφώνεται σε κάτι που θυμίζει, αλλά δεν έχει σχέση με, το υπόλοιπο ανθρώπινο είδος. Στηρίζω απεργίες και αγώνες ταξιτζηδων. Λιγότερη κίνηση στους δρόμους. Μικρότερες πιθανότητες ατυχήματος, γιατί αποφάσισε ξαφνικά να το κοκαλώσει, για να πάρει κούρσα. Λιγότερη βρώμα και ρύπανση από ασυντήρητα αυτοκίνητα. Εννοείται ότι υπάρχουν και οι σωστοί επαγγελματίες, αλλά φοβάμαι (και λυπάμαι για αυτό) ότι τους παίρνει η μπάλα. 3
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 43 minutes ago, masteripper said: και πές μου εσύ κάτι απλό...στα 10.000 ταξί δεν πιστεύεις ότι υπάρχει και μονοψήφιο ποσοστό σκάρτων ....είναι λογικό και μαθηματικώς αποδεκτό...αλλά δεν μπορεί για 200-300 βλάκες να καταδικάζεις όλους τους υπόλοιπους... Δεν το λέω μόνο για τους ταξιτζήδες, αλλά όταν τρώει πχ μια επαγγελματική ομάδα κράξιμο γιατί δεν κάνει κάτι γι' αυτούς τους σκάρτους? Ειλικρινά δεν κατανοώ την έννοια της "συναδελφικής αλληλεγγύης" στον εκάστοτε κλάδο, όταν ο άλλος δεν είναι συγγενής/φίλος/γνωστός κι είναι μλκς/λαμόγιο/κτλπ κτλπ. Από την στιγμή λοιπόν που η "πλειοψηφία" δεν κάνει κάτι για να τους απομονώσει/ξεφτυλίσει, αλλά κάνει τα στραβά μάτια, πως περιμένεις από τον κόσμο να μην τσουβαλιάζει τον κάθε κλάδο? Σκέψου πχ το σκάνδαλο παιδεραστίας στην καθολική εκκλησία. Ενώ το ήξερε δεν έκανε τπτ, περιμένεις λοιπόν να την σεβαστεί κάποιος ενώ έκανε τα στραβά μάτια? Ok δεν είναι το ίδιο σοβαρό το να έχει ένας κλάδος λαμόγια, αλλά όταν δεν κάνει κάτι για να τα απομονώσει/τιμωρήσει/ξεφτυλίσει, δεν θα σέβεται κανείς το κλάδο... Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2018 από ThReSh 5 2
christopher0016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 33 λεπτά πριν, ThReSh είπε Από την στιγμή λοιπόν που η "πλειοψηφία" δεν κάνει κάτι για να τους απομονώσει/ξεφτυλίσει, αλλά κάνει τα στραβά μάτια, πως περιμένεις από τον κόσμο να μην τσουβαλιάζει τον κάθε κλάδο? Σκέψου πχ το σκάνδαλο παιδεραστίας στην καθολική εκκλησία. Ενώ το ήξερε δεν έκανε τπτ, περιμένεις λοιπόν να την σεβαστεί κάποιος ενώ έκανε τα στραβά μάτια? Ok δεν είναι το ίδιο σοβαρό το να έχει ένας κλάδος λαμόγια, αλλά όταν δεν κάνει κάτι για να τα απομονώσει/τιμωρήσει/ξεφτυλίσει, δεν θα σέβεται κανείς το κλάδο... μα η μειοψηφια κινει τα νηματα.. οταν εχουν προερδο τον λυμπεροπουλο που ηταν δεξιος μετα εγινε αριστερος ,δεν εχει κανει τιποτα για τον κλαδο του ταξι μονο γραφικοτητες , που ο καθε συνδικαλιστης σε αυτη την χωρα γινεται καπου προερδος ... ε μην περιμενεις οι κλαδοι να πανε μπροστα.. και ειναι αδικο να την πληρωνουν σωστοι επαγγελματιες για μια χουφτα 200 300 400 ατομων ... οτι ο κλαδος εχει ανεβει απο τα παλια χρονια γιατι κανενας δεν το λεει αυτο ?? σιγα σιγα οι αντιληψεις δεκαετιας 80 περνουν συνταξη... και μπαινουν νεα παιδια με ευγενια και επαγγελματισμο ... και γενικα οσοι χρησιμοποιουν ταξι το βλεπουν αυτο . εγω οταν εκανα αυτη την δουλεια ειμουν ευγενικος καθαρος και ωραιος λογο του νεαρου της ηλικιας μου οι πελατες ελεγαν μπραβο σου τι καλο παιδι ευγενικος .. γυρνουσα τα ρεστα σωστα, βοηθουσα σε βαλιτσες κτλπ και η πλεοψηφια μου αφηνε μπουρμπουαρ απο της καλες υπηρεσιες που ειχα προσφερει. και δεν ειμαι ο μονος εχω γνωρισει σαν εμενα παρα πολλους ταξιτζηδες.. συνηθως νεαροι.. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Sorry αλλά μου ακούγονται δικαιολογίες... 1
christopher0016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, ThReSh είπε Sorry αλλά μου ακούγονται δικαιολογίες... μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος?
Προτεινόμενες αναρτήσεις