Pandelas Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 2 ώρες πριν, Looter είπε Εμένα το μόνο που με ενόχλησε ήταν οι κλασικοί ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ που αναζητούσαν φαντάσματα και μάγισσες επειδή κάτι δεν έκαναν σωστά ή κάτι δεν μας είπαν και ακυρώθηκε από λάθος η παραγγελία τους... Εμένα φίλε looter με ενοχλήσανε οι κλασσικοί ελληνάρες που ενώ γράψαμε ένα ποστ για να ενημερώσουμε το θέμα με την εξέλιξη της δικής μας παραγγελίας βγήκαν άτομα να μας πούνε πως παραγγείλαμε 20 κάρτες, πως χρησιμοποιήσαμε κλεμένες πιστωτικές, οτι δεν καταλαβαίνουμε τι μας γράψαν στο μαιλ τα τσακάλια του άμαζον λες και είμαστε απο άλλο πλανήτη κ εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Οι υπόλοιποι δηλαδή που φάγαν τη λάθος τιμολόγηση είναι τα καλά παιδιά του ινσόμνια, ή έκαναν κ αυτοί παραγγελία 10 κάρτες για θείους ανήψια και ebay? Ένας ξερόλας ινσόμνιακ να απαντήσει κ σε εμάς που δε σκαμπάζουμε.
Looter Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Προφανώς όσοι είχαν θέμα με το λογαριασμό τους έκαναν κάτι λάθος και για αυτό και τους ακυρώθηκε η παραγγελία. Το ότι τους ακυρώθηκε η παραγγελία δεν έχει καμία σχέση με το άκυρο που έπεσε για τη λάθος τιμολόγηση. Εννοειται ότι το Αμαζον έχει δικαίωμα να ρίξει άκυρο αν γίνει λάθος , το γράφει και στους όρους που αποδεχτήκαμε όταν κανάτε εγγραφή. Επίσης δε σας χρέωσαν κάτι για τη συναλλαγή. Η χρέωση γίνεται σχεδόν πάντα με την αποστολή του προϊόντος. Το ότι κάποιοι προφανώς άσχετοι με το Αμαζον έγραφαν από το πρωί ότι τους ακυρώθηκε η παραγγελία με πρόσχημα αλλά θέματα σχολιάζω και συνεχίζω να έχω την άποψη μου. Δεν περιμένω να μου αλλάξει γνώμη ο κάθε άσχετος που γράφει εδώ μέσα όταν έχω εμπειρία πάνω από 10 χρόνια με το Αμαζον. Και προφανώς και δεν απευθυνομαι στον κάθε άσχετο που μπαίνει μόνο για να γράψει αρλούμπες... Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2018 από Looter
Damachi Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ε τοσοι βλαχοι που μαζευτηκαμε χαλάμε το κλαμπ . Ασε που δε καταλαβαινουμε και τα γαλλικά παταμε ακυρωση παραγγελιας μονοι μας και εχω και 2 κλεμενους λογαριασμους ετσι δεν ελεγε ; Απο ολη αυτη την ταλαιπωρια κραταω οτι το customer support που μου ετυχε ειναι γτπ με κατι ινδικα ονοματα Sakshi Vijh να επαναλαμβανουν την ιδια κονσερβα με μπουρδες . Στο αγγλικο μαιλ πρεπει να επεσα σε καποιον μη μογγολο και μου εβγαλε το κλειδωμα Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2018 από Damachi
slavador Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 41 λεπτά πριν, Pandelas είπε Εμένα φίλε looter με ενοχλήσανε οι κλασσικοί ελληνάρες που ενώ γράψαμε ένα ποστ για να ενημερώσουμε το θέμα με την εξέλιξη της δικής μας παραγγελίας βγήκαν άτομα να μας πούνε πως παραγγείλαμε 20 κάρτες, πως χρησιμοποιήσαμε κλεμένες πιστωτικές, οτι δεν καταλαβαίνουμε τι μας γράψαν στο μαιλ τα τσακάλια του άμαζον λες και είμαστε απο άλλο πλανήτη κ εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Οι υπόλοιποι δηλαδή που φάγαν τη λάθος τιμολόγηση είναι τα καλά παιδιά του ινσόμνια, ή έκαναν κ αυτοί παραγγελία 10 κάρτες για θείους ανήψια και ebay? Ένας ξερόλας ινσόμνιακ να απαντήσει κ σε εμάς που δε σκαμπάζουμε. Στεκει περισσοτερο το σεναριο να εκαναν στοχευμενες ακυρωσεις και μετα απο λιγο να εριξαν μαζικο ακυρο παντως.
