Προς το περιεχόμενο

ASUS GeForce GTX 1080 8GB - 375€ amazon.fr - ΤΕΛΟΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς η κάρτα έγινε dispatch πριν την αναγνώριση του λάθους. Προφανώς επίσης υπήρχε στοκ όταν ο φίλος έκανε την παραγγελία , άρα μιλάμε για τους πρώτους πρώτους...

Και εννοείται ότι εφόσον το λάθος αναγνωρίστηκε μετά την αποστολή-τιμολόγηση, το Αμαζον ως μεγάλο κατάστημα δε ζήτησε μποκάρισμα του πακέτου από την εταιρία κούριερ(κάτι που θα μπορούσε να κάνει), με αποτέλεσμα να παραλάβει ο φίλος...

Μην ψάχνετε για φαντάσματα...

Επεξ/σία από Looter
  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Looter είπε

Προφανώς η κάρτα έγινε dispatch πριν την αναγνώριση του λάθους. Προφανώς επίσης υπήρχε στοκ όταν ο φίλος έκανε την παραγγελία , άρα μιλάμε για τους πρώτους πρώτους...

Και εννοείται ότι εφόσον το λάθος αναγνωρίστηκε μετά την αποστολή-τιμολόγηση, το Αμαζον ως μεγάλο κατάστημα δε ζήτησε μποκάρισμα του πακέτου από την εταιρία κούριερ(κάτι που θα μπορούσε να κάνει), με αποτέλεσμα να παραλάβει ο φίλος...

Μην ψάχνετε για φαντάσματα...

Δηλαδή στην αποστολή-τιμολόγηση δεν γίνεται έλεγχος; Ότι έχει πει το σύστημα; Αν το σύστημα κάνει λάθος εκατομμυρίων, τα προϊόντα θα φύγουν κανονικά; Το να υπάρξει λάθος και να μην αναγνωριστεί αμέσως είναι δεκτό, το ότι υπάρχει και ανθρώπινος έλεγχος πριν γίνει η αποστολή ή ότι ο κάθε υπάλληλος δεν μπορεί να γνωρίζει τις τιμές κάθε προϊόντος νομίζω ότι είναι το λιγότερο φθηνή ως δικαιολογία. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν δεχτούμε ως ελαφρυντικά όλα τα παραπάνω, στην πράξη μιλάμε για πελάτες 2 ταχυτήτων και επιλεκτική πολιτική, κάτι που -φαντάζομαι- δεν προβλέπεται από κάποιον όρο.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Δηλαδή στην αποστολή-τιμολόγηση δεν γίνεται έλεγχος; Ότι έχει πει το σύστημα; Αν το σύστημα κάνει λάθος εκατομμυρίων, τα προϊόντα θα φύγουν κανονικά; Το να υπάρξει λάθος και να μην αναγνωριστεί αμέσως είναι δεκτό, το ότι υπάρχει και ανθρώπινος έλεγχος πριν γίνει η αποστολή ή ότι ο κάθε υπάλληλος δεν μπορεί να γνωρίζει τις τιμές κάθε προϊόντος νομίζω ότι είναι το λιγότερο φθηνή ως δικαιολογία. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν δεχτούμε ως ελαφρυντικά όλα τα παραπάνω, στην πράξη μιλάμε για πελάτες 2 ταχυτήτων και επιλεκτική πολιτική, κάτι που -φαντάζομαι- δεν προβλέπεται από κάποιον όρο.

Τόσο απλά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάντως τους επρηξα λίγο. Ότι και καλά κάνανε λάθος και το support είπε ότι η τιμή ηταν σωστή κλπ. Τελικά 2,3 email μετά τσίμπησα το κουπόνι 5€, μόνο για Amazοn.fr βέβαια αλλά κάτι είναι κι αυτό.

 

 

 

Dear customer

We are sorry that our decision not to accept your order does not satisfy you.

We reiterate the explanations provided in our last message.

