Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Δεν γνωρίζω αν είναι το σωστό μέρος για να γράψω το θέμα μου εδώ, αλλά αν δεν είναι τότε ζητάω συγγνώμη. 

Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας ότι είχα αγοράσει το PlayStation 4 μαζί με ένα επιπλέον χειριστήριο τον Ιούλιο του 2016 από το Πλαισιο. Μέχρι πριν μια εβδομάδα δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με τίποτα. Πριν λίγες ημέρες όμως ξεκίνησε ένα πρόβλημα στο δεξί μοχλό του dualshock. Κάτι έχει κολλήσει εσωτερικά με αποτέλεσμα στα παιχνίδια που κουνάς την κάμερα, αυτή να γυρίζει αριστερά μόνη της και γενικότερα  ότι έχει σχέση με το δεξί μοχλό πηγαίνει προς τα αριστερά. Ο μοχλός δέχεται κανονικά τις εντολές για τις άλλες κατευθύνσεις. 

Δεν θέλω να ανοίξω εγώ το χειριστήριο, αν και έχω δει αρκετά στο YouTube. 

Όπως, φαντάζομαι, είναι γνωστό, τα προϊόντα της Sony έχουν ένα έτος εγγύησης. Γνωρίζοντας το, παίρνω τηλέφωνο σήμερα στο Πλαίσιο για κάποιες διευκρινήσεις. Αφού με συνδέσουν στο Τεχνικό τμήμα, μου λένε ότι αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα απολύτως καθώς είναι μεταπωλητές και ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την ίδια τη Sony. Λέω εγώ καλά. Με την εγγύηση όμως; Μου λένε ότι είναι αυτή που αναγράφεται πάνω στην απόδειξη και τίποτα άλλο. Δηλαδή ένα έτος. Μόλις τους αναφέρω ότι νόμιζα οι χώρες τις Ε.Ε. πρέπει να δίνουν 2 έτη, ξεκίνησε να λέει ότι αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια οδηγία και είναι στο χέρι του κατασκευαστή να ορίσει την εγγύηση και αν θέλω κάτι άλλα να μιλήσω μόνο με τη Sony. 

Θα ήθελα τη γνώμη σας, μιας και πρώτη φορά μου αναφέρει κάποιος ότι είναι απλά οδηγία και όχι νόμος που ισχύει. Τι πρέπει να κάνω εγώ τώρα; Μόνο με καταγγελία στη Προστασία του Καταναλωτή θ βρω το δίκιο μου; 

 

 

TL;DR: Το Πλασιο δεν δέχεται διετή εγγύηση σε προϊόν της Sony αναφέροντας ότι η διετή εγγύηση είναι μια απλή οδηγία της Ε.Ε.

ΥΓ: Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ 

Δημοσ.

Νομίζω ότι η επίσημη εδώ είναι η cometron αν δεν κάνω κάποιο τεράστιο λάθος, για μίλα με αυτούς να δεις. Αύριο όμως, γιατί είναι κλειστά τώρα από ότι βλεπω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, panossar95 είπε

Νομίζω ότι η επίσημη εδώ είναι η cometron αν δεν κάνω κάποιο τεράστιο λάθος, για μίλα με αυτούς να δεις. Αύριο όμως, γιατί είναι κλειστά τώρα από ότι βλεπω

Ωραία. Θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο αν είναι. Αν μου πουν όμως τα ίδια; 

Πάντως ο Τεχνικός από το Πλαίσιο μου έδωσε το τηλέφωνο που αναφέρεται εδώ:

Επικοινωνία Sony

Επεξ/σία από Nick64
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

που να δεις και στα καινουργια δινει 3 μηνες

Όντως; Πάντως στα μεγάλα καταστήματα αναφέρουν ότι το DS 4 έχει ένα έτος εγγύηση. Φαντάζομαι ότι για να βρεις το δίκιο σου με αυτούς θα πρέπει να ταλαιπωρηθείς αρκετά αλλά από το να δώσω 50€ για καινούριο θα τους ταλαιπωρήσω και αυτούς.

Δημοσ.

Εγώ ειχα αλλάξει το εργοστασιακό hands free μετά από 1 χρόνο σίγουρα, τσάμπα κανονικά. Απλά τους πήγα το χαλασμένο και μου έδωσαν το καινούργιο. Τώρα δε ξέρω τι ισχύει για το ds, λογικά δεν θα ισχύει το ίδιο φαντάζομαι, αλλά με το μαγαζί από όπου το πήρα, δεν ασχολήθηκα καν. Με τη μία στη κομετρον

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, panossar95 είπε

Εγώ ειχα αλλάξει το εργοστασιακό hands free μετά από 1 χρόνο σίγουρα, τσάμπα κανονικά. Απλά τους πήγα το χαλασμένο και μου έδωσαν το καινούργιο. Τώρα δε ξέρω τι ισχύει για το ds, λογικά δεν θα ισχύει το ίδιο φαντάζομαι, αλλά με το μαγαζί από όπου το πήρα, δεν ασχολήθηκα καν. Με τη μία στη κομετρον

Επικοινώνησες τηλεφωνικά με την cometron και μετά το δέχτηκαν;

Δημοσ.

Ωραία. Άρα εγώ που είμαι Θεσσαλονίκη μόνο τηλεφωνικά. Ελπίζω αύριο να έχω πιο ευχάριστα νέα και να μην χρειαστεί να κάνω καταγγελία στην Προστασία του Καταναλωτή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mikele13- είπε

Η Cometron βρίσκεται στο Χαλάνδρι και ή εγγύηση είναι 3 μήνες.

Τηλ 2106824564

Τι εννοείς 3 μήνες; 

Άσχετο αλλά στη σελίδα του Public, τα μισά χειριστήρια γράφουν 12 μήνες εγγύηση και τα υπόλοιπα 24. Άντε να βγάλεις άκρη μετά.

Επεξ/σία από Nick64
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Nick64 είπε

Τι εννοείς 3 μήνες; 

Άσχετο αλλά στη σελίδα του Public, τα μισά χειριστήρια γράφουν 12 μήνες εγγύηση και τα υπόλοιπα 24. Άντε να βγάλεις άκρη μετά.

Εννοώ ότι αν πάς στην Cometron και ρωτήσεις για εγγύηση χειριστηρίου, θα σου πει 3 μήνες.

 

Δημοσ.

Επικοινώνησα σήμερα μαζί τους και μου είπαν ότι υπάρχει μόνο ένα έτος εγγύησης στα χειριστήριο και τυχόν επισκευή έχει κόστος 20€. 

Μίλησα επίσης και με την Γραμμή Καταναλωτή και μου είπαν ότι πρώτον δεν είναι οδηγία της Ε.Ε. τα δύο έτη εγγύησης αλλά σε περίπτωση που δεν το δεχτούν, θα πρέπει εγώ με το δικηγόρο μου να ζητήσω να γίνει δεκτό το αίτημα μου αλλιώς θα κινηθώ δικαστικά. 

Το θέμα είναι αξίζει να κινηθείς δικαστικά ή η ταλαιπωρία και το κόστος θα είναι τέτοιο που ίσως το να δώσω 20€ είναι καλύτερη επιλογή. 

Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με τα προϊόντα που δεν δίνουν δύο έτη εγγύησης. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...