Pandelas Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 15 λεπτά πριν, Looter είπε Προφανώς όσοι είχαν θέμα με το λογαριασμό τους έκαναν κάτι λάθος και για αυτό και τους ακυρώθηκε η παραγγελία. Το ότι τους ακυρώθηκε η παραγγελία δεν έχει καμία σχέση με το άκυρο που έπεσε για τη λάθος τιμολόγηση. Δηλαδή θες να μου πεις πως έκανα κάτι διαφορετικό απ ότι πριν 10 μέρες που έκανα ξανά παραγγελία απο το άμαζον, του οποίου μάλιστα αναμένεται παραλαβή απο μέρα σε μέρα. Ίδια διεύθυνση αποστολής, ίδια κάρτα, ένας και μοναδικός λογαριασμός. Τι να σου πω, μάλλον εσύ γνωρίζεις καλύτερα 10+ χρόνια εμπειρίας δεν τα λες και λίγα.
iGotProblems Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 9 ώρες πριν, techon1 είπε Μάλλον θα ακυρώσουνε αυτούς που πήρανε πάνω από 1 κάρτα. 1 καρτα ειχα μονο που την χρησιμοποιουσα σε ολα τα αμαζον απο τον ιδιο λογαριασμο, μου τον κλειδωσαν...
MoviemakerGr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Το Amazon έχει τις δίκες του αξιολογήσεις και όποιος το ψάξει θα δει ότι δεν τα πάει και τόσο καλά υπάρχουν πολλά παράπονα για χαμένες αποστολές,για καθυστερημένες αποστολές,για ελλειπή συσκευασία για δύσκολη επικοινωνία με την υποστήριξη,etc.. ο όγκος παραγγελιών που προαναφέρθηκε σε αντίστοιχο ποστ μου δεν αποτελεί δικαιολογία άλλα το υπερκέρδος αποτελεί αιτία. (βλέπε¨> εργασιακές συνθήκες απεργίες κλπ.) Στην συγκεκριμένη είναι λάθος γιατί ερωτήθηκαν και απάντησαν ότι η τιμή και οι παραγγελίες ήταν σωστές και θα προχωρήσουν όταν θα υπάρχει διαθεσιμότητα. Φυσικά ο καθένας δικαιούται την δική του προσωπική άποψη. Είναι τραγικό κάθε φορά να χωριζόμαστε σε δυο αντίπαλα στρατόπεδα και να γράφει ο καθένας τα δικά του.. και φυσικά σε κάθε λάθος συμπεριφορά υποχρεουμαστε και όχι δικαιούμαστε να αφήνουμε μια αξιολόγηση ώστε να γνωρίζουν οι επόμενοι.. δηλαδή πάλι όλοι εμείς. 4
Damachi Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Που αφήνουμε μια αξιολόγηση για τη εμπειρια ; για τη τραυματικη επικοινωνία με την υποστήριξη . Στειλαμε και καποια τραπεζικα χαρτια με ευαισθητα δεδομενα περα απο τη πλακα Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2018 από Damachi
bill987 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Damachi είπε Που αφήνουμε μια αξιολόγηση για τη φανταστικη εμπειρια ; ?????