Again, we apologize for the inconvenience this decision may have caused you.

Please note that we are happy to count you among our customers, so in order to compensate for this inconvenience, I am happy to offer you a voucher worth 5,00 euros which you can use during your visit. next visit on Amazon.fr.

The amount of your coupon will not be visible in Your Account but it will be applied automatically to your next order.

Επεξ/σία από siegfried_gr
  • Moderators
Δημοσ.

365 posts επειδή πιστέψατε ότι θα παραλάβετε 1080 στην τιμή της 1060 και μάλιστα σε καιρό που οι τιμές των καρτών έχουν εκτοξευθεί. 

Φαίνεται ότι τα μνημόνια φέρνουν και πίστη στα θαύματα τελικά. 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Malthador είπε

365 posts επειδή πιστέψατε ότι θα παραλάβετε 1080 στην τιμή της 1060 και μάλιστα σε καιρό που οι τιμές των καρτών έχουν εκτοξευθεί. 

Φαίνεται ότι τα μνημόνια φέρνουν και πίστη στα θαύματα τελικά. 

Βεβαια ΑΝ καποιοι οντως παρελαβαν δεν ηταν παραλογο ολο αυτο. Σημαινει οτι υπηρχαν κομματια απλα δεν εφτασαν για ολους.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, siegfried_gr είπε

Εγώ πάντως τους επρηξα λίγο. Ότι και καλά κάνανε λάθος και το support είπε ότι η τιμή ηταν σωστή κλπ. Τελικά 2,3 email μετά τσίμπησα το κουπόνι 5€, μόνο για Amazοn.fr βέβαια αλλά κάτι είναι κι αυτό.

  Απόκρυψη περιεχομένων
  Απόκρυψη περιεχομένων

Dear customer

We are sorry that our decision not to accept your order does not satisfy you.

We reiterate the explanations provided in our last message.

Again, we apologize for the inconvenience this decision may have caused you.

Please note that we are happy to count you among our customers, so in order to compensate for this inconvenience, I am happy to offer you a voucher worth 5,00 euros which you can use during your visit. next visit on Amazon.fr.

The amount of your coupon will not be visible in Your Account but it will be applied automatically to your next order.

Και εγώ τους έπρηξα και ορίστε απάντηση που πήρα:

Αναφορά σε κείμενο

Thanks for contacting Amazon.fr

Following your email, i am sorry to hear that your order has been cancelled due to the price error.

I have also noted all your remarks regarding the problem you have had and I offer our sincere apologies for the inconvenience caused by this problem and have just sent it to the department in charge so that the problem you shared with us will not happen again in the future.

I have contacted the concerned department and they have informed me that we are already working on this situation and we will resolve it very soon. Moreover, i inform you that there are other customers also who contacted us about this problem and we will surely resolve it as soon as possible.

I inform you that in such circumstances we ask our customers to place a new order, as this article is currently out of stock so we can't propose you this solution to you.

However, i assure you that this article will be available soon at the same price on our site. As soon as the article will be available again on our site we will alert you by sending an email and i invite you to pass a order with the fastest delivery mode and after placing your order you can contact us and we will refund your delivery costs.

I'm very sorry that we werent able to meet your expectations this time around. I hope that you will allow us another opportunity to serve you in the future. 

We always strive to provide a high level of service and we are sorry that we were not able to fulfill your expectations with regard to this service.

I hope that you will allow us another opportunity to serve you in the future. 

Thank you for shopping at Amazon.fr.

Καπάκι τους ζητάω διευκρίνιση. Λένε ότι θα ξαναβγει στην ίδια τιμή στο site ενώ ήταν price error. Τους ρωτάω γιατί τότε ακυρώθηκαν οι παραγγελίες αν δεν πρόκειται περί λάθους? Η απάντηση... copy paste ακριβώς το ίδιο mail. Τους έκραξα και ησύχασα. Μας δουλεύουν ψιλό χαζοί στο support με αυτοματοποιημενες απαντήσεις. Και φυσικά από διαφορετικό άτομο η δεύτερη απάντηση...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Malthador είπε

365 posts επειδή πιστέψατε ότι θα παραλάβετε 1080 στην τιμή της 1060 και μάλιστα σε καιρό που οι τιμές των καρτών έχουν εκτοξευθεί. 

Φαίνεται ότι τα μνημόνια φέρνουν και πίστη στα θαύματα τελικά. 

Πραγματικά θέλω να μου πείς ποιά η ουσία του ποσταρίσματός σου.

Μπήκες στο τέλος του νήματος για να πείς τι ακριβώς; Να κράξεις; Ποιούς;

Και στην τελική ποιός είσαι εσύ που θα κρίνεις τι θα πιστέψει ο καθένας.

Και το xbox one s φάνηκε τρελό να δωθεί στα 119 ευρώ αλλά τελικά guess what, το παραλάβαμε. 

Επίσης αν διαβάσεις λίγο πίσω ένας (τουλάχιστον) Άγγλος παρέλαβε την κάρτα στην συγκεκριμένη τιμή και ανέβασε φωτογραφίες.

Αν οι παραγγελίες ήταν λίγες δεκάδες πιστεύω ίσως να τις έδιναν, εδώ προφανώς έγιναν εκατοντάδες παραγγελίες και κάποιοι πάνω απο μία κάρτα.

Και πάλι όμως το ποστάρισμά σου δεν έχει λόγο ύπαρξης στο νήμα και είναι άκυρο, μπήκες απλά για να κράξεις όσους παραγγείλαμε.

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, p4n0s86 είπε

Δηλαδή στην αποστολή-τιμολόγηση δεν γίνεται έλεγχος; Ότι έχει πει το σύστημα; Αν το σύστημα κάνει λάθος εκατομμυρίων, τα προϊόντα θα φύγουν κανονικά; Το να υπάρξει λάθος και να μην αναγνωριστεί αμέσως είναι δεκτό, το ότι υπάρχει και ανθρώπινος έλεγχος πριν γίνει η αποστολή ή ότι ο κάθε υπάλληλος δεν μπορεί να γνωρίζει τις τιμές κάθε προϊόντος νομίζω ότι είναι το λιγότερο φθηνή ως δικαιολογία. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι αν δεχτούμε ως ελαφρυντικά όλα τα παραπάνω, στην πράξη μιλάμε για πελάτες 2 ταχυτήτων και επιλεκτική πολιτική, κάτι που -φαντάζομαι- δεν προβλέπεται από κάποιον όρο.

Δε νομίζω ότι ελέγχεται χειροκίνητα ή κάθε παραγγελία, δεν ξέρω κιόλας αλλά μου φαίνεται δύσκολο με τέτοιο όγκο παραγγελιών!

 

Πριν λίγες μέρες στο ιταλικό amazon είχε μια 1070 σε σχετικά καλή τιμή και δεν άφηνε να παραγγείλεις πάνω από μια, ίσως θα μπορούσαν να κάνουν κάτι αντίστοιχο, αλλά προφανώς ήταν εντελώς λάθος τιμή και όχι προσφορά.

27 λεπτά πριν, Malthador είπε

365 posts επειδή πιστέψατε ότι θα παραλάβετε 1080 στην τιμή της 1060 και μάλιστα σε καιρό που οι τιμές των καρτών έχουν εκτοξευθεί. 

Φαίνεται ότι τα μνημόνια φέρνουν και πίστη στα θαύματα τελικά. 

Εντάξει και τι πειράζει που το πιστέψαμε και δοκιμάσαμε; :)

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, lionheart75 said:

Πραγματικά θέλω να μου πείς ποιά η ουσία του ποσταρίσματός σου.

Μπήκες στο τέλος του νήματος για να πείς τι ακριβώς; Να κράξεις; Ποιούς;

Και στην τελική ποιός είσαι εσύ που θα κρίνεις τι θα πιστέψει ο καθένας.

Και το xbox one s φάνηκε τρελό να δωθεί στα 119 ευρώ αλλά τελικά guess what, το παραλάβαμε. 

Επίσης αν διαβάσεις λίγο πίσω ένας (τουλάχιστον) Άγγλος παρέλαβε την κάρτα στην συγκεκριμένη τιμή και ανέβασε φωτογραφίες.

Αν οι παραγγελίες ήταν λίγες δεκάδες πιστεύω ίσως να τις έδιναν, εδώ προφανώς έγιναν εκατοντάδες παραγγελίες και κάποιοι πάνω απο μία κάρτα.

Και πάλι όμως το ποστάρισμά σου δεν έχει λόγο ύπαρξης στο νήμα και είναι άκυρο, μπήκες απλά για να κράξεις όσους παραγγείλαμε.

Είδα την προσφορά όταν ήταν ακόμα in stock και δεν μπήκα καν στη διαδικασία να παραγγείλω γιατί ήταν προφανέστατα λάθος η τιμή. Το Amazon ρίχνει για πλάκα άκυρο όταν υπάρχει λάθος τιμολόγηση. 

Η ουσια του ποσταρίσματός μου δεν ειναι στο ότι παραγγείλατε. Καλά κάνατε ο και βάλατε παραγγελία. Η ουσία είναι ότι κράζετε που δεν παραλάβατε ενώ είναι προφανές λάθος. 

Είναι ελαφρώς φαιδρό να κράζετε που δεν σας έστειλαν την παραγγελία. Εάν μιλούσαμε για λάθος τιμή σε σκρουτζομάγαζο το topic θα είχε ήδη κλειδωθεί. 

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ.

Μην ασχολείσαι, απλά κάποιοι δεν έχουν να ασχοληθούν με κάτι άλλο.

  Όσο για τον Άγγλο, δεν ξέρω και κατά πόσο παρελαβε. 

Οι υπόλοιποι εκεί του φόρουμ τον κράζανε ότι τάχα την είχε από πριν καθώς δεν ανέβαζε την παραγγελία. 

 

Τέλοσπαντων καλά να είμαστε και να υπάρχει το νήμα να τσιμπάμε καμία προσφορά που και που. 

Τωρα τσιμπισαμε ένα @ αλλά όλα είναι στο παιχνίδι συμφορουμιτες. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

365 posts επειδή πιστέψατε ότι θα παραλάβετε 1080 στην τιμή της 1060 και μάλιστα σε καιρό που οι τιμές των καρτών έχουν εκτοξευθεί. 

Φαίνεται ότι τα μνημόνια φέρνουν και πίστη στα θαύματα τελικά. 

Αυτό απλά ασχολίαστο. Κανείς δεν πίστεψε ότι θα παραλάβει. Για το 1/1000000 να κατσει παίξαμε όλοι.

1 ώρα πριν, naruto14 είπε

Και εγώ τους έπρηξα και ορίστε απάντηση που πήρα:

Καπάκι τους ζητάω διευκρίνιση. Λένε ότι θα ξαναβγει στην ίδια τιμή στο site ενώ ήταν price error. Τους ρωτάω γιατί τότε ακυρώθηκαν οι παραγγελίες αν δεν πρόκειται περί λάθους? Η απάντηση... copy paste ακριβώς το ίδιο mail. Τους έκραξα και ησύχασα. Μας δουλεύουν ψιλό χαζοί στο support με αυτοματοποιημενες απαντήσεις. Και φυσικά από διαφορετικό άτομο η δεύτερη απάντηση...

Αυτό αυτούσιο ήταν το προτελευταίο email. Στο τελευταίο μου έδωσαν και το κουπόνι. Απλά κάθε φορά που τους έστελνα έγραφα και " you must compensate, maybe by providing a discount for future buys"

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...