Votritis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 To μονο σίγουρο ειναι οτι η τιμη ηταν λαθος ,εκτος και αν το αμαζον ηθελε να πουλήσει με ζημιά . Απλα ο υπάλληλος οταν ρωτήθηκε απάντησε οτι ειναι σωστή γιατι αυτο έβλεπε εκεινη την ωρα στο pc του ,σιγα μην ξερει ο καθε υπάλληλος πια ειναι η νορμαλ τιμη για καθε προϊόν που πουλαει το αμαζον.
Salvation81 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 10 λεπτά πριν, Damachi είπε Που αφήνουμε μια αξιολόγηση για τη εμπειρια ; για τη τραυματικη επικοινωνία με την υποστήριξη . Στειλαμε και καποια τραπεζικα χαρτια με ευαισθητα δεδομενα περα απο τη πλακα Ξαναστειλε μηνυμα στο Αμαζον και πεστους πως περασες ολη αυτη την ταλαιπωρια χωρις λογο. Αν παλι δεν σου πουν τιποτα για κουπονι ζητα να μιλησεις με καποιον υπευθυνο εκει. Κυνηγηστε το λιγο δεν ειναι κακο. Μην νομιζετε πως θα εχει χασουρα το Αμαζον αν δωσει μερικα κουπονια των 20ε πχ.
p4n0s86 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Παρακολούθησα κι εγώ με ενδιαφέρον το θέμα από την αρχή ως το τέλος, γιατί θα έκανα παραγγελία αν προλάβαινα, αλλά απ' ότι φαίνεται γλίτωσα. Αλλά ρε παιδιά έχω μια απορία. Το κέρδος του Amazon να το κάνει εσκεμμένα όλο αυτό εξ' αρχής με σκοπό το μαζικό άκυρο, ποιο ήταν;
MoviemakerGr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 17 λεπτά πριν, Damachi είπε Που αφήνουμε μια αξιολόγηση για τη εμπειρια ; για τη τραυματικη επικοινωνία με την υποστήριξη . Στειλαμε και καποια τραπεζικα χαρτια με ευαισθητα δεδομενα περα απο τη πλακα 5 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Ξαναστειλε μηνυμα στο Αμαζον και πεστους πως περασες ολη αυτη την ταλαιπωρια χωρις λογο. Αν παλι δεν σου πουν τιποτα για κουπονι ζητα να μιλησεις με καποιον υπευθυνο εκει. Κυνηγηστε το λιγο δεν ειναι κακο. Μην νομιζετε πως θα εχει χασουρα το Αμαζον αν δωσει μερικα κουπονια των 20ε πχ. Υπάρχει το Facebook το Trustpilot το Geizhals κλπ. 1
Damachi Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε Παρακολούθησα κι εγώ με ενδιαφέρον το θέμα από την αρχή ως το τέλος, γιατί θα έκανα παραγγελία αν προλάβαινα, αλλά απ' ότι φαίνεται γλίτωσα. Αλλά ρε παιδιά έχω μια απορία. Το κέρδος του Amazon να το κάνει εσκεμμένα όλο αυτό εξ' αρχής με σκοπό το μαζικό άκυρο, ποιο ήταν; κανενα , πρεπει να εχει ξεφτιλιστει σε 1000 φορουμ , και υπαρχει και το θεμα αξιοπιστιας μετα το λαθος . πες οτι σου κανει μια στραβη χρεωση με ποιον θα συνενοηθεις με τα ινδα / πακιστανα ;
p4n0s86 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 45 λεπτά πριν, Damachi είπε κανενα , πρεπει να εχει ξεφτιλιστει σε 1000 φορουμ , και υπαρχει και το θεμα αξιοπιστιας μετα το λαθος . πες οτι σου κανει μια στραβη χρεωση με ποιον θα συνενοηθεις με τα ινδα / πακιστανα ; Μάλλον δεν κατάλαβες τι ρώτησα, αλλά από σπόντα έδωσες την ίδια απάντηση που δίνω κι εγώ με την λογική μου. Κανένα κέρδος (ίσως το αντίθετο μάλιστα). Η απορία μου είναι, εφόσον δεν έχει κέρδος, γιατί να το κάνει εσκεμμένα εξ' αρχής;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα